Seksin tärkeys eri sukupuolille

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Seksin tärkeys

1. Olen mies ja seksi on minulle hyvin tärkeää
20
29%
2. Olen mies ja seksi on minulle vähemmän tärkeää
12
18%
3. Olen nainen ja seksi on minulle hyvin tärkeää
24
35%
4. Olen nainenja seksi on minulle vähemmän tärkeää
7
10%
5. Oma vaihtoehto, mikä:
5
7%
 
Ääniä yhteensä: 68

Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Seksi on minulle tärkeää. Se on myös sillä tavalla tärkeää, että en esim. ala suhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa seksi on "ihan hyvää" tai jotain muuta keskiarvoista. Sen pitää olla siis niin kuin ihanaa ja pitää olla eläimellistä himoa ja nuuskimishalua ja vaikka mitä muuta ihanaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja martza »

Faghag kirjoitti: Suhteemme on hyvin fyysinen, henkinen ja lihallinen yhteys on vahva. Mutta seksi lisää omalta osaltaan sitä tunnetta, että on rakastettu ja hyväksytty juuri sellaisena kuin on: kaikessa epätäydellisyydessään. Sen takia mikään ei tunnu naurettavalta toisen seurassa. Siksi seksi täydentää suhteemme.
Yhdyn täysin Faghagin mielipiteeseen. :wink:

Pitkällä kokemuksella avioliitosta ja uudesta suhteesta, näin se vaan asia on, kuten Faghag kirjoitti. Seksi on tärkeä osa suhdetta, eikä seksiä saa pitää irrallisena osana siitä. Se täydentää todellakin suhteen
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:Seksi on minulle tärkeää. Se on myös sillä tavalla tärkeää, että en esim. ala suhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa seksi on "ihan hyvää" tai jotain muuta keskiarvoista. Sen pitää olla siis niin kuin ihanaa ja pitää olla eläimellistä himoa ja nuuskimishalua ja vaikka mitä muuta ihanaa.
Näin on.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

3. KIKKEEEELLIIIIIIIIIIII!
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Minä taas en koskaan enää halua suhteeseen naisen kanssa, jolle seksi on erinomaisen tärkeää. Muutaman kerran moiseen erehtynyt ja voi luoja mitä komplikaatioita siitä saatiin.... Onneksi tässäkin ketjussa on jo useampi nainen, jotka ovat kanssani samoilla linjoilla. On siis toivoa. :)
Turbohaltija

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Elppis kirjoitti:3. KIKKEEEELLIIIIIIIIIIII!
:D

Mutta minä haluan, että nainen rakastaa minua itsenäni eikä vain Ideaalisiittimeni vuoksi... :lol:

Edit: Haluan että rakkaus ei kaadu siihen, jos kikkeli ei seiso tai intohimo ei aina kukoista. Haluan voida luottaa toiseen. Mietin nuoria yh-äitejä ja mihin heidän suhteensa on kaatunut. Aika usein taitaa olla niin, että kun on nuoria lapsia ja työstressiä, energiaa ei jää seksiin ja sitten seksin puutteesta tulee ongelma; mies ei koe elävänsä ja sitten koko suhde hajoaa. Mitä tärkeämpää seksi on ihmisille, sitä suurempien ongelmien lähde se myös on.
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 23.01.2006 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turbohaltija kirjoitti:
Elppis kirjoitti:3. KIKKEEEELLIIIIIIIIIIII!
:D

Mutta minä haluan, että nainen rakastaa minua itsenäni eikä vain Ideaalisiittimeni vuoksi... :lol:
Siis öhöm.. kikkelihän on se sydämenjatke.

Hyvä sydän, hyvä kikkeli. Eikös se niin mene?
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:
Elppis kirjoitti:3. KIKKEEEELLIIIIIIIIIIII!
:D

Mutta minä haluan, että nainen rakastaa minua itsenäni eikä vain Ideaalisiittimeni vuoksi... :lol:

Edit: Haluan että rakkaus ei kaadu siihen, jos kikkeli ei seiso tai intohimo ei aina kukoista. Haluan voida luottaa toiseen. Mietin nuoria yh-äitejä ja mihin heidän suhteensa on kaatunut. Aika usein taitaa olla niin, että kun on nuoria lapsia ja työstressiä, energiaa ei jää seksiin ja sitten seksin puutteesta tulee ongelma; mies ei koe elävänsä ja sitten koko suhde hajoaa. Mitä tärkeämpää seksi on ihmisille, sitä suurempien ongelmien lähde se myös on.
No eihän nuo asiat poissulje sitä, että seksikin on tärkeää.

Tuli tuosta kirjoituksestasi mieleen yönmusta. Se välillä yritti julistaa minulle, kuinka seksi on lahja, jonka hän haluaa jakaa vain jonkun tärkeän ihmisen kanssa jne. jne. Sen jutuissa oli sellainen maku, että se yritti saada minut ajattelemaan ihan samoin. Huvittavinta kuitenkin oli, että se oli kuitenkin jakanut tätä tärkeää lahjaansa eräälle amerikkalaiselle lesbolle ja yhdelle asiakkaalleen. Tietenkin se kovasti katui näitä keikkojaaan ja minä yritin selittää, että eikös ne olleet elämää rikastuttavia kokemuksia yms.

Ei enää niin siveää miestä, kiitos.
Kikkelis kokkelis.
Feiz

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Joskus oon kani
Joskus ei vain kiinnosta
Riippuu päivästä
hermine

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja hermine »

Turbohaltija kirjoitti:Se energia mikä jää kuluttamatta, kun ihminen ei harrasta seksiä, kanavoituu aivan luonnollisesti muihin toimintoihin, kuten urheiluun tai kulttuurin harrastamiseen.
Niinpä, kouluarvosanat ovat seksittömän vuoden aikana nousseet keskimäärin 1-2 numeroa (mikä 1-5 -asteikolla on aika paljon). Muutenkin ajatus juoksee kumman kirkkaasti kun taas kunnon panemisesta seuraa ihmeellinen nuutumus niin ettei koko päivänä oikein saa mitään järkevää aikaiseksi tai päähänsä.

Ja erotiikkaahan voi olla ihan ilman seksiäkin (tai ainakin yhdyntää). Nimenomaan se kipinöinti mielestäni suhteessa on olennaista, ei kuinka sitä toteuttaa vai toteuttaako välttämättä aina mitenkään.
Leilah

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Seksi on minulle tärkeää. Haluan sitä ja ajattelen sitä usein. En ole kuitenkaan mitenkään holtiton itseään jakava lutka, vaan toteutan seksuaalisuuttani parisuhteessa. Seksi on kuulunut minulle vasta seurustelusuhteeseen. Uskon, että seksuaalisuus on osa ihmisen perusviettejä, mutta normaali ihminen voi hallita itseään ja halujaan.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kyllä seksi on mulle tärkeää. Mulla tuo seksi on yleensä se kriteeri olenko ihmisen kanssa suhteessa vai en. Joskus seksin jälkeen en voi "sietää" toista ja se on ollut sen suhteen loppu, oli seksi ollut hyvää tai huonoa. Se on mun vamma tässä maailmassa, muiden lisäksi tietty.

Ajattelen kyllä seksiä paljon, pitkin päivää, mutta en sitä kuitenkaan tarvitse kokoajan...
Truth fears no trial
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Vähät seksistä kunhan saa runkata.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Ann »

Runkkaus on tärkeää.
Rotan aivot valtasivat pääni.
MarthaFocker

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ann kirjoitti:Runkkaus on tärkeää.
Ottakaa mitä vaan, mutta KÄSIÄNI ETTE VIE!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Ann »

MarthaFocker kirjoitti: Ottakaa mitä vaan, mutta KÄSIÄNI ETTE VIE!
Upponalleani ette saa!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Turbohaltija

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:

No eihän nuo asiat poissulje sitä, että seksikin on tärkeää.

Tuli tuosta kirjoituksestasi mieleen yönmusta. Se välillä yritti julistaa minulle, kuinka seksi on lahja, jonka hän haluaa jakaa vain jonkun tärkeän ihmisen kanssa jne. jne. Sen jutuissa oli sellainen maku, että se yritti saada minut ajattelemaan ihan samoin. Huvittavinta kuitenkin oli, että se oli kuitenkin jakanut tätä tärkeää lahjaansa eräälle amerikkalaiselle lesbolle ja yhdelle asiakkaalleen. Tietenkin se kovasti katui näitä keikkojaaan ja minä yritin selittää, että eikös ne olleet elämää rikastuttavia kokemuksia yms.

Ei enää niin siveää miestä, kiitos.
Elämää rikastuttavia kokemuksia hyvinkin. Uskon että hän oppi niistä ainakin sen, että olisi voinut jättää väliin tuonkin. Seksi kun on herkälle ihmiselle asia, johon haluaa liittyvän tunteita ja aitoa kiintymystä kumppania kohtaan. Minun mielestäni ystäväsi on aivan oikeassa, ja itse olen samoilla linjoilla. Mitä valikoivammin seksiä harrastaa, sitä arvokkaampi asia se on toteutuessaan. Mieluummin sitten vaikka kömpelöä ja kokematonta seksiä kunhan se on oikean ihmisen kanssa. Paljon sekstaavat ihmiset suhtautuvat seksiin omasta mielestään luonnollisemmin, so. eivät ota sitä niin vakavasti. Ja kuitenkin, eikö olisi hyvä jos se otettaisiin vakavasti? Harva muu asia vie niin lähelle toista, on yhtä intiimi ja tunteisiin vetoava. Seksiin liittyy myös vastuuta; et halua tehdä pahaa ihmiselle, joka paljastaa itsensä edessäsi. Aika kurjalta kuitenkin tuntuu, jos huomaa eksyneensä arvottomaan kokemukseen ihmisen kanssa, jolle olet vain lihaa, yksi kokemus muiden joukossa. Toisaalta siinä ei liene mitään pahaa, jos molemmat osapuolet suhtautuvat seksiin yhtä kevyesti; silloinhan he suorastaan ansaitsevat toisensa.
slam

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja slam »

Kyl, kait sitä mielellään nussis, mutta oikeaa ihmistä. Ei kait sitä kaikkia..., vaikka joskus uskaltaisi kyselläkkin...
safi

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja safi »

Seksi on melkoisen tärkeä osa elämää. Olenhan skorppari, mutta ei se päivittäistä elämistäni mitenkään ohjaile. Aikast surutta kykenen olemaan ilman pitempiäkin aikoja (lue viikkoja), eikä pipo ala kiristää vielä kohtuuttomasti. Pitkien työpäivien aiheuttama väsymys, stressi ja pahantuulisuus saavat minut myös lähes poikkeuksetta kieltäytymään koko hommasta eli parhaimmmillani taidan olla hyvin levänneenä ja mieli tyhjänä kaikista työhommista.

Mietin tuossa, että olen elämäni aikana tavannut yhden ainoan miehen, joka kertoi ettei seksi näyttele hänen elämässään kovinkaan isoa osaa. Sellaisia on siis todella olemassa, uskottava se oli. Seksi hänen kansaan oli todella tylsää ja pelkkä suoritus. Ei räiskyvä himoa. Huonoin panoni ikinä, mutta tulipahan kokeiltua. Tietääpähän jatkossa kiertää sellaiset miehet hyvin kaukaa...
Turbohaltija

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

safi kirjoitti:

Mietin tuossa, että olen elämäni aikana tavannut yhden ainoan miehen, joka kertoi ettei seksi näyttele hänen elämässään kovinkaan isoa osaa. Sellaisia on siis todella olemassa, uskottava se oli. Seksi hänen kansaan oli todella tylsää ja pelkkä suoritus. Ei räiskyvä himoa. Huonoin panoni ikinä, mutta tulipahan kokeiltua. Tietääpähän jatkossa kiertää sellaiset miehet hyvin kaukaa...
Onhan meitä, tässäkin ketjussa jo kymmenen kappaletta. Ikävä kuulla, että sinulla oli tylsä seksielämys, mutta hyvä että opit siitä jotain. Minunkin mielestäni himokkaat naiset ovat keskimäärin erittäin pitkästyttäviä. Lohduttavaa tässä kaikessa on se, että meillä jokaisella on sittenkin hyvät mahdollisuudet löytää omilla kehitystasoillamme olevia ihmisiä.
Angita

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Angita »

Seksi on minulle hyvin tärkeää. Se on tutkimusmatka omaan itseen ja kumppaniin. Seksin ei koskaan tarvitse olla puuduttavaa ja tylsää jyystämistä. On mielenkiintoista löytää aina uusia tapoja saada ja tuottaa mielihyvää - parhaimmillaan se on kuin seikkailua uusien tunteiden lähteille.

Rakastellessa oppii tuntemaan kumppaninsa intiimimmällä tasolla se on siis omiaan tuomaan suhteeseen myös uudenlaista läheisyyttä. Haluttuna olemisen tunne on ihanaa. On myös mahtavaa kiihottua jo toisen kosketuksesta, katseesta tai äänestä. Erotiikka on elämän suola.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti: Lohduttavaa tässä kaikessa on se, että meillä jokaisella on sittenkin hyvät mahdollisuudet löytää omilla kehitystasoillamme olevia ihmisiä.
Hmm, ja kukakohan tässä on alempana ja kuka ylempänä? Eiköhän kyse ole siitä, että ihmiset ovat vain erilaisia. Allekirjoitan kyllä Safin mielenpiteen siitä, että tällaisen panonaisen ei ole hyvä olla miehen kanssa, jolla ei ole seksuaalista himoa ja mielikuvitusta edes suunnilleen saman verran kuin itsellä.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Turbohaltija kirjoitti:Kaipaisin enemmän keskustelua, perusteluja. Arvasin, että löytyy paljon ihmisiä, sekä miehiä että naisia, joille seksi on tärkeää. Voisitteko kertoa, miksi se on tärkeää? Onko seksi sinänsä niin tärkeää, että sitä voi ja sitä kannattaa harjoittaa ilman syvempiä tunnesiteitä vastapuoleen? Eikö seksiin kuitenkin aina liity tunteita, eikö siihen kuuluisi liittyä oikeita tunteita, arvostusta ja kiintymystä, rakkautta kumppania kohtaan?
Jotenkin annat tuosta kovin mustavalkoisen kuvan, eli joko seksi on "tunteetonta", tai kokee seksikumppania kohtaan jotain syvempää suurta rakkautta ja kiintymystä? Olen tuntenut laaja-alaisesti varsin positiivisia tunteita uskoakseni kaikkia niitä naisia kohtaan joiden kanssa olen elämäni aikana sänkyyn päätynyt. Jos koen naisen luonteeltaan, käytökseltään tai muutenkaan yhtään vastenmielisenä, tuskin seksistäkään tulisi juuri mitään. Se on osaksi sellainen fysiologinen jutska.

Vastausvaihtoehdotkin ovat kovin ääripäistä, mutta valitsin "hyvin tärkeää". Oikeasti se vaihtelee. Työstressi sun muut voivat kovasti vaikuttaa halukkuuteen, mutta yleisesti ottaen mitä kauemmin olen harrastamatta seksiä, sitä enemmän se alkaa kummitella mielessä ja sitä helpommin huomaa kiihottuvansa vähäisemmistäkin ärsykkeistä. Varmaan aika tuttua kauraa useille miehille, ei mitään uutta taivaan alla.
Viimeksi muokannut hebuli, 25.01.2006 10:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja Brocker »

NotAverage kirjoitti:Mitä pitempään on suhteessa, sitä paremmaksi seksi tulee, mutta naisena tahdon sitä aina vain harvemmin...Weird.
Kyllä se on ihan sama (joillakin) miehillkin, mulla ainakin.
Mutta kyllä pakko kuitenkin sanoa, että kyllä seksi on tärkeä osa elämää ja nyt 2,5 vuotta kestäneessä suhteessa ei ole ollut kertaakaan yli viikon mittaista selibaattia.. mihinkään 10-15 kertaa viikossa tahtiin ei kuitenkaan enää ole mitään hinkua eikä intoakaan, hiukan harvemmin ja kuitenkin tuntuu, että seksi sen kuin vain paranee aina vaan. Eli laatu korvaa määrän!
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
T3000

Re: Seksin tärkeys eri sukupuolille

Viesti Kirjoittaja T3000 »

safi kirjoitti:Seksi on melkoisen tärkeä osa elämää. Olenhan skorppari, mutta ei se päivittäistä elämistäni mitenkään ohjaile...
Ööh. Seksi on hyvin tärkeä osa mun elämää, olenhan kaksonen. Mitenkäs se horoskobo nyt liittyikään tähän keskusteluun?
Vastaa Viestiin