Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Yönmustaritari

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Sanoitko sä jossain ketjussa, että sulle mahtui koko nyrkki?
Suuhun kulta, suuhun mahtuu oma nyrkki.
Aanukseen toistaiseksi ei, mutta ans olla kun alan oikeen goatsee harrastaa. Eräs kiharatukkainen herrasmies sai minut kiinnostumaan aiheesta tämän pelin myötä.
Suuhun sitä on sormi kerrallaan harjoiteltu sitäkin sano.

No ei mutta onhan se perseeseen tunkeutuminen varmasti helpommin käsiteltävissä naisilla ns. luonnollisen tunkeutumisen jodosta. Naistenkin pitäisi kuvitella sitä tapahtumaa ajalle ennen immenkalvon puhkeamista.

Onko niin, että naisilla on vain vaikeuksia heteromiesten "korkkaamattomien" peräsuolten kanssa. Kateutta siis ja sen vuoksi koittavat "puhkoa" sitä sormillaan.
MarthaFocker

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti: naisilla on vain vaikeuksia heteromiesten "korkkaamattomien" peräsuolten kanssa. Kateutta siis ja sen vuoksi koittavat "puhkoa" sitä sormillaan.
Järjenjuoksuasi on vaikeaa seurata. Se johtuu ehkä siitä, että olen nainen ja siksi tyhmä. En siis missään tapauksessa väittäisi sinulle, Miehelle, että olisit väärässä tai että teoriasi olisi järetön.
Mutta kun nyt en ymmärrä yhtään, johtuen siitä, että olen nainen, niin selitä minulle, oi Mies, miten perseeseen tunkeutuminen liittyy immenkalvon puhkeamiseen? Mistä naiset ovat katkeria miehille? Siitä, että miehillä ei ole immenkalvoa? No mitenkäs se liittyy homouteen tai sen pelkoon? Osoittaako aukoton teoriatietosi, oi Mies, sen että kaikki naiset haluavat sörkkiä miesten aanuksia?
slam

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja slam »

MarthaFocker kirjoitti:
slam kirjoitti:
En osaa olla homo, enkä ajattele homoutta muutoin kuin tälläisten topikkien kautta.
Eihän tässä nyt niin sanotakaan, että homo pitäisi olla.
Normaali hetero on suorittanut itsetutkiskelun, ja todennut olevansa 130%.
Eli mitä täsä nyt sitten pitäisi miettiä tai tehdä? En ymmärrä.
MarthaFocker

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

slam kirjoitti:
Eli mitä täsä nyt sitten pitäisi miettiä tai tehdä? En ymmärrä.
En minäkään. Jotain sellaista yritän sössöttää, että helposti homoksi jonkun jutun tai ihmisen leimaaminen on ominaista niille, jotka ovat homokammoisia siitä syystä, että eivät ole koskaan antaneet itselleen lupaa miettiä, notta kiinnostaisiko toinen mies.
hebuli

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

slam kirjoitti:En osaa olla homo
Päh. Harjoituksen puutetta vain. Kyllä se siitä lähtee jos on lähteäkseen.
Yönmustaritari

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti:

No mitenkäs se liittyy homouteen tai sen pelkoon? Osoittaako aukoton teoriatietosi
Ei liity ei.Taisi jäädä off-topic-kyltti tekstistä pois. uih hih hih hiiih. Upsideisii. Pilasinko sun ketjun? Sori.
MarthaFocker kirjoitti:
Mutta kun nyt en ymmärrä yhtään, johtuen siitä, että olen nainen, niin selitä minulle oi
Tämän teet jo tahallasi, koska tiedät minun joskus vihaavan itseni toistamista.
MarthaFocker kirjoitti:

Mies, miten perseeseen tunkeutuminen liittyy immenkalvon puhkeamiseen? Mistä naiset ovat katkeria miehille? Siitä, että miehillä ei ole immenkalvoa?
Eikun sitä, että naiseen itse on tunkeuduttu ja siveellisyys viety. Itse tapahtumaan ja sen ikävyyskertoimen kautta tuleviin lisähulluuskohtauksiin ei nyt oteta kantaa.

MarthaFocker kirjoitti:

kaikki naiset haluavat sörkkiä miesten aanuksia?
Ei kaikki. Vain ne ketkä ovat kateellisia miehisestä neitseellisyydestä ja siiveellisestä koskemattomuudesta.

EDIT:

Se vielä jäi korostamatta, että kerta naisen vitussa on jo pyöritetty ties mitä, kuinka paljon ja monta kerrallaan niin penetraation suorittaminen persereikään ei ole ehkä enää juttu eikä mikään. Ainakin jääväsin naiset antamasta lausuntoja miehisestä homofobiasta jos ei ota lankkuu kankkuun.

Sormet kaukana anuspreetteristä penetraation aikana. Tai no. Kyllä kait niiden itseään kunnioittamattomien homojen perseihin saa työnnelllä vapaammin.

Näin saatiin käännettyä sekin sitten takaisin aiheen pariin.
MarthaFocker

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:

Tämän teet jo tahallasi, koska tiedät minun joskus vihaavan itseni toistamista.
Hörölöö. Unohdat Letkuseni sen, että olivat naikkoset kuinka tyhmiä tahansa,
osaavat he kuitenkin olla varsinaisia tuskia persiissä.
slam

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja slam »

MarthaFocker kirjoitti:
Hörölöö. Unohdat Letkuseni sen, että olivat naikkoset kuinka tyhmiä tahansa,
osaavat he kuitenkin olla varsinaisia tuskia persiissä.
Naista olisi mukava paukuttaa meneen nyt ja *viik,viik* + kuunnella sen kitumista. En mä muusta jaksa kiihottua nyt... :lol:

Kait sitä kaikenlaista traumaattisuutta kannattaa kohdata. Minulla on ollut traumoja tai pelkotiloja ja ne vaikuttavat vieläkin. Tietyissä tilanteissa ne periaatteessa laukeaa, kun on tarpeeksi elementtejä asialle. Itsessä nekin vaikuttavat, kuten varmasti homofobiakin.
killkill

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja killkill »

BoheMika kirjoitti:Jälkikäteen tuntu karsealta ajatella että menisin homon kanssa saunomaan vaikka ois kuinka hyvä tyyppi.
Homofobiaa vai mitä???
Juuri sitä. Tottakai homot vaanivat kiiluvin silmin jokaista mahdollisuutta päästä perseraiskaamaan hetskuja.

Meillä on ollut työpaikan saunaillassa lauteilla heteroita ja homoja. Eipä tuo ketään tuntunut häiritsevän, ketään ei raiskattu tms.
hebuli kirjoitti:Killkillille terveiset ettei se baletti ole mitään homojen hommaa
Ei näköjään! :D
Exsat

Re: Miehet pelkäävät olevansa homoja?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

BoheMika kirjoitti: Joku aika sitten oli jonkunlaisena kaverina homo.
Ihan hyvä tyyppi mutta tuli luvattu pikkupienissään että mentäis
joskus mökille saunomaan...

Jälkikäteen tuntu karsealta ajatella että menisin homon kanssa saunomaan vaikka ois kuinka hyvä tyyppi.
Ajatella, jos olet koskaan käynyt uimahallissa tms. yhteissaunassa, niin siellä on todennäköisesti ollut myös joku homo tai bisse ( :apuva: ) paikalla!

Miehillä on hauska tapa imarrella itseään ajatuksella, että kaikki homot ovat kiinnostuneet juuri heistä. Joillakin on samanlaisia harhoja myös naisten suhteen.
Vastaa Viestiin