Miesten eka kerta

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oliko eka kertasi enimmäkseen..

Säälittävä
6
20%
Jännittävä
6
20%
Huvittava
2
7%
Hyvin hyvin pikainen
3
10%
Kaikki yllä
1
3%
Ihan jees
7
23%
Kesti niin kauan että neiti ehti näytellä orkunkin
5
17%
 
Ääniä yhteensä: 30

T3000

Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Tuntuu olevan aika tavallista, että mitä teinimpänä tapahtunut, sen huvittavampi sutaisu. Itsellä oli ensin ongelmana jännitys (ei ottanut eteen vaikka neiti niin kivasti hampailla sitä suussansa raaviskelikin) ja kondoolin paikalleen laitto ei tahtonut luonnistua sitten kun jännistys vihdoin hellitti. Kun sen pippelin sitten vihdoin sai työnnettyä sinne pimppiin sisäänkin, niin eihän se siellä autuaan taivaallisessa olotilassa kovin kauan kestänyt. Koko toimitus kesti varmaankin tunnin kaikkine sähläyksineen, lopputuloksena minuutin suoritus :D

Onko jollakulla oikeasti ollut vähän toimivampikin eka kerta? Jos oli, oliko ikää enemmän, teoriatieto kunnossa vai Luontaisia Panomiehiä™?
bedlam

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kaikin puolin oikein jees. Vaikutin kuulemma siltä, että olisin paljonkin harrastellut. Eli täysin Luontainen Panomies™. Ja mä mitään teoriaa ollut opiskellut, pois se minusta.

edit: en viimeistä vaihtoehtoa hoksannut. En muista nyt tarkkaan, mutta todennäköisesti orkutkin pamahti, olinhan se sentään minä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En pysty vastaamaan.
Jos ekaksi kerraksi lasketaan se, missä suvereenisti viettelin naisen ja kaikkien taiteen sääntöjen mukaan oikeista kohdista hyväillen ja suuteloiden ja nuoleskellen sain naisen lotimäräksi ja valumaan ja kehumaan käsiäni, niin suoritushan olisi loistava, paitsi että minulla ei seissyt.

Huoraa pannessa taas minulta ei meinannut tulla ollenkaan, kaikki asennot monesti läpi, mutta naisenhyväilytaitojen käyttö ei niihin tilanteisiin kuulu. Noloa kun tosiaan yritin takhaapäin liian alhaalta, hukkaviivan kohalta sissään, missä paljastin käsittämättömän kokemattomuuteni niin vanhaksi ukoksi. Huorillehan orgasmin saanti asiakkaan kanssa on tabu, mutta tuo sentään voihki kun lykin takaapäin, mikä oli joko teeskentelyä tai luontainen reaktio siinä asennossa supergutaa tekevään paksuun alakäyrääni.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:En pysty vastaamaan.
mutta tuo sentään voihki kun lykin takaapäin, mikä oli joko teeskentelyä tai luontainen reaktio siinä asennossa supergutaa tekevään paksuun alakäyrääni.

Ei varmaan teeskennellyt, nimittäin siinähän oli oikeestaan useampi teoriahaara mahdollista.

1. Tosiaan että sun mielettömän magee ja giimanen kyrpä/pipuli sai aikasex hänessä mielettömät kiksit ja melkein tabuakin rikottiin ou jeah.

2. Olit vaan muuten niin uskomattoman ihana ja upea RAKASTAJA, joten siitäkin syystä saattaa äännähtelyä myöskin syntyä, mene ja tiedä mutta älä vaan kysy mitn.

3. Ehkä tämä Itä-helsingin tytteli sai viilinkit siitä jos vaikka huomasi/ kerroit että olet ekakertaa liikenteessä ja kelaa sitä että sehän saattaa olla hänelle varmaan eka kerta kun saa/sai neitsyt puppelii..ja siis siksi pilde märkänä ja voihkinnat perään.

4. Nuolitko pillua, suuteloitko häntä hellän kiihkeästi, hyväilit kaulaansa/niskaans kenties, tai jotain semmoista jota kukaan muu ei koskaan milloinkaan ollut hänelle tehnyt ja saanut aikasex?

5. Ehkä hän ei vaan ollut saanut moneen aikaan, joko sexiä ollenkaan tahi sitten vaan kunnon semmoista tai vaan kunnon sitä sun käyrää kyrpää..vain taivast tietää tytsin lisäksi, mutta tuskin kertoo?
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Kyllä mulle vaati ainakin useamman kymmentä panoa alle, ennenkuin seksistä osasi alkaa nauttia, ilman turhia suorituspaineita.. mulla ainakin noi ekat kerrat olivat todellakin säälittäviä. Meinasin jo, että eihän koko homma ole edes vaivan arvoista, ja meinasi käydä jo itsetunnollekin toi juttu kun en vain pystynyt laukemaan naisen kanssa, vaikka kuinka jyystin ja puskin...
Mutta nyt useita kymmeniä naisia ja tuhansia panoja myöhemmin olen HYVINKIN eri mieltä. Kokemuksesta oppii ja hyvän kumppanin kanssa homma alkoi toimia moitteettomasti. Nykyisin seksi on elämän suola, pippuri, sokeri ja pari muutakin maustetta päälle..
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

jouden-za kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:En pysty vastaamaan.
mutta tuo sentään voihki kun lykin takaapäin, mikä oli joko teeskentelyä tai luontainen reaktio siinä asennossa supergutaa tekevään paksuun alakäyrääni.
Ei varmaan teeskennellyt, nimittäin siinähän oli oikeestaan useampi teoriahaara mahdollista.

1. Tosiaan että sun mielettömän magee ja giimanen kyrpä/pipuli sai aikasex hänessä mielettömät kiksit ja melkein tabuakin rikottiin ou jeah..
Todennäköistä.
Nimittäin muuten oli hiljainen ja kylmä kuin kala, mutta aina kun sen 50 min. aikana duunailin takaapäin, kolme eri osiota, hän voihki, ei muissa asennoissa. Minulla on siis hyvä takapanokyrpä ja panomiehen mieletön karisma.
jouden-za kirjoitti: 2. Olit vaan muuten niin uskomattoman ihana ja upea RAKASTAJA, joten siitäkin syystä saattaa äännähtelyä myöskin syntyä, mene ja tiedä mutta älä vaan kysy mitn...

4. Nuolitko pillua, suuteloitko häntä hellän kiihkeästi, hyväilit kaulaansa/niskaans kenties, tai jotain semmoista jota kukaan muu ei koskaan milloinkaan ollut hänelle tehnyt ja saanut aikasex?
En VOINUT osoittaa rakastajan taitojani, koska huoraahan ei saa edes suudella suulle, ei nuolla pillua ja tältä ei edes tisuloita helliä.

Voihkeen täytyi olla superkyrpäni ansiota tai noh.. teeskentelyä minua kiihoittaakseen jotta loputon lykkimiseni lakkaisi.

Naisille suosittelen takaapäin panijan pallien taustan herkän kohdan hellimistä. Teki meinaten gutaa, en tiennyt minulla sellaista erogeenista zonea olevankaan.
jouden-za kirjoitti: 3. Ehkä tämä Itä-helsingin tytteli sai viilinkit siitä jos vaikka huomasi/ kerroit että olet ekakertaa liikenteessä ja kelaa sitä että sehän saattaa olla hänelle varmaan eka kerta kun saa/sai neitsyt puppelii..ja siis siksi pilde märkänä ja voihkinnat perään.
?
En kertonut olevani ekakertaa liikenteessä.
Ja hää ei ollut Itä-Helsingistä (missä btw ainoa rakkauteni asuu) vaan Keskisuomesta jos siis puhutaan siitä vietellystä eikä huarasta.

Huarallekaan en kertonna.
Huarahan oli LAHESTA mikä selittää kaiken. Martta ymmärtää. Lahesta.
MarthaFocker

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti: Huarahan oli LAHESTA mikä selittää kaiken. Martta ymmärtää. Lahesta.
Tottaikai. Lahest!

Mutta vaikka kaikki lahtelaiset ovat huoria, niin se ei tarkoita, että kaikki huorat olisivat lahtelaisia... vai mitenkäs se nyt meni....
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:Mutta vaikka kaikki lahtelaiset ovat huoria, niin se ei tarkoita, että kaikki huorat olisivat lahtelaisia... vai mitenkäs se nyt meni....
Älä selvitä. Teille tulin eka kertaa heti lahtelaishuoraa duunattuani. Et vaikuttanut yhtään järkyttyneeltä, ihan asiaan kuuluvaa, eli siis Lahessa huoriminen ja huorailu on itsestäänselvää arkea.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Minä voinen vastata niiden miesten puolesta, jotka kokivat ekan kerran kanssani. Aivan virtuooseja oli ainakin kaksi jo ekalla kerralla ja loputkin oikein hyviä eikä niistä olisi voinut sanoa, että on kyse on ekasta kerrasta jos ei olisi tiennyt. Tosin eivät olleet mitään teinejä, nuorin oli 19 ja vanhin jotain 22, 23. Ehkä voin pikkasen ottaa kunniasta itselleni, olenhan hellä ja rento opastaja. Kjeh.
Kikkelis kokkelis.
MarthaFocker

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Älä selvitä. Teille tulin eka kertaa heti lahtelaishuoraa duunattuani. Et vaikuttanut yhtään järkyttyneeltä, ihan asiaan kuuluvaa, eli siis Lahessa huoriminen ja huorailu on itsestäänselvää arkea.
Ei nyt ihan noinkaan.

Olin kuullut kybolta, että setä, jonka se on kutsunut meille minulta lupaa kysymättä, on 41-vuotias neitsyt, joka aikoo samaisena päivänä käydä hoitamassa asian pois alta huoralla.
Niin eihän se minun asiani ole. Jos sinä käyt huorissa, niin sinä käyt huorissa. Ei se minun maailmaani hetkauta.
Jos tuttuni kävisi, niin saattaisin mielessäni paheksua (ja avautuakin asiasta kännipäissäni), mutta muistaisin silti, että en minä ole veljeni vartija. Aikuinen ihminen osaa tehdä omat päätöksensä.
Elukka

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:Ehkä voin pikkasen ottaa kunniasta itselleni, olenhan hellä ja rento opastaja. Kjeh.
Omasta kokemuksesta sanoisin, että sillä on suorastaan merkittävä osuus kokemuksen nautittavuuden kannalta. :)
Minäkin olin kyllä jo reilusti päälle 2-kymppinen, kun koin omani, joten sekin saattaa vaikuttaa asiaan.
Jää se semmonen teinikollien känniääliösähellys vähemmälle.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Martta: johan olen kertonut netissäkin, miten Lahessa kuulin viereisestä pöydästä tyypillisen lahtelaismiehen kehuvan miten on nussinut vastapäätä istuvan pukumiehen vaimoa ja omaa siskoaankin. Pukumies vain kuunteli nöyränä.

Tästä kattavasta aineistosta päättelen että Lahtelaismiehet ovat siskonnussijoita tai munattomia väivelöitä, joista ei ole edes vaimoaan saati siskoaan tyydyttämään.

Edelleen päättelen, että Kyyppo ei voi olla lahtelaissyntyinen tai sitten on ihme mutantti, kun pystyy sinutkin pitämään vain kerran vuodessa tapahtuvalla joulupanollanne. Ai ni, tehän olette sukulaisia? Tonttulakki on muuten kiva. Eiks sulla oikeesti oo niitä kuvii, häh?
MarthaFocker

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Martta: johan olen kertonut netissäkin, miten Lahessa kuulin viereisestä pöydästä tyypillisen lahtelaismiehen kehuvan miten on nussinut vastapäätä istuvan pukumiehen vaimoa ja omaa siskoaankin. Pukumies vain kuunteli nöyränä.

Tästä kattavasta aineistosta päättelen että Lahtelaismiehet ovat siskonnussijoita tai munattomia väivelöitä, joista ei ole edes vaimoaan saati siskoaan tyydyttämään.

Edelleen päättelen, että Kyyppo ei voi olla lahtelaissyntyinen tai sitten on ihme mutantti, kun pystyy sinutkin pitämään vain kerran vuodessa tapahtuvalla joulupanollanne. Ai ni, tehän olette sukulaisia? Tonttulakki on muuten kiva. Eiks sulla oikeesti oo niitä kuvii, häh?
Älä aloita. Olen kyllästynyt siihen, että räpellät tappelua päälle joka välissä.

Kattavastapa otannasta perustat teoriasi. Samalla otoksella varmaan sanot olevasi hyvä panee. lol

Ehkä jopa sinä olet tajunnut, että se joulupano on läppä, koska toisin kuin sinä, minä en näe tarpeeliseksi kertoa palstalla ihan kaikkea itsestäni.

Sukulaisia? Jopas menee kauniiksi ja rohkeiksi.
Pässinpää Gattaca, en kai minä nyt seurustelisi sukulaiseni kanssa. Vaikka se kai on teilläpäin ihan normaalia. Näin sanoo minun kattavaotantainen teoriani.

Voisitko nyt ystävällisimmin lopettaa tuon säälittävän räpeltelyn. Sinä et pysty minua loukkaamaan, koska minä olen täysin sinut itseni kanssa. Oletko sinä?
ah, otetaankin tuo ystävällisimmin sittenkin pois, koska ei sinun tarvitse olla ystävällinen, kuten minäkään en ole niin ystävällinen, että sinulle jotain kuvia lähettäisin, vaikka ne minulla vielä olisikin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:minä olen täysin sinut itseni kanssa. Oletko sinä? .
Olen nyt sinut itseni kanssa. Mutta en sinut maailman kanssa. Jos olisin sinut maailman kanssa, en olisi sinut itseni kanssa.

Edit: totta kai ymmärsin joulupanonne vitsiksi, nyt käsitän että ette pane joulunakaan :D
Exsat

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Luontainen panomies = Kumppanillani on kiltin tytön syndrooma
MarthaFocker

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Mutta en sinut maailman kanssa. Jos olisin sinut maailman kanssa, en olisi sinut itseni kanssa.
Just just. No yksinhän täällä loppupelissä ollaan jokainen.

Mutta nyt pois off topicoimasta tästä ketjusta.
bedlam

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:Luontainen panomies = Kumppanillani on kiltin tytön syndrooma
Mä jo että siis mulla kiltin tytön syndrooma? Mutta siis vitut. Siis tiesin olevani hyvä. Luultavasti jopa huusin ääneen "Minähän olen loistava tässä!" Naapurit ja kauppiaatkin puhuivat siitä. "Meidän kulmilla on nyt sellainen...Luontainen Panomies"
hebuli

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tulin. Eli ihan hyvin se taisi lopulta mennä.

Meinasin seuraavana aamuna ajaa(*) kolarin kun olin niin ajatuksissani ja oli huono ajosää, mutta enpä olisi ainakaan kuollut neitsyenä.

(*)Pahus nyt paljastui että olin jo täysikäinen Ekalla Kerralla.
mustanikki

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Ensimmäisellä kertaa, kun oli yritystä, ei jännitykseltä tahtonut ottaa eteen. Toinen osapuoli oli 13 vuotta vanhempi nainen. Kun homma ei sujunut, hän ohjasi käyttämään suuta. Nainen saikin orgasmin ja oli hyvin hämmästynyt, koska niin ei kuulemma käynyt koskaan tuntematoman kanssa eikä varsinkaan tukevassa humalassa, joten tämä kutsui minua luonnonlahjakkuudeksi :o. Todellinen syy oli todennäköisemmin se, ettei hänen tarvinnut esittää mitään kokemattoman kumppanin kanssa.

Harjoitukset jatkuivat seuraavan päivänä "sormileikeillä" ja parin päivän päästä päästiin itse asiaankin. Mutta lasketaanko sitäkään ekaksi kerraksi, koska hommaa ei jatkettu loppuun saakka? (Koska nainen pelkäsi tulevansa raskaaksi, kun oli saanut juuri vuotta aiemmin lapsen kumin puhjettua kerran edellisen kumppanin kanssa.)
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Meik »

Gattaca kirjoitti:Huorillehan orgasmin saanti asiakkaan kanssa on tabu, mutta tuo sentään voihki kun lykin takaapäin, mikä oli joko teeskentelyä tai luontainen reaktio siinä asennossa supergutaa tekevään paksuun alakäyrääni.
:lol: Mimmi yritti vaan päästä tuntipalkoille ja saada sut kuiviin mahdollisimman nopeesti.
slam

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja slam »

olihan se vähän outoa, mutta mutta ei kait siinä kiimassa paljoa mieti, kun naaras naukuu... :)
segma

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja segma »

Tässä gallupissa on nyt selkeästi jätetty kaikilta säälittäviltä, elämättömiltä olmeilta (lue: minulta) mahdollisuus säälipisteiden kerjäämiseen, kun sitä ensimmäistä kertaa vielä odotellaan.
Exsat

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slerghma kirjoitti:Tässä gallupissa on nyt selkeästi jätetty kaikilta säälittäviltä, elämättömiltä olmeilta (lue: minulta) mahdollisuus säälipisteiden kerjäämiseen, kun sitä ensimmäistä kertaa vielä odotellaan.
Sä voit laittaa sen fantasian, että mitä toivoisit tapahtuvan..
Geetzu

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Exsat kirjoitti:
slerghma kirjoitti:Tässä gallupissa on nyt selkeästi jätetty kaikilta säälittäviltä, elämättömiltä olmeilta (lue: minulta) mahdollisuus säälipisteiden kerjäämiseen, kun sitä ensimmäistä kertaa vielä odotellaan.
Sä voit laittaa sen fantasian, että mitä toivoisit tapahtuvan..
Tällaiset nartut lukee oikein mielellään semmosia fantasioita...
slam

Re: Miesten eka kerta

Viesti Kirjoittaja slam »

Geetzu kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
slerghma kirjoitti:Tässä gallupissa on nyt selkeästi jätetty kaikilta säälittäviltä, elämättömiltä olmeilta (lue: minulta) mahdollisuus säälipisteiden kerjäämiseen, kun sitä ensimmäistä kertaa vielä odotellaan.
Sä voit laittaa sen fantasian, että mitä toivoisit tapahtuvan..
Tällaiset nartut lukee oikein mielellään semmosia fantasioita...
Ei, te vain kiusaatte raukkaa moisilla tarinoillanne.

Hänen on osallistuttava kilpailuun, jossa eniten baarista pakkeja vuoden aikana saanut voittaa henkilöauton ;)
Vastaa Viestiin