Naiset: miten pesette pillunne?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
segma

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja segma »

Täysin mihinkään sisäpiiriin kuulumattomana ja keskusteluja seuranneena tahtoisin tiivistää asioita (ainakin yrittää). Gattaca, sen verran kuin minä asioita ymmärrän, nämä ihmiset jotka koettavat käsityksiäsi vastaan taistella (jotka oikeastaan ovat niitä, jotka tuulimyllyjä vastaan näin tekemällä taistelevat) ja joiden väitteitä kumoat, eivät kirjoita noita viestejä huvikseen tai saadakseen sinua ärsyyntymään ja heittämään vastakommenttia. Minä en ainakaan moiseen kykenisi, enkä ymmärrä henkilöitä, jotka sellaiseen kykenisivät. Sellaisia, jotka silkasta ilkeydestään JAKSAISIVAT koettaa puhua sinulle "järkeä". Kukaan ei jaksa. Minä en siihen ryhtyisi, enkä ryhdy. Ota päästäsi "minä vs. muut" -lasit. Vaikka vain kokeeksi. Usko minua, kun näin (kokemuksesta) sanon: Maailma on niin paljon helpompi paikka ilman niitä.

Tässä ensimmäinen ja viimeinen panostukseni asiaan, toivottavasti sillä on jotain merkitystä.
1108

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

hermine kirjoitti: Äijät sensijaan nussivat seksinukkeja äijämäisesti örähdellen ja syövät ainoastaan grilliruokaa kertakäyttöastioilta kun ei ole ämmää tiskaamassa (tai pantavana).
Nyt kuule plikka SOO SOOO!!!

Teen itse huomattavasti parempaa ruokaa kun keskivertonainen. Tästä olen aivan saatanan varma, itse myös tiskaan astiani. Ja vaikka tyttö on "pantavana" niin toimin silti näin.

Se että omaa äijämaisen ajattelumaailman ei millään tavalla tarkoita noita asioita mitä mainitsit. Hyvä provo, mutta vituralleen meni.

Äijä on jotakin muuta kuin normihomotrendipersepaska jokoa kiskoo tofua pikkusormipystyssä, laukkaa joogassa ja peräsuolihuuhtelussa KOSKA SE ON niin saatann IN!

Äijä on se joka Suomessa tekee raskaat työt, huolehtii perheestään, korjaa, remontoi ja on hyvä isä siinä ohessa. Ja kyllä tekee grilliruokaa, grillaa sen itse tehdyn, ominkäsin rakennetun kesämökin terassilla vasta-ajetun ruohon tuoksua haistellen katsoen kuinka oma rakas vaimo tulee saunalta lasten kanssa ilmoittamaan, ei herralle vaan äijälle että isäntä sais tulla peseen selän kohta.

Tiedätkö, puhun siitä nostalgiasta jota löytyy vanhoista Suomi filmeistä. Mitä et nähtävästi tajua, jos yrität olla äijä teidän nykynaisten; kauniiden ja rohkeiden, sinän ja minän ja cosmopolitanin muovaamassa maailmassa niin sinusta tehdään kusipää!

Joten mieti pieni kettutyttö pikkasen ennenkuin yrität poistaa vanhaa Suomalaisen miehen roolimallia tylsällä sanailullasi. Esi-isäsi häpeävät sinua, yritä omata hieman selkärankaa että muistat mistä olet tullut ja minkälaiset äijät tätä maata puolustivat ja rakensivat sen. Sinun asuttavaksi, ei vanhalle asialle selkäsi käännettäväksi.

Tätä se tasa-arvon käyttöönotto sitten aiheutti. Homous on in, se on hyväksyttävämpä kuin olla perinteinen Suomalainen äijä. Mikä helevetti teitä naisia vaivaa??? Miehen on hyväksyttävämpää ottaa parrua perseeseen kuin kaataa kiroillen, tupakkia polttaen, hehtaari metsää, rakentaa niistä hirsimökki ja sauna.

Ei vittu, nyrkillä ne naiset ennen paikkansa haki, pitäisi ottaa uudelleen käytäntöön.
hermine

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Toi mistä puhut, on mun mielestä miehekkyyttä. Äijämäisyyteen liittyy sellainen oksettava itsekorostus johon liittyy myös jatkuva naissukupuolen polkeminen (tottakai, koska olennainen osa äijämäisyyttä on, että on nainen sitä pönkittämässä: se seksilelu ja kaljanhakija). Äijät ovat niitä, joiden kännipäissään täytyy päästä jotain näyttääkseen vetämään turpaan toisia äijiä. Mies sensijaan tuostanoinvaan rakentaa itse sen saunamökin itse kaadetusta raakahirrestä tekemättä siitä yhtään mitään numeroa, luontevasti kuin olisi solminut kengännauhat. Tosisuomalainen katselee kengänkärkiin ja hymähtää "tää nyt on vaan tämmönen, tossa kesälomalla nikkaroin kun ei ollut muutakaan tekemistä" vaikka tietäisi että se on helvetin hieno eikä ihan joka pojalta onnistuisikaan. Se mun mielestä on kunnioitettavaa, että osaa ja tekee, ei mikään machoilu ja mahtailu.
1108

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hermine, kiitos että otit kirjoitukseni siten kuten sen tarkoitinkin, huumorilla. Mutta oli siihen asiaakin kätkety.
hermine kirjoitti:Toi mistä puhut, on mun mielestä miehekkyyttä. Äijämäisyyteen liittyy sellainen oksettava itsekorostus johon liittyy myös jatkuva naissukupuolen polkeminen (tottakai, koska olennainen osa äijämäisyyttä on, että on nainen sitä pönkittämässä: se seksilelu ja kaljanhakija).
Ei pidä paikkaansa.
Itsekorostus kuuluu juuri siihen ärsyttävään mies ryhmään jotka käyvät valkaisemassa hampaansa, ostavat naurettavat trendivaatteet stokalta ja omistavat Ilveksen vip:n.

Lasken itseni kuuluvaksi äijäksi syistä että omaan vanhan ajattelutavan naispuoleen. Naisille avataan ovi siksi että häntä kunnioitetaan ihmisenä, ei siksi että haluaa hänet kaatuvaksi sänkyyn. Eikä siksi että se on velvollisuus, vaan täysin siksi että se on miehen kohteliaisuutta naista kohtaan. Ja olen huomannut että jotkin näistä cosmopolitanin kasvattamista naisista ei enään edes ymmärrä koko tapaa.
Äijät ovat niitä, joiden kännipäissään täytyy päästä jotain näyttääkseen vetämään turpaan toisia äijiä.
Ei, tämä on KUSIPÄISYYTTÄ. Trendikusipäähomot ei tähän kykene, heikot, munattomat, runkut toimivat näin. Ei sanan äijä tarkoittamat miehet. Äijät lyövät jos sikseen tulee ja päälle käydään. Naisen kanssa liikkeellä ollessaan eivät lyö ennenkuin naisen päälle käydään. Turhanpäiväinen nujakointi ei kuulu äijän tehtäviin. Hän puuolustaa itseään, naistaan, perhettään ja ystäviään jos se on oikeutettua. Ei sen takia että hakee sillä näyttävyyttä tai kaverien edessä pätemistä.
Mies sensijaan tuostanoinvaan rakentaa itse sen saunamökin itse kaadetusta raakahirrestä tekemättä siitä yhtään mitään numeroa, luontevasti kuin olisi solminut kengännauhat.
Tämä oli hienoa kuulla naisen suusta.

Asia todellakin on näin. Mutta lasken vain äijiksi ne joilla tarkoitit ko. kyvyn omaavia henkilöitä. Normi mies nykyajan yhteiskunnassa EI pysty tuohon ja vaikka pystyisikin niin kehuisi sillä kaikille. Alatko jo huomata mitä tarkoitan?
Vanhanajan miestä joka kaskesi omat peltonsa, kävi kesällä kalassa lastensa kanssa, hankki oman elantonsa vaikka oman terveyden uhalla, huolehti perheestään viimeiseenasti.
Tarkoitan sitä mikä nykyiseltä pullamössö_sain_tissiä_18_vuotiaaksi_asti sukupolvi on unohtanut. Mitä on olla mies, äijä, ja huolehtia siitä perinnöstä mitä sotaan lähteneet miehet edustivat.
Tosisuomalainen katselee kengänkärkiin ja hymähtää "tää nyt on vaan tämmönen, tossa kesälomalla nikkaroin kun ei ollut muutakaan tekemistä" vaikka tietäisi että se on helvetin hieno eikä ihan joka pojalta onnistuisikaan.
Veit sanat suustani.
Se mun mielestä on kunnioitettavaa, että osaa ja tekee, ei mikään machoilu ja mahtailu.
Se on mielestäni vielä hienompaa että osaa antaa toiselle kehuja siitä että se osaa. Tehden sen niin että toisen ei edes tarvi kehua kättensätöillä, se että Suomesta löytyy työn ja kädentaitojen ymmärtäjiä jotka todella tajuavat niiden merkityksen.
En siedä ajattelua kun mies on rakentanut/tehnyt jotain itse käsin: "Ikea myy samanlaisia, mikset käynyt ostaan sieltä?" tai "Hei, talon saa pakettinakin!"

EDIT:
itse kaadetusta raakahirrestä
Hirsi toki kuoritaan ja veistetään ennenkuin siitä voi tehdä hirsimökkiä/taloa. Korjasin erheen, en kehunut millään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kai vähän off topic, mutta mistä tuollaisen äijän löytäisi itselleen?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Kai vähän off topic, mutta mistä tuollaisen äijän löytäisi itselleen?
Tampereelta vissiin.
Starflare

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti: Tarkoitan sitä mikä nykyiseltä pullamössö_sain_tissiä_18_vuotiaaksi_asti sukupolvi on unohtanut. Mitä on olla mies, äijä, ja huolehtia siitä perinnöstä mitä sotaan lähteneet miehet edustivat. Plus vitusti muutakin asiaa.
Aivan saatanan hyvä kirjoitus, erityisesti tämä kohta teki minuun vaikutuksen. Samalla se valitettavasti toimii kaksiteräisenä miekkana, ollen yksi osatekijä siihen miksi häpeän ja vihaan itseäni.
MarthaFocker

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Notta taitaapa olla niin, että kiistelette vain termistöstä. Mies, äijä... äijä, mies...
Mielestäni äijä on huono sana, mutta kunnioitan kyllä numban esilletuomia asiota.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

1108 kirjoitti:En siedä ajattelua kun mies on rakentanut/tehnyt jotain itse käsin: "Ikea myy samanlaisia, mikset käynyt ostaan sieltä?" tai "Hei, talon saa pakettinakin!"
Ei mulla muuta, mutta: Onko joku joskus oikeasti ja todistettavasti sanonut jotakin tuollaista talon rakentaneelle henkilölle? Isäni rakensi itse vanhempieni nykyisen kotitalon, eikä kyllä ole muusta maininnut kuin saamistaan kehuista ja kättentaputuksista. Itsekin muuten tein osan remontistani itse (kaakeloinnit ja osan seinien tasoituksista ja maalipinnoista). Oonko nyt sitten äijä vai? :D
MarthaFocker kirjoitti:Notta taitaapa olla niin, että kiistelette vain termistöstä. Mies, äijä... äijä, mies... Mielestäni äijä on huono sana, mutta kunnioitan kyllä numban esilletuomia asiota.
Martta on oikeassa, kuunnelkaa Marttaa.
1108

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

EveryWoman kirjoitti:Ei mulla muuta, mutta: Onko joku joskus oikeasti ja todistettavasti sanonut jotakin tuollaista talon rakentaneelle henkilölle?
Kaverini juurikin alkoi rakentaa omaa taloaan. Hänen parhaan ystävänsä kommentti oli asiaan "Miksi tehdä itse, saahan noita valmiiinakin".

Se että haluaa tehdä itse ja on innokas siihen pitäisi olla arvostettava asia. Tätä peräänkuulutan.
Itsekin muuten tein osan remontistani itse (kaakeloinnit ja osan seinien tasoituksista ja maalipinnoista). Oonko nyt sitten äijä vai? :D
Et, olet emäntä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

1108 kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Ei mulla muuta, mutta: Onko joku joskus oikeasti ja todistettavasti sanonut jotakin tuollaista talon rakentaneelle henkilölle?
Kaverini juurikin alkoi rakentaa omaa taloaan. Hänen parhaan ystävänsä kommentti oli asiaan "Miksi tehdä itse, saahan noita valmiiinakin".
Oliko tyypin siippa kuuloetäisyydellä? Taisi olla vähän kade, tai sitten ei oikeasti ole tajunnut millaista nautintoa itse tekemisestä saa (sen lisäksi ettei tarvitse tyytyä pakettiratkaisuihin).
Se että haluaa tehdä itse ja on innokas siihen pitäisi olla arvostettava asia. Tätä peräänkuulutan.
Kuule, kyllä se monen mielestä onkin. Toisaalta sekin on totta, että yhtä moni ei enää ole kiinnostunut ylläpitämään kädentaitoja kuin ennen, mikä varmasti kertoo juuri tuosta arvostuksen vähenemisestä. Suomesta on esimerkiksi aika mahdotonta löytää ammattitaitoisia ompelijoita. Siis ompelijoita kyllä on, mutta suurin osa tekee niin huonoa jälkeä ettei siitä ole mihinkään. :cry:
Itsekin muuten tein osan remontistani itse (kaakeloinnit ja osan seinien tasoituksista ja maalipinnoista). Oonko nyt sitten äijä vai? :D
Et, olet emäntä.
Jee! :cheer:
1108

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

EveryWoman kirjoitti:Suomesta on esimerkiksi aika mahdotonta löytää ammattitaitoisia ompelijoita.
Tunnen muuten aika monta. Äitini, siskoni, ja 3 serkkua ovat kaikki Wetterhoff:n käyneitä pukuompelijoita. :D
hermine

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja hermine »

1108 kirjoitti: Vanhanajan miestä joka kaskesi omat peltonsa, kävi kesällä kalassa lastensa kanssa, hankki oman elantonsa vaikka oman terveyden uhalla, huolehti perheestään viimeiseenasti.
Tarkoitan sitä mikä nykyiseltä pullamössö_sain_tissiä_18_vuotiaaksi_asti sukupolvi on unohtanut. Mitä on olla mies, äijä, ja huolehtia siitä perinnöstä mitä sotaan lähteneet miehet edustivat.
No tuota, minusta olisi ollut hienompaa omata ukki joka tarvittaessa pyytää ja ottaa vastaan apua/elatusta muilta sensijaan että raataa itsensä hengiltä alle viiskymppisenä. Olisin mielelläni häneen tutustunut, ellei olisi mennyt ihan kirjaimellisesti paskalapio kädessä kuolemaan ennen kuin synnyin, suurelta osin kai juuri vanhanajan miehen itsepäisyyttä olla menemättä lääkäriin tai muuten myöntää heikkouttaan.

Eikä juurikaan sydäntä lämmitä, kun oma isä jatkaa nyt samaa touhua, painaa kahta työtä eikä paljoa terveyttään hoida. Mielummin vaikka vähän vähemmän pystyvä ja ahkera ja vastuuntuntoinen isä kuin kuollut.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Pyssyleikkejä harrasteleva pottasuu opettaa tosimiehen mallia, samassa rytäkässä vanhapoika peräkylästä kyselee teinitytöiltä pimpanpesuohjeita..

..kyllä, olen hereillä..ja kyllä, olen Kitylla.

Limakalvopintoja, joita sieltä pimpukasta löytyy, kannattaa pestä vedellä ja miedoilla erikoispimpukkasaippuoilla. Rojut valuu rännistä omia aikojaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Turbohaltija

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mä pesen mun pillun Sebamedillä.
1108

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:..kyllä, olen hereillä..ja kyllä, olen Kitylla.
...olen Kityssä
...olen Kityllä

Lallatilaa vaan sinnekin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Pyssyleikkejä harrasteleva pottasuu opettaa tosimiehen mallia.
Mä ole mitään opettanut.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Ann »

1108 kirjoitti: Lallatilaa vaan sinnekin.
Kuka sut puki hameeseen ja kutsui Jossuksi?
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Perseen suti oli yleisesti käytössä ainakin 1880 luvulle saakka Kymenlaaksossa ja Karjalassa. Tiettävästi sitä käytettiin myös jonkin verran Kanta-Hämeessä ja Varsinais-Suomessa.

Siihen aikaa maaseudulla tarpeet tehtiin usein niin sanotusti "nurkan taakse". Varsinkin palvelusväki kävi asioilla ulkorakennuksen takana.

Paikalle oli yleensä rakennettu riuku, jotta myös isomman asian eli ulostamisen suorittaminen oli mahdollista.

Vessapaperi oli tuntematon ylellisyystarvike sen ajan maaseudulla. Metsässä takamus pyyhittiin luonnollisesti sammaleeseen. Huusissa oli joko varattu sammalta tai peräti sanomalehden riekaleita. Pärekin kelpasi pyyhkimiseen.

Nurkan takana näiden pyyhkimistarpeiden säilyttäminen olisi ollut vaikeaa ja niinpä käytettiin pehmeää ja tuuheaa lyhyt vartista harjaa peräaukon puhdistamiseen. Perseen suti, tai pers suti tunnettiin myös nimellä perskä. Se laitettiin hirrenrakoon kuivamaan ja odottamaan seuraavaa käyttäjää.

Tämä sitten, ennen kuin harjasi oman ahterinsa puhtaaksi, kopautti harjaa seinää vasten jotta siihen kiinni kuivaneet ulostekikkareet tippuivat pois.

Nykyään käytetty sanonta "Voi perseen suti" viittaa juuri siihen, että suti on joko liian tahmea puhdistuakseen tai se oli pudonnut niin kauas, että tarpeillaan istuja ei siihen ylettynyt. Hänen olisi siis kiskottava vaatteet sottaiset takamuksen päälle, ja sekös harmitti.

Harmittavaa asiaa "perseen sudilla" tarkoitetaan nykyäänkin, vaikka pylly olisikin puhdas.

Ann olet perskä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jos suolisto on kunnossa, niin kakka tulee sen verran nätisti, ettei yletöntä peräreiän siistimistä tarvita.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Suomesta on esimerkiksi aika mahdotonta löytää ammattitaitoisia ompelijoita.
Tunnen muuten aika monta. Äitini, siskoni, ja 3 serkkua ovat kaikki Wetterhoff:n käyneitä pukuompelijoita. :D
Minä kun olin amiksessa, meidän luokalla oli kyllä muutama ihan mielettömän hyvä ompelija. Itse en kyllä kuulunut heihin..
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

EveryWoman kirjoitti: Toisaalta sekin on totta, että yhtä moni ei enää ole kiinnostunut ylläpitämään kädentaitoja kuin ennen, mikä varmasti kertoo juuri tuosta arvostuksen vähenemisestä. Suomesta on esimerkiksi aika mahdotonta löytää ammattitaitoisia ompelijoita. Siis ompelijoita kyllä on, mutta suurin osa tekee niin huonoa jälkeä ettei siitä ole mihinkään. :cry:

Ja vielä ihmettelet sitä. No voit jatkaa ihmettelyä vaan, sillä kun tämä sun niin ihana globalisoituminen jatkuu, niin voit olla 100 varma siitä että sitä kädentaitoa ei kohta enää tarvita kuin korkeintaan runkkaamiseen..ja siinä vaiheessa ei voi enää muuta tehdä kuin vain jatkaa sitä ihmettelyä zäps.

Varmaan jo mietit että miten niin, mutta varmaan pystyt itsekin johdattelemaan ajatusta, esseemäisesti tahi ilman!
Ollaan vaan ja nautitaan
Deleted-432

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

Jouska-boy.
Asiaa (en jaksanut katsoa ketjusta kuin viimeisen sivun, jotta en provosoituisi turhiin työläisiin vastauksiin.) Mutta joo asian voi sanoa noin lyhyesti kuin sinä, ja antaa EW:n kirjoitella esseitään

Lisään sinusta Jouden, että vaikka olet kävelevä mulkku, arvostan sinua, koska pelimieheksi olet REHELLINEN KUSETTAJA, siis et sievistele asiaa siitä täällä kertoessasi. Monet sinulle rehellisesti kertoessasi vittuuntuneet naiset kumminkin antaisi sinulle, JOS eivät nettipersoonaasi tietäisi. Sama mulla, ehkä. Useimmat täällä ovat seksin kanssa kaksinaamaisia valehtelijoita ja sievistelijöitä.

Jos olisin kauniimpi, tuo olisi minunkin tieni.
Itse en arvostaisi lutkia, mutta jos ne paskanpuhumisesta kaatuu, niin levitköön munkin paskapuheille :D
hebuli

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Rapanhapakko kirjoitti:Monet sinulle rehellisesti kertoessasi vittuuntuneet naiset kumminkin antaisi sinulle, JOS eivät nettipersoonaasi tietäisi. Sama mulla, ehkä.
IRL sinut torjunneet naiset ovat aina tienneet nettipersoonastasi?
SnapaHead

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

hebuli kirjoitti:
Rapanhapakko kirjoitti:Monet sinulle rehellisesti kertoessasi vittuuntuneet naiset kumminkin antaisi sinulle, JOS eivät nettipersoonaasi tietäisi. Sama mulla, ehkä.
IRL sinut torjunneet naiset ovat aina tienneet nettipersoonastasi?
Oletko sä muuten se sama hintti, joka kutsui itseään pusupojaksi?
Vastaa Viestiin