Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Kiira Korpi on aikas nätti pimu.. :roll:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Think »

Brocker kirjoitti:Kiira Korpi on aikas nätti pimu.. :roll:
:komp: :komp: :hevikaraoke: :komp: :komp:

Muutenkin tuo taitoluistelu on sexyä.
Ovela kuin orgasmi
bedlam

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Brocker kirjoitti:Kiira Korpi on aikas nätti pimu.. :roll:
Ajattelin, että olen liian vanha sanomaan niin nuoresta tytöstä mitään, mutta nyt ei tarvitse onneksi kuin kompata.
Turbohaltija

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Onhan Kiira nätti, mutta ihan lapsi vielä. Sen kuulee jo puheesta. Mun on vaikea pitää lasta oikeasti seksikkäänä. Lapset on lapsia ja niin niiden kuuluukin olla.
hermine

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja hermine »

"Urheilulajin edustaja" ja "seksikäs" ovat asiat, joiden assosioiminen toisiinsa ei minun päässäni onnistu. Mulle tulee arkisella tasolla urheilulajien edustajista mieleen vaan mielettömät kasat hikisiä treenikamppeita, jotka jonkun on pestävä samalla kun toinen juoksee pihalla ympyrää tai nostelee metallinpalasta maasta ilmaan monta kertaa toisensa jälkeen tai muuta yhtä hyödytöntä.
bedlam

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Turbohaltija kirjoitti:Onhan Kiira nätti, mutta ihan lapsi vielä. Sen kuulee jo puheesta. Mun on vaikea pitää lasta oikeasti seksikkäänä. Lapset on lapsia ja niin niiden kuuluukin olla.
Olen mäkin ihan lapsi, sen taatusti kuulee puheesta. Silti pidän itseäni seksikkäänä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

hermine kirjoitti: Mulle tulee arkisella tasolla urheilulajien edustajista mieleen vaan mielettömät kasat hikisiä treenikamppeita, jotka jonkun on pestävä samalla kun toinen nostelee metallinpalasta maasta ilmaan monta kertaa toisensa jälkeen.
Ai pitääkös niitä pestäkkin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
hermine

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja hermine »

Niin, se toinen assosiaatio oli pahalle haiseminen.
Turbohaltija

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Seksikkyys ylipäätään on outo ilmiö. Vaikka pidän esteettisessä mielessä urheilullista vartaloa visuaalisesti miellyttävämpänä kuin urheilematonta, saatan silti olla seksuaalisessa mielessä kiinnostunut ihan jostain muusta. Kun tähän lisää sen, että seksuaalisuus on vain kohtuullisen pieni osa ihmisestä - olen eri mieltä Freudin kanssa, joka oli itse sairaalloisen kiinnostunut seksistä - käy ihmetyltäväksi koko ajatus, että jokin tietty ulkoinen piirre tai moisten yhdistelmä voisi olla sukupuolisesti vetoava.

Suurin osa seksikkyydestä on maneereja, teatteria. Kun esitys on ohi, haluaisit nähdä jotain todellista vierelläsi.
slam

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja slam »

Onhan lauta jalassa rientävä tyttönenkin yhtä seksy, kun muutoinkin... Kyllä ainakin minuun sen verran tehoaa, että lähtee raivokkaammat vauhdit piipussa... :lol: Näyttämisen halu kasvaa korvissa kohisten... 8)
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Tennis tytöt, ja pesis pojat.
Varttuneemmet gasellit ovat viettelevimpiä teattrilavalla.

Eroottisinta mitä voisin kuvitella, on kaksi keski-ikäistä toppahaalareissa estyneenä toisiaan katsellen.
Joku nyky kirjailija.
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Vastaa Viestiin