Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Ja mikäs se sun siviilisäätysi nyt olikaan? :wink:
Viisivuotta sitten eronnut, vapaa olen :wink: :wink:
Jeah. Sittenhän me kaksi voidaan lähteä treffeille vaikka heti.
Lähdetään, mutta sen verran ehdotan tehtäväksi kiusaa Kity-kansalle, että tarkemmat sopimiset hoidetaan yksityispuolella ja sovitaan muutenkin ettei mitään raportointia puhuta tai julkaista missään.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
nypari

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja nypari »

BrianW kirjoitti:...ja sovitaan muutenkin ettei mitään raportointia puhuta tai julkaista missään.
Ei me kityläiset kerrota kenellekään, lisätään vain salassapitäjien määrää. Comprende?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:Lähdetään, mutta sen verran ehdotan tehtäväksi kiusaa Kity-kansalle, että tarkemmat sopimiset hoidetaan yksityispuolella ja sovitaan muutenkin ettei mitään raportointia puhuta tai julkaista missään.
Ei tietenkään. Treffit sovitaan julkisiksi, niin että muutkin voivat tulla nauttimaan niistä. Vai oletko niin itsekäs, että haluat pitää kaiken kivan itselläsi? :wink: Ehdotan myös webcamin asentamista treffipaikkaan ja treffien pöytäkirjan julkaisemista kityssä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Lähdetään, mutta sen verran ehdotan tehtäväksi kiusaa Kity-kansalle, että tarkemmat sopimiset hoidetaan yksityispuolella ja sovitaan muutenkin ettei mitään raportointia puhuta tai julkaista missään.
Ei tietenkään. Treffit sovitaan julkisiksi, niin että muutkin voivat tulla nauttimaan niistä. Vai oletko niin itsekäs, että haluat pitää kaiken kivan itselläsi? :wink: Ehdotan myös webcamin asentamista treffipaikkaan ja treffien pöytäkirjan julkaisemista kityssä.
Vasta häät myydään ja julkaistaan kalliilla. Saadaan parempi hinta. Muista että olen Gattacan vihaamaa ekonomikuntaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
nypari

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Hei, mä voisin olla semmonen taustahöpöttäjä, niinku siinä jenkkisarjassa, olikohan se 'Kaunotar ja Hirviö'? Eli kamera messiin, nappi korvaan ja mieli avoimeksi. Muista keikku, ettei siwee nainen anna vielä ravinteelissa!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

nypari kirjoitti:Hei, mä voisin olla semmonen taustahöpöttäjä, niinku siinä jenkkisarjassa, olikohan se 'Kaunotar ja Hirviö'? Eli kamera messiin, nappi korvaan ja mieli avoimeksi. Muista keikku, ettei siwee nainen anna vielä ravinteelissa!
Kumpi on kumpi ? Enkä minäkään aina anna vaikka kuinka pyydettäisiin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti: Muista että olen Gattacan vihaamaa ekonomikuntaa.
Nyt multa tulee!
Kikkelis kokkelis.
Yönmustaritari

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

BrianW kirjoitti: että olen Gattacan vihaamaa ekonomikuntaa.
Jokainen itseään kunnioittava vihaa ekonomia.

:on:

Suvussa kiertävän hyvin muotoiltu, kiinteä ja suht kookas hauis-geenin myötä on käsivarteni joutunut syynäykseen. Kieltämättä ojentaja-expertiksi ei siitä käsivarresta kuitenkaan ole.

Enpä sitten enää tiedä onko kehuja vai haukkuja mutta...
Sama geeni vaikuttaa nähtävästi myös perse-puolella, koska siellä on havaittavissa myös vähintäänkin kohtuullisen kokoista ja niin ikään virtaviivaisesti mutoiltua lihas-ryhmittymää.

Reisi-osaston onkin sitten ihan oma lukunsa. Allekirjoittanut ei nimittäin pysty kovalla alustalla makaamaa vatsallaa, koska reidet ottaa niin pahasti vastaan. Suunnattoman suuret ja voimakkaat. Minulla on kaikki lski vatsassa ja päässä.

EDIT: Pieni penikseni saisi kyllä varmasti kehuja siitä ettei ole tiellä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:
nypari kirjoitti:Hei, mä voisin olla semmonen taustahöpöttäjä, niinku siinä jenkkisarjassa, olikohan se 'Kaunotar ja Hirviö'? Eli kamera messiin, nappi korvaan ja mieli avoimeksi. Muista keikku, ettei siwee nainen anna vielä ravinteelissa!
Kumpi on kumpi ? Enkä minäkään aina anna vaikka kuinka pyydettäisiin.
Eikö tässä olisi rahantekopaikka, hyvä ekonomisti? Eikö sisäinen kassakoneesi jo kilise?

Mitä tulee ravintelissa antamiseen, niin sitä en ole vielä kokeillutkaan, ainakaan näin äkkimiettimältä. Yleensä en ole mikään erikoisten rakastelupaikkojen metsästäjä, vaikka kyllä nekin käyvät oikealla hetkellä.
Kikkelis kokkelis.
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Pakkohan tällaiseen kyselyyn on kantaa kortensa kekoon... Aito narsisti kun olen... :lol:

Kehuja tulee lähinnä pebasta (kiitos pilateksen), rinnoista ja persoonallisten kasvonpiirteiden vuoksi.
Elukka

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ai niin, eikös tää nyt ole se virallinen :pics: -ketju? :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:Ai niin, eikös tää nyt ole se virallinen :pics: -ketju? :lol:
Perhana, kun en ole vieläkään saanut siirrettyä sitä yhtä valokuvaa, jossa poseeraan lököttävissä persikanvärisissä sepaluksellisissa Black Horse -pitkissäkalsareissa. Niiden käyttäminen on varmaan joku sukuvika, kun lainasin ne äidiltä, joka oli nyysinyt ne isäpuoleltani, joka taas oli saattanut saada ne joululahjaksi joltain.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

"Oot kaunis ja sul on kiva pimppa", mut toisaalta: "ei tollast luurankoo nussi kukaan". +-0. Elämä on.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
siia
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 14.01.2006 14:00

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja siia »

Suihinotto ja sopeutumiskyky..ja kaikki muut kehut meneekin sitten yleensä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..mie oon mie ja joku tykkää joku taas sit ei ollenskaa.. Kovin vakavasti en siis ulkonäköön kohdistuvia kehuja osaa otta.
Yhdistelmä rautaista järkeä ja kummallista hössötystä
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Beba ja ruskeat silmät ovat saaneet palautetta.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Mul on muutama paikka mun kropassa, joita on kehuttu oikein olan takaa. Viimeks just yhes yökerhossa joku jäbä (ihan hot sikäli kun ehin nähdä) siis kehui mua oikein olan takaani, kun ei kuulemma kyenny katsoon mua silmiin, kun olin niin megabeibe. Tota mä en heti uskonut, koska kyl mä tiiän että se olis kyenny katsoon mua silmiinki, muta jubaili siks olkani takaa kun halusi tsekata mun peba-efektit paremmin. I know.

Anyways. Täs niitä muutamia pleissejä mun kehosta, joita oon kuullut kehuttavan. En mee sit takuuseen tosta listasta, että siinä olis kaikki!

- Killerijalat (mun exä oli niin saamaton, että mun oli eri mestoilla pakko potkia siihen vähän vauhtia ja siitä toi kehu sai sitten alkunsa. Kai sitä sattu)

- Herkkupeppu (just kun söin sipsejä ja olin vähän niinkuin down, kuulin ton kehun yheltä kamulta. Vähän aikaa aattelin että jos se on vaikka muuttunu lesboks ja mulle tuli vaikee olo, mut se fiilis meni multa ohi)

- Sexyt silmät, sormet, huulet, rinnat ja mitä näitä nyt on. Postimerkkien keräilijät heitelleet näitä.

Ei jaksa luetella, alan olla aika zombieta. Tartten kauneusunet....
<3
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lisää edittiä: Ei hitto... On sanottu, että olen erinomainen poskeenottaja, ja että minulla on tosi kaunis vittu. Miten saatoin unohtaa nämä, onhan kysymys sentään erotiikkaosastosta?!?!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Exsat kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Kehut on niin jännä juttu. Tuntemattomilta tulevilta saavat kyllä hymyilemään sponaaniudellaan muttei niitä osaa uskoa. Rakkaalta tullessaan ne voi uskoa, mutta suhteessa niitä taas ei saa. Joten tuloksena päätyy pitämään itseään joka tapauksessa kohtuurumana ja välttämään ulkonäköaiheita.
Aivan kuin omasta päästä nämä ajatukset. Kiitos Mel, en ole sentään ainoa!
Ah, kohtalotoveri. Alkeispsykologialla ei ole kovin vaikeaa etsiä tälle juuria siitä murrosiän lihavuudesta ja karvaista kokemuksista. Sen jälkeen on kaikenlaista pystynyt oppimaan, joten eiköhän tästäkin pois opi, en suostu jäämään loukkuun oman pään kehittämään kuvaan kun maailma huutaa muuta. Harjoitellaan vaan, kyllä se peilikuva joskus vielä näyttää samalle kuin muiden silmiin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

HotPants kirjoitti:Mul on muutama paikka mun kropassa, joita on kehuttu oikein olan takaa. Viimeks just yhes yökerhossa joku jäbä (ihan hot sikäli kun ehin nähdä) siis kehui mua oikein olan takaani, kun ei kuulemma kyenny katsoon mua silmiin, kun olin niin megabeibe. Tota mä en heti uskonut, koska kyl mä tiiän että se olis kyenny katsoon mua silmiinki, muta jubaili siks olkani takaa kun halusi tsekata mun peba-efektit paremmin. I know.

Anyways. Täs niitä muutamia pleissejä mun kehosta, joita oon kuullut kehuttavan. En mee sit takuuseen tosta listasta, että siinä olis kaikki!

- Killerijalat (mun exä oli niin saamaton, että mun oli eri mestoilla pakko potkia siihen vähän vauhtia ja siitä toi kehu sai sitten alkunsa. Kai sitä sattu)

- Herkkupeppu (just kun söin sipsejä ja olin vähän niinkuin down, kuulin ton kehun yheltä kamulta. Vähän aikaa aattelin että jos se on vaikka muuttunu lesboks ja mulle tuli vaikee olo, mut se fiilis meni multa ohi)

- Sexyt silmät, sormet, huulet, rinnat ja mitä näitä nyt on. Postimerkkien keräilijät heitelleet näitä.

Ei jaksa luetella, alan olla aika zombieta. Tartten kauneusunet....
Tää on aiva selvästi jouden :rofl:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

RAM13 kirjoitti:
HotPants kirjoitti:Mul on muutama paikka mun kropassa, joita on kehuttu oikein olan takaa. Viimeks just yhes yökerhossa joku jäbä (ihan hot sikäli kun ehin nähdä) siis kehui mua oikein olan takaani, kun ei kuulemma kyenny katsoon mua silmiin, kun olin niin megabeibe. Tota mä en heti uskonut, koska kyl mä tiiän että se olis kyenny katsoon mua silmiinki, muta jubaili siks olkani takaa kun halusi tsekata mun peba-efektit paremmin. I know.

Anyways. Täs niitä muutamia pleissejä mun kehosta, joita oon kuullut kehuttavan. En mee sit takuuseen tosta listasta, että siinä olis kaikki!

- Killerijalat (mun exä oli niin saamaton, että mun oli eri mestoilla pakko potkia siihen vähän vauhtia ja siitä toi kehu sai sitten alkunsa. Kai sitä sattu)

- Herkkupeppu (just kun söin sipsejä ja olin vähän niinkuin down, kuulin ton kehun yheltä kamulta. Vähän aikaa aattelin että jos se on vaikka muuttunu lesboks ja mulle tuli vaikee olo, mut se fiilis meni multa ohi)

- Sexyt silmät, sormet, huulet, rinnat ja mitä näitä nyt on. Postimerkkien keräilijät heitelleet näitä.

Ei jaksa luetella, alan olla aika zombieta. Tartten kauneusunet....
Tää on aiva selvästi jouden :rofl:
Totkai!!
Ollaan vaan ja nautitaan
1108

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lapitii kirjoitti:Ja on-topic: tietysti persettä, viimeks tänään.
Hassua, kävin kaupassa ja humalainen 60-70 vuotias mummo huusi "Tuolla nuorellamiehellä on hyvä perse" Ja osoitteli sormella suuntaani.

Pitäskö mun nyt olla otettu vai hämilläni? Päättäkää te.
Starflare

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Ja on-topic: tietysti persettä, viimeks tänään.
Hassua, kävin kaupassa ja humalainen 60-70 vuotias mummo huusi "Tuolla nuorellamiehellä on hyvä perse" Ja osoitteli sormella suuntaani.

Pitäskö mun nyt olla otettu vai hämilläni? Päättäkää te.
Ei ole mummut persettä kommentoineet mutta muutaman kerran on mummut käyny tukkaan kiinni, ja nimenomaan kaupassa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
HotPants kirjoitti:....
Tää on aiva selvästi jouden :rofl:
Totkai!!
Ei muuten ole!!!! Nih!

Ja tämän vannon vaikka Miss Sixty-kenkieni kautta.
<3
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

RAM13 kirjoitti:
HotPants kirjoitti:...joudentekstiä...

Tää on aiva selvästi jouden :rofl:
Ajattelin muuten täysin samaa!! Pakko olla, varsinkin noiden miss sixty-kenkäkommenttien jälkeen....
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

LillyMunster kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
HotPants kirjoitti:...joudentekstiä...
Tää on aiva selvästi jouden :rofl:
Ajattelin muuten täysin samaa!! Pakko olla, varsinkin noiden miss sixty-kenkäkommenttien jälkeen....
En ole. Teillä heittää nyt jokin iso mutteri ja silleen.

Olemme eri henkilöitä. Viimeisen kerran sanon tämän - olemme eri tyyppejä.

Keksikää muuta funattavaa.
<3
Vastaa Viestiin