Naiset: miten pesette pillunne?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
hebuli

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

En. Sekoitat erääseen toiseen ex-vakkariin.
SnapaHead

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

hebuli kirjoitti:En. Sekoitat erääseen toiseen ex-vakkariin.
Ahaa, oletko sinäkin siis ex-vakkari?

Olisin voinut vannoa että se oli tuo nikki.

OnTopic:

Pesen pilluja kielelläni ja selkänsä katkaisseilla kissoilla.
hebuli

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

SnapaHead kirjoitti:
hebuli kirjoitti:En. Sekoitat erääseen toiseen ex-vakkariin.
Ahaa, oletko sinäkin siis ex-vakkari?

Ahaa, en ole? Kirjoitan, siis olen.
Olisin voinut vannoa että se oli tuo nikki.
Johtuu tinnerinhaistelusta.

Paljastetaan nyt että se "pusupoika" oli huimah. Osallistui mm. viime pikkujouluihin. Mutta mehän ollaan kaikki samannäköisiä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SnapaHead kirjoitti:
hebuli kirjoitti:En. Sekoitat erääseen toiseen ex-vakkariin.
Olisin voinut vannoa että se oli tuo nikki.
Huima oli ainoa aito oikea pusupoika tunnuslauseenaan jotain tyyliin huonoa seksiä ja hyvää punaviiniä. Tai toisinpäin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SnapaHead

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

hebuli kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:
Paljastetaan nyt että se "pusupoika" oli huimah. Osallistui mm. viime pikkujouluihin. Mutta mehän ollaan kaikki samannäköisiä.
No siis taidatte muuten olla. Meinaan kuinkakohan moni väitti tuolla pokkana kun esittelin itseni, että oli mukamas tavannut minut vaikka minulla ei ollut yhden ainutta muistikuvaa ko. tapahtumasta. Ei kyllä tuoltakaan jäännyt kenenkään nimi ja/tai kasvot mieleen, eikä oikeastaan juuri yksikään käymäni keskustelu... olettaen siis että niitä kävin. Kasvo- ja nimimuistini on lähes olematon puhumattakaan ympäristön ja/tai tapahtumien muistamisesta. Ainoa jonka muistan on tuo, että hoettiin "olet sä ton tavannut", "ollaan me tavattu"... ja että mitäs vittua? Sakki tapaa mua kertomatta siitä mulle. Olo oli kuin the Gamessa. Ja muutoin olenkin Mementon ja Leaving Las Vegasin päähenkilöiden suloinen risteymä. Tai sitten sakki on niin pingviinejä, että alitajuntani suojelee minua pyyhkimällä muistikuvia sieltä sun täältä. Tai sitten todella olette kaikki samannäköisiä... KVIK-KVIK-KVIK!
Vastaa Viestiin