heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Runkkis

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

RAM13 kirjoitti:[30-60 mummojen kesken.
Kyllä Ramiakin alkavat mummot kiinnostaa, kun tuo pappa ikä (30) alkaa häämöttää...

On-topic:

Kyllähän tuollainen on mielessä käynyt. Tämän tavanomaisen fantasian esiintyminen hieroessani Ankkaani johtunee tylsyydestäni ja seksuaalisesta estyneisyydestäni.

Käytäntonnössä voisi tulla ongelmia. Jaksaisinko varmasti peuhata tasapuolisesti ja tyydyttävästi molempien kanssa? Omien empiiristen tutkmusteni perusteella olen huomannut, että naiset harvemmin saavat orgasmia minuutissa (tosin minun kanssani se on muutenkin harvinaista).

Ja kummalla naiselle sitä seksin jälkeen kääntäisi selkänsä? Sille tummalle vai vaalealle? Vai molemmille? Entäs mahdollinen uusinta kierros? Kummasta aloittaisi? Sille, jonka kanssa olit viimeksi vai senkö jonka kanssa penetroit ensimmäiseksi?

Liikaa kysymyksiä ja liian vähän vastauksia. Ei minusta taida olla siihen ellen sitten Kysy Ramilta sitä 30 v mummojen vanhainkodin osoitetta ja osta lennot Texasiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hmm. En tiedä kannattaako tähän nyt taas vastata..mut kokeiltu on, joskus pieni ikuisuus sitten. 2m+n (siis minä). Olihan se ihan hauska kokemus, ei siinä mitään..mut sanotaanko vaikka näin, et onneksi ne kundit oli täysin tuntemattomia. Koska en ollu millään superjuttutuulella enää seuraavana päivänä, ja ei huvittanu enää nähdä niitä ihmisiä koskaan. Se siitä, eikä toi edes ollu mikään fantasia, mikä piti toteuttaa vaan nuoruuden piikkiin menevää sekoilua.
2n+m-jutuista ei varsinaisia kokemuksia, sinnepäin viittaavia kyllä, kiitos mm. thai-viskin ja räsypokerin.
Nojaa, johtopäätös on kuitenkin se, että "kaksin aina kaunihimpi".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elukka

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Runkkis kirjoitti: Ja kummalla naiselle sitä seksin jälkeen kääntäisi selkänsä? Sille tummalle vai vaalealle? Vai molemmille? Entäs mahdollinen uusinta kierros? Kummasta aloittaisi? Sille, jonka kanssa olit viimeksi vai senkö jonka kanssa penetroit ensimmäiseksi?
Selälleen makuulle ja misu per kainalo, toope :!:
(- nimim. Teorian syvä rintaääni) :oops:
Pehmovanukas

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Kaksi lusikkaa yhdessä vanukkaassa on vain liikaa. Siitä jää liian vähän. Sen sijaan kaksi vanukasta yhdelle lusikalla .. no, ei makeaa mahan täydeltä, sano!
Runkkis

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Elukka kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Ja kummalla naiselle sitä seksin jälkeen kääntäisi selkänsä? Sille tummalle vai vaalealle? Vai molemmille? Entäs mahdollinen uusinta kierros? Kummasta aloittaisi? Sille, jonka kanssa olit viimeksi vai senkö jonka kanssa penetroit ensimmäiseksi?
Selälleen makuulle ja misu per kainalo, toope :!:
(- nimim. Teorian syvä rintaääni) :oops:
ei siinä pysty nukkumaan...
hebuli

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sipsi kirjoitti:2m+n (siis minä). Olihan se ihan hauska kokemus, ei siinä mitään..mut sanotaanko vaikka näin, et onneksi ne kundit oli täysin tuntemattomia.
Näyttivätkö ne muuten kaksosilta? Mietin vaan ettet ollut vaan niin huppelissa että näit kaiken kahtena?

(sori läppä...)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

hebuli kirjoitti:Vastaavasti, onko kukaan kitynainen kokeillut kimppakivaa useamman miehen kanssa? Mikä johti kyseiseen tilanteeseen?
Georgina kirjoitti:Olen. Toinen miehistä tiesi että olen haaveillut sellaisesta ja pidän hänen ystäväänsä myös mielenkiintoisena. Joten äijät tais vähän houkutella mut mukaan :oops: Kivaahan se oli, ihan upeeta oikeastaan... Harmi vaan että miehet eivät olleet erityisen bi henkisiä eivätkä siis kiinnostuneita toisistaan.
Tässä tulee kyllä tosi selkeä erotus mun fantasiaan.. Itselleni saattaisi olla jopa halun kuolemisen paikka jos tuossa touhussa miehet osoittaisivat kiinnostusta toisiinsa. Mä haluun ne molemmat hoiteleen vaan mua ;) "Heti tänne MULLE kaikki nyt, unohtakaa välittömästi kaikki muu" Mutta kokematta on joten en voi tietenkään varmuudella sanoo miten hommassa oikeasti kävis.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Turbohaltija

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Näin aamulla kello 07.00, vähäunisen yön jälkeen, on sellainen outo fiilis, että voisihan tuota kokeilla, ehkä. Oikeastaan kaksi naista olisi ihan hauska. Ne vois sitten duunata toisiaan kun mä kuitenkin kyllästyn aika nopeasti. Näin kenellekään ei jäisi paha mieli. Tai miksei 2 x M + 1 x F. Tässä on kyllä se haittapuoli, että muut miehet eivät näytä alastomana yhtä hyviltä kuin minä ja innostus saattaisi laskea.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

hebuli kirjoitti:
sipsi kirjoitti:2m+n (siis minä). Olihan se ihan hauska kokemus, ei siinä mitään..mut sanotaanko vaikka näin, et onneksi ne kundit oli täysin tuntemattomia.
Näyttivätkö ne muuten kaksosilta? Mietin vaan ettet ollut vaan niin huppelissa että näit kaiken kahtena?

(sori läppä...)
No, arvaappa muistanko mä koko hommasta yhtään mitään? Aika rankasti on voinu tulla oltua huppelissa, koska nyt en ees enää muista et missä mä tapasin ne tyypit ja miksi mä edes lähdin niiden mukaan. Ärsyttää vähän, ku en muista..mut toisaalta ehkä ihan hyvä näin. ;) Sitäpaitsi onhan tosta jo muutama vuos aikaa, ni ei kai sitä nyt ihan kaikkea voi muistaa.
Ja joo kyllä, oon ihan hyvin voinu nähdä yhen ihmisen kahtena tai koko juttu on saattanut olla vaan untakin.
Pusnus!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Exsat

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pitää postata tuo sinkkumatin juttu tuonne miittipalstalle seuraavan kerran kun suunnitellaan jotain isompaa tapaamista tänne. Voi nostattaa suosiota kummasti. :mrgreen:

Ihan uteliaisuudesta olisi joskus mukava ottaa joku tytsi kolmanneksi. Mieskin kyllä kelpaisi, mutta ainakin näin suhteessa toisen miehen läsnäolo voisi vähän heikentää oman miehen fiiliksiä.
nokkaelain

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mustaenkeli kirjoitti:Huomattava osa miehistä fantasioi päästä sänkyyn (tai mihin vain) kahden naisen kanssa samaan aikaan...
Enpä kyllä ole ihmeemmin fantasioinut. Mutta oman (suppean) kokemuksen mukaan on helpompi yrittämättä löytää lesbopariskunta, joka (ainakin 50%:)) haluaa raahata mukanaan kotiin, kuin löytää esim. ihan "tavallinen" (hetero)seurustelukumppani.
hebuli

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Exsat kirjoitti:Ihan uteliaisuudesta olisi joskus mukava ottaa joku tytsi kolmanneksi. Mieskin kyllä kelpaisi, mutta ainakin näin suhteessa toisen miehen läsnäolo voisi vähän heikentää oman miehen fiiliksiä.
No mutta rakkaassa Kityssämmehän kaikki on mahdollista. Voisihan tuossa vaikka kutsua koolle Kityn Viralliset Ryhmäseksisessiot tuolla Miitti-puolella.

Mietinnän alla vielä on miten osallistujalista hanskataan: riittääkö ilmoitus haluaako 2N+M vai 2M+N sessioon ja osallistujat arvotaan keskenään, (ylijääneet voidaan ripotella mukaan jo muodostuneisiin joukkueisiin lisämausteeksi), vai pitäisikö sittenkin sallia että jokainen saa itse valita toivotut kumppaninsa ja ylijääneistä voidaan koota vaikka jämäjoukkueet, tai vaihtoehtoisesti he saavat tyytyä yksinhiplailuun? Paikaksi varmaan sopisi joku Omppu-hotellin kaltainen paikka, jossa voi varata huoneita tarpeen mukaan varsin sujuvasti ja huokeasti.

Gattacakin saa halutessaan osallistua, mutta vain häkkiin lukittuna ja suu kapuloituna.
sinkkumatti

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

hebuli kirjoitti: No mutta rakkaassa Kityssämmehän kaikki on mahdollista..

Niiin, seuraava miittihän voisi olla teemalla "Orgiat roomalaisittain" Asu vapaa, mutta pakollinen tooga. Omat juomat ja lääkärintodistus tautivapaudesta mukaan.

Alkaako Patz tapahtumakoordinaattoriksi? I'm in.
Runkkis

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

hebuli kirjoitti:.

Gattacakin saa halutessaan osallistua, mutta vain häkkiin lukittuna ja suu kapuloituna.
Voisi olla aika kiihottavaa painaa samaan tahtiin kun G hakkaa päätänsä kaltereihin. Lisämausteena olisi vielä pelko siitä, että "SE" pääsee irti...

*kiihottuu*
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja mölli »

mustanikki kirjoitti:
Mutta joo. On sitä tullut oltu 2m+1n, 3m+1n ja 5m+1n kimpoissa muutaman kerran. Tosin nämä kimpat ovat olleet ihan heterotouhua.
Sääpä oot kunnon spermaviemäri, hyi saatana.
Kingi I
Elukka

Re: heteromiesten fantasia kahdesta naisesta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Runkkis kirjoitti:
hebuli kirjoitti:.

Gattacakin saa halutessaan osallistua, mutta vain häkkiin lukittuna ja suu kapuloituna.
Voisi olla aika kiihottavaa painaa samaan tahtiin kun G hakkaa päätänsä kaltereihin. Lisämausteena olisi vielä pelko siitä, että "SE" pääsee irti...
:rofl: Olispahan G:n "nussiva maailma" -valituksille kerrankin jopa perusteita.
Vastaa Viestiin