Stereotypiat seksistä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Viimevuonna koulussa yks poika totes tunnilla provosoivasti: "Siis seksihän ei oo mitään muuta ku yhdyntää".

Eilen pari lesbotyttöä totesi, että mahtaa niillä heteroilla olla tylsää seksiä, ku se on vaan sitä, että muna penee pilluun, eikä mitään kivoi lelui tai muuta hauskaa.

Joskus muinoin joku mies totesi kaverilleni: ai sä oot lesbo! Kato osaan mäki nuolla ja sormettaa tosi hyvin, voitasko me naida? Tähän tämä tyttö miettimään, että miksi ihmeessä se mies tuohon vetosi, kun sitä nuolemista saa niiltä naisiltakin....

Millaisiin seksiin liittyviin stereotypioihin tai ennakkoluuloihin olette itse törmänneet? Millaisia ennakkoluuloja olette joutuneet mielessänne vääriksi todistamaan tai millaisia ennakkoluuloja teihin on kohdistettu?

Onko se musta muna aina se isoin? Kertokaa!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tärkein kohtaamani ennakkoluulo on, että minulle ei voi antaa pillua.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Gattaca kirjoitti:Tärkein kohtaamani ennakkoluulo on, että minulle ei voi antaa pillua.
Hienoa, että olet kuitenkin todennut, että kyseessä on ollut todellakin vain sinuun kohdistunut ennakkoluulo.
Tämän ennakkoluulon rikottua voi todeta, että joku on ollut väärässä ja sitä piparia tosiaan irtoaa, jos ei muuten, niin edes säälistä tai maksusta. :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Öh.. tarkoitin, että ennakkoluulo on pillullisten ennakkoluulo, ei minun :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Gattaca kirjoitti:Öh.. tarkoitin, että ennakkoluulo on pillullisten ennakkoluulo, ei minun :D
Eikö se ennakkoluulo ole ollut myös sinun ennakkoluulosi niinä epätoivoisimpina hetkinäsi, jolloin se poikuus41 oli vielä kehissä... ja riittävän monen karhun jälkeen.. :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Turbohaltija

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

mustaenkeli kirjoitti:V

Millaisiin seksiin liittyviin stereotypioihin tai ennakkoluuloihin olette itse törmänneet? Millaisia ennakkoluuloja olette joutuneet mielessänne vääriksi todistamaan tai millaisia ennakkoluuloja teihin on kohdistettu?
Aika moni nainen tuntuu edelleen kuvittelevan, että koska olen mies, haluan tietenkin ensisijaisesti panna. Jotkut ovat myös luulleet minun innostuvan, kun he ilmoittavat olevansa ´kyltymättömiä`- vaikutus on täysin päinvastainen. Ylipäätään niin sanottujen naisen aseiden käyttö kiinnostuksen herättäjänä vaikuttaa edelleen olevan kovassa kurssissa. Kyllä niihinkin kyllästyy. Sitä kaipaisi toista ihmistä, enempää.
AarneAnkka

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Yks aika yleinen stereotypia on (tai ainakin oli ennen viimeakaisia TV-sarjoja) se että homot ovat seksihulluja jotka yrittävät iskeä kaikkia vastaantulevia miehiä. Käytäntöhän on päinvastainen, sllä homoilla on tyylitajua joten kohteita on suorastaan harvassa. Niin, ja sekin on muuten stereotypia, että kaikilla homoilla on tyylitajua.

Sitten on sellainen stereotypia että kaikki tissimiehet ovat ääliöitä. Nähtiinhän se tuossa Paluu Tulevaisuuteen II -leffassakin. Tyhmän pahiksen Biffin tyhmyyttä ja pahuutta alleviivattiin sillä että vaihtoehtotulevaisuudessa hän oli vaatimalla vaatinut vaimolleen implantteja. Oikeastihan tuossa on taustalla se että on tyhmää ja pahaa vaatia kumppaniaan muuttumaan vaikka kirurgin veitsellä erilaiseksi, mutta ensimmäiseksi mieleen tuleva ajatus tuossa asetelmassa on kuitenkin se että ääliö joka pitää isoista tisseistä on vieläkin pahempi ääliö.
MarthaFocker

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

AarneAnkka kirjoitti:
Sitten on sellainen stereotypia että kaikki tissimiehet ovat ääliöitä.
Heheheh, ei kun se johtuu siitä, että käyttäydytte tissit nähdessänne kuin kuolaava idiootti (pöllämystynyt ilme ja katse on 30-40 cm liian alas suunnattu). Peppumiehet sen sijaan puhuvat kasvoille kun vastatusten naisen kanssa ovat, koska eivät peppua näkisi siinä hetkessä kuitenkaan. Tissimies puhuu tisseille, mikä on häiritsevää, mutta ymmärrän miesnäkökannankin tässä. Onhan tissit ihmeellinen asia.

Mutta peppumiehille: vaikka tuijotuksen piilottaminen on helpompaa teille kuin tissimiehille, niin älkää nyt äitykö luulemaan, että katsetta perseessä ei tuntisi. (tälle voi myös hakea todisteita pitämällä katseen näyteikkunan heijastuksissa naiset. baarissa vaikeampaa, mutta siellä sopiikin kuvitella, että jokainen heteromieskatse on pyllyssäsi)
AarneAnkka

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MarthaFocker kirjoitti:(pöllämystynyt ilme ja katse on 30-40 cm liian alas suunnattu)
Tästä tietoisena pidän suorastaan väkisin katseeni naisen silmissä tai jossain ihan muualla. Kerran joku pettynyt nainen oli kysynyt minulta eivätkö hänen tissinsä kiinnosta minua ollenkaan, ooxmä joku homo vai. :lol:
älkää nyt äitykö luulemaan, että katsetta perseessä ei tuntisi
Sen havaitsemiseen on olemassa ihan oma elimensä, nimittäin perssilmä.

Häiritseekö miehiä sitten naisten kuolaavat katseet vartalollaan? No ehkä vanhainkodissa, mutta entä muuten? Ei ainakaan ihan heti tule mieleen mitään sellaista tarinaa...
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Think »

MarthaFocker kirjoitti: Onhan tissit ihmeellinen asia.
Naisena on vain niin paljon helpompaa, koska tehän voitte räplätä niitä aina silloin kun huvittaa. Miehille ei tuollaista iloa ole suotu.

Ajattelepa sitä tilannetta jossa jokaiselle miehelle ilmestyisi tuohon omaan etumukseen kaksi uhkeaa rynnästä. Maailmantalouden kasvu loppuisi taatusti seuraavaksi puoleksi vuodeksi kun 90% miesväestöstä ei malttaisi tehdä töitä tissien räpläämiseltään.
Ovela kuin orgasmi
PerttiMakimaa

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Think kirjoitti:...jokaiselle miehelle ilmestyisi tuohon omaan etumukseen kaksi uhkeaa rynnästä...
Senkun lisäät hiilihydraattien määrää ruokavaliossasi jos tuo kiinnostaa.. :)
nojoojust

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Think kirjoitti:...jokaiselle miehelle ilmestyisi tuohon omaan etumukseen kaksi uhkeaa rynnästä...
Senkun lisäät hiilihydraattien määrää ruokavaliossasi jos tuo kiinnostaa.. :)
Tehokkaampaa, jos käyttää hormoneita.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

AarneAnkka kirjoitti:Sitten on sellainen stereotypia että kaikki tissimiehet ovat ääliöitä. Nähtiinhän se tuossa Paluu Tulevaisuuteen II -leffassakin. Tyhmän pahiksen Biffin tyhmyyttä ja pahuutta alleviivattiin sillä että vaihtoehtotulevaisuudessa hän oli vaatimalla vaatinut vaimolleen implantteja. Oikeastihan tuossa on taustalla se että on tyhmää ja pahaa vaatia kumppaniaan muuttumaan vaikka kirurgin veitsellä erilaiseksi, mutta ensimmäiseksi mieleen tuleva ajatus tuossa asetelmassa on kuitenkin se että ääliö joka pitää isoista tisseistä on vieläkin pahempi ääliö.
Musta tyhmyys on siinä, jos asettaa ulkonäön (silikonit) terveyttä tärkeämmäksi, ei siinä minkälaisesta ulkomuodosta pitää.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Miksi ne miehet muuten usein kuvittelevat, että nainen nauttii seksistä enemmän, mitä isompi kyrpä on tarjolla?!! Tätäkin olen toisinaan kovasti ihmetellyt...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mustaenkeli kirjoitti:Miksi ne miehet muuten usein kuvittelevat, että nainen nauttii seksistä enemmän, mitä isompi kyrpä on tarjolla?!! Tätäkin olen toisinaan kovasti ihmetellyt...
Peniskateus?
Miksi naiset usein kuvittelevat että ovat seksikkäämpiä laihoina tai isommilla tisseillä? Kai se perustuu siihen minkälaisina ihmiset tuntisivat itsensä seksikkäämpinä, ei niinkään siitä että mitä vastapuoli haluaa.
Kai nuokin jostain juontavat juurensa, lähinnä varmaankin median luomasta kuvasta ja niistä, jotka pitävät yleensäkin ääntä asiasta.
Harvemmin näkee vaikkapa Bimbo Kanasen toteavan että "Ihanaa miten keskikokoista munaa sain viime yönä!"
Tai Testo Pullistajan toteavan että ihanan pienet rinnat/muhkeat reidet/whatever oli tytöllä jota tuuppasin berberiin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Faghag

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mylwin kirjoitti: Harvemmin näkee vaikkapa Bimbo Kanasen toteavan että "Ihanaa miten keskikokoista munaa sain viime yönä!"
Tai Testo Pullistajan toteavan että ihanan pienet rinnat/muhkeat reidet/whatever oli tytöllä jota tuuppasin berberiin.
*REPEEMUS MAXIMUS* :-D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olen todistanut seuraavat ennakkoluulot joko tosiksi tai vaariksi:

1. Lesbot harrastavat tylsaa seksia ja naiset ovat hankalia ja oikullisia ja joskus kovin rajoittuneita seksin suhteen.

Tuomio: Osittain totta koska eka nainen, jonka kanssa harrastin seksia, ei halunnut hanen pimpsaansa nuoltavan. Eika han halunnut, etta minakaan nuolen hanta. = Tylsaa. Onneksi sentaan sai imea sen tisuja. Toinen nainen taas ei halunnut, etta hanta kosketaan jalkovalista ollenkaan, koska han toteutti miehen roolia naisten kanssa eli tuottaa vain nautintoa. = Tylsaa. Ja sitten on naa lesbot ihan erikseen, jonka mielesta dildo tai strappari on jotain joka ei kuulu sankyyn. = Tylsaa.

2. Latinot ovat kuumaverista kansaa ja lampenevat nopeasti.

Tuomio: Osittain totta. Valitettavan moni latinomies, jonka kanssa olen sekstannut, on kiihtynyt nollasta sataan kahdessa sekunnissa. Ei puhettakaan kiusoittelusta, herkista ja pehmeista ja kevyista kosketuksista yms. = Valilla tylsaa. Kylla suomalaiset miehet ovat kokemuksieni mukaan ihan parasta a-luokkaa, he haluavat tuottaa naiselle nautintoa eivatka ole itsekkaita sangyssa. He eivat myoskaan sorru ajattelemaan, etta tietavat mista naiset tykkaavat kysymatta siita naisilta.

3. Mustilla on isoimmat munat

Tuomio: Totta tilastollisesti. Isoin, jonka itse olen nahnyt, oli kylla yhdella valkoisella jenkilla. Niin ja todettakoon viela, etta en erityisesti tarvitse isoa munaa, vahan pienemmallakin parjaa ihan mukavasti.
Kikkelis kokkelis.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Keikaus kirjoitti: 3. Mustilla on isoimmat munat

Tuomio: Totta tilastollisesti. Isoin, jonka itse olen nahnyt, oli kylla yhdella valkoisella jenkilla. Niin ja todettakoon viela, etta en erityisesti tarvitse isoa munaa, vahan pienemmallakin parjaa ihan mukavasti.
Luullaan että naiset ovat viehtyneitä mustiin miehiin koska niillä
on isompi, ei mulla ainakaan käyny mielessä kun neekeriin rakastuin
14-vuotiaana..
Nuorena tyttönä koin ihan kantapään kautta tämän paljon puhutun kokoeron eri etnisten ryhmien välillä:

Neitsyys meni Filippiiniläiselle, sillä oli pieni, muistan miettineeni ettei
tässä nyt niin mitään tarvinukkaan pelätä, ei sattunu.

Vierähti vuosi kunnes aloin seurustelemaan mustan pojan kanssa,
tosi paikan tullen meinas tulla jännäkakka housuun (tai siis siihen sängylle) kun näin sen vehkeen!!

Pari vuotta oltiin kimpassa ja seksi oli alkanut sujumaan oikein mukavasti.
Erottiin, ja pikkukekkulissa laivalla sitten päätin hypätä sänkyyn suomalaisen pojan kanssa.
Ajattelin että ei helvetti, näinkö iso ero niillä sitten on?

Myöhemmin olen tehnyt laajempaa tutkimusta ja todennut että eivät ne asiat ihan näin mustavalkoisia ole, keltaista tosin en sen jälkeen ole vaivautunut kokeilemaan..

Ja isoin jonka olen nähnyt oli valkoisella jenkillä!!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Think »

PerttiMakimaa kirjoitti: Senkun lisäät hiilihydraattien määrää ruokavaliossasi jos tuo kiinnostaa.. :)
En kuulu siihen 90 prosenttiin. En ainakaan myönnä. :roll:
Ovela kuin orgasmi
Leilah

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Leilah »

No siis yleinen on se luulo, että vain naiset pihtaavat. Ei tod. pidä paikkaansa. Toinen harha on se, että miehet haluaisivat jatkuvasti ja olisivat aina aisa valmiina lemmenleikkeihin. Ei tod. pidä paikkaansa. Miehetkin ovat tuntevia ja herkkiä olentoja, eivätkä vain lihapaloja.

Minuun itseeni kohdistuva ennakkoluulo, tai hauskin niistä on se, että minua pidetään kilttinä tyttönä. Siis yyberkilttinä sipsuttelijana. Kyl mie kuitenki tiijjän, miten vauvoja tehhään.
slam

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja slam »

Kait ne asiat liittyvät tuohon penikseen, sillä ku pääsis hoitaan asioita. Se on työkalu, joka kiihottuu naisen mökästä ja näkemisestä. Näin on valitettavasti.
ninnithequeen

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja mikähän luulo sekin on, että kaikki lesbot näyttää rekkakuskeilta?
Dumari

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Ja mikähän luulo sekin on, että kaikki lesbot näyttää rekkakuskeilta?
Ei kai se luulo oliskaan, jos tuo olisi totta :ohyeah:

asiallinen vastaus numero 2: ennakkoluulo?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:Ja mikähän luulo sekin on, että kaikki lesbot näyttää rekkakuskeilta?
Tai naisrekkakuskit lesboilta.
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Re: Stereotypiat seksistä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Think kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja mikähän luulo sekin on, että kaikki lesbot näyttää rekkakuskeilta?
Tai naisrekkakuskit lesboilta.
No niinpä!

Hanna Pakaristakin epäiltiin lesboksi kun se oli trukkikuski. Vai onko se lesbo :think:
Vastaa Viestiin