Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Leilah

Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Onko kauniin naisen rakasteleminen erilaista, parempaa, kuin ruman naisen?
Ajastus pälkähti päähäni lukiessani City-lehden juttua Tallinnan ravintoloista. Jutussa eräs ravintoloitsija vertasi sikarinpolttoa kauniin naisen rakastelemiseen. En polta sikareita enkä rakastele naisia, niin enpä ymmärtänyt vertausta.
Pimeässä rakastellessa naisen naamataululla ei varmaankaan ole väliä?!
T3000

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja T3000 »

En tiedä, en ole koskaan rumaan pippeliäni työntänyt. Teoriatasolla epäilisin että löysällä peniksellä rakastelu olisi aika nuivaa puolin ja toisin.
sinkkumatti

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

On. Kaunista naista rakastellessa voi pitää silmät auki ja valot päällä.

Minä tosin suosin erikoisia ja persoonallisia naisia. Mersulla voi ajaa kuka tahansa, mutta keräilyharvinaisuudet ovat harvojen herkkua.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei se epämiellyttävä naama noin vain unohdu valot sammuttamalla. Eiköhän se kauneus, joka usein tarkoittaa tiettyä kasvojen symmetrisyyttä, ja siitä pitäminen liity jotenkin lisääntymiseen ja kauniiden jälkeläisten tuottamiseen sekin, siis miekkosilla. Kauneudella voi myös saavuttaa sosiaalista statusta yms. yms.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kysymys on absurdi. Ei kukaan rakastele rumaa naista. Kauneus on subjektiivinen käsite, jokainen on jonkun mielestä kaunis tai ainakin viehättävä. Ja koska on kyse rakastelemisesta, ei nussimisesta tms., niin vaaditaan myös halua tehdä rakkautta. Rakkaus edellyttää rakastamista, eikä rumaa naista voi rakastaa. Rakastaja rakastaa vain (ainakin omasta mielestään) kaunista naista.
Paras päivä ikinä.
Leilah

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Riemumieli kirjoitti:Kysymys on absurdi. Ei kukaan rakastele rumaa naista. Kauneus on subjektiivinen käsite, jokainen on jonkun mielestä kaunis tai ainakin viehättävä. Ja koska on kyse rakastelemisesta, ei nussimisesta tms., niin vaaditaan myös halua tehdä rakkautta. Rakkaus edellyttää rakastamista, eikä rumaa naista voi rakastaa. Rakastaja rakastaa vain (ainakin omasta mielestään) kaunista naista.
Nätisti sanottu. Riemumieli on ainakin sisältä kaunis.
Leilah

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Keikaus kirjoitti:Kauneudella voi myös saavuttaa sosiaalista statusta yms. yms.
Sekä kauniin naisen että kauniin naisen seurassa olevan miehen sosiaalinen status nousee naisen kauneuden takia.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Riemumieli kirjoitti:...asiaa...
Kylläpä juurikin näin. En minä rakastelisi tai oikeastaan edes nussisi rumaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:...asiaa...
Kylläpä juurikin näin. En minä rakastelisi tai oikeastaan edes nussisi rumaa.
Näin on.
Fraasi "kauniin naisen rakasteleminen" on siis itsestäänselvyyksien toistelemista. Kuva
"rakasteleminen" riittäisi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elukka kirjoitti:Fraasi "kauniin naisen rakasteleminen" on siis itsestäänselvyyksien toistelemista. Kuva
"rakasteleminen" riittäisi.
Tämä asettaa Ruuvit löysällä (Fast Show) -tv-sarjassa olevan Fast Tonyn lausahduksen jonkin asian olemisesta kuin kauniin naisen rakastelua outoon valoon. Hmm, rakastelu ei taida englannin kielellä olla niin vakavaa kuin suomeksi vähään samaan tapaan kuin "I love you" ei ole sama kuin "Minä rakastan sinua."
Paras päivä ikinä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Leilah kirjoitti:Onko kauniin naisen rakasteleminen erilaista, parempaa, kuin ruman naisen?

Mikä sitten on kaunista ja mikä rumaa ja mikä on rakastelemista ja mikä nussimista.

No pelkkää paskapuhetta toi äskeinen, joten sanotaan näin että jos naisella on hyvä, upea vartalo (mikä on upea), noh mun skaalassa se on hoikka ja treenattu, niin silloin sitä on upea NUSSIA oli se naama sitten melkein minkä näkönen tahansa.

jouk 15 v sitten tapasin laivalla erään tytön joka oli puoliksi hyvännäköinen ja puliksi, noh oli joutunut onnettomuuteen ja naama oli aika häijyn näkönen jonkun mielestä mut mun mielestä se oli ihan jees ja kroppa varsinkin joten oikein mielelläni sitä panin ja monta kertaa..voi voi se oli sitä nuoruutta se jolloin vielä naitiin melkein joka krt usein.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Puoleensavetäväksi minun on kumppanini koettava. Kauneutta on sitten makujen mukaan monenlaista.

Olen niin visuaalinen, että näkeminen on suuri osa aktia. Pimeässä ei ole juuri tullut harrasteltua.

Omaksi onnettomuudeksi ykkössuosikkoni on blondi CaliforniaGirl-tyyppinen, joista kilpailu on kova. Varsinkin kun pitäisi olla vielä hyväsydäminen ja fiksukin.

Onneksi sellainen on taas löytynyt.

Kuten olen ennenkin todennut olisi varmaan paljon parempi jos tykkäisin rumista. lihavista ja karvaisista naisista. Olisin Kingi sillä rintamalla.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja martza »

Tottahan se on, että mielellään sitä rakastelisi kauniin naisen kanssa kuin naisen kanssa, joka on kuin variksen pelätin. Onneksi, "Kauneus on katoavaista ja rumuus sen kuin lisääntyy".
Ja muutenkin, että on muutakin kauneutta kuin tuo pelkkä fyysinen kauneus/komeus niin naisilla kuin miehilläkin. Kyllä tuo henkinen kypsyys ja Naisellisuus, naisissa, on mielestäni todella kiihottavaa näin miehen näkökulmasta. Se antaa sitä lisäpotkua intohimoon ja rakkauteen ja sitä kautta kuumiin rakastelusessioihin. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

jouden-za kirjoitti:se oli sitä nuoruutta se jolloin vielä naitiin melkein joka krt
Mitäs silloin tehtiin kun ei naitu?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Koskaan en mene sänkyyn ruman naisen kanssa.
Ja mieluummin valot päällä, kuin pimeessä peiton alla.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
lepsukka
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 10.11.2005 14:56

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja lepsukka »

Enemmän mulle merkitsee se mitä nainen sängyssä tekee kuin miltä hän näyttää.
Mutta julmasti sanottuna "kauniin" naisen kanssa tekee herkemmin mieli kokeilla, mitä toisella on tarjottavana elämän sillä saralla...
Leilah

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja Leilah »

mustaenkeli kirjoitti:Koskaan en mene sänkyyn ruman naisen kanssa.
... mutta monen ruman vierestä olen herännyt.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Luin vaan että "bisse" ja rupesi suu napsamaan. Pavlov oli viisas mies.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kysymys heteromiehille, bisseille ja lesboille

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Mylwin kirjoitti:Luin vaan että "bisse" ja rupesi suu napsamaan. Pavlov oli viisas mies.
Tästä tulikin mieleeni pätkä Kaytanhousuja- orkesterin kappale Adaralle:

"Aina kuullessaan
koiran haukkuvan
Pavlov tunsi
pakottavaa tarvetta
soittaa kelloa
Aivan kuten minäkin
aina kun mä sinut nään
niin palavasti tahtoisin
sua rimpauttaa"

Tuohan melkein jopa liittyy tähän aiheeseen. Adara taisi olla aika hottis :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin