Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Meikkis hei..vähän ihmetyttää sun voimakas reagointi tähän homo keissiin..oliskohan tässä jotain ns. käänteistä psykkaa taas havaittavissa?

Ja vielä semmosta että toisaalta onhan se niin hävytöntä että Mana, Poitsu ja kaikki muutkin mua aina haukkuu homppeliksi..ja se sattuu Niiiiin paljon että en tiedä miten mun miehisyyden tai homoisuuden tai itsetunnon nyt käy..tuleekohan musta vaix nyt zit semmonen superhomo..hmm siinä oliskin hyvä nimi jollekin, siis nikiksi..kuka kerkee laittaa sen?

Ja sitten topikkiin. Miksi naisen homous on paljon suotavampaa..miettikää sitä ja sitten tehkää kampäkit tähän aiheeseen ja jos ette löydä mitään järkevää niin sitten vaan jatkatta vaiks ittenne runkkailua.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hieman eri näköinen vekotin (en jaksa googlettaa, mutta siis oikeastaan pelkkä tappi, jossa päässä kuitenkin sellainen koukku, hieman kuin naisten kaalimato g-pisteelle) ollut joskus käytössä ja palautteen olen kyllä minäkin nähnyt ja kuullut ihan ilman sanoja... Sen verran voimakasta tuntemusta herätti viimeisimmälläkin kokeilukerralla, että kaappiin meni vekotin huilille. Ehkä mieskin tosiaan voi kokea liian rajuja orgasmeja. Kestossa myös huima ero verraten "normaaliin" ejakuloimiseen.
sinkkumatti

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Geetzu kirjoitti:. Ehkä mieskin tosiaan voi kokea liian rajuja orgasmeja. Kestossa myös huima ero verraten "normaaliin" ejakuloimiseen.
:shock: :shock: :shock:
Geetzu

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sinkkumatti kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:. Ehkä mieskin tosiaan voi kokea liian rajuja orgasmeja. Kestossa myös huima ero verraten "normaaliin" ejakuloimiseen.
:shock: :shock: :shock:
Tai siis se oli syy, mikä minulle kerrottiin. Tiedä sitten... Tuskin tulee tänne avautumaan. 8)
(mulla henkkoht on eräs vibra ihan jäähyllä, se antoi liian kipuisia orgasmeja yhdessä pippelin kanssa, yksikseen taas ei ole ollut tarvetta nyt sitä kokeilla)
sinkkumatti

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Geetzu kirjoitti:Tai siis se oli syy, mikä minulle kerrottiin.
Ejakuloiko mies anaaliorgasmin* aikana?

*( sikäli mikäli moinen ihmeellisyys on mahdollista
Geetzu

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sinkkumatti kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Tai siis se oli syy, mikä minulle kerrottiin.
Ejakuloiko mies anaaliorgasmin* aikana?

*( sikäli mikäli moinen ihmeellisyys on mahdollista
Ejakuloi anaaliorgasmin* aikana (tai siitä johtuen?).

* luotettavalta taholta kuultua: hyvin mahdollinen ihmeellisyys.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Meik kirjoitti:
RAM13 kirjoitti: IDIOOTTI!!!
:komp:

Ihan sama mistä asiayhteydestä sen lauseen irroitin. Kun nainen tekee jotain seksuaalista miehelle, niin siinä on kyse heteroseksistä. Se on vaan niin simppeliä.

Ja ihan turhaan sä täällä puolustelet, ettetkö heittäisi usein jotain homojuttuja. Ehkä noin puolessa sättikerroissani (kun olet ollut paikalla), olet jossain vaiheessa huudellut mulle homovittuiluja :P Usein vielä aloitat tyyliin "mitä homo" tai jotain. En tiedä miksi niin teet, ehkä osa on sitä mitä joku tässä ketjussa aikaisemmin sanoi (olikohan martta), että miehet pelkäävät olevansa homoja. Voi pitää hyvinkin sun kohdalla paikkansa, kun sun pitää muita homotella lähes jatkuvasti. Niin ja ehkä sua hämmentää se varsinkin, että et näköjään edes tiedä mitä homous on - vähemmästäkin sitä kai voisi pelätä olevansa homo. :lol: No itseasiassa mua ei edes kiinnosta oletko. Voisit vaan käyttää sitä sanaa pikkuisen harvemmin...tai siis aika paljonkin. Niin siis eteenkin ennen kuin olet selvittänyt itsellesi mitä se tarkoittaa.

Sä alat muuten yhä enemmän muistuttamaan sitä pientä räksyttävää koiraa, josta aikaisemmin sanoin. Tässä ketjussa on yksi jos toinenkin käynyt sulle jotain sanomassa ja aina olet puolustuskannalla huutelemassa "enpäs, kato vaikka".

Aika hyvä muuten toi Lapitiin referaatti sun teksteistä :wink: Niin ja Keikauksen ja Sinkkumatin pointit myös osuvia.
En ole ikinä sätissä moikannut sua sanomalla mitä homo, vaa olen aina moikannut meikki-setää ja sä olet mut moikannut erilaisin homoversioin. :wink:

Ja mun homottelut sätissä voi laskee 2 käden sormin. Mutta joo mä jätän tähän enkä des ala kommentoida noiden muiden itkijöiden itkuja.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Meik »

RAM13 kirjoitti:Mutta joo mä jätän tähän enkä des ala kommentoida noiden muiden itkijöiden itkuja.
Ok. Annetaan olla. Tylsä aihe.

*Paiskaa kättä* :yo:

Mutta palataksemme aiheeseen. Mulla ei siis tule mitään "luvattuja" viboja siitä, että esim naisen sormi vierailee b-rapussa. :arrow: En sinne tule varmaan ikinä mitään pyytämään, mutta jos nainen kysyy minulta että saako kokeilla, niin siitä vaan...kunhan valmistautuu henkisesti siihen, että ei tunnu missään :D
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Meik kirjoitti:
*Paiskaa kättä* :yo:

Mutta palataksemme aiheeseen. Mulla ei siis tule mitään "luvattuja" viboja siitä, että esim naisen sormi vierailee b-rapussa. :arrow: En sinne tule varmaan ikinä mitään pyytämään, mutta jos nainen kysyy minulta että saako kokeilla, niin siitä vaan...kunhan valmistautuu henkisesti siihen, että ei tunnu missään :D
*paiskaa takas* :yo:

Kyllä on munki "sinne" on tyttö laittanut sormen :oops:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RAM13 kirjoitti: *paiskaa takas* :yo:

Kyllä on munki "sinne" on tyttö laittanut sormen :oops:
Miten homoeroottista. :wink:

Tykkäsin muuten siitä Miss Karvaturri -nimestä, harkitsen sen käyttämistä tittelinäni.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Keikaus kirjoitti:Tykkäsin muuten siitä Miss Karvaturri -nimestä, harkitsen sen käyttämistä tittelinäni.
Olis muuten puolikkaan asteen sirompi titteli, vaikka ei silti, viehättävältähän se kalskahtaa myös tuo nykyinen :)
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Keikaus kirjoitti:
RAM13 kirjoitti: *paiskaa takas* :yo:

Kyllä on munki "sinne" on tyttö laittanut sormen :oops:
Miten homosapienseroottista. :wink:

Tykkäsin muuten siitä Miss Karvaturri -nimestä, harkitsen sen käyttämistä tittelinäni.
Pieni korjaus :wink:

Mä haluun sitten kaikki provikat 100% tuon nimen käytöstä. :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
AarneAnkka

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aneros on melko lähellä sanaa aneurysm (=aivoverisuoni pullahtaa). Sopinee kuvioon.
Elukka

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Aneros on melko lähellä sanaa aneurysm (=aivoverisuoni pullahtaa). Sopinee kuvioon.
Juu. Lisäksi kreikan(?) an- etuliite tarkoittaa suunnilleen samaa kuin "ilman".
Esim. "an-" + "hedonia", mielihyvä :arrow: anhedonia, masennuksen yhteydessä ilmenevä mielihyvän tuntemusten puuttuminen.
"Eros" taas on, paitsi rakkauden jumala, myös "seksuaalista rakkautta" tarkoittava sana...
Ts. "Aneros" = "seksuaalisen rakkauden puute"? No, ehkä toikin pätee ko. värkkineeseen... RuNkkimiseenhan se on suunniteltu. :twisted:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Meik »

RAM13 kirjoitti:
*paiskaa takas* :yo:

Kyllä on munki "sinne" on tyttö laittanut sormen :oops:
No mikä oli reaktiosi? Tunsitko sä sentään niin kuin "pitäisi"? Vaimo meinaan luki jostain lehdestä, että lähes kaikki miehet tulevat sieltä enemmän tai vähemmän hulluksi.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Meik kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Mutta joo mä jätän tähän enkä des ala kommentoida noiden muiden itkijöiden itkuja.
Ok. Annetaan olla. Tylsä aihe.
Ahaa, no tämäpä oli yllättävää että tässä näin kävi taas, kun olisin saattanut muutaman sanahelinän saattanut lipsauttaa ilmoille..

..bat sou Dig, aim nat bikoos aim, if nat busi meiker, sou busi joiner..sou think öbaut thät bits and gou daun, ai dont, smäck.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RAM13 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
RAM13 kirjoitti: *paiskaa takas* :yo:

Kyllä on munki "sinne" on tyttö laittanut sormen :oops:
Miten homosapienseroottista. :wink:

Tykkäsin muuten siitä Miss Karvaturri -nimestä, harkitsen sen käyttämistä tittelinäni.
Pieni korjaus :wink:

Mä haluun sitten kaikki provikat 100% tuon nimen käytöstä. :lol:
Hyväksyn korjauksen, koska se on varmaan edullista mielenterveydellesi.

Mitkä provikat? Että jos rupean myymään karvojani pienissä nyyteissä, niin sinä otat rahat siitä? En suostu.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Keikaus kirjoitti:
Hyväksyn korjauksen, koska se on varmaan edullista mielenterveydellesi.

Mitkä provikat? Että jos rupean myymään karvojani pienissä nyyteissä, niin sinä otat rahat siitä? En suostu.
Nimi on mun Trademark! Rahat siitä mulle :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Meik kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
*paiskaa takas* :yo:

Kyllä on munki "sinne" on tyttö laittanut sormen :oops:
No mikä oli reaktiosi? Tunsitko sä sentään niin kuin "pitäisi"? Vaimo meinaan luki jostain lehdestä, että lähes kaikki miehet tulevat sieltä enemmän tai vähemmän hulluksi.
No ehkä kutkutti vähän, junou :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
mustanikki

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

sinkkumatti kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Tai siis se oli syy, mikä minulle kerrottiin.
Ejakuloiko mies anaaliorgasmin* aikana?

*( sikäli mikäli moinen ihmeellisyys on mahdollista
Olen fistannut miestä, siis ihan käsi hanskassa anaaliin ja jopa nyrkillä, ja kyllä kyseinen sai siitä ihan aidon ejakulaation, eikä se ollut edes harvinaista. Enkä todella runkannut käsin, en ikinä tehnyt mitään sen puolen stimulaatiota.

Olikohan hän seksipartnerini, koska ikinä omat vaatteeni eivät vähentyneet, eikä ollut mitään limakalvokontaktia.. en ikinä edes koskaan kyseistä suudellut. Itse en laske kyseistä todellakaan mitenkään seksipartneriksi, enkä kyllä homoksikaan. Naisen tekemänä penetraatio ja siitä ajatuksena syntyvä valtaleikki oli hänelle tärkeää.

En Dommena todellakaan subeja tyydytä perinteisin keinoin, vaan fetissit ovat niitä vallanvälineitä. :D
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Ann »

mustanikki kirjoitti: Olen fistannut miestä, siis ihan käsi hanskassa anaaliin ja jopa nyrkillä, ja kyllä kyseinen sai siitä ihan aidon ejakulaation, eikä se ollut edes harvinaista.
Joo, tää on meilläkin ihan jokapäiväistä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Zeb

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

mustanikki kirjoitti: Olen fistannut miestä, siis ihan käsi hanskassa anaaliin ja jopa nyrkillä.
Tsiisus ! Kuulostaa siltä, että tuohon tarvitaan sellaiset kyysärvarteen ulottuvat kumihanskat, kuin vasikkaa synnytettäessä... Kukakohan tämä meidän Dommemme mahtaa ollakaan ?

Saitko rahaa vastineeksi, vaiko ihanko silkasta dominoimisen ilosta puuhastelit ?
mustanikki

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Zeb kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: Olen fistannut miestä, siis ihan käsi hanskassa anaaliin ja jopa nyrkillä.
Tsiisus ! Kuulostaa siltä, että tuohon tarvitaan sellaiset kyysärvarteen ulottuvat kumihanskat, kuin vasikkaa synnytettäessä... Kukakohan tämä meidän Dommemme mahtaa ollakaan ?

Saitko rahaa vastineeksi, vaiko ihanko silkasta dominoimisen ilosta puuhastelit ?
Taidat zeb itse fantasioida että joku maksais sulle moisesta? Kun se on mielessäs ensimmäisenä.

Olen mä myös saanut miehen orkkuun puristamalla sen palleja, niitä miesten herkimpiä osia, kyseiselle se oli intensiivisin tunne mitä se saattoi kokea, ja siltä osin pystyi käsittelemään sen mielihyvänä. Tai jalkaseksillä, erään jalkafettarin joka koki varpaat eroottisina.

Seksuaalisuus on mielenkiintoinen alue, ja joskus tuli oltua utelias niiden rajojen löytämisessä. Lihanpiilotus on vain yksi pieni osa siitä mitä se voi kaiken kaikkiaan olla.

Kirjoittaisinko mustalla nikillä, jos haluaisin kaikkien tietävän historiastani? Joten haloo birdbrain, tietty mä kerron sulle kaiken minkä sä koet et sulla oikeus pienessä päässäs tietää...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Ann »

mustanikki kirjoitti: Kirjoittaisinko mustalla nikillä, jos haluaisin kaikkien tietävän historiastani?
Anna kun arvaan, sä oot ihan pusnuspussycat omalla nickilläs? Tuskin kukaan sun sadomasoiluistasi jaksaa täällä järkyttyä, mutta toi vihaisuus kannattaa peitellä hyvin, muuten sua ei kutsuta enää miitteihin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Zeb

Re: Aneros, miehen paras kaveri..ko?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

mustanikki kirjoitti:Taidat zeb itse fantasioida että joku maksais sulle moisesta?


Ei, kyllä mä mielummin elän nykyisillä töilläni. Kunhan uteliaisuuttani kysyin. En itse tunkisi nyrkkiäni kenenkään perseeseen, paitsi ehkä jos olisin hyvin pahassa taloudellisessa ahdingossa ja joku siitä maksaisi. Siksi tuo vaihtoehto tuntui loogiselta.
Kirjoittaisinko mustalla nikillä, jos haluaisin kaikkien tietävän historiastani? Joten haloo birdbrain, tietty mä kerron sulle kaiken minkä sä koet et sulla oikeus pienessä päässäs tietää..
Hei vain Järjen Jättiläinen, et varmaankaan kirjottaisi. Silti olisi ollut mukava tietää ken meistä olet. Voinen kuitenkin jatkaa elämääni ilmankin ko. tietoa.
Vastaa Viestiin