Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mielestäni viime vuosi oli aika siveellinen, joten siihen nähden yllättävän useaa. Siveellisin sinkkuvuosi seksuaalisesti aktiivisena. Tälle vuodelle en ole tehnyt vielä suunnitelmaa, mutta näin perstuntumalta sanoisin, että huippuvuosista jäädään jälkeen enemmän tai vähemmän.

Mitä taas tulee siihen seksin paranemiseen ajan myötä, kyllä se totta on. Tosin omalta kohdaltani sanoisin, että seksi paranee saman ihmisen kanssa harjotellessa ja sitä kautta peilaantuu kyllä uusiinkin suhteisiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minun ei tarvitse vastata tähän kysymykseen. :yo:
Turbohaltija

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Mielestäni viime vuosi oli aika siveellinen, joten siihen nähden yllättävän useaa. Siveellisin sinkkuvuosi seksuaalisesti aktiivisena.
Mulla on vähän samanlainen kokemus viime vuodesta. Melkein puolet vuodesta seurustelin. Se oli elämäni tähän asti vakavin yritys luoda toimiva, oikea ihmissuhde toiseen aikuiseen ihmiseen. Suhteesta jäi minulle kaunis muisto, vaikka siitä toipumiseen menikin noin puoli vuotta. Tänä aikana en yhtä poikkeusta lukuun ottamatta ollut aktiivinen intiimirintamalla. Nyt sitten elokuun jälkeen en ole lähestynyt toden teolla ketään. Viimeksi kun oli tilaisuus harrastaa seksiä, kieltäydyin. Tavallaan minua harmitti, koska olisin kaivannut läheisyyttä ja halimista ja se oli vielä ihminen josta pidin. Tilanne vain oli väärä ja kieltäytyminen oli ainoa oikea teko siinä vaiheessa. Minua harmittaa, kun en osaa suhtautua naimiseen kevyesti. Välillä tulee hetkiä, jolloin tuntuu, että voisihan sitä naida napsauttaa jonkun kanssa. En kuitenkaan usko, että sellainen tekee minua onnelliseksi. Ehkä mieluummin haluaisin olla oikeasti tärkeä jollekin ihmiselle ja pitää siitä toisesta ihmisestä niin paljon, että haluan jakaa intiimin asian hänen kanssaan.
Amorosa

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Yhtä ja samaa vaan... :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En ole herutellut ketään niinamariaa enkä tisuloita kuviin pyytänyt.
----------------
Turbohaltija kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Mun ymmärtääkseni kityrunkkarit nussivat toinen toisiaan muiden katsellessa, joten tietäisivät seksielämänsä ilman kysymistäkin.
Minä taas en ole moista kokenut. :
RolloTomasi kirjoitti: Muistin varmaan Gattacan tietotoimiston uutiset väärin. :roll:
Puhuin "julkinussinnasta" ja kyllä Turbohaltija sitä havainnoimassa oli, vaikka tuossa tyypilliseen tapaansa sievistelee.

Täsmennän kumminkin, että vain toinen nussija oli Kityläinen, nussittava Kityjengiä siipeillyt, nussijankin vasta tapaama blondi. Nussiminen tapahtui Kitylutkan asunnossa ja vieläpä tämän kanssa samassa sängyssä. Muutaman metrin säteellä kaksi Kityläistä (minä ja Turbo) ja joku outo sadomasoilusta kiinnostunut tyyppi.

Nyt joku voi inistä, oliko se "julkinussintaa", jos muiden piti "nukkua". Ei vaan kovin yksityistäkään huudattaa blondia samassa sängyssä talon emännän kanssa ja kolmen muun ihmisen välittömässä läheisyydessä, oli yö tai ei. Kyll siihen meinaten herää.

Sanoisinkin että "yksityisyys" ei ole sitä, että muiden pitää olla kuin eivät huomaisi.. vaan yksityisyys on sitä että mennään duunaamaan YKSITYISESTI, ihan eri tiloihin muista.

Talon LutkaEmännälle kunniaksi, että hän oli ennakoivista protesteistani johtuen erikseen kieltänyt K.O. toiminnan, mutta mitäs sekään auttoi. Epäilen olisiko ollut kummakaan asia hänelle ilman protestiani. Ja sitten sätissä monet Kityläiset on minulle vakuuttaneet miten hyväksyttyä ja hyvien nykytapojen mukaista tuollainen on. Hyi helvetti.

------------
Lolita kirjoitti:Mielestäni viime vuosi oli aika siveellinen, joten siihen nähden yllättävän useaa. Siveellisin sinkkuvuosi seksuaalisesti aktiivisena.
Turbohaltija kirjoitti:Mulla on vähän samanlainen kokemus viime vuodesta. Melkein puolet vuodesta seurustelin.. Se oli elämäni tähän asti vakavin yritys luoda toimiva, oikea ihmissuhde toiseen aikuiseen ihmiseen.
:rofl:
Vesa ei tajuu, joo.
Noin yleisellä tasolla jos minä joisin kerran myrkkypullosta, niin enpä enää haluaisi olla samassa huoneessakaan sitä ainetta haistelemassa. Joku miehinen ryhti sais olla, eikä kaikkea pidä alistaa ystävyydelle, kohteliaisuudelle ja liialliselle sosiaalisuudelle tai ihmisten seurassa viihtymiselle. "Ystävyyttäkin" luulisi tuon haittaavan, mutta mistäs minä tiedän kun en niin hieno sosiaalinen olento ole kuin teikäläiset.

------------

Mutta joo muutenkin että on häpeämättömiä lutkia tässäkin ketjussa.
Minä kun Cityssä sanoin ristiinnussinnasta, niin minulle naurettiin, Killkill teki pilalehtikannen "uskomatonta scheissea".. ja kuitenkin se on NYKYÄÄN ihan selviö. Sekä palstoilla että livenä ihan surullinen kaksinaamainen hurskastelu ihmisillä sitten.

Mites jos
-mieluiten olisitte lutkailematta ja pukkeilematta
-jos lutkailette ja pukkeilette, ette vihjailisi palstoilla mitään
-tai kertoisitte sitten suoraan

Eikä tuota ihme sievistelyä koko ajan. Tavat kuin elukoilla, ja se korvataan kaunopuheilla.
Viimeksi muokannut Gattaca, 12.02.2006 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lilo

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
Mites jos
-mieluiten olisitte lutkailematta ja pukkeilematta
-jos lutkailette ja pukkeilette, ette vihjailisi palstoilla mitään
-tai kertoisitte sitten suoraan

Eikä tuota ihme sievistelyä koko ajan. Tavat kuin elukoilla, ja se korvataan kaunopuheilla.
Vastavuoroisesti:

Mitä jos poistuisit tältä palstalta ihan oikeasti kun niin olet maininnut tekeväsi? Ja myös pysyisit poissa?

(Elämää en enää jaksa kehottaa hankkimaan.)
slam

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja slam »

Lilo kirjoitti:
Mitä jos poistuisit tältä palstalta ihan oikeasti kun niin olet maininnut tekeväsi? Ja myös pysyisit poissa?

(Elämää en enää jaksa kehottaa hankkimaan.)
Ihme "silmistään pois lykkäämisfetissi" lilolla menossa aina ja ikuisesti. Oh, unohdin tietysti adoniksen, jolle lilo suo antaumuksellisesti hyväksyntänsä.
Lilo

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

slam kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Mitä jos poistuisit tältä palstalta ihan oikeasti kun niin olet maininnut tekeväsi? Ja myös pysyisit poissa?

(Elämää en enää jaksa kehottaa hankkimaan.)
Ihme "silmistään pois lykkäämisfetissi" lilolla menossa aina ja ikuisesti. Oh, unohdin tietysti adoniksen, jolle lilo suo antaumuksellisesti hyväksyntänsä.
Herra rekkamies joka ei tiedä minusta yhtään mitään voisi jättää väliin nämä epämääräisen katkerilta kuulostavat kommentit.
slam

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja slam »

Lilo kirjoitti:
Herra rekkamies joka ei tiedä minusta yhtään mitään voisi jättää väliin nämä epämääräisen katkerilta kuulostavat kommentit.
Olen niin vitun pettynyt ja katkeroitunut sinun toimintaasi kityssä. Sietäisit hävetä ja yrittäisit samalla lopettaa tuon räksytyksen. räyh, räyh
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja nexie »

slam kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Mitä jos poistuisit tältä palstalta ihan oikeasti kun niin olet maininnut tekeväsi? Ja myös pysyisit poissa?

(Elämää en enää jaksa kehottaa hankkimaan.)
Ihme "silmistään pois lykkäämisfetissi" lilolla menossa aina ja ikuisesti. Oh, unohdin tietysti adoniksen, jolle lilo suo antaumuksellisesti hyväksyntänsä.
*huokaus*

Ja taas täysin omituinen ja epämääräinen kommentti a.k.a. slamäys, jonka tarkoitusperät ja sisältö jäävät ainoastaan valistuneiden arvailujen varaan :roll:

*kuvotus*
Don't Panic!
Lilo

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

slam kirjoitti:
Olen niin vitun pettynyt ja katkeroitunut sinun toimintaasi kityssä. Sietäisit hävetä ja yrittäisit samalla lopettaa tuon räksytyksen. räyh, räyh
Toki. Lupaan lopettaa "räksytyksen" sinä samana päivänä kun sinä alat kirjoittaa ymmärrettäviä tekstejä ja Gattaca löytää ongelmiinsa syitä muustakin kuin ympäröivästä maailmasta.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
Toki. Lupaan lopettaa "räksytyksen" sinä samana päivänä kun sinä alat kirjoittaa ymmärrettäviä tekstejä ja Gattaca löytää ongelmiinsa syitä muustakin kuin ympäröivästä maailmasta.

...and hell will freeze over :roll:
Don't Panic!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo kirjoitti: Gattaca löytää ongelmiinsa syitä muustakin kuin ympäröivästä maailmasta.
Ei pelkoa siitä.
Diggailen Snapan allekirjoitusaforismia:

"My real difficulty - my problem - wasn't depressions or my drinking or even the unarticulated fear that I was fucking insane whack. My problem was people. And they were located everywhere."

Jos minä olen kipee, se johtuu siitä että olen synnynnäisesti se tervein ja teidän sairaiden saartama.
Lilo

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Toki. Lupaan lopettaa "räksytyksen" sinä samana päivänä kun sinä alat kirjoittaa ymmärrettäviä tekstejä ja Gattaca löytää ongelmiinsa syitä muustakin kuin ympäröivästä maailmasta.

...and hell will freeze over :roll:
No, lisätään se vaatimuslistan jatkoksi. Taitaa olla se ensimmäinen näistä joka tulee tapahtumaan. :?
HellBell

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:..

Mites jos
-mieluiten olisitte lutkailematta ja pukkeilematta
-jos lutkailette ja pukkeilette, ette vihjailisi palstoilla mitään
-tai kertoisitte sitten suoraan

Eikä tuota ihme sievistelyä koko ajan. Tavat kuin elukoilla, ja se korvataan kaunopuheilla.
Kannatatko sanavapautta vai et? Haluatko burkhan päähäsi ja istua kännyt ristissä moskeijan nurkissa? Sitä meininkiä ei löydy täältä ja se on sinänsä hyvä.

Anna ihmisten elää. Anna ihmisten elää siten kuin haluavat. Anna ihmisten ilmaista itseään.
Relaa. Ja vielä kerran..

R E L A A
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Kannatatko sanavapautta vai et? Halauatko burkhan päähäsi ja istua kännyt ristissä moskeijan nurkissa? Sitä meininkiä ei löydy täältä ja se on sinänsä hyvä.

Anna ihmisten elää. Anna ihmisten elää siten kuin haluavat. Anna ihmisten ilmaista itseään.
Relaa. Ja vielä kerran..

R E L A A
Sananvapauden nimissä sanon, että ajattelen sinua runkatessani :D

Mutta tajutkaa, ettei minua nämä nussimisetkaan niin haittaa, vaan sievistelevä kaksinaismoralismi... ja masentaa ihmisten sieluton laimeus suhdeasioissa.

Minähän sain Citystä bannin kun melkeinpä Tanskanlehtityyliin testasin:
Kun kaksi ihmistä kahdessa ketjussa vihjailee nussineensa, SAAKO ilmoittaa ymmärtäneensä asian niinkuin sen tarkoittavat ymmärrettävän.
Ehkä eivät nussineetkaan tai jos nussivat mitäs minä siitä, se ei ollut kokeiluni pointti.

Eipä saa. Parkuivat "yksityisasiasta". (Miten helvetissä se sellainen oli kun en ilman palstajuttujaan olisi tiennyt heidän jutelleenkaan ??) Myöskään vastausta siihen oliko se pilaa ei tullut.

(no joo.. ehkä banniini vaikutti jotkut vastaherjani minua vastaan perustetussa ketjussa Cityssä)

Eniten minua kuvottaa just tuo kaksinaamainen sievistely. Vanhassa viktoriaanisessa yhteiskunnassa pantiin kuin kanit, mutta sievisteltiin puheissa. Nyt pannaan kuin kanit, ja VIHJAILLAAN siitä, mutta ei saa YMMÄRTÄÄ itse kertomaansa tai edes NÄHDÄ kun toiset panee.

Kuin "Keisarin uudet vaatteet" paitsi että se syyllinen on nykyään lapsi joka sanoo ettei Keisarilla ole vaatteita.
slam

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja slam »

Lilo kirjoitti:
Toki. Lupaan lopettaa "räksytyksen" sinä samana päivänä kun sinä alat kirjoittaa ymmärrettäviä tekstejä ja Gattaca löytää ongelmiinsa syitä muustakin kuin ympäröivästä maailmasta.
Mielestäni kirjoitan liian ymmärrettävää tekstiä ja se jopa hieman harmittaa toisinaan, kun ei ole mitään hauskoa keksittyä.

Joskus voi olla, että en huomaa kirjoittaa aivan kaikkea esille tai tarpeaksi oikein, jotta neitikin ymmärtäisi, missä mennään tai muutkin... hmm.
HellBell

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: ..
Eniten minua kuvottaa just tuo kaksinaamainen sievistely. Vanhassa viktoriaanisessa yhteiskunnassa pantiin kuin kanit, mutta sievisteltiin puheissa. Nyt pannaan kuin kanit, ja VIHJAILLAAN siitä, mutta ei saa YMMÄRTÄÄ itse kertomaansa tai edes NÄHDÄ kun toiset panee.

Kuin "Keisarin uudet vaatteet" paitsi että se syyllinen on nykyään lapsi joka sanoo ettei Keisarilla ole vaatteita.
Ihme ongelmia olet nyt kehittänyt tästä. Mitäs väliä sillä on, jos joku/jotkut vihjailee sitä sun tätä? Tehköön mitä tekee tai olkoon tekemättä.
Miksi jonkun muun tyypin pitäisi olla perillä siitä mitä tapahtuu ja mitä ei? EI vihjailu velvoita kertomaan koko stooria tai ylipäätään raportoimaan yhtään mistään.
Miksi nähdä kaikki monitulkintainen vain yksitulkintaisena? Miksi aukaista kaikki arvoitukset ja suuttua jos ne eivät ole auetakseen? Jos vihjailijat haluavat pitää jutun vihjailun asteella, niin sittenpä niin. Jos joku haluaa siihen mennä möläyttämään sitten kaikenlaista spekulaatiota, niin sittenpä niin. Mutta kukaan ei ole velvollinen raportoimaan yhtään mistään mitään.
Jos joku haluaa sekstata toisen kanssa yöllä muiden läsnäollessa huoneessa niin sittenpä niin. Silloin voi koettaa tosin ottaa muut huomioon eikä pistää pystyyn konserttia hekumoista. En tiedä onko näin koskaan missään käynyt, enkä välitäkään tietää.
Keskitytään omiin juttuihimme.
slam

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja slam »

nexie kirjoitti: *huokaus*

Ja taas täysin omituinen ja epämääräinen kommentti a.k.a. slamäys, jonka tarkoitusperät ja sisältö jäävät ainoastaan valistuneiden arvailujen varaan :roll:

*kuvotus*
Toiselle antaa ja joka toiselle ei... Mitä sinä nyt vielä haluat tietää?

Sana fetissi on ensimmäisessä lauseessa siksi, että hän nauttii "kielteisen tekstin rakentamisesta" tai ainakin kovasti jaksaa pukata viestiä takaisin gattagan suuntaan. Tämä ei välttämättä ole totuus, mutta eipä lilo ainakaan palstalta ole vielä kauaksi poistunut ja kovin mielellään tuntuu vastailevan gattanismin topikkeihin...

Kyseessä on nainen, joka kiihottuu häntä kemiallisesti sekä platonisesti miellyttävästä "adoniksesta". Olkoon adonis, sitten mikä kohde tahansa, seinä tai vaikka pöytä, mutta miellyttävämpi varmasti, kuin minä tai gattaga kuvottavuudessamme...

Vielä kysyttävää?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Helykkä:
Juu, mutta mut BANNATTIIN osin siksi, että ymmärsin tekstinsä niinkuin ne olivat halunneet ymmärrettävän! Sitä vaan ei saa SANOA. Ehkä laskivat leikkiä, tai jos panivat niin hyviä panoja heille. Se ei ollut pointtini.

Minä olen kuulkaas umpirehellinen ihminen ja minua loukkaa pahiten paskapuheet. Ja tämän palstan väki ei Orwellilaisessa "doubletalkissaan" juuri Petri FB.stä poikkea.

Nyt Turbonkin kanssa mietityttää, oliko hänelle viimeksi piparia tarjonnut ystävä jompikumpi joista epäilen ja jotka moisen ovat jyrkästi "moraalisesti närkästyneinä" kieltäneet :D

Niin ja Helykkä:
Haluan rrrrakastella sinua. Mites olis? :D
slam

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti: Miksi aukaista kaikki arvoitukset ja suuttua jos ne eivät ole auetakseen? Jos vihjailijat haluavat pitää jutun vihjailun asteella, niin sittenpä niin. Jos joku haluaa siihen mennä möläyttämään sitten kaikenlaista spekulaatiota, niin sittenpä niin. Mutta kukaan ei ole velvollinen raportoimaan yhtään mistään mitään.
Miksi vihjalija vihjailee toimistaan? Haluaako hän rispectiä ja kunnioitusta aikamiespojilta, joille ei koskaan mitään siunaannu tämän maailman porttoloista ;) Vai onko kyseinen toiminta pelkkää kiusaamista? Miksi tehdään vihjailuja eikä kerrota täyttä totuutta tai olla kokonaan asiasta hiljaa. Mikä on vihjaamisen merkitys? Itsetunnon kohotus, muiden kiusaus? Pakko purku? mikä?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja nexie »

slam kirjoitti:
Mielestäni kirjoitan liian ymmärrettävää tekstiä ja se jopa hieman harmittaa toisinaan, kun ei ole mitään hauskoa keksittyä.

Joskus voi olla, että en huomaa kirjoittaa aivan kaikkea esille tai tarpeaksi oikein, jotta neitikin ymmärtäisi, missä mennään tai muutkin... hmm.
No -kele ja haloooooo. Kun panoksesi tälle palstalle koostuu 99 %:n varmuudella pillu-/nussimisliitännäisiä aiheista, öklötys on väistämätön. Eli ongelmana ei ole _vain_ pilKun paikka lauseessa, vaan pilLun liian suuri esiintymistiheys teksteissäsi.
Don't Panic!
HellBell

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:Helykkä:
Juu, mutta mut BANNATTIIN osin siksi, että ymmärsin tekstinsä niinkuin ne olivat halunneet ymmärrettävän! Sitä vaan ei saa SANOA. Ehkä laskivat leikkiä, tai jos panivat niin hyviä panoja heille. Se ei ollut pointtini.
Elä muistele vanhoja juttuja.
Nyt Turbonkin kanssa mietityttää, oliko hänelle viimeksi piparia tarjonnut ystävä jompikumpi joista epäilen ja jotka moisen ovat jyrkästi "moraalisesti närkästyneinä" kieltäneet :D
Taas pistät spekulaatiota kehiin. Keskityt liikaa toisten asioihin. Sitä paitsi, jos Turbo on _ystäväsi_, onko oikein kohdella ystävää ja tämän ihmissuhteita tuolla tavalla? Ja vaikkei olisikaan ystävästä kyse, niin siltikin.. peruspointti löytyy kunnioittamisesta, toisen ihmisen kunnioittamisesta. Tiedät kaikki nämä, et vain ole sisäistänyt niitä - koska et halua sisäistää niitä.

En mä enää jaksa pölöttää tässä, ärsyynnyn kohta itsekin itsestäni ja siitä että taas pölötän tässä. :twisted:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En mä piparin tarjoajaa Turbolle tiedä. Turbo tietää ja tietää onko sen kieltävät jutut olleet taas kerran tyhjää hurskastelua. Luultavasti ei olluit kumpikaan, en tiedä, olkoon.

'Turbon ja minun ystävyyden nykyeste on se, että Turbo veljeilee Kityjengin kanssa, ja Turboa ei voi tavatakaan, ilman että hänen pitää lähteä Kitymiittiin.

P.S. Lupaan ajatella kasvojasi iltarunkilla, Helykkä! :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 12.02.2006 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Kuinka montaa olet nussinut viime vuoden aikana?

Viesti Kirjoittaja slam »

nexie kirjoitti: No -kele ja haloooooo. Kun panoksesi tälle palstalle koostuu 99 %:n varmuudella pillu-/nussimisliitännäisiä aiheista, öklötys on väistämätön. Eli ongelmana ei ole _vain_ pilKun paikka lauseessa, vaan pilLun liian suuri esiintymistiheys teksteissäsi.
Pillun kantoteline on räykeenä. Hurjaa. Anna pusu + mammitaan pikkasen, että rauhotut. :lol:
Vastaa Viestiin