Seksin tärkeys eri sukupuolille

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Seksin tärkeys

1. Olen mies ja seksi on minulle hyvin tärkeää
20
29%
2. Olen mies ja seksi on minulle vähemmän tärkeää
12
18%
3. Olen nainen ja seksi on minulle hyvin tärkeää
24
35%
4. Olen nainenja seksi on minulle vähemmän tärkeää
7
10%
5. Oma vaihtoehto, mikä:
5
7%
 
Ääniä yhteensä: 68

jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Turbohaltija kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:...Tosirakkaus odottaa-ideaalia.
Voi sua, et ole vaan löytänyt sisäistä himoköyrijääsi.
Sisäinen Himoköyrijäni (TM) odottaa edelleen Löytäjäänsä - naista joka osaa viritellä minut ja saa minut todella syttymään. Toivon, että sellaisen ihmisen vielä joskus tapaan ja saan harrastaa hänen kanssaan taivaallista rakastelua kunnes kuolema tai erektiohäiriöt meidät erottavat. :wink:
Voin kertoa kertoa lohdutuksen sanana, että et tule semmoista löytämään, nimittäin se seksuaalisuus joko on tai sitten ei. Se on "sisäänrakennettu ominaisuus" ja se saadaan lahjana, huom lahjana.

"taivaallista----rakastelua" ei helvetti, hei lue lisää niitä naisten romanttisia hassuttelukirjoja. Ootko ihan tosissasi että voit harrastaa taivaallista rakastelua jos ei sulle edes pillu maistu?

Ja oletko kuullut semmoista että siihen syttymiseen tarvitaan kaksi osapuolta, elikä jos makaat sängyssä veltto muna törröllään ja venaat että daami tulee ja syttyttää sut, niin voi olla että saat venailla aika kauan sitä syttymistä.

Ja muutenkin turhaan yrität uida suurempia voimia vastaan..annat virran vaan viedä ja lopetat tämmöiset turhanpäiväiset ajattelut ja keskityt vaikkapa vain tietsikkajuttuihin WINK!
Turbohaltija

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

jouden-za kirjoitti:
Mikäs sua tänään ärsyttää? Antoiko joku misu pakit ja piti mulle tulla kiukuttelemaan? Älä huoli! Kyllä varmaan taas lähiaikoina joku ymmärtää antaa sulle, tsemppiä!

:cheer:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Turbohaltija kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Mikäs sua tänään ärsyttää? Antoiko joku misu pakit ja piti mulle tulla kiukuttelemaan? Älä huoli! Kyllä varmaan taas lähiaikoina joku ymmärtää antaa sulle, tsemppiä!

:cheer:

No enmä oikee tiedä. Olin päättänyt että en siivoojaa tilaa tällä kertaa himaan, vaan zemppaan ite ja ehkä se alkuun vähän rasitti, siis se pelkkä ajatus mut homma meni ihan jees..tunti meni siinä tuhratessa ja nyt on veri nais viilinkilähteä spinningiin yms.

Ja ei oo antanut pakkeja, vaan, no siis itseasiassa tapasin reilu vko sitten semmosen huhuhuh skorppionin et voi hurja mikä pelimimmi ja siis aivan vääränlaista seuraa mulle. Mut nyt en voi mitään että olen tykästynyt siihen vähän, tosin olen laittanut kaiken tahtoni peliin jotta en rupeisi nyt hapertelemaan ja siis näyttämään kiinnostustani LIIKAA. Nyt laitto viestin taas, kun siis palasi matkalta mutta minä vedän nyt puolestani kylmää linjaa oli se sitten oikea tai väärä linjaus. Mutta kun daami on pelimimmien pelimimmi, niin en toki siihen pelinappulaksi lähde ja kun en muutenkaan tykkää mistään peleistä vaan sanotaan suoraan missä mennään.

Ai miksi en siis nyt sitä itse tee, no siksi että olen 99 varma että sen ympärillä pyörii muitakin mestareita ja juu ai nou että semmoset daamit pitäis jättää heti väliin, kuten usein teenkin mutta tässä on poikkeuksellisen asiallinen ja kiva tytsi joten annan hänelle vielä mahdollisuuden ennen kuin sitten sanonkin varmaan kohta että nyt on sun aika vaihtaa pelinappuloita, tai itseasiassa musta ei tule sellaista ikinä, ei ikinä.

Ja sen pilluakin tekisi myös hurjasti mieli mutta sekin jääköön väliin, enkä anna jos sikseen.

Ja jos luoja edelleen suo, niin ehkä tämmönen vanha pappakin vielä kerran sais reissullansa, mutta siihen en rupea kenenkään persettä nuolemaan, vaikka olisi viimeinen daami maan päällä en!

Ja nyt lähden spinningiin, niin luulen että pahin nussimisvietti on laskenut, hope sou!
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Jenah »

Olen pelästynyt "nykyistä" minääni, seksiä tulee ajateltua enemmän kuin liian usein.
Jossakin näkyy kaunis nainen -> seksi, seksi, seksi..
Jossakin näkyy komea mies -> seksi, seksi, seksi..

Eikö tämä voisi jo mennä ohi? (tätä on nyt kestänyt n. 6 vuotta)
Ennen riitti puolet nykyisestä määrästä.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Jenah kirjoitti:Olen pelästynyt "nykyistä" minääni, seksiä tulee ajateltua enemmän kuin liian usein.
Jossakin näkyy kaunis nainen -> seksi, seksi, seksi..
Jossakin näkyy komea mies -> seksi, seksi, seksi..

Eikö tämä voisi jo mennä ohi? (tätä on nyt kestänyt n. 6 vuotta)
Ennen riitti puolet nykyisestä määrästä.

No kiva kun kerroit meille tuon "ohimennen"..nyt saat ainakin Poitsusta 100%:n fanittajan tai sait ku puppeli jo varmaan laittaa viestejä tyyliin "annatko mulle pillua"..muuten voisitsä funtsii tota Poitsuu ku se on semmonen aika zexuaalinen mies ja varmaan saisit kunnon settiä, eikä tod mitn perus semmosta?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Jenah »

jouden-za kirjoitti:
Jenah kirjoitti:Olen pelästynyt "nykyistä" minääni, seksiä tulee ajateltua enemmän kuin liian usein.
Jossakin näkyy kaunis nainen -> seksi, seksi, seksi..
Jossakin näkyy komea mies -> seksi, seksi, seksi..

Eikö tämä voisi jo mennä ohi? (tätä on nyt kestänyt n. 6 vuotta)
Ennen riitti puolet nykyisestä määrästä.

No kiva kun kerroit meille tuon "ohimennen"..nyt saat ainakin Poitsusta 100%:n fanittajan tai sait ku puppeli jo varmaan laittaa viestejä tyyliin "annatko mulle pillua"..muuten voisitsä funtsii tota Poitsuu ku se on semmonen aika zexuaalinen mies ja varmaan saisit kunnon settiä, eikä tod mitn perus semmosta?
Ikävä kyllä jossaki helvetin hetken mielihäiriössä tuli avauduttua. (sen voikin lisätä mun lyhyelle "mitä-tekoja-kadut"-listalle).

En mä funtsi mitään. Moon siveä.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
Vastaa Viestiin