Kaduttaako?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sutenööri

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Elukka kirjoitti:Noinko koville se persoonattoman perusmachon titteli tosiaan otti?
Hahahah. Uusia nimiä näemmä. Sepä olikin hauska kuulla teikäläisen suusta. Mnehän paijaamaan lampaita ettei tule paha mieli.
Elukka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sutenööri kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Noinko koville se persoonattoman perusmachon titteli tosiaan otti?
Hahahah. Uusia nimiä näemmä. Sepä olikin hauska kuulla teikäläisen suusta. Mnehän paijaamaan lampaita ettei tule paha mieli.
Voi kuule pikku pupunen. Elukka ei nyt ymmärrä, että millä lusikalla sä olet mun pissiä muroistasi kaivanut, mutta se paha mieli vaikuttaisi kyllä olevan ihan sun omassa osoitteessa.

Älä huoli, kyllä se siitä taas iloksi muuttuu. :paijaa:
Sutenööri

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Elukka kirjoitti:Voi kuule pikku pupunen.
Kuules nyt pikkupaskavarvas. Mua huvittaa vaan se, että yrität ryttyillä isolle ja pahalle manalalle, joka joka ikinen kerta pistää sua turpaan 6-0. Siinä vaiheessa sitten tulee se teidän talouden mies paikalle ja alkaa puolustamaan talouden reppanaa, kun iso ja paha manala kiusasi.

Jos vaan ottaisit selkäsaunasta opiksesi, ja jättäisit sen vittuilun niiden huoleksi, jotka sen oikeasti osaakin.
Elukka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sutenööri kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Voi kuule pikku pupunen.
Kuules nyt pikkupaskavarvas. Mua huvittaa vaan se, että yrität ryttyillä isolle ja pahalle manalalle, joka joka ikinen kerta pistää sua turpaan 6-0. Siinä vaiheessa sitten tulee se teidän talouden mies paikalle ja alkaa puolustamaan talouden reppanaa, kun iso ja paha manala kiusasi.
Edelleen se menee sillaiperinpäiten, että "iso ja paha" manala yrittää aukoa mulle päätään ja huutelee sitten isoon ääneen pieksäneensä 6-0.

En ole kertaakaan tuota puoliskoani pyytänyt noihin kuranheittokisoihin osallistumaan, mutta vissiin sitä ottaa päähän kun manala on niin pihalla asioiden todellisesta tilasta.

Minkäpä sille mahtaa, että manalan kanssa keskustelu on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Se vaan paskoo laudalle, kaataa kaikki nappulat ja lehahtaa sitten kertomaan kavereille kuinka voitti 6-0. :roll:

Toki jätän mielelläni puskista huutelun niiden hoidettavaksi, joilla on enemmän kusta päässä. Saisitte vaan jättää ne kuvitelmat mun ja puoliskoni tilanteesta ihan omiin kipeisiin pikku päihinne, niin ei tarvitsisi tulla korjailemaan.
Herra Manala

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

PerttiMakimaa kirjoitti:Vi*uttaisi takuulla minuakin, mutta toivottavasti löytäisin erilaisen lähestymistavan tämän asian käsittelemiseen kuin tämä palsta.
Hei kuule, sain palkankorotuksen. Nyt ei vituta enää yhtään!

Aika jännää että mua pitää aina vituttaa ihan sikana, jos tartun jonkun ristiinpuhumisiin. Tottakai moinen oletus on automaattisesti helppo vetää tässä tapauksessa, ja antaa hienon mahdollisuuden monelle vertä nenästään vuodattaneen ja siksi pitkään hiljaa olleen kakkahousun (en nyt puhunut susta) kuittailulle. Mutta kun ei, olen terästä!
Geetzu

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Mutta kun ei, olen terästä!
Ja kun on paksu kalu niin ei tosiaan tunnu missään!
Herra Manala

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elukka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Anteeks hei et olin ilkee. Olen pahoillani. Pus.
Lähinnä sä kyllä olet vaan ihan vitun tylsä. :roll:
Niin. Kuplivan persoonallisuutesi rinnalla olen kuin mustavalkoesitys tuulen viemää -elokuvasta.
Elukka kirjoitti:Edelleen se menee sillaiperinpäiten, että "iso ja paha" manala yrittää aukoa mulle päätään ja huutelee sitten isoon ääneen pieksäneensä 6-0.
En mä ole kyllä mitään huudellut. Kyllä nuo edellämainitut johtopäätökset on sutenöörit sun muut kaverit tehneet ihan itse.

Enkä mä jaksa enää sua kiusata. Sä olet tylsä ja ilmeisen pahasti katkeroitunut kun kerjäät sitä nyrkkiä perseeseesi nykyään jo joka ketjussa. Herkkien ihmisten tunteilla ei saisi leikkiä. Äiti opetti. Sitäpaitsi te ootte tosi ihana pari!!! Ihq!!! Ja mä oon nykyään enkeli. En vittuile enää kelleen! Ikänä!
Herra Manala

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Ja kun on paksu kalu niin ei tosiaan tunnu missään!
Paitsi pyllyssä. Äiti kerto.
Geetzu

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä kirjotin vähän väärin. Rebz... Sieltä puuttu se MUU-uuu.
Kun on paksu kalu niin muu ei tosiaan tunnu missään!
prosessi

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Ja mä oon nykyään enkeli. En vittuile enää kelleen! Ikänä!
Äärimmäisen peloittavaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti: Jos pitäisin homostelua täysin normaalina, homostelisin varmaan itsekin.
Miksi? Teetkö kaikkia asioita, joita pidät täysin normaaleina?

Toisaalta, jos et pidä homostelua täysin normaalina, niin miksi se estää sinua homostelemasta?
Hyviä pointteja, nämä.

Katsotaanpa nyt. Normaali on todella, todella ongelmallinen käsite, sillä sen referenssi tuntuu aina olevan kateissa. Se on yhtäältä henkilökohtainen ja toisaalta intersubjektiivinen; jos käsitettä lähestyy semanttiselta kannalta, se näyttäytyy hyvin toisenlaisena kuin mikä sen diskursiivinen funktio saattaa olla. Miltä normaali "tuntuu" on siis kovin eri asia kuin se, millaisena se ilmaistaan, samaan aikaan sekä deskriptiivisenä että preskriptiivisenä.

Kaiketi ajattelin, että jos pitäisin homostelua "täysin normaalina", se kadottaisi merkityssisältönsä, jolloin homostelua voisi harrastaa vähän samaan tapaan kuin sitä, että sanoo käsipäivää. Toisaalta, advokoin edellä myös oikeutta pervoiluun. Jos homoilu olisi "täysin normaalia", ei se myöskään olisi samalla tavoin mielekästä kuin se jonkinmoisena kiellettynä hedelmänä on. Tässä mielessä olen ehkä homoseksuaalisten kokemusten kannalta harmillinen väliinputoaja: en pidä homostelua "täysin normaalina", jolloin miekkosten tuikkimista voisi harrastaa noin vain, enkä myöskään ehkä tarpeeksi epänormaalina, jotta siitä tulisi perverssiä ja siinä mielessä riittävän mielenkiintoista.

Kieltämättä Lilon ymmärtääkseni implikoima haaste ("Mutta entä jos siitä vain sattuu pitämään?") on tietty huomattava, mutta ehkä pohdin sitä jonain toisena päivänä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nyt ei kyllä kaduta yhtään, kun tämän ketjun avasin.

Tiesin, arvasin, olis pitänyt lyödä asiasta vetoa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti:Älkää sotkeko
Älä vittu itse sotke. Jos sä kuulet ääniä, niin et ole koskaan yksin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin