Seksi-ikähaarukka

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
slam

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja slam »

Haara, kun haara...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Faghag kirjoitti:Itseäni 12-13 vuotta nuorempia ja korkeintaan itseäni 5 vuotta vanhempaa. Nykyisellään katsoisin sopivan ikähaarukan ulottuvan akselille 22vee-40vee.

EDIT: Itse olen siis 36vee täti.
Kyllä täytyy sanoo että Suomes naisilla on kyl maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaailman parhaimmat miesmarkkinat, kun 40-50 vuotiaat naisetkin saa alle 30:siä miehiä ja miksi siis, no siksi kun niin moni mies niin epätoivoinen pillun saannin suhteen että panee melkein mitä ja minkä ikästä vaan..toista se on muualla!!

Ja kun kattoo teitti-ilmojakin niin 30-35:set naiset hakee min. 5 v nuorempia miehiä...HYVÄ HYVÄ.
hebuli

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Nykyajan kalamiesten juttuja:

"On ilmoja pidellyt."
- "Joo-o, ja hyvin on napannutkin niillä ilmoilla!"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Georgina »

25
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Runkkis

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

vanhin taitaa olla 20 v vanhempi ja nuorin ehkä 5 v nuorempi.. Olen ollut aina kaikkien kehdonryöstäjä munahaukkojen suosiossa, mutta luulen, että tulevaisuudessa ikähaarukka kasvaa korkeintaan alaspäin.. Alan olla liian vanha...
Faghag

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Faghag »

jouden-za kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Itseäni 12-13 vuotta nuorempia ja korkeintaan itseäni 5 vuotta vanhempaa. Nykyisellään katsoisin sopivan ikähaarukan ulottuvan akselille 22vee-40vee.

EDIT: Itse olen siis 36vee täti.
Kyllä täytyy sanoo että Suomes naisilla on kyl maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaailman parhaimmat miesmarkkinat, kun 40-50 vuotiaat naisetkin saa alle 30:siä miehiä ja miksi siis, no siksi kun niin moni mies niin epätoivoinen pillun saannin suhteen että panee melkein mitä ja minkä ikästä vaan..toista se on muualla!!

Ja kun kattoo teitti-ilmojakin niin 30-35:set naiset hakee min. 5 v nuorempia miehiä...HYVÄ HYVÄ.
Ei se ikä laatua heikennä. Hyvä on hyvää 60veenäkin. Ei pitäisi yleistää muiden seksikäyttäytymistä oman seksikäyttäytymisensä perusteella: Jos sinä panet ketä sattuu, muut eivät tee niin... HYVÄ HYVÄ. Ja "muualla" tarkoittaa varmaan Thaimaan baareissa, joissa naiset (ja miehet) tekevät mitä vain rahasta? Jouden, miksi sinäkin et hanki kivaa vaimoa Filippiineiltä kuten muutkin akattomat maaseudun miehet?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Faghag kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Itseäni 12-13 vuotta nuorempia ja korkeintaan itseäni 5 vuotta vanhempaa. Nykyisellään katsoisin sopivan ikähaarukan ulottuvan akselille 22vee-40vee.

EDIT: Itse olen siis 36vee täti.
Kyllä täytyy sanoo että Suomes naisilla on kyl maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaailman parhaimmat miesmarkkinat, kun 40-50 vuotiaat naisetkin saa alle 30:siä miehiä ja miksi siis, no siksi kun niin moni mies niin epätoivoinen pillun saannin suhteen että panee melkein mitä ja minkä ikästä vaan..toista se on muualla!!

Ja kun kattoo teitti-ilmojakin niin 30-35:set naiset hakee min. 5 v nuorempia miehiä...HYVÄ HYVÄ.
Ei se ikä laatua heikennä. Hyvä on hyvää 60veenäkin. Ei pitäisi yleistää muiden seksikäyttäytymistä oman seksikäyttäytymisensä perusteella: Jos sinä panet ketä sattuu, muut eivät tee niin... HYVÄ HYVÄ. Ja "muualla" tarkoittaa varmaan Thaimaan baareissa, joissa naiset (ja miehet) tekevät mitä vain rahasta? Jouden, miksi sinäkin et hanki kivaa vaimoa Filippiineiltä kuten muutkin akattomat maaseudun miehet?

Ou jeee:DD

Ai ei heikennä, mutta samaan hengenvetoon julistat 22-40v:n puolesta..okke, mistäköhän se johtunee että neiti hakee jopa 15v nuorempia poikia leluikseen hehjeah..eikä siinä mitään nauti vaan nuorista koska niinhän "ne" niin monet sikamiehetkin tekevät, mutta toisaalta eihän naiset, ei ne edes anna pilluakaan kuin vasta hääyönä 100%.

Niin mitään ei voisi yleistää. No kerropas mulle että mistä olet saanut päähäsi että minä Mahdollisesti panisin mitä vaan?

Ja en ole käynyt kummassakaan mestassa joten en voi siitä mitään sanoo, mutta aika lailla yleistä on monessa Euroopan maassa että nainen on miestä reilusti nuorempi mutta ei toistepäin ja esim juuri käydessäni Brasseissa niin tilsu oli aivan sama. Tosin ei se Suomessakaan varmaan kestä kuin sen muutaman ajosession, siis jos nuorikko on hyvä oppimaan ja tekee kuten domina-neiti sanoo.

Kyllä mä voisin hommata vaimon mistä vaan, mutta kun ensinnäkin mulla on fetissi vaaleaihoisia kohtaan ja mielummin vielä vaaleatukkainenkin saa olla, joten ei osu oikeen tummaihoinen mun väriskaalaan (ei saa oikein henkeä.) Nussia kyllä pystyn ja olen pystynyt mutta ei muuta kiitos. Ja naimisiin en muutenkaan ole enää menossa joten siinäkin mielessä olen aika toivoton sen suhteen!! Nimittäin Jack pot ei osu kovin montaa kertaa nartunkaan kohdalle!!

Muuten onko niiden nuorten panemisessa yms niin joku erikoisjuttu joka saa sut kuumax ja silleen oikein hehkumaan joka paikasta?
Faghag

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Faghag »

jouden-za kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Kyllä täytyy sanoo että Suomes naisilla on kyl maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaailman parhaimmat miesmarkkinat, kun 40-50 vuotiaat naisetkin saa alle 30:siä miehiä ja miksi siis, no siksi kun niin moni mies niin epätoivoinen pillun saannin suhteen että panee melkein mitä ja minkä ikästä vaan..toista se on muualla!!

Ja kun kattoo teitti-ilmojakin niin 30-35:set naiset hakee min. 5 v nuorempia miehiä...HYVÄ HYVÄ.
Ei se ikä laatua heikennä. Hyvä on hyvää 60veenäkin. Ei pitäisi yleistää muiden seksikäyttäytymistä oman seksikäyttäytymisensä perusteella: Jos sinä panet ketä sattuu, muut eivät tee niin... HYVÄ HYVÄ. Ja "muualla" tarkoittaa varmaan Thaimaan baareissa, joissa naiset (ja miehet) tekevät mitä vain rahasta? Jouden, miksi sinäkin et hanki kivaa vaimoa Filippiineiltä kuten muutkin akattomat maaseudun miehet?

Ou jeee:DD

Ai ei heikennä, mutta samaan hengenvetoon julistat 22-40v:n puolesta..okke, mistäköhän se johtunee että neiti hakee jopa 15v nuorempia poikia leluikseen hehjeah..eikä siinä mitään nauti vaan nuorista koska niinhän "ne" niin monet sikamiehetkin tekevät, mutta toisaalta eihän naiset, ei ne edes anna pilluakaan kuin vasta hääyönä 100%.

Niin mitään ei voisi yleistää. No kerropas mulle että mistä olet saanut päähäsi että minä Mahdollisesti panisin mitä vaan?

Ja en ole käynyt kummassakaan mestassa joten en voi siitä mitään sanoo, mutta aika lailla yleistä on monessa Euroopan maassa että nainen on miestä reilusti nuorempi mutta ei toistepäin ja esim juuri käydessäni Brasseissa niin tilsu oli aivan sama. Tosin ei se Suomessakaan varmaan kestä kuin sen muutaman ajosession, siis jos nuorikko on hyvä oppimaan ja tekee kuten domina-neiti sanoo.

Kyllä mä voisin hommata vaimon mistä vaan, mutta kun ensinnäkin mulla on fetissi vaaleaihoisia kohtaan ja mielummin vielä vaaleatukkainenkin saa olla, joten ei osu oikeen tummaihoinen mun väriskaalaan (ei saa oikein henkeä.) Nussia kyllä pystyn ja olen pystynyt mutta ei muuta kiitos. Ja naimisiin en muutenkaan ole enää menossa joten siinäkin mielessä olen aika toivoton sen suhteen!! Nimittäin Jack pot ei osu kovin montaa kertaa nartunkaan kohdalle!!

Muuten onko niiden nuorten panemisessa yms niin joku erikoisjuttu joka saa sut kuumax ja silleen oikein hehkumaan joka paikasta?
No ainakin se ajatus saa sut ihan kuumax, kun jaksat ruveta moralisoimaan. On se kumma kun kaikenmualimman pukit rupeavat julistamaan sukupuoliseen kanssakäymiseen liittyvää etiikkaa silloin, kun naisten käytös uhkaa heidän herkkää minäkuvaansa. En koe tarvetta puolustella tai selitellä seksihalujani tai niiden kohteita. Sinunkaan ei sitä tarvitse tehdä. Elä ja anna elää on mun mottoni.

Viitaten vielä tuohon sinun syvällisiin huomioihisi siitä, että "muualla maailmassa" naiset pariutuvat itseään vanhempien miesten kanssa, johtuu puhtaasti yhteiskunnallisista syistä. Kulttuureissa, missä naisen arvo ja elanto on kiinni siitä, että hänellä on aviomies, joka elättää hänet ja tulevat jälkeläiset, on järkevää pariutua vanhemman miehen kanssa, jolla on vakaa yhteiskunnallinen asema sekä talous kunnossa.

Suomessa näin ei ole, sillä koulutetut ja itsensä elättävät naiset etsivät itselleen sen sopivimman kumppanin muilla kriteereillä, jotka koskevat saman kaltaista arvomaailmaa ja elämäntapaa. Toki poikkeuksia on. Suomessakin munimis- ja pariutumisiässä olevat naiset ovat paljolti hormooniensa (eli biologisen kellonsa) ohjaamia ja se vaikuttaa heidän kumppaninvalintaansa.

Mutta kyse oli seksi-ikähaarukasta: minulla se on 18 vuotta eli pysytään asiassa.
Bigmama

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Neitsyys tuli annettua itseään 11 vuotta vanhemmalle ja nuorin on ollut (mikä on seksiä?) neljä vuotta nuoempi jos pelkkää yhdyntää haetaan.
hebuli

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja hebuli »

jouden-za kirjoitti:...
Voi vitsi joudeni mitä sä oikein vaahtoat? En ymmärrä tuota muuten kuin jos olet tosi guumana tuohon faghagiin, ja sinua harmittaa että se valitsee nuorempia kolleja sun sijastasi.

Jos tuo oli hutiarvio, niin sunhan pitäisi olla vaan kiitollinen sille että se vie kaikki nuoret jannut! Siinähän jää sitten kaikki nuoret neitsykäisimmet ihan ilman näitä nuoria jannuja, ja alkaa niillekin vähitellen kelvata vähän riippuneempikin liha. Eikö se jotenkin näin mene, ainakin mun laskuoppini mukaan?

Ikä on kuitenkin pelkkä numero, joka kertoo henkilön rupsahtuneisuusasteen.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Faghag kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
Ei se ikä laatua heikennä. Hyvä on hyvää 60veenäkin. Ei pitäisi yleistää muiden seksikäyttäytymistä oman seksikäyttäytymisensä perusteella: Jos sinä panet ketä sattuu, muut eivät tee niin... HYVÄ HYVÄ. Ja "muualla" tarkoittaa varmaan Thaimaan baareissa, joissa naiset (ja miehet) tekevät mitä vain rahasta? Jouden, miksi sinäkin et hanki kivaa vaimoa Filippiineiltä kuten muutkin akattomat maaseudun miehet?

Ou jeee:DD

Ai ei heikennä, mutta samaan hengenvetoon julistat 22-40v:n puolesta..okke, mistäköhän se johtunee että neiti hakee jopa 15v nuorempia poikia leluikseen hehjeah..eikä siinä mitään nauti vaan nuorista koska niinhän "ne" niin monet sikamiehetkin tekevät, mutta toisaalta eihän naiset, ei ne edes anna pilluakaan kuin vasta hääyönä 100%.

Niin mitään ei voisi yleistää. No kerropas mulle että mistä olet saanut päähäsi että minä Mahdollisesti panisin mitä vaan?

Ja en ole käynyt kummassakaan mestassa joten en voi siitä mitään sanoo, mutta aika lailla yleistä on monessa Euroopan maassa että nainen on miestä reilusti nuorempi mutta ei toistepäin ja esim juuri käydessäni Brasseissa niin tilsu oli aivan sama. Tosin ei se Suomessakaan varmaan kestä kuin sen muutaman ajosession, siis jos nuorikko on hyvä oppimaan ja tekee kuten domina-neiti sanoo.

Kyllä mä voisin hommata vaimon mistä vaan, mutta kun ensinnäkin mulla on fetissi vaaleaihoisia kohtaan ja mielummin vielä vaaleatukkainenkin saa olla, joten ei osu oikeen tummaihoinen mun väriskaalaan (ei saa oikein henkeä.) Nussia kyllä pystyn ja olen pystynyt mutta ei muuta kiitos. Ja naimisiin en muutenkaan ole enää menossa joten siinäkin mielessä olen aika toivoton sen suhteen!! Nimittäin Jack pot ei osu kovin montaa kertaa nartunkaan kohdalle!!

Muuten onko niiden nuorten panemisessa yms niin joku erikoisjuttu joka saa sut kuumax ja silleen oikein hehkumaan joka paikasta?
No ainakin se ajatus saa sut ihan kuumax, kun jaksat ruveta moralisoimaan. On se kumma kun kaikenmualimman pukit rupeavat julistamaan sukupuoliseen kanssakäymiseen liittyvää etiikkaa silloin, kun naisten käytös uhkaa heidän herkkää minäkuvaansa. En koe tarvetta puolustella tai selitellä seksihalujani tai niiden kohteita. Sinunkaan ei sitä tarvitse tehdä. Elä ja anna elää on mun mottoni.

Viitaten vielä tuohon sinun syvällisiin huomioihisi siitä, että "muualla maailmassa" naiset pariutuvat itseään vanhempien miesten kanssa, johtuu puhtaasti yhteiskunnallisista syistä. Kulttuureissa, missä naisen arvo ja elanto on kiinni siitä, että hänellä on aviomies, joka elättää hänet ja tulevat jälkeläiset, on järkevää pariutua vanhemman miehen kanssa, jolla on vakaa yhteiskunnallinen asema sekä talous kunnossa.

Suomessa näin ei ole, sillä koulutetut ja itsensä elättävät naiset etsivät itselleen sen sopivimman kumppanin muilla kriteereillä, jotka koskevat saman kaltaista arvomaailmaa ja elämäntapaa. Toki poikkeuksia on. Suomessakin munimis- ja pariutumisiässä olevat naiset ovat paljolti hormooniensa (eli biologisen kellonsa) ohjaamia ja se vaikuttaa heidän kumppaninvalintaansa.

Mutta kyse oli seksi-ikähaarukasta: minulla se on 18 vuotta eli pysytään asiassa.

No se ei saa mua kuumax, mut oon kattonut setissä semmosii videoclippejä mm jossa semmonen vähän pyöreä 55 v daami panee semmosella tekomunavyözydeemillä tosi kivan näkösii amatöörityttöjä ja ne on aika kiihottavilta vaikuttanut kyllä.

Ja sitten, miksi otit puheeksi moraalin, etiikan, minäkuvan ja pukin..en tietääkseni ollut ollenkaan noilla linjoilla vai mitenkä se nyt olikaan?

Ja vielä..miksi et vastaa esitteyhin kyssäreihin? Tulee vähän mieleen eräs kirja "vuoropuhelua Jumalan kanssa", tosin kirja on monologi tai joku semmonen.

Ja varsinkin että miltä se oikeesti tuntuu kun semmonen nuori mies työntyy pikku-hiljaa sisään?
Faghag

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Faghag »

jouden-za kirjoitti: …miksi et vastaa esitteyhin kyssäreihin? …….

…Ja varsinkin että miltä se oikeesti tuntuu kun semmonen nuori mies työntyy pikku-hiljaa sisään?
En vastaa siksi “kyssäreihin”, sillä ne eivät liity mitenkään tämän ketjun aiheeseen. Tietääkseni tässä tiedusteltiin vain seksi-ikähaarukkaa kvantitatiivisesti eikä kvalitatiivisesti. Hanki sinäkin seksielämä, niin tiedät, miltä se voisi tuntua iästä riippumatta.
hebuli kirjoitti: Voi vitsi joudeni mitä sä oikein vaahtoat? En ymmärrä tuota muuten kuin jos olet tosi guumana tuohon faghagiin, ja sinua harmittaa että se valitsee nuorempia kolleja sun sijastasi.
Pakko yhtyä hebuliin. Tässähän jouden yrittää selvästi tiedustella sitä, että a) olenko suhteessa vai vapaa, b) jos olen, minkä ikäinen miesystäväni on, c) olenko tyytyväinen seksielämääni tai suhteeseeni ja d) jos en ole, voisiko sen eteen tehdä jotakin.

Mutta sen verran off-topic, että osoitan kypsää aikuisuutta ja lopetan omalta osaltani kommentoinnin tämän aiheen osalta.

Ugh, olen puhunut.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Faghag kirjoitti:Tässähän jouden yrittää selvästi tiedustella sitä, että
Jouskalla on vain tavallista vilkkaampi mielikuvitus, ei siitä kannata herneitä nenään ottaa. Jouden on yksi niistä harvoista, jonka yli 10 riviä sisältävät kirjoitukset jaksaa lukea.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Faghag kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: …miksi et vastaa esitteyhin kyssäreihin? …….

…Ja varsinkin että miltä se oikeesti tuntuu kun semmonen nuori mies työntyy pikku-hiljaa sisään?
En vastaa siksi “kyssäreihin”, sillä ne eivät liity mitenkään tämän ketjun aiheeseen. Tietääkseni tässä tiedusteltiin vain seksi-ikähaarukkaa kvantitatiivisesti eikä kvalitatiivisesti. Hanki sinäkin seksielämä, niin tiedät, miltä se voisi tuntua iästä riippumatta.
hebuli kirjoitti: Voi vitsi joudeni mitä sä oikein vaahtoat? En ymmärrä tuota muuten kuin jos olet tosi guumana tuohon faghagiin, ja sinua harmittaa että se valitsee nuorempia kolleja sun sijastasi.
Pakko yhtyä hebuliin. Tässähän jouden yrittää selvästi tiedustella sitä, että a) olenko suhteessa vai vapaa, b) jos olen, minkä ikäinen miesystäväni on, c) olenko tyytyväinen seksielämääni tai suhteeseeni ja d) jos en ole, voisiko sen eteen tehdä jotakin.

Mutta sen verran off-topic, että osoitan kypsää aikuisuutta ja lopetan omalta osaltani kommentoinnin tämän aiheen osalta.

Ugh, olen puhunut.

Et vastaa, kun olet "vässykkä", mutta väität yhtä jos toista..oletko tosiaan siitä niin katkera kun en lähtenyt sun herutukseen mukaan sätissä..nautitaan ja ollaan vaan:D

Ja kohta D..jos et ole niin mä en todellakaan voi tehdä sen eteen yhtään mitään, koska mm. ikähaitari lähtis liian pahasti käsistä.

Mutta voisit kyl vähän avautua ja kertoa et miltä se tuntuu kun nuori mies ehkä jopa hieman hapuillen työntää sitä niin kivikovaa kikulii sinne pimpuliin, tuntuuko hyvältä ja onko pimpuli ihan hot änd swet, sweatKin ehkä jopa?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Mylwin kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Tässähän jouden yrittää selvästi tiedustella sitä, että
Jouskalla on vain tavallista vilkkaampi mielikuvitus

Voi vidun repsahtus sun kanssa Mylkkis..hmm muuten onko kukaan pelannut semmottista peliä kun Mylkki vai olikse mölkki..se on semmonen peli jossa heitellään semmosii puukolohkoja sinne tänne..aika typerän tuntunen peli oli..joo otin yhen erän tytsien kanssa männä kesänä tuol Hietsukan rantamil mut siihen se ura sit hupeni..Mölkkykö se olla muljahti..ai sen rinkuleiden sisäpuolelle..

..tänään muuten saattaa joku Mullikka muljahtaa jonkun rinkien sisäpuolelle, siis jos vaan saan henkee..no muuten on kyl nanuska kyllä kaikin puolin mutta kun sillä on karvapehko..voi voi voi voi mikä harmi ja mitä tuhlausta. Daami on niin namu ja en tiedä viittisinkö ruveta ekax Mach 3:lla hommiin, koska siitä saattaa mennä mun munasta samantien henki pois kun siis katon sitä hommaa. Tosin jos sanon sille daamille että voitko mennä ajamaan vittusi, eiku sori pimpulisi. Daami voi vähän ihmeltellä et mikä meininki. Ja sit joutuu sanoo et tosiaan et karvan sheikkaukseen kuin olisi jo, hus hus ja mars mars. Voi olla että joutuu näin ollen hyvässä ja pahassa lykyssä vaan runkkailemaan dääm..no voisitsä ees ottaa sit suikkariin kysyy hän, tuo ruma kaljupää!!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joudenska näköjään jatkaa samalla kaksonen ihastuu skorpiooniin -linjalla, tällä kertaa kohteena Faghag... Mikä siinä on, että se aina ahdistelee meitä. Sen nousevan täytyy olla joku meille sopiva, esim. stondis.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

jouden-za kirjoitti: Voi vidun repsahtus sun kanssa Mylkkis..hmm muuten onko kukaan pelannut semmottista peliä kun Mylkki vai olikse mölkki..se on semmonen peli jossa heitellään semmosii puukolohkoja sinne tänne..aika typerän tuntunen peli oli..joo otin yhen erän tytsien kanssa männä kesänä tuol Hietsukan rantamil mut siihen se ura sit hupeni..Mölkkykö se olla muljahti..ai sen rinkuleiden sisäpuolelle..
Mölkkyä, juu toki. Pohjois-Karjalassa suosittu peli. Siis siun mölkky muljahti sen karvakaulurista sisään? Voi kai sitä silleenkin pelata.
..tänään muuten saattaa joku Mullikka muljahtaa jonkun rinkien sisäpuolelle, siis jos vaan saan henkee..
Onnea yritykselle!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Mylwin kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Voi vidun repsahtus sun kanssa Mylkkis..hmm muuten onko kukaan pelannut semmottista peliä kun Mylkki vai olikse mölkki..se on semmonen peli jossa heitellään semmosii puukolohkoja sinne tänne..aika typerän tuntunen peli oli..joo otin yhen erän tytsien kanssa männä kesänä tuol Hietsukan rantamil mut siihen se ura sit hupeni..Mölkkykö se olla muljahti..ai sen rinkuleiden sisäpuolelle..
Mölkkyä, juu toki. Pohjois-Karjalassa suosittu peli. Siis siun mölkky muljahti sen karvakaulurista sisään? Voi kai sitä silleenkin pelata.
..tänään muuten saattaa joku Mullikka muljahtaa jonkun rinkien sisäpuolelle, siis jos vaan saan henkee..
Onnea yritykselle!
No voe tokkiinsa, niihä siinä käyä kämpsähti että meenas muljahtaa möllikkä sinne nii kaalurista sissää ja kohtannii rupes syöksyämmään semmosta vuahtoa sieltä karvakaalurista solkennaan. Kah en mie tiä mittää että mittee se mahto ollannii, mutta hyvältä se vuan tuntunni.

Vae että vielä onneekin toevotellaan,,kilin viisarit mie sanon:) Ja en mie onnesta niinnii oo kinnostununna mutta sitä pilluuttamista mie kyllä tahon.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja tuike »

jouden-za kirjoitti: Ja en mie onnesta niinnii oo kinnostununna mutta sitä pilluuttamista mie kyllä tahon.
Tämä ei lienee jäänyt kenellekään epäselväksi. :lol:
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: olihan mulla seksandeeria viime lokakuussa yhden 19-vuotiaan mulattityttösen kanssa Brasiliassa.
Minkätyyppistä, kuvaile mahdollisimman tarkasti, oot sä ennenkin kuvaillut.
vaikka mua ujostutti.

Menimme ja ainoa huone, joka oli vapaana, oli sviitti porealtaineen.

Sen pituinen se. Joko tuli?
Nimenomaan noin sanotaa sadun lopussa ja joko tämä oli sitä tai jotain suurempaa valheidenverkkoa, joten nyt MINÄ annan vielä sulle yhden mahdollisuuden olla rehellinen ja sanoo mm. että "no eihän se tosiaan mikää sviitti ollut vaan semmon ns. tuntihotelli" (1 h 40 rialia.) Ja paljonko maksoit tytölle, oliko 50 rialia se normal para una noche con muchacha?:D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Minkätyyppistä, kuvaile mahdollisimman tarkasti, oot sä ennenkin kuvaillut.
vaikka mua ujostutti.

Menimme ja ainoa huone, joka oli vapaana, oli sviitti porealtaineen.

Sen pituinen se. Joko tuli?
Nimenomaan noin sanotaa sadun lopussa ja joko tämä oli sitä tai jotain suurempaa valheidenverkkoa, joten nyt MINÄ annan vielä sulle yhden mahdollisuuden olla rehellinen ja sanoo mm. että "no eihän se tosiaan mikää sviitti ollut vaan semmon ns. tuntihotelli" (1 h 40 rialia.) Ja paljonko maksoit tytölle, oliko 50 rialia se normal para una noche con muchacha?:D
Sulla on näemmä vieläkin tämä oletus, että minä valehtelen. Muistelen, että sinulla oli vaikeuksia uskoa, että harrastin monta kertaa tyydyttävää seksiä 61-vuotiaan miehen kanssa ja nyt tämä. Ymmärrän, että tuo papparaistarina on kova pala vanhenevan pelimiehen egolle, mutta toisaalta, eikö sen voisi ottaa positiiviselta kannalta. Sullakin voi olla nimittäin ihan tyydyttävä vanhuus tiedossa.

Kyseessä oli juuri tällainen tuntihotelli, jota motelliksi Brasiliassa kutsutaan. Tosin sviitti oli kyseessä ja minimiaika tuossa motellissa taisi olla 4 tai 6 tuntia, joten vähän parempi sellainen oli kyseessä. Ne huorat taitaa viedä helposti sellaisiin huonompiin paikkoihin, joissa voi sekaantua samalla torakoihin. Ei tarvinut maksaa tytölle, tosin motellin maksoin, kun sinne siirtymistä itse ehdotin. Sitäpaitsi, olinhan minä meistä se vanhempi ja vakavaraisempi, joten ihan reilua sinänsä. Portugaliksi voin todeta, että yö oli inesquecível.

Ai niin, se tyttö oli kyllä aika söpö. Ei mitenkään butch, paitsi vähän asenteessa. Mua vähän lyhyempi, kikkara tukka hartioille, joka taisi olla poninhännällä. Sillä oli aika kiva vartalo, sellainen tarpeeksi naisellinen. Aika nätti iso peppukin sillä oli.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Ann »

Emmietiiä!

Sen iän kysyminen olisi edellyttänyt jonkinsortin kommunikaatiota..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Zeb

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Haarukoinnin tulos: -3 ---> +17. Ja mielenkiintoisena sivuhavaintona huomattakoon, että olen näemmä siirtynyt jatkuvasti omaan ikääni suhteutettuna nuorempaan. Liekö kyse sattumasta ?
siia
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 14.01.2006 14:00

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja siia »

Jaa-has, muistaakseni nuorin on -2 ja vanhin +4 ja loput kaikki korkeintaan +2 mutta ei yhtään miinusta, joten siitähän tulee sitten nii`ikkää 6.
Yhdistelmä rautaista järkeä ja kummallista hössötystä
Vastaa Viestiin