Seksi-ikähaarukka

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Tsaari

Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Joskus ammoin Cityssä tein tällaisen saman kyselyn ja päätinpä tehdä sen täällä uudelleen.

Eli kertokaahan arvon Kityläiset paljonko on nuorin seksikumppaninne ollut itseänne nuorempi ja paljonko taas vanhin teitä vanhempi. Tästä saamme muodostettua jokaiselle oman seksi-ikähaarukan.

Minä olen tehnyt rakkautta itseäni yhdeksän vuotta nuoremman ja yhdeksän vuotta vanhemman naisen kanssa. Joten oma seksi-ikähaarukkani 18 vuotta.
Dumari

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Dumari »

10 vuotta.

edit: ja olen aika varma että keikku vetää tässä leikissä pohjat.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä en osaa tuosta nuorimmasta oikein sanoa, arvioisin neljää vuotta ja vanhempi oli 13 vuotta, joten haarukkani on 17 vuotta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tjaaah.. nuorin 8 vuotta nuorempi :oops: ja vanhin .. ööö oiskos 5 vuotta vanhempi.

Eiku äh
Viimeksi muokannut irmelianneli, 13.01.2006 10:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
T3000

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Uuh, suits me sir. 1,5 kk vanhempaa naimatonta neitiä olen syntiin langettanut, se on yläikärajani siis. Henkinen ja fyysinen takarajani taitaa olla vuonna -80 syntyneet, jotenka haarukkani on karkeasti melkoisen tarkkaan 5,5 vuotta. Tosin tässä nyt menee taas sitten se, että mikä lasketaan seksiksi junous pläts pokz.
ninnithequeen

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nuorin on 6 vuotta nuorempi, ja vanhin...ööö...(pitää soittaa ja kysyä kuin vanha se on) 17 vuotta vanhempi. Aika haarukka siis :shock:
tonttu

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Nuorin on jotain 2-3 vuotta nuorempi ja vanhin jotain 9 vuotta vanhempi. Jos en nyt ihan väärin muista.
sinkkumatti

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Jaa. Uskaltaako täällä tämmösiä tunnustaa..

Nuorin taitaapi olla 16 vuotta nuorempi ja vanhin 20 vuotta vanhempi. 36 vuotta siis haitari..
ninnithequeen

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sinkkumatti kirjoitti:Jaa. Uskaltaako täällä tämmösiä tunnustaa..

Nuorin taitaapi olla 16 vuotta nuorempi ja vanhin 20 vuotta vanhempi. 36 vuotta siis haitari..
Kuin vanha sä taas olitkaan :shock:
sinkkumatti

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti:Kuin vanha sä taas olitkaan
Vanha jo kokenut.
1108

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nuorin oli 4 vuotta nuorempi ja vanhin 17 vuotta vanhempi (mutta se näytti nuoremmalta!!!)

Summasummarum: 21 vuotta. Blackjack!!!!!
Viimeksi muokannut 1108, 12.01.2006 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nypari

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja nypari »

Vanhimmat samanikäisiä, nuorimmat kaksi vuotta nuorempia.
1108

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja 1108 »

sinkkumatti kirjoitti:Vanha jo kokenut.
Ja Michael Jacksonin hyvä kaveri, vaihtelevat oikein kuvia keskenään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
edit: ja olen aika varma että keikku vetää tässä leikissä pohjat.
Voipi olla. Nuorin on ollut 17 (itse olin silloin 20) ja vanhin 61 vuotta (olin 32). Eli siis 3 vuotta plus 29 eli 32 vuotta.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
edit: ja olen aika varma että keikku vetää tässä leikissä pohjat.
Voipi olla. Nuorin on ollut 17 (itse olin silloin 20) ja vanhin 61 vuotta (olin 32). Eli siis 3 vuotta plus 29 eli 32 vuotta.
No voi hitsit! Sinkkumatti on sua lutkempi! Kuis sä et ole jakanut itteäsi huomattavasti nuoremmille, olen pettynyt :roll:
sinkkumatti

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

1108 kirjoitti:Ja Michael Jacksonin hyvä kaveri, vaihtelevat oikein kuvia keskenään.
Suus kii soppaluu. Kyllä sullekkin 19 vuotias neito kelpaisi. Sitäpaitsi, se on jo ihan liian vanha miihkalille.
Viimeksi muokannut sinkkumatti, 12.01.2006 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
edit: ja olen aika varma että keikku vetää tässä leikissä pohjat.
Voipi olla. Nuorin on ollut 17 (itse olin silloin 20) ja vanhin 61 vuotta (olin 32). Eli siis 3 vuotta plus 29 eli 32 vuotta.
No voi hitsit! Sinkkumatti on sua lutkampi! Kuis sä et ole jakanut itteäsi huomattavasti nuoremmille, olen pettynyt :roll:
Ai niin mutta onhan tietty mulla ollut sen jälkeen tuohon suuntaan ikäeroa enemmän. Mietitääns. Joo, varmaan olin itse 30 ja kundi 20 tai jotain sellaista eli yhteistulos.. 10 plus 29 eli 39. Joko voitin vai pitääkö lähteä vanhainkotiin käymään?
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:Ai niin mutta onhan tietty mulla ollut sen jälkeen tuohon suuntaan ikäeroa enemmän. Mietitääns. Joo, varmaan olin itse 30 ja kundi 20 tai jotain sellaista eli yhteistulos.. 10 plus 29 eli 39. Joko voitin vai pitääkö lähteä vanhainkotiin käymään?
Noni, arvasinhan että suhun voi luottaa lutkailuasioissa :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ai niin mutta onhan tietty mulla ollut sen jälkeen tuohon suuntaan ikäeroa enemmän. Mietitääns. Joo, varmaan olin itse 30 ja kundi 20 tai jotain sellaista eli yhteistulos.. 10 plus 29 eli 39. Joko voitin vai pitääkö lähteä vanhainkotiin käymään?
Noni, arvasinhan että suhun voi luottaa lutkailuasioissa :D
Huh. Ei tarvi lähteä rollaattoriralliin ihan heti.
Kikkelis kokkelis.
Nowaysis

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Muistaakseni 7 vuotta vanhempi ja no varmaan pari vuotta nuorempi maksimissaan. Ei kai noita normaalit ihmiset kirjaa ylös. Enimmäkseen pysyttelen suunnilleen saman ikäisissä niin ei tuu sellasia mä olin riparilla kun sä synnyit -tuntemuksia. Veikeä silmänisku.

Teininä jo paria vuotta nuorempi tuntui todella lapselta ja vähän siis nololta jotenkin. Ei pikkuveljen ikäisiin voi sekaantua!!1
bedlam

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vuoden vanhempi ja 10 vuotta nuorempi. Joten 11 on tulos.
nypari

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja nypari »

Nowaysis kirjoitti:Ei kai noita normaalit ihmiset kirjaa ylös.
Auts, särähti. Siis olet viettänyt ilmeisen railakasta seksielämää. Itse olen kartuttanut kokemuksia pääosin suhteissa, joten "ylöskirjaaminen" on sujunut automaattisesti.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja martza »

Hmmmm. Pitää todella kelata edestaa, että muistais suunnilleen tuon ikähaarukan. Iso se haarukka on. Nuorin tais olla 15v. Itse olin 16v. Poikuus meni tällöin. Hmmm ja vanhin huhuh.... Las Palmasissa, se taisi tapahtua. Itse taisin olla siinä 20 tienoilla ja nainen taisi olla 50 kymppinen tai päällekkin. . Ja wiinallahan ei ollut osuutta........ Joten 35 on ikähaarukka :lol:
Taisin olla jopa Keihäsmatkoilla silloin, jos joku muistaa vielä Kalevi Keihäsen ja hänen matkatoimistonsa, "Keihäsmatkat". Se oli sitä hyvää aikaa, kun koneessa sai vielä polttaa ja "Kiteen kirkasta" tarjoiltiin lentokoneessa ja matkatkin olivat varsinaisia sikajuhlatypppisä Etelän lomia. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
hebuli

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja hebuli »

martza kirjoitti:Hmmmm. Pitää todella kelata edestaa, että muistais suunnilleen tuon ikähaarukan. Iso se haarukka on. Nuorin tais olla 15v. Itse olin 16v. Poikuus meni tällöin. Hmmm ja vanhin huhuh.... Las Palmasissa, se taisi tapahtua. Itse taisin olla siinä 20 tienoilla ja nainen taisi olla 50 kymppinen tai päällekkin. . Ja wiinallahan ei ollut osuutta........ Joten 35 on ikähaarukka :lol:
Ei kai sitä noin lasketa? Jos katsoo alkuperäisiä ohjeita, ikähaarukka lasketaan sinun ja ääripään kumppaneittesi välisistä ikäeroista, ei kumppanin absoluuttisesta iästä verrattuna muihin. Sinun tapauksessasi oikea vastaus olisi kai 1+30=31. Samalla tavalla laskemalla saan omaksi ikäerohaarukakseni öbäut 12 v. (=suurimmat ikäerot molempiin suuntiin yhteenlaskettuina), jos oikein muistelen ja käsitän.
Viimeksi muokannut hebuli, 12.01.2006 12:08. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Geetzu

Re: Seksi-ikähaarukka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nypari kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:Ei kai noita normaalit ihmiset kirjaa ylös.
Auts, särähti. Siis olet viettänyt ilmeisen railakasta seksielämää. Itse olen kartuttanut kokemuksia pääosin suhteissa, joten "ylöskirjaaminen" on sujunut automaattisesti.
Myös minä tunnustan sekstanneeni parisuhteen ulkopuolella, eikä iällä tosiaan ole ollut väliä. Olen varma, että haitari alle kympin. Kokematta on teinit ja vanhukset.
Vastaa Viestiin