Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sannu

Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Sannu »

vai tuleeko se paras kumppanin toimesta?
sinkkumatti

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Sannu kirjoitti:vai tuleeko se paras kumppanin toimesta?
Riippuu kumppanista.
Sannu

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Sannu »

sinkkumatti kirjoitti:
Sannu kirjoitti:vai tuleeko se paras kumppanin toimesta?
Riippuu kumppanista.
Mutta noin niinkuin yleensä ottaen...

Mä väittäisin, että keskiarvollisesti laskettuna ne parhaat tulee kyllä oman käden kautta, koska sitä tuntee _NIIN_ hyvin anatomiansa...
Elukka

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kyllä ne on paljon pareNpia tuon Oman Rakkaan :h: kanssa.
Nyrkki-Kyllikki kelpaa lähinnä paineenpoistoon.
sinkkumatti

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Sannu kirjoitti:Mutta noin niinkuin yleensä ottaen...
Kumppanin toimesta. Suikkarilaukeamista ei hakkaa mikään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sehän on kuin vertaisi hampurilaista ja sisäfilepihviä keskenään! Ööö, tai siis entrecotea ja sisäfileetä. Kummatkin ovat hyviä.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kunhan saa... ;)

Mä tykkään kumppanin aiheuttamassa orkusta, se tulee yleensä hitaammin etkä pysty vaikuttamaan siihen itse niin paljon. Oman käden kautta tuleva orkku on aika ennalta arvattava.
The great club outshines the individual, always and forever.
hebuli

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Oma käsi on ihan liian helppo, sen selättämisestä ei tule samanlaista egonkohotusta ja kokonaisvaltaista hyvänolon tunnetta kuin kauniista ja kuumasta pimatsuliinista.
Viimeksi muokannut hebuli, 21.02.2006 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leilah

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Vaikee kysymys tällaiselle vanhalle runkkarille. Kyllä kumppanin kanssa on kuitenkin parempi. Siinä saa samalla ihanasti silitystä ja pusuja ja penistä.
Filovirus

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Vastaan, että kumppanin kanssa, koska ne orgasmot eivät ole koskaan olleet laimeita ja muutenkin tuntuu koko kropassa erilailla kuin yksin puuhastellessa.
Kid

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kyllä se kumppanin kanssa on parasta. Siinä saa samalla sitä hellyyttä, mitä minä itse ainakin arvostan kovasti. Toki jos kumppani ei ole lähellä, oma apu pikaisin apu.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Seksihän on ainoastaan hydrauliikkaa ja välineurheilua, joten on toki ilmeistä, että masturbaatio on ainut keino saada asianmukainen ja standardit täyttävä tyydytys!
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 21.02.2006 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
hermine

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja hermine »

En kyllä varmasti saisi kenenkään kanssa, jos mun olisi pakko maata ihan paikallani ja rentona ja tämä sitten yksin siinä jotain askaroisi alapääni parissa. Eli kumppanin kanssa saaduissakin orkuissa on ainakin 70% omaa panostusta vaikken varsinaisesti itseäni koskettelisikaan.

Ilmeisesti koska oon kieroutunut bilesbolutka, mulle aika iso osa runkkaamisen iloa on nimenomaan se mikä tuntuu sormissa, ei pelkästään pimpassa. Eli vastaan että omakiva paraskiva. Vaikka toisaalta toinen ihminen kyllä pystyy koskettelemaan semmoisista suunnista mihin itse ei fyysisten rajoitteiden vuoksi pysty. Tai optimitilanne olisi tietysti itseaiheutetut orkut rakkaan ihmisen kainalossa.
Herra Manala

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lucky Luciano kirjoitti:Seksihän on ainoastaan hydrauliikkaa ja välineurheilua, joten on toki ilmeistä, että masturbaatio on ainut keino saada asianmukainen ja standardit täyttävä tyydytys.
Kiitti beibe. Sait mut kuulostamaan tosi hyvältä!
Exsat

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Vähän riippuu näkökulmasta. Itse ei jaksa yleensä panostaa juurikaan koko touhuun, nopeasti vain pahimmasta tykytyksetä eroon puolen minsan täsmähinkkauksella. Toisen kanssa taas tunnelma, hyväilyt ja toiminnan hitaus saavat lopputuloksenkin tuntumaan ihan eriltä.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Herra Manala kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Seksihän on ainoastaan hydrauliikkaa ja välineurheilua, joten on toki ilmeistä, että masturbaatio on ainut keino saada asianmukainen ja standardit täyttävä tyydytys!
Kiitti beibe. Sait mut kuulostamaan tosi hyvältä!
Tää saa mun hassunhauskan ironian lapsellisen kapeakatseista ketjunavausta kohtaan vaikuttamaan tosi, tosi huonolta!
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Olispa hienoa jos vois vastata, että kumppanin kanssa tietty.

Ei ole kuitenkaan vielä tullut vastaan sellaista kumppania joka yksin olisi saanut värähtelyjäni liikkeelle, aina on pitänyt itse auttaa. Joskus olen yritellyt sinnilläkin olla auttamatta mutta jossakin vaiheessa paikat kipeytyy jo siitä edes takas sahaamisesta nin, että pakkohan se on sor sor sormileikki aloittaa.

Itse saan kyllä yleensä aina itseltäni, joskus nopeasti, joskus joudun vaivaa vähän näkemään..

Kumppanin kanssa saa tietysti (siis vakikumppanin, paari- tai muista pikapanoista ei ole iloa tässäKÄÄN asiassa) sitä hellyyttä ja läheisyyttä mitä ei itse itselleen ikinä pysty tarjoamaan. Se rokkaa!! On joskus jopa parempaa kuin itse akti.

Toivottavasti jonakin päivänä voin vielä vastata, että kumppanin kanssa tietty!!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kumppanin kanssa, ehdottomasti.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Meik »

Itse tehtynä se on vähän kun söisi yhden nallekarkin karkkinälkään.
nypari

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja nypari »

Paras orccu on, kun (oma)nappula on hemaisevan naisen hemaisevan sykkivässä vitussa.
Kittys

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Kittys »

nypari kirjoitti:kun (oma)nappula..

Yyyh :shock: Nappula??
Avatar
Avaruuskatti
Kitinäaddikti
Viestit: 63
Liittynyt: 03.02.2006 11:48
Paikkakunta: Kissamuorin suuri pyökki

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Avaruuskatti »

nypari kirjoitti:Paras orccu on, kun (oma)nappula on hemaisevan naisen hemaisevan sykkivässä vitussa.
Vittu on vähintään viisi lasta alatiesynnyttäneellä naisella. Kai sinä sen tiedät? Sellaiset naiset ovat kyllä kovin kovin harvoin hemaisevia. Tai no, jokaisellahan meillä on mielipiteemme.
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.
nypari

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja nypari »

Avaruuskatti kirjoitti:
nypari kirjoitti:hemaisevan sykkivässä vitussa.
Vittu on vähintään viisi lasta alatiesynnyttäneellä naisella. Kai sinä sen tiedät? Sellaiset naiset ovat kyllä kovin kovin harvoin hemaisevia. Tai no, jokaisellahan meillä on mielipiteemme.
Joskus isot pojat vitulla kehuskelleet, ja joskus ravimies katsomosta huutanut, ettei näe hevonvittuakaan. Mä oon aina luullut et vittu liittyy jotenkin ylätiesynnytykseen, daah!
Patz

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Patz »

En osaa sanoa. Toivon kuitenkin sen olevan kumppanin kanssa omaa kättäkin parempaa! Sitä odotellessa...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityväki, saatteko itse tehtyä itsellenne parhaat orkut

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Exsat kirjoitti:Vähän riippuu näkökulmasta. Itse ei jaksa yleensä panostaa juurikaan koko touhuun, nopeasti vain pahimmasta tykytyksetä eroon puolen minsan täsmähinkkauksella. Toisen kanssa taas tunnelma, hyväilyt ja toiminnan hitaus saavat lopputuloksenkin tuntumaan ihan eriltä.
Kompskomps. Just näin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin