Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
MarthaFocker

Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Anaalivehje-ketjussa heitin, että kaikki miehet pelkäävät mahdollisuutta, että ovatkin homoja. *
Tässä pohdiskelin, notta perkele, niinhän se onkin! (vähäx oon näppärä)

Miehet, jotka ovat kovia homoksi muita haukkumaan, eivät ehkä ole käsitelleet omaa seksuaalista suuntautumistaan loppuun saakka.
Ei niin että heistä monikaan olisi homo, mutta he eivät uskalla mahdollisuutta ajatellakaan, jos vaikka huomaisivatkin olevansa homoja.

Verrataan naisiin. Veikkaan, että melkeimpä jokainen nainen on joskus miettinyt miltä tuntuisi olla naisen kanssa, tai että voisiko rakastua naiseen. Naisten keskuudessa ei tunnu olevan mitään tarvetta toisen jatkuvaan lesbotteluun tms.

Lesbous tahi lesboilu on tullut myös yleisesti hyväksyttävämmäksi ja muodikkaammaksi kuin homous. Homoista muodikkaita ovat vain nämä sillä silmällä -homot. Hetsku/bi-naista, joka on ollut silleen naisen kanssa, pidetään vain avoimena ja tietoisena omasta seksuaalisuudestaan.

Saattaisiko yleinen asenne homouden vastenmielisyydestä verrattuna lesbouteen johtua juurikin tästä?

Suomalainen perusäijä onkin pelokas, koska ei ole käsitellyt pienen pientä mahdollisuutta, että olisi homo?

Rankkaa yleistystä yllä. On myös paljon miehiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Heillä ei ole tarvetta haukkua jokaista vastaan tulevaa tinttitukkaa homoksi, taikka pelätä muuttuvansa itse homoksi jos vaikka sattuisi nauttimaan peräreikiön hiplauksesta.

*(en halua enää jatkaa Rami ja meik teidän vääntöänne kun ootte jo sylkäiseet kämmeniin. Siksi uusi ketju aiheesta ilman syytöksiä)
nypari

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Homoksi toista nimittelevä mies(lue poika) kertoo samalla itsestään paljon. Hän on usein niin kehittymätön ja suvaitsematon, ettei itse ymmärrä tätä asiaa. Asia on juuri näin kuten MF totesi, eli homoksi toista haukkuva pelkää tuli perseessä itse olevansa homo. Ja jos näin "surullisesti" kävisikin, olisi se hänelle jos ei maailman kaatuminen, niin kallistuminen ainakin.

Ylipäätään homoksi nimitteleminen on junttimaista, jurojen poikien aivofarttia. Suomi-niminen periferiamme ei ilmeisesti vieläkään ole valmis erilaisuuden hyväksymiselle...

Tuplastandardimahdollisuuden kommenteissani näkeville myönnän, että olen joskus City/Kity-aikoinani käyttänyt homo/håmå-sanaa, mutta konteksti ja asian luonne ilmentävät, etten moiseen ole mielestäni syyllistynyt.
MarthaFocker

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

En sanoisi, että tuli perseessä pelkää olevansa homo, mutta ainakaan ei vahingossakaan anna tilaa ajatukselle siitä, että niin mahdollisesti voisikin olla.
nypari

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja nypari »

MarthaFocker kirjoitti:En sanoisi, että tuli perseessä pelkää olevansa homo, mutta ainakaan ei vahingossakaan anna tilaa ajatukselle siitä, että niin mahdollisesti voisikin olla.
En mäkään sanoisi, että perseessä oleva tuli pelkää olevansa homo... siis välttämättä joka kerta.
MarthaFocker

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

nypari kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:En sanoisi, että tuli perseessä pelkää olevansa homo, mutta ainakaan ei vahingossakaan anna tilaa ajatukselle siitä, että niin mahdollisesti voisikin olla.
En mäkään sanoisi, että perseessä oleva tuli pelkää olevansa homo... siis välttämättä joka kerta.
Hups, Aj saa antaa mulle piiskaa.
hebuli

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

No totta helvetissä pelkäävät! Kyllä mua ainakin ottaisi päähän jos joku aamu heräisin siihen etteivät pehmeät ja hyväntuoksuiset naiset enää nappaisikaan meikäläistä yhtään, vaan tuntisin vastustamatonta vetoa karvaisiin ja rujonoloisiin miehenpuolikkaisiin. Hyi helvetti! Sellaista kohtaloa kannattaakin pelätä. Naiset ovat jotenkin kummallisia kun tuntevat vetoa sellaisiin ruojakkeisiin (eli miehiin). :roll:
Viimeksi muokannut hebuli, 07.02.2006 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Heteroiden homokammo on jotenkin huvittava ilmiö. Ovatko miehekkyys, maskuliinisuus ja äijärakkaus muka toisensa poissulkevia asioita? Katsokaapa nahka-macho-homoja. Niiden rinnalla henkkamaukkavetimissään pissaliisoja viikonloppuyössä skoraileva metroseksuaali näyttää neulepipoineen lessukalta pikkupojalta.

Jos Pera näyttää paremmalta omiin silmiin kuin Paula, go for it.
Totta on, että gay-kansalaisena olo ei edelleenkään varmasti ole helppoa.

Jos itse joskus lisäännyn ja poika tulee jonain päivänä sanomaan, että "faija, baletti kiinnostaa enemmän kuin jääkiekko", niin siitä vaan. Pääasia että on onnellinen.
Avatar
BoheMika
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 06.02.2006 14:58
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja BoheMika »

hebuli kirjoitti:No totta helvetissä pelkäävät! Kyllä mua ainakin ottaisi päähän jos joku aamu heräisin siihen etteivät pehmeät ja hyväntuoksuiset naiset enää nappaisikaan meikäläistä yhtään, vaan tuntisin vastustamatonta vetoa karvaisiin ja rujonoloisiin miehenpuolikkaisiin. Hyi helvetti! Sellaista kohtaloa kannattaakin pelätä. Naiset ovat jotenkin kummallisia kun tuntevat vetoa sellaisiin ruojakkeisiin. :roll:
Niin hyi helvetti nyt mut sitten ku oisit muuttunu tuntisit vetoa miehiin ja olisit onnellinen!?! :roll:
Eikös se oo pääasia et on onnellinen?:lol:

No ite uskallan ajatella melkeimpä mitä vaan...?
Tutkiskelussani tulin siihen onneliseen johtopäätökseen että olen
umpi hetero!

Joku aika sitten oli jonkunlaisena kaverina homo.
Ihan hyvä tyyppi mutta tuli luvattu pikkupienissään että mentäis
joskus mökille saunomaan...

Jälkikäteen tuntu karsealta ajatella että menisin homon kanssa saunomaan vaikka ois kuinka hyvä tyyppi.
Homofobiaa vai mitä???
Unet ovat ihmisen parasta aikaa!!!
slam

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja slam »

Mistäköhän mahtaa olla peräisin vanha lausunto; "lumilautailijat ovat homoja"... Ennen oli sellaiset ajat, että laudalla ei saanut edes laskea laskettelurinteessä. Sen jälkeen hiihtäjät ja lautailijat ovat käyneet kevyttä käden vääntöä. Siitä käden väännöstä ei ole jäljellä käytännössä enää mitään nuorison keskuudessa. Mistähän tuo termi mahtaa tarkemmin juontaa juurensa? :roll:
hebuli

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

BoheMika kirjoitti:Niin hyi helvetti nyt mut sitten ku oisit muuttunu tuntisit vetoa miehiin ja olisit onnellinen!?! :roll:
Eikös se oo pääasia et on onnellinen?:lol:
No just tuollahan tavalla kitysaarnaajammekin haastaa, etten muka tiedä vielä mitään onnellisuudesta ennenkuin Herramme Jeesuksemme Kristuksemme on koskettanut minua (sillai). En usko ennenkuin itse näen ja koen. Sitä odotellessa.

Killkillille terveiset ettei se baletti ole mitään homojen hommaa. http://www.tobyk.com/movies/beer/ballet.asf

Että näin.
slam

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja slam »

hebuli kirjoitti:
BoheMika kirjoitti:Niin hyi helvetti nyt mut sitten ku oisit muuttunu tuntisit vetoa miehiin ja olisit onnellinen!?! :roll:
Eikös se oo pääasia et on onnellinen?:lol:
No just tuollahan tavalla kitysaarnaajammekin haastaa, etten muka tiedä vielä mitään onnellisuudesta ennenkuin Herramme Jeesuksemme Kristuksemme on koskettanut minua (sillai). En usko ennenkuin itse näen ja koen. Sitä odotellessa.

Että näin.
Kait minäkin olen varmasti kovin outo lintu ja herkkäkin. Iltaisin tai koskaan en kuitenkaan kaipaa miestä vierelleni. :lol: Ei vain maita tai lähinnä laittaisi vain ruveta vituttamaan. Kait sellaisen voisi ennemmin ottaa, joka vaatii "miehistä" läsnäoloa. Ei kyseessä olisi edes munapuolen juttu, vaan olishan se nainen vaan 130% mielekkäämpi petikumppani.

Naiset jotenkin tuntuvat puoliväkisin "pitävän" miehestä ja olevan suhteissa. En usko naisen rakkauteen minua kohtaan ennen kuin oikeasti koen sellaista molemmin puolisena.

En osaa olla homo, enkä ajattele homoutta muutoin kuin tälläisten topikkien kautta. Ei kait minun sitten tarvitse ollakaan. Kyl, erilaisten aivokohtaloiden saavuttamien ihmisten kanssa pitää olla lojaali. Kyllä homojen kanssa voisi saunoa ja niin olen tehnytkin... XD En tosin onneksi yksin, mutta vihaisen lähdön saisi, jos päälle tulisi yllättäen. XD
Yönmustaritari

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti:Anaalivehje-ketjussa heitin, että kaikki miehet pelkäävät mahdollisuutta, että ovatkin homoja. *
Tässä pohdiskelin, notta perkele, niinhän se onkin! (vähäx oon näppärä)

Miehet, jotka ovat kovia homoksi muita haukkumaan, eivät ehkä ole käsitelleet omaa seksuaalista suuntautumistaan loppuun saakka.
Ei niin että heistä monikaan olisi homo, mutta he eivät uskalla mahdollisuutta ajatellakaan, jos vaikka huomaisivatkin olevansa homoja.

Verrataan naisiin. Veikkaan, että melkeimpä jokainen nainen on joskus miettinyt miltä tuntuisi olla naisen kanssa, tai että voisiko rakastua naiseen. Naisten keskuudessa ei tunnu olevan mitään tarvetta toisen jatkuvaan lesbotteluun tms.

Lesbous tahi lesboilu on tullut myös yleisesti hyväksyttävämmäksi ja muodikkaammaksi kuin homous. Homoista muodikkaita ovat vain nämä sillä silmällä -homot. Hetsku/bi-naista, joka on ollut silleen naisen kanssa, pidetään vain avoimena ja tietoisena omasta seksuaalisuudestaan.

Saattaisiko yleinen asenne homouden vastenmielisyydestä verrattuna lesbouteen johtua juurikin tästä?

Suomalainen perusäijä onkin pelokas, koska ei ole käsitellyt pienen pientä mahdollisuutta, että olisi homo?

Rankkaa yleistystä yllä. On myös paljon miehiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Heillä ei ole tarvetta haukkua jokaista vastaan tulevaa tinttitukkaa homoksi, taikka pelätä muuttuvansa itse homoksi jos vaikka sattuisi nauttimaan peräreikiön hiplauksesta.

*(en halua enää jatkaa Rami ja meik teidän vääntöänne kun ootte jo sylkäiseet kämmeniin. Siksi uusi ketju aiheesta ilman syytöksiä)
Minä olen niin vitun sinut itseni kanssa kuin vaan voi ihminen olla mutta silti homojen sanominen homoiksi on tarpeen. Toisaalta homoilullahan ei aina suoraan tarkoiteta kullin imemista tai sen perseeseen ottamista vaan kuviteltua homomaista käytöstä, kuten sössöttämistä, napapaitoja, elvispaitoja, punaisia pontiakkeja ja mainitsemaasi tinttitukkaa. Minähän olin, hulluina opsikeluvuosina vapaasti valittavien kurssien joukosta homokurssin opintosuunnitelmaani ottanut ja siellä käytyjen asioiden mukaan sanottiin perseenpenetroinnin kuuluvan vain harvaan homosuhteeseen. Onko kuitenkin homompaa ottaa kankea rappuun vai antaa sitä? Mene ja tiedä mutta ottaminen on ainakin "enemmän ämmille"(homonarttu) sopivaa.

Lesboilun paremmin sulaminen homoilun rinnalla johtunee siitä, että kahden naisen väliin on helmposti kuviteltavissa mies kun taas kahden miehen väliin kuviteltu mies vain entisestään nostaa homous-astetta. Tietenkin se mikän hetero-miehelle sopii paremmin, kirjoitetaan hyväksyttävien käytössääntöjen kirjaan ja akoilt sit ei kysytä.
Yönmustaritari

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

slam kirjoitti:Mistäköhän mahtaa olla peräisin vanha lausunto; "lumilautailijat ovat homoja"... Ennen oli sellaiset ajat, että laudalla ei saanut edes laskea laskettelurinteessä. Sen jälkeen hiihtäjät ja lautailijat ovat käyneet kevyttä käden vääntöä. Siitä käden väännöstä ei ole jäljellä käytännössä enää mitään nuorison keskuudessa. Mistähän tuo termi mahtaa tarkemmin juontaa juurensa? :roll:
No ne nyt on vaa sellasta perus-velttoa paskasakkia, että homo nyt on varmaan ollut vaan "nopee heitto" sen suurempia murehtimatta. Eikö ne vaan "valu" rinteessä ja pokaile tsiksei?
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kyllä mä olen aikoinani miettinyt miltä tuntuisi olla miehen kanssa. En ajatellut olevani homo, vaan olisiko minussa pieni bi. Ajatus miehen kanssa asumisesta on aivan sietämätön. Haisevia rontteja. Itsessäkin on tarpeeksi kestämistä. Jäljelle jää vielä se seksuaalinen puoli. Ajatus on houkuttanut minua yhtä paljon kuin kokonaisesta sitruunasta haukkaaminen. Ei vaan kiinnosta.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Jäbät pelkää gimmoja, etenki kuumia. Voi tietty olla että ne pelkää toisiaanki ja siinä on sama homma, kuuma pelkää kuumaa mutta ei nysvää. Loogista.
<3
MarthaFocker

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:
Lesboilun paremmin sulaminen homoilun rinnalla johtunee siitä, että kahden naisen väliin on helmposti kuviteltavissa mies kun taas kahden miehen väliin kuviteltu mies vain entisestään nostaa homous-astetta. Tietenkin se mikän hetero-miehelle sopii paremmin, kirjoitetaan hyväksyttävien käytössääntöjen kirjaan ja akoilt sit ei kysytä.
Eipäs peipäs. Eivät lepsot kuvittele miestä siihen väliin.
Sen lisäksi että olet väärässä, olet aivan malliesimerkki homokammoisesta miehestä, juuri siitä syystä että pelkäät itse olevasi hintukka.
MarthaFocker

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

slam kirjoitti:
En osaa olla homo, enkä ajattele homoutta muutoin kuin tälläisten topikkien kautta.
Eihän tässä nyt niin sanotakaan, että homo pitäisi olla.
Normaali hetero on suorittanut itsetutkiskelun, ja todennut olevansa 130%.
Turbohaltija

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

HotPants kirjoitti:Jäbät pelkää gimmoja, etenki kuumia.
Voi perseen suti. Tosta tuli mieleeni, että yks ilta avasin vahingossa telkkarin ja siellä oli joku nainen joka selitti olevansa ´seksuaalisesti älykäs`ja vaati miestä ottamaan hänet ´rajusti`, miehen piti olla ´eläimellinen´, repiä vaatteet päältä, heittää sohvalle jne.... Tyypillinen tylsämielinen nymfomaani siis. Ei se jätkäkään siinä ruudussa kauaa kestänyt sitä bimboilua, otti ja lähti kävelemään. Vittu.
Yönmustaritari

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Lesboilun paremmin sulaminen homoilun rinnalla johtunee siitä, että kahden naisen väliin on helmposti kuviteltavissa mies kun taas kahden miehen väliin kuviteltu mies vain entisestään nostaa homous-astetta. Tietenkin se mikän hetero-miehelle sopii paremmin, kirjoitetaan hyväksyttävien käytössääntöjen kirjaan ja akoilt sit ei kysytä.
Eipäs peipäs. Eivät lepsot kuvittele miestä siihen väliin.
Sen lisäksi että olet väärässä, olet aivan malliesimerkki homokammoisesta miehestä, juuri siitä syystä että pelkäät itse olevasi hintukka.
Eiku sä et nyt joko nähnyt kaikkia kirjaimia tai sitten ymmärtänyt lukemaasi. Vaikka mietinkin, voisinko rakastua naiseen niin en ole lesbo vaan heteromies, joka helpommin kuvittelee itsensä kahden naisen kuin kahden miehen väliin.

Eli kerrataan aiempi. Meni jotenkin
yönmustaiparipipari kirjoitti: Heteromiehen kuvitelma määrää ja akoilt ei kysytä.
Joo minun homokammoisuuteni tuskin on selitettävissä mitenkään muuten. Ihan sama. Olen tyytyväinen siihen, että lukittuani kaikki ovet ja ikkunat uskallan pestä itseni alasti suihkussa (toim.huom.)nestemäisellä saippualla. Turhan kuvitellakaan, että minun anuspreetteriini, edes eturauhastulehduksen epäilyjen nojalla yhtään mitään laitettaisiin. Enkä minä edes tiedä mitä itu naisen olisi sormia toisen perseeseen laittaa. Minä voin laittaa sormen naisen perseeseen jos nainen ottaa sen sen jälkeen suuhunsa. Sanoitko sä jossain ketjussa, että sulle mahtui koko nyrkki?
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Turbohaltija kirjoitti:
HotPants kirjoitti:Jäbät pelkää gimmoja, etenki kuumia.
Voi perseen suti. Tosta tuli mieleeni, että yks ilta avasin vahingossa telkkarin ja siellä oli joku nainen joka selitti olevansa ´seksuaalisesti älykäs`ja vaati miestä ottamaan hänet ´rajusti`, miehen piti olla ´eläimellinen´, repiä vaatteet päältä, heittää sohvalle jne.... Tyypillinen tylsämielinen nymfomaani siis. Ei se jätkäkään siinä ruudussa kauaa kestänyt sitä bimboilua, otti ja lähti kävelemään. Vittu.
Se mies ei ollut tarpeeks oma-alotteinen. Sen vika!
<3
Yönmustaritari

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Turbohaltija kirjoitti:
HotPants kirjoitti:Jäbät pelkää gimmoja, etenki kuumia.
Voi perseen suti. Tosta tuli mieleeni, että yks ilta avasin vahingossa telkkarin ja siellä oli joku nainen joka selitti olevansa ´seksuaalisesti älykäs`ja vaati miestä ottamaan hänet ´rajusti`, miehen piti olla ´eläimellinen´, repiä vaatteet päältä, heittää sohvalle jne.... Tyypillinen tylsämielinen nymfomaani siis. Ei se jätkäkään siinä ruudussa kauaa kestänyt sitä bimboilua, otti ja lähti kävelemään. Vittu.
Voisin ottaa niin vitun rajusti mailalla ja oksasilppurilla että seuraavalla kerralla sivistynyt lähetyssaarnaaja tuntuisi vähintäänkin riittävältä.

Minä en myöskään pidä tuosta, että kaikessa muussa ollaan päällimmäisenä kuninkaan paikalla paitsi renkaiden vaihtamisessa ja nussimisessa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Yönmustaritari kirjoitti:
Minä en myöskään pidä tuosta, että kaikessa muussa ollaan päällimmäisenä kuninkaan paikalla paitsi renkaiden vaihtamisessa ja nussimisessa.
Niin, mutta sulta ei mitään kysytä! Hahaa. Geimit on kovat.
<3
MarthaFocker

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:Sanoitko sä jossain ketjussa, että sulle mahtui koko nyrkki?
Suuhun kulta, suuhun mahtuu oma nyrkki.
Aanukseen toistaiseksi ei, mutta ans olla kun alan oikeen goatsee harrastaa. Eräs kiharatukkainen herrasmies sai minut kiinnostumaan aiheesta tämän pelin myötä.
MarthaFocker

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustapipari kirjoitti:
Eiku sä et nyt joko nähnyt kaikkia kirjaimia tai sitten ymmärtänyt lukemaasi.
Okei, en ymmärtänytkään.

Itsepitse et osaa kirjoittaa luettavasti.
Yönmustaritari

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti:
Yönmustapipari kirjoitti:
Eiku sä et nyt joko nähnyt kaikkia kirjaimia tai sitten ymmärtänyt lukemaasi.
Okei, en ymmärtänytkään.

Itsepitse et osaa kirjoittaa luettavasti.
Joo ei mun tarvi enää kun ei ole mitään sanottavaakaan.

No niin et tietenkään ymmärtänyt niin, koska olet nainen ja naiset on tyhmiä.
Vastaa Viestiin