Seksi-ikähaarukka

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja martza »

hebuli kirjoitti: Ei sitä kai noin lasketa? Jos katsoo alkuperäisiä ohjeita, ikähaarukka lasketaan sinun ja ääripään kumppaneittesi välisistä ikäeroista, ei kumppanin absoluuttisesta iästä verrattuna muihin. Sinun tapauksessasi oikea vastaus olisi kai 1+30=31. Samalla tavalla itse laskemalla saan ikäerohaarukaksi öbäut 12 v. (=suurimmat ikäerot molempiin suuntiin yhteenlaskettuina), jos oikein muistelen ja käsitän.
Oukki Doukki!!
En lukenut tarkkaan nuita ohjeita tässä työkiirreissäni.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
T3000

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
edit: ja olen aika varma että keikku vetää tässä leikissä pohjat.
Voipi olla. Nuorin on ollut 17 (itse olin silloin 20) ja vanhin 61 vuotta (olin 32). Eli siis 3 vuotta plus 29 eli 32 vuotta.
Ei nuorinta lasketa noin vaan suurin ikäero alaspäin.
Patz

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Patz »

Alle kympissä mennään. Nuorin pari vuotta itseäni nuorempi ja vanhin n. 4-6 vuotta itseäni vanhempi. Kuka näitä nyt muistaa... :mrgreen:
HoundDog

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Kokemuspohjani köyhyydestä johtuen joudun vastaamaan; 1. Olisiko tämä sittenkin pitänyt kirjata tuonne noloihin tunnustuksiin?
Dumari

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HoundDog kirjoitti:Kokemuspohjani köyhyydestä johtuen joudun vastaamaan; 1. Olisiko tämä sittenkin pitänyt kirjata tuonne noloihin tunnustuksiin?
Olet ruNkannut vuoden vaihtuessa?
ElanorRaven

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hmm... Olen itsekin vielä varsin nuori... Itseäni nuorempia en ole vielä harrastanut laisinkaan. Vanhin oli öpaut 35 (?) Viime syksynä. Laskenko siinä tapauksessa omasta iästäni ylöspäin? Tulisi viitisentoista vuotta siinä tapauksessa.
HoundDog

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Dumari kirjoitti: Olet ruNkannut
Pthyi! I don't do dirty deeds.
Kid

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Kid »

HNmm..nuorin oli mua 2v nuoreNpi ja vanhin tais olla hurjat 6v vanheNpi. Eli kaheksan vuoden haarukka. Normi meininkii.
Kittys

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Taitaa olla seittemän vuoden ero vanhiNpaan ja muakin kolme vee vaNhempi on noista nuorin. Nih. *kannatetaan*
nypari

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja nypari »

ElanorRaven kirjoitti: Laskenko siinä tapauksessa omasta iästäni ylöspäin?
Eiku vähennät naapurin Penan iästä rautakaupan Railin iän ja kerrot sen uimaopettajasi Unton iällä.
ElanorRaven

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

nypari kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Laskenko siinä tapauksessa omasta iästäni ylöspäin?
Eiku vähennät naapurin Penan iästä rautakaupan Railin iän ja kerrot sen uimaopettajasi Unton iällä.
Aijaa... No sitten siitä tulee... Hmm... 420.
Faghag

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Itseäni 12-13 vuotta nuorempia ja korkeintaan itseäni 5 vuotta vanhempaa. Nykyisellään katsoisin sopivan ikähaarukan ulottuvan akselille 22vee-40vee.

EDIT: Itse olen siis 36vee täti.
Exsat

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ööh.. Nuorin oli jotain 3 vuotta nuorempi (Pongattu muuten paikalliselta nuorisotalolta, jossa olin itse töissä! no se oli kans.. ) ja vanhin tasan 10 vuotta vanhempi joten 13.

Mieheni onnenluku! Loistavaa. :P
Starflare

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Taitaapi olla 8v.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nuorin varmaankin kuusi vuotta nuorempi, ja vanhin on ollut muistaakseni silloin minua seitsemän vuotta vanhempi... Eli jos oikein ymmärsin, niin tulos olisi 13 vuotta?
Vai tajusinko minä nyt tätä yhtään??
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vanhin oli itseäni 25 vuotta vanhempi.
Nuorin taas viis vuotta nuorempi.
Elikkäs yhteensä 30 vuotta... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Turbohaltija

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

sinkkumatti kirjoitti:Jaa. Uskaltaako täällä tämmösiä tunnustaa..
Ei. Minä en ainakaan tunnusta mitään. Kieltäydyn.
Nowaysis

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

nypari kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:Ei kai noita normaalit ihmiset kirjaa ylös.
Auts, särähti. Siis olet viettänyt ilmeisen railakasta seksielämää. Itse olen kartuttanut kokemuksia pääosin suhteissa, joten "ylöskirjaaminen" on sujunut automaattisesti.
Tuskin olen viettänyt. En vain satu ihan muistamaan joskus kymmenisen vuotta sitten nussuttelemieni poikien syntymävuosia ihan tarkalleen, notta olivatko esim vuotta vai kahta nuorempia tahi vanhempia. Se sallittaneen siweämmillekin äitihahmoille, vai?

p.s. Vaihdoin avankin sen takia että en halua(enää) olla mikään kityn virallinen real doll :oops:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kaksi vuotta nuorempi ja vuoden vanhempi, eli 3. Olen siis erittäin nirso myös iän suhteen!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja saira »

14 vuotta vanhempi ja 5 vuotta nuorempi. Eli 19.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mun haarukassani on vieraillut.. ;)

9 vuotta nuorempi ja 15 vuotta vanhempi, tulokseksi siis (ainakin mun kehnolla matikkapäällä) tulis 24 vuotta.
Viimeksi muokannut KisSandra, 17.01.2006 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja brona »

Vanhin taisi olla vuoden vanhempi ja nuorin *köh* 15 vuotta nuorempi :oops: eli 16.
...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eiku ei mitään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mun haarukka kasvoi entisestään, kun muistinkin eilen, että olihan mulla seksandeeria viime lokakuussa yhden 19-vuotiaan mulattityttösen kanssa Brasiliassa. Kaikkea sitä ehtiikin tekemään.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti: olihan mulla seksandeeria viime lokakuussa yhden 19-vuotiaan mulattityttösen kanssa Brasiliassa.
Minkätyyppistä, kuvaile mahdollisimman tarkasti, oot sä ennenkin kuvaillut.
Vastaa Viestiin