Nussisitko neekeriä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

"Panisitko neekeriä?" oli yksi kysymyksenasettelu, jota minä ja poikuuden silloin vielä säilyttäneet intellektuelliystäväni käsittelimme "Hansa-pubissa" ("pikkuprunni") antiikin filosofian, Wittgensteinimaisen dekonstruktion, logiikan ja empirian eron, Suomen ilmapuolustuksen ja EU:n etujen ja haittojen käsittelyn ohella.

Jos katsomme tätä kuvaa, kuinka moni mies luontevimmin panisi tuota valkoista naista eikä jompaakumpaa mustista ja miksi?

Naiset saavat vastata mustista miehistä ja heidän oletetuista isoista kaluistaan.

Kuva
Elukka

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Teoriassa: Mikä ettei, jos olisin edelleen sinkku.
Käytännössä: Sori vaan tummat tytöt, varattu.
Quarter

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

En. Mustat ei vaan sytytä. Ei noin mustat ainakaan siis. Mutta nämä afro-amerikkalaiset tyyliin beyonce, halle berry ja muut vastaavat... ai ai. :)

Kyllä.. vlm.. huomenna takas... elkää meuhkatko..
Elukka

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

QuarterDot kirjoitti: Kyllä.. vlm.. huomenna takas... elkää meuhkatko..
Lepo vaan. :P
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tuo kuva ei ole yleisedustava.
Ei taida tuo valkoinenkaan ihan "arjalainen" olla :D

Mutta kuvassakin näkyy ennakkoluulona olettamani neekerinaisilla yleinen rimppakinttuisuus ja (oikeanpuoleisen) roikkutissisyys.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tietysti jotku neekerinaiset ovat pystyrintaisia:
http://www.indiasplayhouse.com/hosted/a ... te=1093801
Kovin petomaisen näköisiä nuo kyllä, huii.. :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No miksei. Se on kuitenkin sisältö joka ratkaisee, muttei kuitenkaan tuollainen sisältö, mitä kuvassa esitellään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mäpä veikkaan, että en. Tummemmat eivät viehätä nenääni.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kyllä sitä joskus näkee ihan söpöjä neekereitä. Ehkä niillä olis vielä vähän petomaisempi ote, kun ovat Afrikan savanneilla leijonien kanssa painineet, sarvikuonoilla ratsastaneet, virtahepojen kanssa uiskennelleet ja muutakin sellaista eksoottista puuhastelleet, kuten mustaa magiaa.


Gattaca, kiitän hyvästä topicista - Kityn kärkeä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Clay kirjoitti:Gattaca, kiitän hyvästä topicista - Kityn kärkeä.
Täh?
Pyrin absoluuttiseen rimanalitukseen. En onnistu siinäkään.. :shock:
tonttu

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kyllä mä suosin suomalaista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

tonttu kirjoitti:Kyllä mä suosin suomalaista.
Mutta eihän tuo vastaa kysymykseen...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Lolita kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Kyllä mä suosin suomalaista.
Mutta eihän tuo vastaa kysymykseen...
Niin, totta. Se jättää vähän arvailujen varaan, en oikein itsekään tiedä panisinko mustaa vai enkö. Tuskin en.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12292
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:"Panisitko neekeriä?" oli yksi kysymyksenasettelu, jota minä ja poikuuden silloin vielä säilyttäneet intellektuelliystäväni käsittelimme "Hansa-pubissa" ("pikkuprunni") antiikin filosofian, Wittgensteinimaisen dekonstruktion, logiikan ja empirian eron, Suomen ilmapuolustuksen ja EU:n etujen ja haittojen käsittelyn ohella.
No mikä ettei. Tällä hetkellä olen kirjeenvaihdossa eränn ghanalaisen muijan kanssa. Hän on kirjoittanut haluavansa muuttaa tänne luokseni. No, täytyy kattoo... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
HoundDog

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Hou hou, kaikkea sitä... savupiipusta - huusi albiino joulupukki.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti: No mikä ettei. Tällä hetkellä olen kirjeenvaihdossa eränn ghanalaisen muijan kanssa. Hän on kirjoittanut haluavansa muuttaa tänne luokseni. No, täytyy kattoo... :)
Toivottavasti ghanalaiselta morsiammeltasi ei ole ympärileikattu klitorista pois? Tai mitä välii sillä naisen nautinnolla toisaalta olisi...

Itselläni oli muutama vuosi sitten filippiiniläinen fanityttö. Mutta hän siis ei ollut varsinaisesti neekeri. Tai miten sen luokittelee.. Kun isäni luokkatoveri, Muhoksen mimmi, Miss Universum Armi Kuusela meni naimisiin filippiiniläisen Gil Hilarion kanssa, Muhoksen pojat kohisivat: "Oootteko kuulleet, että Armi meni naimisiin NEEKERIN kanssa?"

Oikeista neekeriakoista minua huolettaa:
Jos neekerimiehillä on isompi kyrpä kuin valkoisilla, niin eikö neekerinaisilla ole vastaavasti väljempi pillu kuin valkoisilla naisilla? Joko geeneistä johtuen tai neekerimiesten jättikyrpien väljentämänä? Mahtaisiko neekerinaiselle sitten valkoinen kulli kelvatakaan?
Herra Manala

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

QuarterDot kirjoitti:En. Mustat ei vaan sytytä. Ei noin mustat ainakaan siis. Mutta nämä afro-amerikkalaiset tyyliin beyonce, halle berry ja muut vastaavat... ai ai. :)
Siis nämä kuvassaolevatko sitten oli mielestäsi jotain somaleita ennemmin kuin "afro-amerikkalaisia"?

---

Minulle tuolla värillä ei ole niin väliä, mutta koska asun suomessa, niin ympärilläni ei päivittäin pyöri tummaihoisia naisia. Jos pyörisi, ja joku niistä sattuisi kiinnostamaan seurustelumielessä, en näkisi mitään estettä sille, ettenkö voisi seurustella ja pippelilläkin tökkiä tummaa tätiä. Mutta ne somalit, ne tosiaan haisee pahalle.
slam

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja slam »

mikäs siin... jos antaisi.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kyllä minä olen värisokea näissä asioissa. Totta kai ulkonäkökin on aika tärkeä kriteeri kun panemista harkitsen, mutta väri... eih.

Muut asiat vaikuttavat paljonkin, minun pitää olla viehtynyt kyseiseen ihmiseen jotenkin, ja siihen viehtymykseen ei väri vaikuta. Jos klikkaa niin klikkaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Ei värillä väliä. Kerran olen muutama vuosi sitten mustaihoista naista pannut. Eikä kyseessä ollut todellakaan mikään maksullinen nainen, vaan ihan Suomessa asuva mukava tummaihoinen tyttö, joka vielä itse asiassa teki mulle aloitteen baarista ja se oli kaiken lisäksi "hyvä pano".. mutta ei siitä sen enempää. Kokemus se oli tämäkin :D
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12292
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Black girls just want to get fucked all night / i just don't have that much jam..."

Rolling Stones
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
hebuli

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

tonttu kirjoitti:Tuskin en.
Eli siis luultavasti kyllä, vai miten tuo vastaus pitäisi ymmärtää?
Pehmovanukas

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Vanilija, kinuski, suklaa, maitosuklaa .. kaikki käy!
Kid

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ehkäpä nussisin, koska värillä ei mulle ole mitään merkitystä. Sisältö ratkasee. Mutta kuten sanottu, en ole vapaa nussimaan muita kuin yhtä hönöä eli avopuolisoani.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Nussisitko neekeriä?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Eihän sitä ulkoisten avujen perusteella voisi noistakaan valita. Sisältö on tärkeintä.

Kaikkia pitäisi siis kokeilla ja valita paras :jouden:
Vastaa Viestiin