Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

kuinka lähdet baarista?

voimakas olemus vain kiinnostaa
5
83%
vapisevin käsin tehty hipelöinti kiihottaa
0
Ei ääniä
tavallinen, alta kiinni ja kotio tyyli
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

slam

Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Unelmoiva otus ei ole varmastikkaan se ensimmäinen mielenkiinnon kohde, kun on viriilimpääkin maailmassa pärjääjää tarjolla. Miten hän voisi olla sitä?

"Et ole ehkä sen näköinen, että annat yksinhuoltajalle rajua seksiä" -niba puheenvuorossaan, mutta luulisi kait rääpälegenrekin kiinnostavan joitakin naaraita. Surkeilu ei ole edes seksuaalista monen mielestä.

Vaikuttaa vain, että voimakkaammat minuudeltaan ja hyökkäävyydeltään ottavat ja saavat naiset rakastumaan, koska yksinkertaisesti vain osaavat lähestyä heitä luontaisen myskihärän mystisyydellä XD. Naur*
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olisin oikeastaan voinut pallottaa jokaisen noista vaihtoehdoista je en sitten kuitenkaan.

Ei se ole minun tapauksessa se tyyli, ei edes se ulkonäkö... En osaa edes selittää miksi joku tyyppi kolahtaa ja joku toinen ei. Joskus ne ronskimman kokoiset, joskus taas ihan laihat ruippanat. Joskus pieni hienovarainen vihje, joskus taas luolamiestyyliin...

Mutta nykyisellään en ole enää vuosiin ottanut ketään baarista mukaan/ lähtenyt itse jonkun mukaan baarista. Siis ilmeisesti baaritaktiikkaa tässä kyselit?
Pintapuolista siellä on tutustuminen, ja ennemmin törmäilen ihmisiin muualla kun kapakoissa.

Ei ole yhtä ja oikeaa tyyliä ainakaan minun mukaan saamiseen. Yleensä valloittava persoonallisuus toimii. Sitä en sitten osaa määritellä, että mitä se käytännössä tarkoittaa :D Lisäksi vaaditaan juuri se "kolahdus" ja oikea tuoksu. Ei ulkonäkö/ikä/statuskriteerejä, hyvin monen tyyppiset tapaukset ovat jollain tavalla viehättäneet. Joskus sitä vaan on ihan :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja Impi »

slam kirjoitti:Unelmoiva otus ei ole varmastikkaan se ensimmäinen mielenkiinnon kohde, kun on viriilimpääkin maailmassa pärjääjää tarjolla.
Ruikuti ruikuti. Lopeta jo tuo vinkuminen, mulla menee hermot kun sä luulet tietäväsi mitä naiset haluaa. Miltäköhän pohjalta? Siltä, että ne ei halua sua? Eiköhän sillon esteenä ole tuo itsesääli, eikä suinkaan herkkyys! Joillekin naisille "unelmoiva otus" on parasta mitä voi löytää. (Esim allekirjoittaneelle.)

Ei millään pahalla, mutta tekis välillä mieli ravistaa sua hartioista, että noi tyhmät jutut karisis pois sun päästä.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Impi kirjoitti:
Joillekin naisille "unelmoiva otus" on parasta mitä voi löytää. (Esim allekirjoittaneelle.)
Kouluta slamii ja ota se omaks unelmoivaks otuksesks :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Impiliini vois ottaa molemmat megeen, siis itse Slämärin ja Ramben, ai miksi, no bicoos molemmat on niin ihgun nuoria ja siitä Impuliini saa HIRVEET kikxit kun zöpöjä ja zilleen ja saa muuten siitä kans ku siis nuoria ja kokemattomia junous? Haluu olla opena!!

Biiäs mielummin 20v ku 25v, on Impun motto joten gayS u nou what tu duu!! Sätisfäksön rules ögen änd meik mai faking busi. And riid mai lips, no lik mai lips änd buti mai binkie nams.

Halleluja ja viriR la vida.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja Impi »

jouden-za kirjoitti:Halleluja ja viriR la vida.
Hei, ihan turha vetää meiksiä tähän soppaan, olen löytänyt oman haaveilijani, ks. allekirjoitus..

Jos sua huvittaa kouluttaa pikkurassukoista naistenmiehiä, niin yritä ihmeessä. Mulla loppuisi kärsivällisyys siihen kohtaan, kun slam taas sanoisi, että sillä on oikeus pitää verkkareita.. Jos ei viitsi panostaa edes alkeellisimmissa asioissa, niin turha odottaa ihmeitä muutenkaan.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
slam

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Impi kirjoitti:Siltä, että ne ei halua sua? Eiköhän sillon esteenä ole tuo itsesääli, eikä suinkaan herkkyys!
Tämän kerran saat olla oikeassa. En minä osaa. En nyt oikein tiedä.
Impi kirjoitti:Mulla loppuisi kärsivällisyys siihen kohtaan, kun slam taas sanoisi, että sillä on oikeus pitää verkkareita..
Saan minä pitää, mutta ei kait niillä julkisesti hiippailla kannata... töissä tietysti ja "lenkillä".
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja Impi »

slam kirjoitti:Saan minä pitää, mutta ei kait niillä julkisesti hiippailla kannata... töissä tietysti ja "lenkillä".
En mä sitä ole sanonutkaan, ettei niitä saisi pitää. Joskus vaan keskusteluissa olet pitänyt kynsin hampain kiinni siitä, että verkkareita voi pitää baarissakin, mikä on kuitenkin naisteniskuareena nro 1. Sehän on oman tilanteensa tahallista vaikeuttamista.. (tosin Ylöjärvellä sitä ei ehkä katota ihan niin pahasti kuin täällä.)

Töissäkäyvänä ihmisenä se ei varmaan sulla olis rahasta kiinni, että olis tukka aina hyvin, siistit vaatteet, ja raikas tuoksu. Vielä kun lakkaisit vähättelemästä itseäsi, niin tsäänssit paranis aika lailla. Tosin kyllähän sä sen tiesitkin jo, niin monta kertaa on sulle se sanottu..
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
slam

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Suvinen kirjoitti:Vakka kantensa löytää. Jos menet verkkareissa aseman baariin, niin varmasti joku suttura mukaan lähtee ja on paksuna kuukauden päästä.
Joku vaimonsaantipaikka olisi ihan mukava. :)

Täytyy varmaan pohtia erååttisempaa vaatetusta, ja kait niissä baareissa muutkin käy... Ei kait niissä häpeissään tarvitse istua... sen, kun ymmärtäisi joskus ja vähän ottaisi rennommin ja katselisi sopivaa tilannetta puhua... jees :)

pakko mennä haeskeleen! :)
slam

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Impi kirjoitti:
En mä sitä ole sanonutkaan, ettei niitä saisi pitää. Joskus vaan keskusteluissa olet pitänyt kynsin hampain kiinni siitä, että verkkareita voi pitää baarissakin, mikä on kuitenkin naisteniskuareena nro 1. Sehän on oman tilanteensa tahallista vaikeuttamista.. (tosin Ylöjärvellä sitä ei ehkä katota ihan niin pahasti kuin täällä.)

Töissäkäyvänä ihmisenä se ei varmaan sulla olis rahasta kiinni, että olis tukka aina hyvin, siistit vaatteet, ja raikas tuoksu. Vielä kun lakkaisit vähättelemästä itseäsi, niin tsäänssit paranis aika lailla. Tosin kyllähän sä sen tiesitkin jo, niin monta kertaa on sulle se sanottu..
1. vähättely pois
2. Ei suomiveryttely asussa baariin
3. Siisti tukka
4. Pitää yrittää käydä useammin baareissa

Yritän opetella nämä ulkoa.
ninnithequeen

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:
1. vähättely pois
2. Ei suomiveryttely asussa baariin
3. Siisti tukka
4. Pitää yrittää käydä useammin baareissa

Yritän opetella nämä ulkoa.
5. Tuoksu hyvälle.
6. Älä käy kiinni kuin sika limppuun
7. Älä juo liikaa
8. Hymyile ja mene rohkeasti juttelemaan
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja Jenah »

Kyllä jotkut miehet on ainaki mun silmissäni tosi eroottisia, tai en tiedä onko eroottinen oikea sana kuvaamaan, mutta seksikkäitä kuiteskii..
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
slam

Re: Miksi mies ei ole naisen silmissä eroottinen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Hiusten kampaaminen taakse tai muutoinkin saattaisi olla aika un-rok? Ainakin olisi itsellä epämukava olla... Kait peruspörrö on ihan asiallinen, kun pipo päässä meinaan baarikkeeseen kuitenkin mennä...

Löysät housut (ei verskat) ja huppari. Nuo saattaisivat olla hyvät.

-ei liikaa kaljaa
-paljon sanoja
-pitää yrittää muistaa,
että saan olla itsevarmana baarissa.
-tavoitteena on saada useampia pakkeja ja kehua niillä netissä jälkeenpäin.
Vastaa Viestiin