Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja tuike »

Molempi parempi!

Kyllä sitä tulee aktin aikana välillä itseään hiplattua siihen malliin, että äijän mielestä pimpsassa alkaa olemaan jo ruuhkaa, kun ne miehenkin sormet huitelevat mestoilla (ts. kova yritys jotain sinne päin). Omilla sormilla saa paremmin kontrolloitua tilannetta: ei tule äkillistä herpaantumista eikä varaslähtöä orgasmiin. Eli autan itseäni mielelläni.

Masturbaatiossa orgasmi taas on usein turhankin hallittu ja ennalta-arvattavissa, mikä ei lainkaan vähennä sen rentouttavaa vaikutusta, mutta vaikutus jäänee lyhytaikaisemmaksi kuin kunnon pariaktissa.
(Ei himot tyydyty täysin pelkällä masturbaatiolla, niin taivaalliselta kuin se tuntuukin.)
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aiheeseen kantaa ottamatta vastustan ankarasti muotoa jonkun toimesta tekeminen, sillä sellaista ei suomen kielessä ole (vrt. englannin by-, ruotsin av- ja saksan von-passiivit). Kun joku tekee, niin tekee, eikä tee omasta toimestaan, vittu!!!
Paras päivä ikinä.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Kyllä nykyisen kumppanin kanssa seksi on parempaa kuin yksin tai kenenkään aiemman kanssa.. eipä se silti sitä estä, että ei joskus vois masturboidakin. Jos ei muuta niin ihan vaihtelun vuoksi.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Faghag

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Sannu kirjoitti:vai tuleeko se paras kumppanin toimesta?
Omasta kädestä saa pikaisen "unilääkkeen" 30 sekunnissa, kumppanin kanssa sitä naminaminannaa saa paaaaaljoon pidemmän ajan ja niin mahan täydeltä, että kohta orkun jälkeen haluaa lisää. Kyllä senkin päälle kivasti nukahtaa ;)
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Miksi tehdä itse, kun postimerkkeilijä voi duunata saman asian?!
Ja kun miettii miten ne käsittelee niitä postimerkkejään.. you know, licketi lick vaan. Ne on liksperttejä! %
<3
Niinamaria

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

En kyllä ymmärrä mistä ihmeen 30 sekunnin orkuista täällä puhutaan .. mistä te oikein sen mittaatte? Siitä kun koskee ekan kerran? Jos minä aloitan nollasta, ei siinä sekunneista puhuta :oops:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Niinamaria kirjoitti:En kyllä ymmärrä mistä ihmeen 30 sekunnin orkuista täällä puhutaan .. mistä te oikein sen mittaatte? Siitä kun koskee ekan kerran? Jos minä aloitan nollasta, ei siinä sekunneista puhuta :oops:
Ei, kyllä se orkun sekuntien, minuuttien tai tuntien jne. jne. laskeminen aloitetaan varmaan siitä, kun pimppa rupeaa supistelemaan tai tapahtuu jotain muuta, josta orkun tunnistaa. Ennen sitä kai sitä menee itse kultakin jokunen aika.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Niinamaria kirjoitti:En kyllä ymmärrä mistä ihmeen 30 sekunnin orkuista täällä puhutaan .. mistä te oikein sen mittaatte? Siitä kun koskee ekan kerran? Jos minä aloitan nollasta, ei siinä sekunneista puhuta :oops:
Omasta puolestani voin vastata etten aloita nollasta, vaan jos omaan käteen joskus turvautuu, niin sillä helpoitetaan jo valmiiksi kehittynyttä kiihotustilaa silloin, kun mies ei ole käytettävissä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie kuulin että naisen suurin nautinto on kurkkuorgasmi. Sitä ei voi tosin ilmeisesti yksin saavuttaa, siihen tarvitaan pipukkeli.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:Mie kuulin että naisen suurin nautinto on kurkkuorgasmi. Sitä ei voi tosin ilmeisesti yksin saavuttaa, siihen tarvitaan pipukkeli.
Hammasharja ajaa saman asian. Tai panaani. Sitten voidaan pailata ja syödä panaania.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mie kuulin että naisen suurin nautinto on kurkkuorgasmi. Sitä ei voi tosin ilmeisesti yksin saavuttaa, siihen tarvitaan pipukkeli.
Hammasharja ajaa saman asian. Tai panaani. Sitten voidaan pailata ja syödä panaania.
Perhana, voisinkohan miekin tuottaa itelleni kurkkuorgasmin sitten? Kurkkis saadessa ei tapahdu perinteistä voihkintaa vaan se ilmenee kakomisena ja yökkäilynä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin