Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

Työnnän esineitä pilluuni kun runkkaan
4
21%
En työnnä esineitä tai sormia pilluuni kun runkkaan
10
53%
Työnnän vain sormet pilluuni kun runkkaan
5
26%
 
Ääniä yhteensä: 19

MarthaFocker

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Juma sä olet perseestä.
Niin perseestä ettei sanat riitä.
Paskaakin enemmän perseestä.

Sori kun viittasin entiseen nikkiisi tossa. Se oli linjatonta.

Tarkoitukseni oli puhua yleisellä tasolla, koska itsehän en ole väittänyt, että nelikymppinen ei saisi katsella kaksikymppisiä. Kerroin vain miten useimmat parikymppiset tuohon tuijotteluun suhtautuvat.

Mutta että kehtaatkin ottaa taas nokkiisi ja vetää tähänKIN keskusteluun mukaan vitun kirjahyllyni.
Eikö sulta mitään muuta irtoa?
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 29.01.2006 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lisäksi Martta, toisin kuin väität, SINÄKIN käyt kakalla!! :D
MarthaFocker

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Lisäksi Martta, toisin kuin väität, SINÄKIN käyt kakalla!! :D
Ihax tosi?

IhQdaah?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Gattaca kirjoitti:Lisäksi Martta, toisin kuin väität, SINÄKIN käyt kakalla!! :D
Ja Martan peppu on kuin kirjahylly!
Nyt penikseni on fantastinen!
MarthaFocker

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Clay kirjoitti: Ja Martan peppu on kuin kirjahylly!
Kyllä. Siitä hyllystä piti luopua, koska se ei mahtunut ahterini kanssa samaan tilaan.
hermine

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Exit only. Tiivistetysti, tunkemalla masturboidessani esineitä pilluuni tuntisin pönkittäväni patriarkaatin valtaa liikaa jotta voisin nauttia ko. toiminnasta.

(ei teidän tarvitsekaan ymmärtää, en minäkään ymmärrä teitä.)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Jos naiset eivät runkatessaan tunne tarvetta tunkea mitään pilluunsa, mihinkäs ne sitä oikeaa kyrpääkään tarvitsevat? *kummastelee*
Geetzu

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Jos naiset eivät runkatessaan tunne tarvetta tunkea mitään pilluunsa, mihinkäs ne sitä oikeaa kyrpääkään tarvitsevat? *kummastelee*
No näinpä! Ja vielä ihmetellään bi-seksuaalisuuden "leviämistä" / tunnustamista naisten keskuudessa... Ei, se ei ole lainkaan trendi trendin vuoksi väitän yhä. :]

Mutta tosiaan, kyrpähän on jotain aivan muuta kuin orgasmi ja siis sen antaja. Hyvää oloa ja täydellistä nautintoa ilmenee ilman satavarmaa huippuakin, mutta runkatessa ei ole kuin yksi päämäärä. O. Noin niin ku yleensä, ja itsestäni kun vain voin taas puhua niin se O mahdollisimman nopeasti ja helposti kiitos. (sinkkuna oli kyllä eri juttu, muistan nautiskelleeni pimppani kanssa hyvin erikokoisista ja -laisista esineistä, oikein ajan kanssa ja tosissaankin testaillen ja tuntemuksia tunnustellen, lähiaikoina ei moiseen ole ollut inspistä, eli ilman miestä yksikseeen touhutessa klitorisorkut ovat riittäneet vallan mainiosti)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kerro mitä esineitä, Geetzu!
Geetzu

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En kerro! Googlekaan ei onneksi enää löydä paljastuksia menneiltä ajoilta! Nyt olen kiltti äiskä.
Leilah

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

hermine kirjoitti:Exit only. Tiivistetysti, tunkemalla masturboidessani esineitä pilluuni tuntisin pönkittäväni patriarkaatin valtaa liikaa jotta voisin nauttia ko. toiminnasta.

(ei teidän tarvitsekaan ymmärtää, en minäkään ymmärrä teitä.)
Minä ymmärrän mitä tarkoitat. Samasta syystä en itse halua olla miehen alla, alistettuna ja paikoilleen pakotettuna.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joskus juu, joskus ei. Yleensä ihan sormet vain, ei aina niitäkään, dildoja käytän myös välillä.
Kivoja linkkejä btw, mutta helevetti; kuka työntää parsaa pipariinsa?? Yöh... Itse arvostan hygieniaa tässäkin asiassa. Ja toisekseen enpä viitsisi raapia limakalvojani rikki jollain vihanneksella. Tarkoituksenmukaisempiakin välineitä on olemassa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Yönmustaritari kirjoitti: Nih. No olihan.

Ensi kuvissa oikein viehättä nuori neitokainen suht kilteissä eroottisesti latautuneissa kuvissa. Sitten muutama kuva eteenpäin niin jo sillä on sitten meloni tai moorrotisaha värkissään.

Yh. Jotenkin sitä mieluummin suuntaisi tuon revan levityksen, motorisoiduilla apuvälineillä ym. vanhoille ämmille eikä nuorille naisille. Vaik siis olihan se jotain se paksu kurkku töröllään, tiskipöydällä jalat niskan takana makaavan hottistsiksin jalkovälissä.
Minusta se kurkkukuva on oikein sopivasti naista esineellistävä ja alistava. Se on naisille ihan oikein!

Sitäpaitsi toisin kuin joku yllä väitti, useimmat naiset haluavat että heidät Otetaan Miehekkäällä Tavalla, joka parhaiten toteutuu kun mies on päällä tai panee takaa mahdollisimman alistavasti. Minun tragediani naisten kanssa on, etten ole tajunnut tuota ajoissa ja olen arkaillut liikaa.

Keräämistäni videopätkistä tykkään paljon niistä, joissa joku 16-vuotias siweän ja ujon näköinen neitokainen istuutuu Sybian-panokoneen päälle. Kaunista katseltavaa miten tyttö näyttää ensin ujolta ja hämilliseltä, vähitellen pienessä pillussaan käyvä kone kuumentaa hänet ihan yllättävästi, ja lopulta hänen nuori alaston vartalonsa kouristelee mielihyvästä nautinnon voihkeen purkautuessa huuliltaan.

Oikeastaan paljon parempi sellainen pätkä kuin ne jossa on mieskin mukana. Enhän minä niitä äijiä halua katsella, itselleni ne neidot haluan!
Yönmustaritari

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Gattaca kirjoitti: Keräämistäni videopätkistä tykkään paljon niistä, joissa joku 16-vuotias siweän ja ujon näköinen neitokainen istuutuu Sybian-panokoneen päälle. Kaunista katseltavaa miten tyttö näyttää ensin ujolta ja hämilliseltä, vähitellen pienessä pillussaan käyvä kone kuumentaa hänet ihan yllättävästi, ja lopulta hänen nuori alaston vartalonsa kouristelee mielihyvästä nautinnon voihkeen purkautuessa huuliltaan.
Niih, kyllähän ne aika samaa tasoa sen värisevän irtopään kanssa on. Kyllä niiden suunnittelussa on kyllä vaivaakin nähty. Aiheesta hiukan innostuneena tutkasin paria videopätkää ja näyttäisi, että vekottimessa on motorinen askellus ja palautus penetrointiliikkeessä mutta silti jollain jousikuormalla estetty ns. väkisintunkeutuminen. Sitten olis kyllä ihan älyvapaita vekottimia. Kaikki periaatteessa samanlaisia huolimatta siitä millä tehosekottimen moottorilla tai taajuusmuttajalla sitä liikettä ajettiin. Veikkaan niiden kuitenkin käyttävän pitkää vartta tekopeenikslinnun ja pyörintämoottorin välillä siksi, että matkalla aiheutunut resonointi lisäisi ns. aitouden tuntua.
Gattaca kirjoitti: Minusta se kurkkukuva on oikein sopivasti naista esineellistävä ja alistava. Se on naisille ihan oikein!

Sitäpaitsi toisin kuin joku yllä väitti, useimmat naiset haluavat että heidät Otetaan Miehekkäällä Tavalla, joka parhaiten toteutuu kun mies on päällä tai panee takaa mahdollisimman alistavasti. Minun tragediani naisten kanssa on, etten ole tajunnut tuota ajoissa ja olen arkaillut liikaa.
Älä muuta virka. Tasavertaisuuden puolesta puhumisesta viis veisaan tästedes, koska nainen kuitenkin haluaa alistua. Minun tragediani vähän sama juttu. Naisen kunnioittaminen ihmisenä,yksilönä kun ei vaan ole toimiva "iskulaini" ennen kuin ämmää on hakattu, hakattu ja se on synnyttänyt muutaman paskageeneillä varustetun teron ja tuijan.

Joo ja minä kyllä haistatan taas vitut kaikille maailman paskahuorille vittu. Minä sain taas tarpeekseni vittu ihan jokaisesta ämmästä. Tässä alkoi eilen taas uudet suunniltelmat ja ei vittu naisen naista oteta niihin mukaan. Minun nyt neljä vuotta vanha tutkivan journalismin nimiin tehty läpileikkaus naisen käytöksestä kuuden vuoden ajalta on keskusteluissa näytetty taas toteen. Silloiset väitökset pitävät siis edelleen paikkansa. Paljolta olen aikojen kanssa säästynyt ja aion itseäni varjella vastedeskin. Seuraavaksi kuudeksi vuodeksi on taas edessä seksistä kieltäytyminen. Tarkoittanee, että palstat täyttyvät naisen lutka-käytöksen väitöksistä. Vittu jos jaksan. Ihan sama. Kuitenkin se mitä väitän tai tulen väittämään on JO toteen näytetty ja todistettu, joten pohdinta tulee olemaan mahdollisesti eriytetty itse väitöksestä.

Hiton lutkat. Olette niin paskahuoria kaikki, että vitutatte jo pelkällä läsnäololla. (Yleistys tehty ~78% otannalla)
Gattaca kirjoitti: Oikeastaan paljon parempi sellainen pätkä kuin ne jossa on mieskin mukana. Enhän minä niitä äijiä halua katsella, itselleni ne neidot haluan!
Okei Joo no tosta mä en tiedä mitään enkä pysty ottaa kantaa senkin likainen vanha homo!!
MarthaFocker

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:Hiton lutkat. Olette niin paskahuoria kaikki, että vitutatte jo pelkällä läsnäololla. (Yleistys tehty ~78% otannalla)
Hei hanibeibi, eksä oo saanu pesää?
Olit paljon mukavampi ku olit nuuh käyny panemassa nuuh!!!

Me kun povailtiin sulle kyyppos awardseissa vuoden panomiehen titteliä, mutta eikä mitä! Sun pitää kohta lähtee jouskan kans reissuu ja Gattacan kanssa runkulle.

Ei vaan. Onnea sen värisevän irtopään kanssa!! Mikä sen nimi on?
Koska tuot sen näytille kyyppolaan?
Kyyppo voi kuule hakea viinerit ja minä keitän kaffet, niin juhlitaan Letkun uutta tyttöystävää.
Yönmustaritari

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti: Hei hanibeibi, eksä oo saanu pesää?
Ei tässä nyt ole kyse mistään pillun saamisesta tai saamatta jäämisestä. Joskus olisi akkojenkin hyvä huomata, että kaikki ei pyöri sen, persereiän välittömässä läheisyydessä sijatsevan kirveellä tapetun vesirotan ympärillä.

Tarvittaessa mut löytää peräkammarista.
MarthaFocker

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Hei hanibeibi, eksä oo saanu pesää?
Ei tässä nyt ole kyse mistään pillun saamisesta tai saamatta jäämisestä.

Joskus olisi akkojenkin hyvä huomata, että kaikki ei pyöri sen, persereiän välittömässä läheisyydessä sijatsevan kirveellä tapetun vesirotan ympärillä.
Ei niin.
Itseasiassa se oli kyypon läppä kun kerroin että Letku on taas kääntänyt kelkan suunnan.
Tämä AKKA ajatteli heittää vain sen irtopääläpän.

Ei ei. Pois se meistä. GO SELIBAATTI!!11
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Enpä juuri työntele. Sormi klitoriksen tienoilla on parasta. No välillä se sormi voi vähän sujahtaa sisäänkin. Kerran testasin dildoani, mutta ei sekään ollut niin jännää, kun tajusin, että eihän mulla ollut pattereita siihen enkä ole vieläkään muistanut niitä ostaa.

Olen mä kyllä joskus työnnellyt vaikka mitä sinne, kerran nuoruudessani jopa banaanin kondomilla päällystettynä. Huh, olipa eroottista.

Sen sijaan kyrpä on aivan toinen juttu. Siinä on uloke, jonka voi työntää sinne.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Yönmustaritari kirjoitti:Niih, kyllähän ne aika samaa tasoa sen värisevän irtopään kanssa on. Kyllä niiden suunnittelussa on kyllä vaivaakin nähty. Aiheesta hiukan innostuneena tutkasin paria videopätkää ja näyttäisi, että vekottimessa on motorinen askellus ja palautus penetrointiliikkeessä mutta silti jollain jousikuormalla estetty ns. väkisintunkeutuminen. Sitten olis kyllä ihan älyvapaita vekottimia. Kaikki periaatteessa samanlaisia huolimatta siitä millä tehosekottimen moottorilla tai taajuusmuttajalla sitä liikettä ajettiin. Veikkaan niiden kuitenkin käyttävän pitkää vartta tekopeenikslinnun ja pyörintämoottorin välillä siksi, että matkalla aiheutunut resonointi lisäisi ns. aitouden tuntua.
OOOO!!
Olisiko tässä tuoteidea myös Suomen markkinoille? Perustetaanko firma.
Kehittäisit uusia konstruktioita, patentoisit ne, hankitaan misuja koekäyttäjiksi ja onnistuneen markkinoinnin ja ostoryntäyksen jälkeen nauretaan koko matka pankkiin.
slam

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja slam »

esineellistämistä! AITOA käyttäkööt :roll:
Kid

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Kid »

En kovin usein, ja jos jotain työnnän niin se on sormet tai dildo.
hermine

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Gattaca kirjoitti:Jos naiset eivät runkatessaan tunne tarvetta tunkea mitään pilluunsa, mihinkäs ne sitä oikeaa kyrpääkään tarvitsevat? *kummastelee*
No ei sitä oikeastaan muuhun tarvitsekaan kuin tuottaakseen miehelle nautintoa. Että jos sattuisi kohdalle mies, jolla ei siinä osassa ruumista olisi jostain syystä juurikaan tuntoa niin tuskin siihen tulisi paljoa koskettua.
Starflare

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

hermine kirjoitti:Exit only. Tiivistetysti, tunkemalla masturboidessani esineitä pilluuni tuntisin pönkittäväni patriarkaatin valtaa liikaa jotta voisin nauttia ko. toiminnasta.

(ei teidän tarvitsekaan ymmärtää, en minäkään ymmärrä teitä.)
Kuva Ei helvata! Ehdottomasti vuoden paras postaus tähän mennessä Kuva.
Yönmustaritari

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Gattaca kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Niih, kyllähän ne aika samaa tasoa sen värisevän irtopään kanssa on. Kyllä niiden suunnittelussa on kyllä vaivaakin nähty. Aiheesta hiukan innostuneena tutkasin paria videopätkää ja näyttäisi, että vekottimessa on motorinen askellus ja palautus penetrointiliikkeessä mutta silti jollain jousikuormalla estetty ns. väkisintunkeutuminen. Sitten olis kyllä ihan älyvapaita vekottimia. Kaikki periaatteessa samanlaisia huolimatta siitä millä tehosekottimen moottorilla tai taajuusmuttajalla sitä liikettä ajettiin. Veikkaan niiden kuitenkin käyttävän pitkää vartta tekopeenikslinnun ja pyörintämoottorin välillä siksi, että matkalla aiheutunut resonointi lisäisi ns. aitouden tuntua.
OOOO!!
Olisiko tässä tuoteidea myös Suomen markkinoille? Perustetaanko firma.
Kehittäisit uusia konstruktioita, patentoisit ne, hankitaan misuja koekäyttäjiksi ja onnistuneen markkinoinnin ja ostoryntäyksen jälkeen nauretaan koko matka pankkiin.
Haistan pisneksen. Ai juma. Jahka tuossa viraabeli-hommina olevat mönkijän peräkärryt ja pari muuta kikaretta saadaan paperille niin eiköhän sitten ala "vispilöiden" kanssa protoilu.

Suurin suunnittelu taitaa kutienkin olla siinä, että miten me hankitaan niitä misuja koekäyttäjiksi.

Siinä vaiheessa tipun kyllä perseelleni nauramaan jos joku suostuteltava sanoo, että on niin kovin kylmän oloista tms. antautua panokoneen rakasteltavaksi. Ensimmäinen proto on sitten ristittävä juhaksi.
sinkkumatti

Re: Naiset: työnnättekö runkatessa esineitä pilluunne?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Yönmustaritari kirjoitti:Haistan pisneksen. Ai juma.
Ootte jätkät pahasti myöhässä. Me ollaan mananasakäämän kanssa päätetty jo puol vuotta sitten laittaa moinen lafka pystyyn. Toimitilat vaan ovat hukassa.

Tosa muuten lisää opintomateriaalia.

www.fuckingmachines.com
Vastaa Viestiin