Varatun himoaminen - tunnustus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
mustanikki

Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Työkaverini on aivan syötävä mies; pitkä, hyvännäköinen, hauska, samalla alalla kuin minä, ajatuksilta ja maailmankuvaltakin tuntuu osuvan. Olen ollut sitä mieltä koko ajan että se on pantava, mutta nyt se saa pääni sekaisin ihan totaalisesti.
MUTTA, se on varattu, ja yritän vältellä kyseistä kaikin tavoin, mutta pienessä muutaman ihmisen toimistossa se on hankalaa, ellen sulkeudu täysin huoneeseeni.

Vaikka se ei olisi varattu, niin tuskin suoraan sanoen kehtaisin työpaikalla vihjata sen enempää. Vaikka kyseinen ihanuus flirttailee kevyesti, niin mitään vihjausta se ei anna että olisi kiinnostunut jostain enemmästä. Ilmeisimmin uskollista laatua, tuskinpa siihen muuten olisi tullut silmiä iskettyäkään.

Miksi miksi, miksi minusta ne pantavimmat ovat sitten sitä uskollisinta laatua..?
Minulla on hyvä maku, mutta ennemmin kyllä katselisin himoiten sellaista, jonka voisin saada itselleni ikuisuustilauksena..

Tuo on kyllä sellainen namupala, että ensimmäisen kerran tulee mieleen että josko voisi vietellä harhateille vaikka toimistonpöydälle, mutta siltikään ei ole tyyliäni - sääli.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mölli »

Huoruus naisen on luonnollinen tila niin tulee aina olemaan kuten aina on ollutkin.
Aito_Johanna

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

mölli kirjoitti:Huoruus naisen on luonnollinen tila niin tulee aina olemaan kuten aina on ollutkin.
Onko äitisi poikkeus säännöstä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mustanikki: olet paskasakkia.
Tapa ittes.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mölli »

Aito_Johanna kirjoitti:
mölli kirjoitti:Huoruus naisen on luonnollinen tila niin tulee aina olemaan kuten aina on ollutkin.
Onko äitisi poikkeus säännöstä?
On kerta se omaa saman ylivertaisen veren kuten minäkin. Pienenä poikana ei ymmärtänyt kuinka äiti oli lähes jumala jos vertasi häntä muihin naisiin. Älykäs, empaattinen, realistinen ja erittäin tehokas. Oli vielä mun ikäisenä ihan hyvännäköinen! Mulla ei kyllä ole mitään mahdollisuutta saada samanlaista naista koska heitä enää ei ole, viimeiset sellaiset syntyivät 40 luvulla.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mölli kirjoitti:Huoruus naisen on luonnollinen tila niin tulee aina olemaan kuten aina on ollutkin.
Sä oot oikeasti huvittava.
Onneks ihmiset saa sitä mitä ansaitsee, ja sulle tulee vain huoria vastaan koska olet mitä olet. Et kyllä kuulu mitenkään kiinnostavien joukkoon, joten uskon sen että vain rahalla saat. Kuka sua muuten kuuntelisi kahta sekunttia pidempään?

Mutta jotkut, kuten tuo, ovat saaneet viehätysvoimaa enemmän kuin osansa.. Vesi tulee kielelle, ja herahtaa muutenkin kun vain se sattuu katsomaan hymyillen silmiin. Ja sehän katsoo, ja kyllä se tietää että olen viehättynyt. On sen verran alkanu mennä sanat solmuun, kun se hymyilee..
Ja pysyn kaukana.. jotain järkeä sentään =).
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Gattaca kirjoitti:Mustanikki: olet paskasakkia.
Tapa ittes.
Miks muka?
Koska katselen varattua himoiten tekemättä kuitenkaan mitään?
Suurin osa miehistä olisi tuolla logiikalla hirressä - sinäkin.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mölli »

mustanikki kirjoitti:
mölli kirjoitti:Huoruus naisen on luonnollinen tila niin tulee aina olemaan kuten aina on ollutkin.
Sä oot oikeasti huvittava.
Onneks ihmiset saa sitä mitä ansaitsee, ja sulle tulee vain huoria vastaan koska olet mitä olet. Et kyllä kuulu mitenkään kiinnostavien joukkoon, joten uskon sen että vain rahalla saat. Kuka sua muuten kuuntelisi kahta sekunttia pidempään?

Mutta jotkut, kuten tuo, ovat saaneet viehätysvoimaa enemmän kuin osansa.. Vesi tulee kielelle, ja herahtaa muutenkin kun vain se sattuu katsomaan hymyillen silmiin. Ja sehän katsoo, ja kyllä se tietää että olen viehättynyt. On sen verran alkanu mennä sanat solmuun, kun se hymyilee..
Ja pysyn kaukana.. jotain järkeä sentään =).
Juuh no on sinunlaisia petolinnun perseitä mun perään kuolannut et silleen.
Aito_Johanna

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

mölli kirjoitti: Mulla ei kyllä ole mitään mahdollisuutta saada samanlaista naista koska heitä enää ei ole, viimeiset sellaiset syntyivät 40 luvulla.
Ovathan useimmat 40-luvulla syntyneet vielä elossa. Ehkäpä joku mukava leskirouva olisi möllin makuun?
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mölli kirjoitti:

Juuh no on sinunlaisia petolinnun perseitä mun perään kuolannut et silleen.
Niinhän sä toivot että olisin. :D

Voit olla ihan hyvännäköinen, mutta avatessasi leipäläpesi, sieltä tulee sellaista aivopierua ettei sinua kestä muu kuin huora joka katsoo vain rahaa.
Siksi olet huvittava...
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Mä oon salaa kuolannu tuota poikuutta, mutta kun se on varattu oikealle kädelleen, taidan hirttää itseni pitkiin vaaleisiin hiuksiini niin että pystytisut vaan tuulessa lepattaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustanikki kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mustanikki: olet paskasakkia.
Tapa ittes.
Miks muka?
Koska katselen varattua himoiten tekemättä kuitenkaan mitään?
Suurin osa miehistä olisi tuolla logiikalla hirressä - sinäkin.
No joo.. jos et tee mitään, saat siunaukseni.
Minäkin himoitsen esim. Zebiä ja Kreivitärtä täältä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustanikki kirjoitti:Mä oon salaa kuolannu tuota poikuutta, mutta kun se on varattu oikealle kädelleen, taidan hirttää itseni pitkiin vaaleisiin hiuksiini niin että pystytisut vaan tuulessa lepattaa.
Pidän enemmän tummista ja aidot pystytisut ei tuulessa liiku.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Gattaca kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mustanikki: olet paskasakkia.
Tapa ittes.
Miks muka?
Koska katselen varattua himoiten tekemättä kuitenkaan mitään?
Suurin osa miehistä olisi tuolla logiikalla hirressä - sinäkin.
No joo.. jos et tee mitään, saat siunaukseni.
Minäkin himoitsen esim. Zebiä ja Kreivitärtä täältä.
Tuohon voisin rakastuakin, siinä kun on kaikki mitä miehessä katson, joten aion edelleenkin välttää jopa yhteisiä kahvitaukoja. Varattujen kanssa palaa vain sormet, ja itsesuojeluvaisto pelaa.
Vaikka niin tekisi mieli...
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mölli »

mustanikki kirjoitti:
mölli kirjoitti:

Juuh no on sinunlaisia petolinnun perseitä mun perään kuolannut et silleen.
Niinhän sä toivot että olisin. :D

Voit olla ihan hyvännäköinen, mutta avatessasi leipäläpesi, sieltä tulee sellaista aivopierua ettei sinua kestä muu kuin huora joka katsoo vain rahaa.
Siksi olet huvittava...
Sovitaan vaikka niin. Mutta faktahan on se jos toi ukko olis ollut roskamies ja ruma niin et tommosia täällä jauhais eli se siittä "personaalisuudesta" ja muusta skeidasta.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mölli kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:
mölli kirjoitti:

Juuh no on sinunlaisia petolinnun perseitä mun perään kuolannut et silleen.
Niinhän sä toivot että olisin. :D

Voit olla ihan hyvännäköinen, mutta avatessasi leipäläpesi, sieltä tulee sellaista aivopierua ettei sinua kestä muu kuin huora joka katsoo vain rahaa.
Siksi olet huvittava...
Sovitaan vaikka niin. Mutta faktahan on se jos toi ukko olis ollut roskamies ja ruma niin et tommosia täällä jauhais eli se siittä "personaalisuudesta" ja muusta skeidasta.
Niinhän sä luulet, mutta se mies johon olin rakastunut (ehkä olen vieläkin?) viimeisen 4 vuotta - hyvin ykspuoleisesti - on vielä varastomies. Ei pitkä, eikä komea, mutta ne silmät silläkin, ja se ilkikurinen positiivinen luonne.. omienkin sanojensa mukaan hän on tuiki tavallinen - mutta minun silmissäni jotain aivan erikoista.
Eikä rahaa penniäkään, itseasiassa se on mulle tälläkin hetkellä velkaa, ja lainaisin sille lisää, jos se vaan suostuisi ottamaan vastaan.

Jos kyseinen mies sanoisi tällä hetkellä että haluaa muutakin kuin ystävyyssuhteen, unohtuisi tuo silmänilo hetkessä. Mutta ei niin ei, ja sillä hyvä. Kuitenkin hän tuntee minut paremmin kuin kukaan muu, ja sanoo että suhde ei toimisi, ja pakko kai sitä on luottaa tuohon arvioon.
Mutta silti tulee pidettyä yhteyksiä päivittäin.. vaikka hän onkin tuhannen kilometrin päässä, ja vapaa nykyään.

Eli mölli, uso pois.. Vika on sun luonteessas, sussa ei vain ole sitä jotain.
Sussa on vain rahas, (jos niitäkään.. Niin katkera olet, että sitäkin epäilen.)
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mölli »

mustanikki kirjoitti:
mölli kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:
Niinhän sä toivot että olisin. :D

Voit olla ihan hyvännäköinen, mutta avatessasi leipäläpesi, sieltä tulee sellaista aivopierua ettei sinua kestä muu kuin huora joka katsoo vain rahaa.
Siksi olet huvittava...
Sovitaan vaikka niin. Mutta faktahan on se jos toi ukko olis ollut roskamies ja ruma niin et tommosia täällä jauhais eli se siittä "personaalisuudesta" ja muusta skeidasta.
Niinhän sä luulet, mutta se mies johon olin rakastunut (ehkä olen vieläkin?) viimeisen 4 vuotta - hyvin ykspuoleisesti - on vielä varastomies. Ei pitkä, eikä komea, mutta ne silmät silläkin, ja se ilkikurinen positiivinen luonne.. omienkin sanojensa mukaan hän on tuiki tavallinen - mutta minun silmissäni jotain aivan erikoista.
Eikä rahaa penniäkään, itseasiassa se on mulle tälläkin hetkellä velkaa, ja lainaisin sille lisää, jos se vaan suostuisi ottamaan vastaan.

Jos kyseinen mies sanoisi tällä hetkellä että haluaa muutakin kuin ystävyyssuhteen, unohtuisi tuo silmänilo hetkessä. Mutta ei niin ei, ja sillä hyvä. Kuitenkin hän tuntee minut paremmin kuin kukaan muu, ja sanoo että suhde ei toimisi, ja pakko kai sitä on luottaa tuohon arvioon.
Mutta silti tulee pidettyä yhteyksiä päivittäin.. vaikka hän onkin tuhannen kilometrin päässä, ja vapaa nykyään.

Eli mölli, uso pois.. Vika on sun luonteessas, sussa ei vain ole sitä jotain.
Sussa on vain rahas, (jos niitäkään.. Niin katkera olet, että sitäkin epäilen.)
Melko hyvää provoamista mutta et huijaa mestaria. Jos nainen on kiinnostunut silloin ihan sama mistä juttelee ja mitä tekee elämässä. On mulla ollut näitä ihailijoita vaikka en ole mitään yrittänyt tai mitään tehnyt. Samoin myös kiinostunut muhun on lakanut nopeasti kun ei ole ollut sitä hieno koulutusta tai hienon kuuloista työtä.
slam

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja slam »

voi, elämän perse... mitä stooria..
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Ei siinä, että himoitsee ole musta mitään pahaa, teot ratkaisevat. Fantasioita voi ja pitääkin olla!
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Aito_Johanna

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

mölli kirjoitti: mestaria
:rofl:
mölli kirjoitti: Jos nainen on kiinnostunut silloin ihan sama mistä juttelee ja mitä tekee elämässä. - - Samoin myös kiinostunut muhun on lakanut nopeasti kun ei ole ollut sitä hieno koulutusta tai hienon kuuloista työtä.
Eikös tuossa ole ristiriita? Onko se nyt ihan sama vai eikö se ole ihan sama, päätä jo!
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Brocker kirjoitti:Ei siinä, että himoitsee ole musta mitään pahaa, teot ratkaisevat. Fantasioita voi ja pitääkin olla!
Ei helvetti, en mä halua fantasioida enkä himoita jotain mitä en voi saada.
Ihan yhtä järkevää ku päänlyöminen seinään. Ennemmin oon näkemättä kyseistä, ja vaihdan työpaikkaa niin nopeasti kuin mahdollista ennen kuin mitään tunteita ehtii kehittyä.
Onneks suurin osa miehistä vois mun puolestani olla kuohilaita, ni tätä ongelmaa ei tule juuri koskaan.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ja minä kun taas en hennoisi fantasioistani luopua niin millään.. Kuuluu ihmisen perusoikeuksin sellainen ja sehä siihen juurikin saattaa sen parhaan mausteen lisätä, että fantasian kohde on saavuttamaton :) ja sekin kannattaa muistaa, että jotkut fantasiat ovat sen laatuisia, että toteutuessaan menettävät teränsä ja siksi ne on viisainta säilyttää juurikin fantasioina :!:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustanikki kirjoitti:
Brocker kirjoitti:Ei siinä, että himoitsee ole musta mitään pahaa, teot ratkaisevat. Fantasioita voi ja pitääkin olla!
Ei helvetti, en mä halua fantasioida enkä himoita jotain mitä en voi saada.
Ihan yhtä järkevää ku päänlyöminen seinään. Ennemmin oon näkemättä kyseistä, ja vaihdan työpaikkaa niin nopeasti kuin mahdollista ennen kuin mitään tunteita ehtii kehittyä.
Onneks suurin osa miehistä vois mun puolestani olla kuohilaita, ni tätä ongelmaa ei tule juuri koskaan.

Hei älä puhu PASKAA! Jos se kaveri tulis tekee sulle vaikka ajoliiton tarjouksen niin varmasti olis pillusi välittömästi niin märkänä että reidet huutais hoosiannaa guumasta kylvystä, joten älä ainakaan yritä meitä kusettaa täällä!! Ja huomenna näytät sille poitsulle semmosen kiimasen katseen josta ei sitten voi erehtyä ja TAAS on nainen saanut sen niin himotun VARATUN koukeloitua itselleen, eikä sille mitään itse voi koska se on meideän geeneissä joten nussi nyt kunnolla sitten kans!!
Ollaan vaan ja nautitaan
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

jouden-za kirjoitti: [


Hei älä puhu PASKAA! Jos se kaveri tulis tekee sulle vaikka ajoliiton tarjouksen niin varmasti olis pillusi välittömästi niin märkänä että reidet huutais hoosiannaa guumasta kylvystä, joten älä ainakaan yritä meitä kusettaa täällä!! Ja huomenna näytät sille poitsulle semmosen kiimasen katseen josta ei sitten voi erehtyä ja TAAS on nainen saanut sen niin himotun VARATUN koukeloitua itselleen, eikä sille mitään itse voi koska se on meideän geeneissä joten nussi nyt kunnolla sitten kans!!
Sellaisia naisia sä harrastat, eikä ihme siis että noin ajattelet. Kyllä saasta tuntee saastaa/saastan.

Omalta puoleltani, eipä vaan kiinnosta polttaa sormiani, ja muutenkin..
Onneks oon kiinnostunu vain uskollisista miehistä. Juuri siks kiinnostuksen heräämiseen menee aina kuukausia (vaikka joku syötävältä näyttäiskin), kunnes tiedän miten joku ajattelee. Aivot se suurin seksielin, mut mitäs sä moisesta tietäisit? Sulla ne solua on siellä joystickin varressa, sulle ku riittää et ohjaat sen maailmankaikkeutes keskipisteen oikeaan paikkaan.

Toi ei tee lähentelyjä, joten ainoa mitä mun täytyy tehdä, on olla neutraali, ja muistaa itsesuojeluvaisto ja pitää etäisyyttä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustanikki kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: [


Hei älä puhu PASKAA! Jos se kaveri tulis tekee sulle vaikka ajoliiton tarjouksen niin varmasti olis pillusi välittömästi niin märkänä että reidet huutais hoosiannaa guumasta kylvystä, joten älä ainakaan yritä meitä kusettaa täällä!! Ja huomenna näytät sille poitsulle semmosen kiimasen katseen josta ei sitten voi erehtyä ja TAAS on nainen saanut sen niin himotun VARATUN koukeloitua itselleen, eikä sille mitään itse voi koska se on meideän geeneissä joten nussi nyt kunnolla sitten kans!!


Omalta puoleltani, eipä vaan kiinnosta polttaa sormiani, ja muutenkin..
Onneks oon kiinnostunu vain uskollisista miehistä. Juuri siks kiinnostuksen heräämiseen menee aina kuukausia (vaikka joku syötävältä näyttäiskin), kunnes tiedän miten joku ajattelee. Aivot se suurin seksielin, mut mitäs sä moisesta tietäisit? Sulla ne solua on siellä joystickin varressa, sulle ku riittää et ohjaat sen maailmankaikkeutes keskipisteen oikeaan paikkaan.

Toi ei tee lähentelyjä, joten ainoa mitä mun täytyy tehdä, on olla neutraali, ja muistaa itsesuojeluvaisto ja pitää etäisyyttä.

Onko tässä nyt jonkinasteista ristiriitaisuutta havaittavissa. No mene ja kysy tai jotn semmosta, mutta nyt lähen ajamaan, en narttua vaan spinninkiä ja saatan jo tänään palata tähän aihepiiriin hiukan "syvällisemmin" joten Hyvää odotellessa njam.
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin