Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gattaca kirjoitti:
Georgina kirjoitti:uskokaa tai älkää mutta mun hymyä on kehuttu tosi monesti :D
Mitenkään henkilöön välttämättä liittymättä JOKU on kehunut minulle myös lantionpohjalihaksiaan.
No niitähän mä oon mainostanut kovastikin mutta vain aniharva on niitä päässyt testaamaan joten ei niistä niin paljon oo tullu kehuja kuin hymystä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:Totta tämä valitettavasti oli. Aika snadin pitkät pimpulikarvat sulla ollut ja varmaan on vieläkin heh.

Joo ja kiva kelata näitä juttuja,,ei ainakaa seiso kuten koko aamupäivän teki, dänks ty juu.
Ole hyvä! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

- pylly
- silmät
- vatsa
- tatskat

Olikohan se siinä.
Yleensä olen kans aika paska ja PASKA!!!
Truth fears no trial
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Silmät, hiukset, hoikka ja treenattu kroppa, hyvin varustettu ja hyvä sängyssä. No tää viimeinen on oikeastaan taito ja sekin perustuu siihen, että ollut huippuopettajattaria.

Ja sitten pari kommenttia:

Ilmeisesti olen kokenut jonkun hallusinaation, mutta kun muutama päivä sitten, tauon jälkeen, palasin Kityilemään, olin lukevinani Gattacan poistumisviestiä. Ja täällähän se on taas kehumassa taitojaan. Pitäisi vaan olla referenssejä mainita. Minä perustin listani IRL lausuntoihin.

Se, että Keikaus on suosikkirjoittajieni listalla, johtuu tietysti paljolti siitä että tykkään hänen letkeästä asenteestaan ja tietysti siitä, että hänellä on oikea suhtautuminen seksiin. Vielä kun kuvauksensa mukaan on vaaleakin ym, niin epäilemättä ihannenaisiani.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kaunista hymyä on kehuttu. Me ollaan Ginan kans niin samiksii :D
Sannu

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Pyllystä on tullut kehuja ja ruskeista silmistä...sit jotkut tykkää mun pienistä tisseistä..no onhan ne toki kiinteät, mutta vois ne kyllä olla mun mielestä isommat. Toisaalta ne on aika tyttömäiset.. en tiedä...joo ja kuulemma mun jalat, siis jalkaterät on kauniit ja pehmeät.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Eniten kehuja on tullut pyllystä ja sääristä. Jälkimmäisen käsitän jotenkin, edellinen jää jotenkin vieraaksi.

Kehut on niin jännä juttu. Tuntemattomilta tulevilta saavat kyllä hymyilemään sponaaniudellaan muttei niitä osaa uskoa. Rakkaalta tullessaan ne voi uskoa, mutta suhteessa niitä taas ei saa. Joten tuloksena päätyy pitämään itseään joka tapauksessa kohtuurumana ja välttämään ulkonäköaiheita.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Exsat

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Melnais kirjoitti: Kehut on niin jännä juttu. Tuntemattomilta tulevilta saavat kyllä hymyilemään sponaaniudellaan muttei niitä osaa uskoa. Rakkaalta tullessaan ne voi uskoa, mutta suhteessa niitä taas ei saa. Joten tuloksena päätyy pitämään itseään joka tapauksessa kohtuurumana ja välttämään ulkonäköaiheita.
Aivan kuin omasta päästä nämä ajatukset. Kiitos Mel, en ole sentään ainoa!
Runkkis

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

pepusta ja käsivarsista ovat jotkut pitäneet.... Sixpackki on nyt menneen talven lumia, joten sitä harvemmin enään kehutaan..

ja ovat jotkut pitäneet myös Ankasta...
ElanorRaven

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kai kaikki miehet kehuu tissejä :lol: Mutta itse olen kuullut, että mulla on kaunis selkä. Ja sitten nämä tyypilliset kauniit silmät, ja suudeltavan näköiset huulet :P
Nighthawk

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kehon (mahdollisia) esteettisiä ominaisuuksia en halua kommentoida. Elikkä Mein Kampf off topicin –rintamalla jatkuu. :hep:

Useamman kerran olen saanut myönteistä palautetta siitä, etten nuoleskele enkä koeta miellyttää väkisin ketään, oli sitten kyse kenestä tahansa. Jos esimerkiksi jotain tulee kehuttua, tarkoitan todella myös sitä. Mielestäni muuten sanat menettävät merkityksensä.

Tuossa jokin aika sitten yksi uusi tuttavuus, jonka sanoihin olen jo oppinut luottamaan, sanoi: ”olet viisas ja erittäin mukava”. Tuo kyllä lämmitti mieltä.

Juu, eiköhän tämä itsensä kehuminen jo riitä, muuten rupeaa laatta lentämään. Onneksi negatiiviset puolet ovat sen verran voimakkaita, että loppujen lopuksi sitä tulee oltua aikamoinen pikku kakkiainen.
Aito_Johanna

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sääristä ja kropasta kuulen eniten, hiuksista ja pukeutumisesta myös aika usein.
Kerran jossain ravintolassa joku ulkomaalainen kommentoi: "You've got so naughty eyes." :shock:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mitä ruumiinosaa on kehuttu tai haukuttu jos minua on kutsuttu fyysikon näköiseksi?

:?:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:Silmät, hiukset, hoikka ja treenattu kroppa, hyvin varustettu ja hyvä sängyssä. No tää viimeinen on oikeastaan taito ja sekin perustuu siihen, että ollut huippuopettajattaria.

Se, että Keikaus on suosikkirjoittajieni listalla, johtuu tietysti paljolti siitä että tykkään hänen letkeästä asenteestaan ja tietysti siitä, että hänellä on oikea suhtautuminen seksiin. Vielä kun kuvauksensa mukaan on vaaleakin ym, niin epäilemättä ihannenaisiani.
Ja mikäs se sun siviilisäätysi nyt olikaan? :wink:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, unohdin mainita, että minua on sanottu Tarja Halosen näköiseksi.
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Keikaus kirjoitti:Ai niin, unohdin mainita, että minua on sanottu Tarja Halosen näköiseksi.
Nyt tais tulla Brianille turn off! :lol:
slam

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:Ai niin, unohdin mainita, että minua on sanottu Tarja Halosen näköiseksi.
Olet kohtuu seksuaalinen tarjaksi verrattuna käytökseltäsi. Kyl, se mieheen puree, kun tyttönen kiinni ottaa, mutta itse pidän vain kreikkaan muuttaneen itävaltalaisen ominaistuoksusta, joten not 8)
slam

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Aito_Johanna kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ai niin, unohdin mainita, että minua on sanottu Tarja Halosen näköiseksi.
Nyt tais tulla Brianille turn off! :lol:
Tarvisko repasta aidot kalsongat suojauspanssarin alta esille, että rentoutuisit ;)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Päivitystä: Kaverilta kysyin, että mistä minua on kehuttu.
Kuulemma tisseistä ainakin, ja silmistä.
Ja kuulemma minulla on ihanat jalat, söpöt ja nätit. Siis jalkaterät, ei sääret. Ja kauniit huulet.

Hiuksista minua kehutaan kanssa, oli ne sitten millaiset tahansa. Eniten kuulin kehuja joulukuisesta irokeesistäni.

Mutta en minä noita laske, puolueellisia lausuntoja. :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

jouden-za kirjoitti: Tampereella tossa vuosituhanteen vaihteessa
...
hmm tuli muuten mieleen ettei vain olisi ollut Lapi kyseessä..kysykääs häneltä jos ootte sätissä saama tid
Täysin mahdotonta, en sekaantunut vanhoihin pappoihin silloinkaan.
(+ mun reviirini oli sillon jossain ihan muualla kuin Treella)
Kiitokset näiden terveisten välittäjälle, oisin muuten missannu!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elukka

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

aasi kirjoitti:Mitä ruumiinosaa on kehuttu tai haukuttu jos minua on kutsuttu fyysikon näköiseksi?

:?:
Haukuttu: Luultavasti pukeutumista.
Kehuttu: Aivoja.
:lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, ja mulla on söpöt jalat ja nätit varpaat.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ja on-topic: tietysti persettä, viimeks tänään.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Silmät, hiukset, hoikka ja treenattu kroppa, hyvin varustettu ja hyvä sängyssä. No tää viimeinen on oikeastaan taito ja sekin perustuu siihen, että ollut huippuopettajattaria.

Se, että Keikaus on suosikkirjoittajieni listalla, johtuu tietysti paljolti siitä että tykkään hänen letkeästä asenteestaan ja tietysti siitä, että hänellä on oikea suhtautuminen seksiin. Vielä kun kuvauksensa mukaan on vaaleakin ym, niin epäilemättä ihannenaisiani.
Ja mikäs se sun siviilisäätysi nyt olikaan? :wink:
Viisivuotta sitten eronnut, vapaa olen :wink: :wink:
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Silmät, hiukset, hoikka ja treenattu kroppa, hyvin varustettu ja hyvä sängyssä. No tää viimeinen on oikeastaan taito ja sekin perustuu siihen, että ollut huippuopettajattaria.

Se, että Keikaus on suosikkirjoittajieni listalla, johtuu tietysti paljolti siitä että tykkään hänen letkeästä asenteestaan ja tietysti siitä, että hänellä on oikea suhtautuminen seksiin. Vielä kun kuvauksensa mukaan on vaaleakin ym, niin epäilemättä ihannenaisiani.
Ja mikäs se sun siviilisäätysi nyt olikaan? :wink:
Viisivuotta sitten eronnut, vapaa olen :wink: :wink:
Jeah. Sittenhän me kaksi voidaan lähteä treffeille vaikka heti.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin