Varatun himoaminen - tunnustus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

jouden-za kirjoitti:

Onko tässä nyt jonkinasteista ristiriitaisuutta havaittavissa. No mene ja kysy tai jotn semmosta, mutta nyt lähen ajamaan, en narttua vaan spinninkiä ja saatan jo tänään palata tähän aihepiiriin hiukan "syvällisemmin" joten Hyvää odotellessa njam.
Ei mitenkään ristiriitaista.
Hän on luotettava, se herättää kiinnostukseni. Se että en voi saada kyseistä, on vain vahvistus arviolleni. Jos voisin vain panna sivussa, niin ei edes kiinnostaisi.. sillä se mitä haluan on juuri siinä kunniallisuudessa. Jos hän lopettaisi ensin suhteensa koska olisi myös kiinnostunut... Mutta en aio edes antaa enempää vihjeitä kiinnostuksestani, parempi vaihtaa ympäristöä, sijaisuus tämä paikka muutenkin oli, joten on helppo lähteä.
Starflare

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Olen itsekin ihastunut varattuuun neitoseen aikoinani, ja jopa todella palavasti. En tiedä mistä johtuu, mutta huomaan myöskin kehittäväni väkevän ihastuksen naisiin jotka ovat tavalla tai toisella vähintään vaikeita saada omaksi :(.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Starflare kirjoitti: En tiedä mistä johtuu, mutta huomaan myöskin kehittäväni väkevän ihastuksen naisiin jotka ovat tavalla tai toisella vähintään vaikeita saada omaksi :(.
Koska se on turvallista? Kun haluamaansa ei saa, kuvitelmat eivät säry. Toista ihmistä ja kuviteltua suhdetta voi pitää täydellisenä koska suhde ei koskaan päässyt alkamaan. Eli koskaan et pety.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RolloTomasi

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tässä ketjussako saa tunnustaa, että on ihastumassa varattuun ja valittaa kurjaa kohtaloaan? Että oli ihastumassa tähän jo ennenkuin tiesi tämän olevan varattu? Joo, tulee siitä aika sekava olo.

Toisaalta olo on tuttu. Rakastin kymmenen vuotta ihmistä, joka sillä ajalla ehti seurustella kolmen tai neljän eri jätkän kanssa. Ja kai sitä jossain vaiheessa olin ihastunut pariin muuhunkin varattuun ja ei-varattuun, joita en kuitenkaan saanut. Mikä kertoo siitä, että ihminen voi olla rakastunut/rakastaa jotakuta samalla kun on ihastunut johonkuhun toiseen. Nih.

Mitäs muuta? En kuulu parisuhdekelpoiseen yläluokkaan, vaan ilmeisesti olen ennemminkin eunukkikaverin oloinen tyyppi vastakkaisen sukupuolen silmissä. Vähän yli vuosi sitten luulin, että osani olisi muuttunut, mutta ei asiat niistä miksikään muutu, paitsi ehkä jonkun sekopään silmissä, joka vuorotellen vihaa ja rakastaa. On/off-kytkin.

Eunukkikaveri olin ennen ja sellainen tulen aina olemaan. Hiphei. :ohyeah:

No kaikelviisii on maailma vinos... :beer:
Aito_Johanna

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti: Eunukkikaveri
Tämä ei nyt mitenkään liity asiaan, mutta minulla tulee tuosta mustanikin avattaresta mieleen eunukki.
RolloTomasi

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti: Tämä ei nyt mitenkään liity asiaan, mutta minulla tulee tuosta mustanikin avattaresta mieleen eunukki.
:komp:
Tosin jostain syystä Rowan Atkinsonista tulee muutenkin... :off:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja aasi »

:off:
RolloTomasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Tämä ei nyt mitenkään liity asiaan, mutta minulla tulee tuosta mustanikin avattaresta mieleen eunukki.
:komp: Tosin jostain syystä Rowan Atkinsonista tulee muutenkin... :off:
:shock:

http://kity.kicks-ass.net/album_page.php?pic_id=1202
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti::off:
RolloTomasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Tämä ei nyt mitenkään liity asiaan, mutta minulla tulee tuosta mustanikin avattaresta mieleen eunukki.
:komp: Tosin jostain syystä Rowan Atkinsonista tulee muutenkin... :off:
:shock:

http://kity.kicks-ass.net/album_page.php?pic_id=1202
Voihan vitun repskops :rofl:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustanikki kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: [


Hei älä puhu PASKAA! Jos se kaveri tulis tekee sulle vaikka ajoliiton tarjouksen niin varmasti olis pillusi välittömästi niin märkänä että reidet huutais hoosiannaa guumasta kylvystä, joten älä ainakaan yritä meitä kusettaa täällä!! Ja huomenna näytät sille poitsulle semmosen kiimasen katseen josta ei sitten voi erehtyä ja TAAS on nainen saanut sen niin himotun VARATUN koukeloitua itselleen, eikä sille mitään itse voi koska se on meideän geeneissä joten nussi nyt kunnolla sitten kans!!
mustanikki kirjoitti: Sellaisia naisia sä harrastat, eikä ihme siis että noin ajattelet. Kyllä saasta tuntee saastaa/saastan.
Miten ihmeessä sä eroat niistä mun naisista, no LUULISIN että ne naiset joita minä tapailen niin heillä tuksin on samanlaisia harrastuksia kuin sinulla, elikä työntää nyrkkiä jonkun mihen perseeseen ja vielä korostat että ei edes ole suutelua eikä mitään ns. tunteenomaista toimintaa. Ja tämä oli vain yksi esimerkki sun kuvioista joten, hei mä luulen että en ole ainakaan sua harrastanut etkä sä muakaan, etkä mun persettä. Ja eiköhän nämä saasta jutut kannattaisi jättää väliin.

Ja mä luulen että kun sulla on tommosia harrastuksia niin sä et yksinkertaisesti ole saanut sitä kyrpää etkä mitään muutakaan vastaavaa (lue neidin harrastukset/ sexi-kuviot), niin siksi olet niin ihanan vihainen ja vielä semmosta että luulen että haluisit aika paljon että sua nussittais oikein kunnolla.

Hei anna vaan virran viedä ja nauti elämästä!!!


mustanikki kirjoitti: Omalta puoleltani, eipä vaan kiinnosta polttaa sormiani, ja muutenkin..
Onneks oon kiinnostunu vain uskollisista miehistä. Juuri siks kiinnostuksen heräämiseen menee aina kuukausia (vaikka joku syötävältä näyttäiskin), kunnes tiedän miten joku ajattelee. Aivot se suurin seksielin, mut mitäs sä moisesta tietäisit? Sulla ne solua on siellä joystickin varressa, sulle ku riittää et ohjaat sen maailmankaikkeutes keskipisteen oikeaan paikkaan.
"olen kiinnostunut uskollisista miehistä" kylläpä olet simppeli daami ja vielä viittit edes puhua jostain aivoista ja uskollisuudesta..voi hyvä päivää.

mustanikki kirjoitti: Toi ei tee lähentelyjä, joten ainoa mitä mun täytyy tehdä, on olla neutraali, ja muistaa itsesuojeluvaisto ja pitää etäisyyttä

Niin ristiriitaista paskaa sä jauhat, etkä ilmeisesti edes itse sitä huomaa. Mutta hei, olet paljastanut jo korttisi joten myötätuntoa et tämän asian tiimoilta ainakaan multa saa. Nyt anna narttu sen jätkän vaan nussia itteäs ja lopeta tämä moralistinen paskanjauhanta täällä, koska täällä oleville toi ziisustelu ei mene läpi.

Ja sitten tulet kertomaan meille oikein yksityiskohtaisesti panojuttus jou.
Ollaan vaan ja nautitaan
Elukka

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
aasi kirjoitti::off:
RolloTomasi kirjoitti: :komp: Tosin jostain syystä Rowan Atkinsonista tulee muutenkin... :off:
:shock:

http://kity.kicks-ass.net/album_page.php?pic_id=1202
Voihan vitun repskops :rofl:
:komp: :rofl:
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

jouden-za kirjoitti:

Niin ristiriitaista paskaa sä jauhat, etkä ilmeisesti edes itse sitä huomaa.
Sä olet jälleen todistanut olevasi yks yksinkertaisimmista miehistä mitä tiedän tällä palstalla. Mölli kakkonen..
Mustanikki on KAIKKIEN KÄYTÖSSÄ joten en ole sama mustanikki kuin se toinen joka kirjoitti. Mustanikin salasana on mustanikki, sinäkin voit mustanikkailla halutessasi.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

jouden-za kirjoitti:

Niin ristiriitaista paskaa sä jauhat, etkä ilmeisesti edes itse sitä huomaa.
mustanikki kirjoitti: Sä olet jälleen todistanut olevasi yks yksinkertaisimmista miehistä mitä tiedän tällä palstalla. Mölli kakkonen..
No voin olla sun ja vaikka kaikkien muidenkin mieliksi sitä, homo, lesbo tai mitä vaan haluut, kyllähän sun se pitäis jo varmaan tietää että ei se mua paina pätkän vertaa, jos joku mua vähän painaa niin sanan varsinaisessa merkityksessä mua tai mun munaa voi pillu joskus (houp sou) painaa junous.

Mutta kun olet noinkin näppärä aivoituksisissasi ja muutenkin jutuissas niin toki näppärästi perustelet kantaasi. Ja jos et muusta pysty sitä tekee niin tee se vaikka siitä nyrkkipeppuhomoperverssiäksönistä?

mustanikki kirjoitti: Mustanikki on KAIKKIEN KÄYTÖSSÄ joten en ole sama mustanikki kuin se toinen joka kirjoitti. Mustanikin salasana on mustanikki, sinäkin voit mustanikkailla halutessasi.
Aina vaan paranee heh..jos olet niin tyhmä että kirjoittelet jollekin ns avoimelle nikille niin ehkä kandee että jatkat vaikka yksinpuhelua ja jalkarunkkailua..onko sulla muuten posliini pimpuli/ pampuli?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mustanikki kirjoitti:Mustanikin salasana on mustanikki, sinäkin voit mustanikkailla halutessasi.
Mie voisin olla ruskeanikki. Tosin sen käyttäjäkunta olisi niin itsestäänselvää että se ei juuri kannattaisi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mylwin kirjoitti: Mie voisin olla ruskeanikki. Tosin sen käyttäjäkunta olisi niin itsestäänselvää että se ei juuri kannattaisi.
Toi sun titteli kieltämättä saattaisi antaa hiukan vinkkiä ruskeanikin henkilöllisyydestä. :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Mie voisin olla ruskeanikki. Tosin sen käyttäjäkunta olisi niin itsestäänselvää että se ei juuri kannattaisi.
Toi sun titteli kieltämättä saattaisi antaa hiukan vinkkiä ruskeanikin henkilöllisyydestä. :lol:
Mitäs sanotte pojat, oisko beigenikki hyvä juttu?
Kikkelis kokkelis.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

jouden-za kirjoitti:
Aina vaan paranee heh..jos olet niin tyhmä että kirjoittelet jollekin ns avoimelle nikille niin ehkä kandee että jatkat vaikka yksinpuhelua ja jalkarunkkailua..onko sulla muuten posliini pimpuli/ pampuli?
väännän sulle vielä kerran rautalangasta kun ei taida logiikka mennä jakeluun herra yksinkertaiselle.
Kaikki voivat käyttää mustaanikkiä, joten kuka tahansa voi se olla. Sen tarkoitus on suojella kyseisen omaa nikkiä. Se että toinen käyttää samaan aikaan sitä kuin minä, eri aiheeseen kuin minä, ei minusta ole mikään ongelma, se on ongelma vain kaltaisellesi moluskille. Jos et pysty ymmärtämään anonymiteetin perusideaa, se on aivan oma häpeäsi.

Ja ilmeisesti tuo toinen mustanikki on saanut sinut provottua, hyvät sille. Onneksi joku saa sinut ärsyyntymään, yhtä paljon kuin sinä ärsytät minua tyhjäpäisyyksilläsi.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

jouden-za kirjoitti:
Aina vaan paranee heh..jos olet niin tyhmä että kirjoittelet jollekin ns avoimelle nikille niin ehkä kandee että jatkat vaikka yksinpuhelua ja jalkarunkkailua..onko sulla muuten posliini pimpuli/ pampuli?
mustanikki kirjoitti: väännän sulle vielä kerran rautalangasta kun ei taida logiikka mennä jakeluun herra yksinkertaiselle.
Hiukan meinaa lähteä tämä keskustelu sivuraiteille, eli jos et keksi parempaa niin jalat perseeseen vaan ja orkkuja koneeseen.
mustanikki kirjoitti: Kaikki voivat käyttää mustaanikkiä, joten kuka tahansa voi se olla.
Huh huh ja kun mä luulin että mä olin tyhmimpiä, mutta kuitenkin ymmärtäisin jo kerrasta..vai onkohan niin että luetun ymmärtäminenkin on vähän liian vaikea rasti mulle jee.
mustanikki kirjoitti: Sen tarkoitus on suojella kyseisen omaa nikkiä.

Älä ihmeessä.
mustanikki kirjoitti: Se että toinen käyttää samaan aikaan sitä kuin minä, eri aiheeseen kuin minä, ei minusta ole mikään ongelma, se on ongelma vain kaltaisellesi moluskille.
Ei se mulle ole trabolssi, mutta "sun" jutuilta se vie total pohjan pois, junous uskottavuus nollassa. Joten kun seuraavan kerran tulet avautumaan jollain väsyneellä valheella niin ota se huomioon että saatan antaa pienen päivityksen ja niin, niin juuri pienen pakkasen..pitää olla fatkat ja fiktiot kunnossa jos meinaat mun kanssa jutustella kelvästi mukavia.
mustanikki kirjoitti: Jos et pysty ymmärtämään anonymiteetin perusideaa, se on aivan oma häpeäsi.
Enpä niin..olet kaiken lisäksi paskahousu..mutta voisinhan mäkin olla koska kuka tietää kuka mun nikin takana on, koska jopa Geekin sen tietää (salasanan.)

mustanikki kirjoitti: Ja ilmeisesti tuo toinen mustanikki on saanut sinut provottua, hyvät sille. Onneksi joku saa sinut ärsyyntymään, yhtä paljon kuin sinä ärsytät minua tyhjäpäisyyksilläsi.
Totkai olen niin kuumana täällä että jee kohta räjähdän..hei siihen tarvitaan hiukan enemmän poweria kuin tämä sun onneton puulsitti.
Ollaan vaan ja nautitaan
safi

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja safi »

mustanikki kirjoitti: perusideaa
Ja mikäs se perusidea sitten on SINUN mielestäsi?

Koko mustanikin ajatus on vesittynyt sillä, että kaltaisesi perskärpäset uskaltavat räksyttää vain sen takaa. Jos omalla nikillään ei uskalla haukkujaan kirjoittaa, niin silloin kannattaa olla hyvin hyvin hiljaa *SLÄP*
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti: Mitäs sanotte pojat, oisko beigenikki hyvä juttu?
Mie voisin olla sinooperinikki!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
safi

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja safi »

[quote="safi"] sekoilee korjauksissaan..
ninnithequeen

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: perusideaa
Ja mikäs se perusidea sitten on SINUN mielestäsi?

Koko mustanikin ajatus on vesittynyt sillä, että kaltaisesi perskärpäset uskaltavat räksyttää vain sen takaa. Jos omalla nikillään ei uskalla haukkujaan kirjoittaa, niin silloin kannattaa olla hyvin hyvin hiljaa *SLÄP*
Totta.

Ymmärrän, että mustaanikkiä käyttää aroista asioista puhumiseen, mutta ei mihinkään haukkumiseen...
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

ninnithequeen kirjoitti:
safi kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: perusideaa
Ja mikäs se perusidea sitten on SINUN mielestäsi?

Koko mustanikin ajatus on vesittynyt sillä, että kaltaisesi perskärpäset uskaltavat räksyttää vain sen takaa. Jos omalla nikillään ei uskalla haukkujaan kirjoittaa, niin silloin kannattaa olla hyvin hyvin hiljaa *SLÄP*
Totta.

Ymmärrän, että mustaanikkiä käyttää aroista asioista puhumiseen, mutta ei mihinkään haukkumiseen...
Mielestäni en haukkunut joudenzaa sen pahemmin kuin sekään on haukkunut minua. vrt "paskaa" jne
Saman olen sanonut sille chatissa suoraan, autonoraan sen siellä koska mielestäni sillä ei vain ole mitään sellaista sanottavaa jota kannattaisi lukea. Tuon perusteella sen jo pitäisi tietää kuka olen =D vaikken ole aikoihin chatissa käynytkään.

Safi, minä en ole sinulle sanonut ikinä mustanikkinä mitään, mutta ymmärrän hyvin miksi ärsytät joitakuita. Jos sinua haittaa, että ihmiset eivät pidä susta, ja joku sen sulle anonyymisti sanoo (moni ajattelee samaa sanomatta) - NIIN ehkä kannattaisi joko käyttää mustaa nikkiä aivopieruilussa, tai jättää perskärpästyyppiset kommentit väliin.
Sen mielipiteen olen sanonut omalla nikillänikin ja kyllä livenäkin voin sen perustella, jos satumme samalle paikalle joskus yhtä aikaa. Jos niin kaipaat suoraan palautetta persoonastasi.. =D


Ja tuo "ihastuminen" josta tämän ketjun aloitin.. On se minulle hieman herkkä/nolo paikka, eipä ole ollut tapana kehitellä moisia. =o
Mutta on se suloinen luonteeltaan, eilen taas todisti sen.. *huoh*
Viimeksi muokannut mustanikki, 08.02.2006 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustanikki kirjoitti:Ja tuo "ihastuminen" josta tämän ketjun aloitin.. On se minulle hieman herkkä/nolo paikka, eipä ole ollut tapana kehitellä moisia. =o
Mutta on se suloinen luonteeltaan, eilen taas todisti sen.. *huoh*
Juu, kovin oli suloinen ja on vieläkin sekin varattu papparainen (no se seniori), jonka kanssa minä suhailin pariin otteeseen. Mikä oli tulos? Hauskoja ja mielenkiintoisia hetkiä, ihanaa intohimoa, rakastuminen/ihastuminen, viimeisimmän kerran jälkeen hirveä tyhjä olo ja kaipaus, kun toinen lähtee sängystä vaimonsa luo. Huh, onneksi siitä on jo aikaa ja olen päässyt ukon yli. Kyllä me silloin tällöin jutellaan ja lämpimissä väleissä ollaan, mutta ei sen kummempaa. Kaiken järjen mukaan näen häntä, kun lähden työmatkalle huomenna. Onneksi nyt on se vaihe kuukautiskierrosta, ettei paneta niin kauheasti..

Yksi juttu vielä. Jonkun osapuolen pettämisestä alkaneilla suhteilla on aika huono ennuste... Poikkeuksia tietenkin aina löytyy, mutta taitavat olla vain poikkeuksia.
Kikkelis kokkelis.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Keikaus kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Ja tuo "ihastuminen" josta tämän ketjun aloitin.. On se minulle hieman herkkä/nolo paikka, eipä ole ollut tapana kehitellä moisia. =o
Mutta on se suloinen luonteeltaan, eilen taas todisti sen.. *huoh*
Yksi juttu vielä. Jonkun osapuolen pettämisestä alkaneilla suhteilla on aika huono ennuste... Poikkeuksia tietenkin aina löytyy, mutta taitavat olla vain poikkeuksia.
Niinpä, en ole edelleenkään edes yrittämässä sen housuihin, se tyhjä olo kun on jo nyt, ja olisi aivan varmasti siinä tilanteessa 100 x pahempi kun suhde päättyisi.

Suloinen.. Se kysyi minulta eilen että "mitens siellä meni" ku tulin toimistolle.. johon vastasin että "olen liian väsyny, en jaksa selittää". En pysty kertomaan sille ees sosiaalisia valheita.
Kirjoitin sit vähän myöhemmin meilin, et mikä mua oli haitannu toimipisteessä missä olin. (Eräs työntekijä oli vittuillu mulle työstä "se on sun ongelmas - ku selitin mitä oikeasti olennaista asiaan olin tekemässä niiden etsiessä mua" - asiaa, jonka olin tehny ihan oikein).
Sulosilmä tuli juttelemaan mulle, ja sano että lähdenkö juttelemaan liiton edustajan kanssa, että moista ei pidä hyväksyä. Että kanta toimistossa oli et työilmapiirin huononemiseen pitää reagoida heti, eikä sallia ees moisen "se on sun ongelmas"-tyyppistä kettuilua.
Sit kerroin tapahtuneesta omin sanoin, ja seurauksena sielt toimipisteestä kysyttiin että miten aikovat estää moisen toistumisen jatkossa ihan esimiehen taholta.

Omalta osaltani olisin varmaan jättäny asian siihen ja nielly sen vittuilun, mutta myönnettäkööt, ei erityisemmin olis innostanu mennä sinne toimipaikkaan jatkossa. Nyt tiedän että toimisto tukee mua, ja se kyl lujitti lojaalisuutta tähän paikkaan.
Ja mä olen täällä vain sijainen. Ihan hyvä, olen oikeasti kaivannu tämänkaltaista työpaikkaa... =)
Starflare

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Melnais kirjoitti:
Starflare kirjoitti: En tiedä mistä johtuu, mutta huomaan myöskin kehittäväni väkevän ihastuksen naisiin jotka ovat tavalla tai toisella vähintään vaikeita saada omaksi :(.
Koska se on turvallista? Kun haluamaansa ei saa, kuvitelmat eivät säry. Toista ihmistä ja kuviteltua suhdetta voi pitää täydellisenä koska suhde ei koskaan päässyt alkamaan. Eli koskaan et pety.
Tuo itseasiassa kuulostaa melko hyvältä määritelmältä, koskaan en pety koska harvoin mitään konkreettisesti tapahtuu, mutta eipä yksinkään oleminen oikein maita. Tarttis tehrä jotai. Ovat ne ihQ neitoset edelleenkin sellaisia kaukaisia ja tavoittamattomia :| .
Vastaa Viestiin