Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Turbohaltija

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:En mä piparin tarjoajaa Turbolle tiedä.
Se on yksi nainen, joka asuu Lolitan naapurissa. Ei ole kityläinen kylläkään. Kesällä tapailin yhtä Seijaa, mutta emme ehtineet pipari-asteelle, koska hän halusi että ensin on tosirakkautta ja sitten vasta piparia. Arvostan suuresti moista periaatetta, mutta toisaalta käytäntö on osoittanut että ensin pitää olla piparia ja kohta sen perään tulee kuvioihin myöskin tosirakkaus. Nainen jolta sitten sain piparia elokuussa ei ollut myöskään kityläinen. Se oli ihan hauskaa, mutta kyllästyin pian koska se nainen oli nymfomaani ja mulla on muutakin tekemistä kuin nussia kaiken päivää. Huomaan myös, että en ole ollut aivan rehellinen tässä ketjussa. Eli olen sittenkin harrastanut myös nussimista viime vuonna. - Kaikki edellä mainittu on täyttä totta. Yritin sinun mieliksesi välttää kaikenlaista vihjailua. Mitä ystävyyteen tulee, niin ystävyys on hienoa asia ja paljon piristävämpää kuin viha. Jos haluat tietää vielä lisää intiimielämästäni, pyydän sinua soittamaan tai kirjoittamaan sähköpostia niin katsotaan, voinko auttaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbo: Stondaan korrektoituneena. Ei ollut epäilemäni Kityläinen.

Mitä sinuun tulee, niin nippanappa saattaisin sinua joskus vielä tavatakin, mutta vain jos sinulle ei tule "yllättävää" tarvetta lähteä silloin johonkin muualle.

Ja meilaa tai soita itse, homo. Känny on kanttuvei mutta lanka ja vanhat sähköpostit toimii.
Lilo

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

slam kirjoitti:
Pillun kantoteline on räykeenä. Hurjaa. Anna pusu + mammitaan pikkasen, että rauhotut. :lol:
Asian ytimeen. Juuri tämä sekä sinun että Gattacan vastenmielinen tapa pelkistää nainen silkaksi pilluksi aiheuttaa aggressioita. Epäilemättä jokainen mies joka onnistuu käymään asiallista keskustelua tuomatta omaa seksinpuutettaan esille jokaisessa mahdollisessa ja mahdottomassa välissä on todellakin mainitsemasi adonis. Eikä tällä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa, korvien välin kanssa sitäkin enemmän. Sen kun joskus tajuaisitte.
Turbohaltija

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

[quote="Gattaca"][/quote]

Onhan täällä Kityssäkin tietenkin muutama joita himoitsen, ykkösenä nyt toi HotPants.

Jos tavataan, niin saat luvan käyttäytyä kunnolla. En takuulla lähde jonnekin baarin nurkkaan seuraamaan synkkämielistä jurottamistasi. Eli ihmisten ilmoille ja vähän iloisempaa ilmettä. Mennään vaikka jonnekin yökerhoon. Näytän sulle miten naisia isketään.

Soitan sitten jos innostun vielä joskus dokaamaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo kirjoitti:Juuri tämä sekä sinun että Gattacan vastenmielinen tapa pelkistää nainen silkaksi pilluksi aiheuttaa aggressioita.
I Bug Your Perse.
Olen minäkin ollut Rakastunut, kuukausia.
Nimenomaan minua on Cityssä/Kityssä järkyttänyt se, että maailma ei menekään niin, että löytää Sen Oikean ja Rakastuu ja sitten pillutellaan.. Vaan maailma onkin näitä teidän sieluttomia yhden yön panoja ja lähes tunteettomia sarjasuhteita.

Ja minä kun silloin ihmettelin, MITEN suuri yhteensopivuus pitääkään olla, että seksiin asti päästään.

Siispä Cityn/Kityn lukeminen on romauttanut herkän ja ylevän käsitykseni naisista.
"Pelkkiä pilluja" te naiset teette ITSE itsestänne. En minä joka en tuollaista maailmaa halua.

Ainoa mahdollisuuteni pilluun ja se jota arvostan on Romanttinen Rakkaus. Mutta sitä on turha toivoa Kitynaisten kanssa enkä sitä Kitynaisten kanssa haluakaan. Eivät ole luotettavia ja arvoisia.

(Paitsi Helykkä tai Zeb :D )
Lilo

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
I Bug Your Perse.
Olen minäkin ollut Rakastunut, kuukausia.
Nimenomaan minua on Cityssä/Kityssä järkyttänyt se, että maailma ei menekään niin, että löytää Sen Oikean ja Rakastuu ja sitten pillutellaan.. Vaan maailma onkin näitä teidän sieluttomia yhden yön panoja ja lähes tunteettomia sarjasuhteita.

Ja minä kun silloin ihmettelin, MITEN suuri yhteensopivuus pitääkään olla, että seksiin asti päästään.

Siispä Cityn/Kityn lukeminen on romauttanut herkän ja ylevän käsitykseni naisista.
"Pelkkiä pilluja" te naiset teette ITSE itsestänne. En minä joka en tuollaista maailmaa halua.

Ainoa mahdollisuuteni pilluun ja se jota arvostan on Romanttinen Rakkaus. Mutta sitä on turha toivoa Kitynaisten kanssa enkä sitä Kitynaisten kanssa haluakaan. Eivät ole luotettavia ja arvoisia.

(Paitsi Helykkä tai Zeb :D )
No olkoon. Olin suhteesi väärässä. Sinulla on ainoastaan vastenmielinen tapa yleistää yksittäiset henkilöt koko sukupuolta edustaviksi stereotypioiksi ja vaalia jonkinlaista mystifioitua madonna/huora -jaottelua sen sijaan että avaisit silmäsi ja katsoisit asioita hiukan moniulotteisemmin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:En mä piparin tarjoajaa Turbolle tiedä.
Se on yksi nainen, joka asuu Lolitan naapurissa. Ei ole kityläinen kylläkään.
Mitä?! Asuuko mun naapurina joku löyhämoraalinen nainen? Onkos se sitten mikään ihme, että täällä on ollut hiljaista miesrintamalla, kun se vie kaikki miehet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AMATÖÖRI!!!!
Korppi

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Korppi »

Yhden kanssa litisytin limoja. Viimevuosi olikin poikkeus aikaisempiin vuosiin verrattuna. Tänä vuonnakin tavoite on litistellä vain yhden kanssa.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja pix »

Exsat kirjoitti:Viime vuonna yhtä. Tälle vuodelle olisi sama tavoite.
*5* (joo oon laiska enkä jaksanu ite totakaan kirjottaa..)
Turbohaltija

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:

Mitä?! Asuuko mun naapurina joku löyhämoraalinen nainen? Onkos se sitten mikään ihme, että täällä on ollut hiljaista miesrintamalla, kun se vie kaikki miehet.
Joo, muutit vähän outoon paikkaan. Hän asui siellä kyllä ennen sinua. Mutta en mä kyllä tosta löyhästä moraalista menis sanomaan, ei se muille halua antaa kuin mulle oikeesti.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Jos olis mitä pallottaa, niin pallottaisin 1-3. Tälle vuodelle saldo jäänee yhteen, ellei jotain traagista tapahdu. (Olis muuten ensimmäinen vuosi sitten 1995:n. :shock: )
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Dumari

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Xataa.
slam

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja slam »

Lilo kirjoitti:
slam kirjoitti:
Pillun kantoteline on räykeenä. Hurjaa. Anna pusu + mammitaan pikkasen, että rauhotut. :lol:
Asian ytimeen.
pitäiskö vähäx läähättää sun niskaan :lol:
Elukka

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti: Mielestäni kirjoitan liian ymmärrettävää tekstiä ja se jopa hieman harmittaa toisinaan, kun ei ole mitään hauskoa keksittyä.
No tosta sulla ei todellakaan ole pelkoa. :shock:
Lilo

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

slam kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
slam kirjoitti:
Pillun kantoteline on räykeenä. Hurjaa. Anna pusu + mammitaan pikkasen, että rauhotut. :lol:
Asian ytimeen.
pitäiskö vähäx läähättää sun niskaan :lol:
Mitä jos vihdoin tajuaisit antaa mun vaan olla?
sinkkumatti

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Töttöröö, eli en muista, en ole laskenut.. Liian vähän? Joo, niin sen täytyy olla.
hebuli

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

slam kirjoitti:pitäiskö vähäx läähättää sun niskaan :lol:
Viime vuosi meni jo. Olet vähän liian myöhään liikkeellä, jos tarkoituksenasi on yrittää parantaa 2005 tulostasi Lilon avulla.
Vastaa Viestiin