Kaduttaako?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NuoriDaavid

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti: Jos pitäisin homostelua täysin normaalina, homostelisin varmaan itsekin.
Miksi? Teetkö kaikkia asioita, joita pidät täysin normaaleina?

Toisaalta, jos et pidä homostelua täysin normaalina, niin miksi se estää sinua homostelemasta?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti: Jos pitäisin homostelua täysin normaalina, homostelisin varmaan itsekin.
Miksi? Teetkö kaikkia asioita, joita pidät täysin normaaleina?

Toisaalta, jos et pidä homostelua täysin normaalina, niin miksi se estää sinua homostelemasta?
Joo, mäkin pidän viilin syömistä ihan normaalina, mutten silti syö sitä koska se näyttää koiran kuolalta.

Sit toisaalta Nutellan syöminen lusikalla suoraan purkista ei joidenkin mielestä oo yhtään normaalia, ja silti mä oon tehny niin.

Nyt mun aivot nyrjähtää, mä en enää tiedä missä menee normaalin raja!1!!!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elukka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Herra Manala kirjoitti:
elco kirjoitti:Jos johonkin voi luottaa niin siihen, että tämä kaveri ei koskaan lopeta. Netissä.
Anteeks hei et olin ilkee. Olen pahoillani. Pus.
Lähinnä sä kyllä olet vaan ihan vitun tylsä. :roll:
NuoriDaavid

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti: Jos pitäisin homostelua täysin normaalina, homostelisin varmaan itsekin.
Miksi? Teetkö kaikkia asioita, joita pidät täysin normaaleina?

Toisaalta, jos et pidä homostelua täysin normaalina, niin miksi se estää sinua homostelemasta?
Joo, mäkin pidän viilin syömistä ihan normaalina, mutten silti syö sitä koska se näyttää koiran kuolalta.

Sit toisaalta Nutellan syöminen lusikalla suoraan purkista ei joidenkin mielestä oo yhtään normaalia, ja silti mä oon tehny niin.

Nyt mun aivot nyrjähtää, mä en enää tiedä missä menee normaalin raja!1!!!
Käytännön nyrkkisääntö: jos se on kivaa, niin se on epäterveellistä, laitonta tai pervåa. Triplajättipottitapauksessa kaikkia näitä.
Sutenööri

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Elukka kirjoitti: Lähinnä sä kyllä olet vaan ihan vitun tylsä. :roll:
Taidat olla perverssi masokisti, kun jatkuvasti kerjäät manalan nyrkkiä perseesees?
Geetzu

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Käytännön nyrkkisääntö: jos se on kivaa, niin se on epäterveellistä, laitonta tai pervåa. Triplajättipottitapauksessa kaikkia näitä.
Kahden heteron välinen avioliittosekstaus ei kyl oo mitään noista.
Eikä jätskin syöminen aurinkoisena kesäpäivänä julkisella paikalla.
Muita nyt ei ookaan mut noi kaks poikkeusta kandee muistaa.
PerttiMakimaa

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Natsikorttia odotellessa pitää kaivaa esiin "en olisi uskonut Manalasta" -kortti.

Hitto! Äijähän taitaa olla ihminen loppujen lopuksi.

Vi*uttaisi takuulla minuakin, mutta toivottavasti löytäisin erilaisen lähestymistavan tämän asian käsittelemiseen kuin tämä palsta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Geetzu kirjoitti:
Kahden heteron välinen avioliittosekstaus ei kyl oo mitään noista.
Eikä jätskin syöminen aurinkoisena kesäpäivänä julkisella paikalla.
Muita nyt ei ookaan mut noi kaks poikkeusta kandee muistaa.
Hevosella ratsastaminen ja tumman suklaan syöminen?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lilo kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Kahden heteron välinen avioliittosekstaus ei kyl oo mitään noista.
Eikä jätskin syöminen aurinkoisena kesäpäivänä julkisella paikalla.
Muita nyt ei ookaan mut noi kaks poikkeusta kandee muistaa.
Hevosella ratsastaminen ja tumman suklaan syöminen?
Äh, no noi ehkä viel... Mut ei muita hei!!11
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lilo kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Eikä jätskin syöminen aurinkoisena kesäpäivänä julkisella paikalla.
Hevosella ratsastaminen ja tumman suklaan syöminen?
Kaloreita naiset, kaloreita! Eli nuo ovat epäterveellisiä. Toistaiseksi yksi on vasta hyväksytty eli Geetzun eka ehdotus.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Geetzu

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Joo vähän hitaalla tälleen aamusta kun mussuttaa dallaspullaa kermakahvilla ja vaan haaveilee siitä seksistä. :D
NuoriDaavid

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti: mussuttaa dallaspullaa kermakahvilla D
Senkin irstailija! :p:
Geetzu

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kuva

Rebz, lens kahvit pitkin poikin. Tarttis olla joku kissa nuolemassa. Tätä pitkinpoikin -paikkaa siis...
Ooh, luulin vpk:ksi tätä, whateva. 8)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Georgina kirjoitti:

Kaloreita naiset, kaloreita! Eli nuo ovat epäterveellisiä. Toistaiseksi yksi on vasta hyväksytty eli Geetzun eka ehdotus.
No tää on musta kyllä vähän niillä rajoilla, koska ei sitä tummaa suklaata yleensä syödä mitään kiloa kerralla ja kaikkien viimesten tutkimusten mukaan se on hurrrrjan terveellistä. Junou, kaikkia suklaahoitojakin on nykysin!!1!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lilo kirjoitti: No tää on musta kyllä vähän niillä rajoilla, koska ei sitä tummaa suklaata yleensä syödä mitään kiloa kerralla ja kaikkien viimesten tutkimusten mukaan se on hurrrrjan terveellistä. Junou, kaikkia suklaahoitojakin on nykysin!!1!
Aika hyviä perusteluja kyllä. Asiassa tehdään empiirisiä tutkimuksia jonka jälkeen johtokunta tekee päätöksen.

*rientää ostamaan tummaa suklaata ratsastuksen aikana syötäväksi*
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Täytyy myöntää että muutama juttu kaduttaa.

Ei, ei se ole sitä mitä luulette, vaikka olenkin pannut yleensä vain hyvännäköisiä tai vähintäänkin kohtuullisen näköisiä daameja, niin toki joukkoon mahtuu myös muunkin näköisiä daameja. Ja laineten erästä frendiä joka aina selittää "muun" näköisiä daamejaan siten, että kun sillä oli niin hyvä luonne ja muutenkin kiva. Joten ollaan sitten samoilla linjoilla ja puhutaan paskaa..ei vaan, riittää että naisessa ollut jotain sellaista mikä saa kiiman nousemaan..mutta ikinä en ole ollut morkkareissa siitä syystä että parteniri olisi ollut sen näköinen että siinä olisi ollut syytä, ei vaan olen jatkanut aina aamulla nussimista jos se vaan on musta ollut kiinni..ja mustahan se on melkein aina ollut et siis annanko vielä vai nou!!

Mut se mikä oikeesti kaduttaa on se että olen jättänyt aika monta 9:n daamii maistamatta, joko siitä syystä että olen ajatellut että tästä voisi tulla jotain muutakin tai ollaan sovittu ei mdn ja kun oikein namu niin liittyen edelliseen samoin. TAi jotain muuta vastaavaa syytä ollut.

Ja tietysti kaduttaa se että vaikka olen ollut kahden daamin kanssa punkassa usean kerran, niin en ole laittanut niitä MÄÄRÄTIETOISESTI hoitelemaan minua seim taim ja toisiaan..se HARMITTI vielä joku vuosi sitten. Mutta kun tuli ikää ja sen olisi saanut toteutettua moneen kertaan viime-vuosina, ni se ei enää napannut koska sen haluisin impulsiivisesti tahi niin että ei olisi suurempia ennakkozydeemi-odotuksia.

Ja ehkä vois harmittaa myös se että en ole tätä nettiä käyttänyt pillunmetskauksessa juurikaan, varsinkaan sen jälkeen kun rupesin Cityyn skrivailemaan. Sillä voin kertoa teille että sitä pillua olisi ollut paljon tarjolla, mutta yhtä ainutta en ole Cityyn kirjautumisen jälkeen ottanut (ennen sitä kävin muutamilla reffeillä ja vähän paninkin mutta no mucho). Eli vain Vähän kiusinut virtuaali-tytsejä ja däts it, no yhtä Cityn vakkarii kyllä hetken harkitsin että jos kävisin kattomassa kun se mulle runkkaa tms mut sen vaan sit jätin väliin ja siihen oli omat syynsä.
Ollaan vaan ja nautitaan
SnapaHead

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

jouden-za kirjoitti: no yhtä Cityn vakkarii kyllä hetken harkitsin että jos kävisin kattomassa kun se mulle runkkaa tms mut sen vaan sit jätin väliin ja siihen oli omat syynsä.
Oliko sen nimimerkki Crowbar?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

SnapaHead kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: no yhtä Cityn vakkarii kyllä hetken harkitsin että jos kävisin kattomassa kun se mulle runkkaa tms mut sen vaan sit jätin väliin ja siihen oli omat syynsä.
Oliko sen nimimerkki Crowbar?

Kas kas ja ehhhe siel yx sekopää puppeli..mikä sulle on tullut että sulta ei tuu enää jutunjuurta, oletko kenties rakstunut mieheen ja jotain sellasta?
Ollaan vaan ja nautitaan
SnapaHead

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

jouden-za kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: no yhtä Cityn vakkarii kyllä hetken harkitsin että jos kävisin kattomassa kun se mulle runkkaa tms mut sen vaan sit jätin väliin ja siihen oli omat syynsä.
Oliko sen nimimerkki Crowbar?

Kas kas ja ehhhe siel yx sekopää puppeli..mikä sulle on tullut että sulta ei tuu enää jutunjuurta, oletko kenties rakstunut mieheen ja jotain sellasta?
Kyllä olen rakastunut mieheen. Yritin joskus saada sitä katsomaan kun runkkailen, mutta sitten sille paljastui että mä olen mies niin se ei suostunutkaan. Vaikka mä tiedän kyllä, että oikeasti se ei tullut siks kun mä olen skorpioni ja se pelkäs niitä geimejä ihan liikaa. Yritin selittää, et kaikki on ihan oikei, et mä olen mies niin muhun voi luottaa. Kato kun se oli vissiin yks niitä jannuja, joita nainen tai useampikin on vieny ku pässiä narussa ja sydän on murtunu monta kertaa. Se oli semmon sitoutumiskammonen vetelys, mut väitti että kattoo tosi hyvin kun toinen runkkaa. Surulliseks siitä tuli.
saika

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja saika »

En tiedä kaduttaako, mutta ajatuksena se, että jos olisi oppinut aiemmin olemaan muutakin kuin koko ajan vain toista varten, oppinut keskittymään vain itseensä, olisi seksistä saanut paaaljon enemmän.
Brocker kirjoitti:ex:n siskoa ois voinu jättää panemattakin :oops:
:komp:

tai siskon exää.
Elukka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sutenööri kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Lähinnä sä kyllä olet vaan ihan vitun tylsä. :roll:
Taidat olla perverssi masokisti, kun jatkuvasti kerjäät manalan nyrkkiä perseesees?
Itsepähän tuo avuttomat kuittailuyrityksensä aloitti.
Ajattelin vaan informoida herraa asioiden todellisesta laidasta, kun kaveri näköjään kuvittelee olevansa joku sarkasmin suurmestari.
Ei osu, ei uppoa. Sori.
:krooh:
Sutenööri

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Elukka kirjoitti:Ei osu, ei uppoa. Sori.
No ei kyllä osu tämäkään väite, kun ottaa huomioon minkä paniikin mana on saanut sinussa ja eukossasi aikaan.
Elukka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sutenööri kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Ei osu, ei uppoa. Sori.
No ei kyllä osu tämäkään väite, kun ottaa huomioon minkä paniikin mana on saanut sinussa ja eukossasi aikaan.
paniikin?
Voisitko ystävällisesti esittää tuosta kuuluisasta "paniikista" jotain todisteita?
Sutenööri

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Elukka kirjoitti: paniikin?
Voisitko ystävällisesti esittää tuosta kuuluisasta "paniikista" jotain todisteita?
Sori. Mun psyyke ei kestä selata teidän viestihistoriaa taaksepäin.
Elukka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sutenööri kirjoitti:
Elukka kirjoitti: paniikin?
Voisitko ystävällisesti esittää tuosta kuuluisasta "paniikista" jotain todisteita?
Sori. Mun psyyke ei kestä selata teidän viestihistoriaa taaksepäin.
...Eli toisin sanoen jauhat ns. paskaa.
Ei yllättänyt.

Noinko koville se persoonattoman perusmachon titteli tosiaan otti?
Vastaa Viestiin