Harrastatko irtosuhteita?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
ElanorRaven

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Rapanhapakko kirjoitti:Mutta ihan käytännössä seksin saantiani HAITTAA tämä nykykulttuuri, että pitää olla rela kaunis trendikäs pelimies, että piparia saa OLLENKAAN.
Hmm... Ei se ihan noin mene. Kaikilla on omat makunsa, ja kaikkiin ei todellakaan iske kaunis, trendikäs pelimies. Sinä päivänä kun minä isken silmäni moiseen, niin passittakaa minut hoitoon.
RolloTomasi

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ElanorRaven kirjoitti:Kaikilla on omat makunsa...
ja sitten on niitä, jotka eivät ole kenenkään makuun.
ElanorRaven

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

RolloTomasi kirjoitti:ja sitten on niitä, jotka eivät ole kenenkään makuun.
Minä sanon, että joka ikinen on jonkun makuun. Toisinaan se on vaan niin vaikeaa löytää se joku. Sanokaan hölmöksi, mutta olen aivan varma siitä, että jokaiselle on joku jossain.
RolloTomasi

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ElanorRaven kirjoitti:Toisinaan se on vaan niin vaikeaa löytää se joku. Sanokaan hölmöksi, mutta olen aivan varma siitä, että jokaiselle on joku jossain.
Aika iso planeetta ja vaikka jokaiselle joku olisikin jossain, se ei tarkoita, että nämä kaksi koskaan kohtaisivat.
ElanorRaven

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

RolloTomasi kirjoitti:Aika iso planeetta ja vaikka jokaiselle joku olisikin jossain, se ei tarkoita, että nämä kaksi koskaan kohtaisivat.
Okei, muokkaan kommenttiani - ei voi olla mahdollista, että jokaiselle olisi vain yksi ainoa jossain. Kyllä niitä ihmisiä on useampiakin, joilla kemiat sopivat yhteen. Ihan Suomessakin, ja varmaan joka kaupungissakin. Ainakin minun romantikon sydämeni haluaa siihen uskoa.
RolloTomasi

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ElanorRaven kirjoitti:Kyllä niitä ihmisiä on useampiakin, joilla kemiat sopivat yhteen. Ihan Suomessakin, ja varmaan joka kaupungissakin. Ainakin minun romantikon sydämeni haluaa siihen uskoa.
Tuohon on oman kokemuksen perusteella vaikea uskoa. Ei niitä yksinkertaisesti voi olla. Toki jollekin voi olla enemmän ja toiselle vähemmän.
nojoojust

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

RolloTomasi kirjoitti:Tuohon on oman kokemuksen perusteella vaikea uskoa. Ei niitä yksinkertaisesti voi olla. Toki jollekin voi olla enemmän ja toiselle vähemmän.
Kyllä niitä voi olla, vaikka vielä ei olisikaan löytynyt. Yksi masennuksen harmillisimpia puolia on se, että ei millään jaksa uskoa että kannattaisi etsiä, saati sitten että jaksaisi etsiä tarpeeksi. Sinun surumielinen huumorisi on sen verran ihastuttavaa, että en jaksa uskoa ettei kukaan osaisi sitä arvostaa.
Exsat

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Sinkkuaikoina tuli kyllä harrastettua seksiä, mutta sellaiset ns. yhden illan jutut ei selvästikään olleet mun juttu, kummasti aina venähtivät toiseen iltaan ja kolmanteen ja..

Ja jostain kautta ne miehet oli aina jo valmiiksi tuttuja, mitään saman illan baaripokia ei ole näkynyt lukion jälkeen nurkissa. Mä olen sen verran ujo, että ajatus jonkun vieraan kotiin menemisestä/kutsumisesta omaan kotiin ja vielä sen edessä riisumisesta ja kaikesta muusta tuntuu aivan liian pelottavalta. Joku tuttu ja turvallinen on selvästi enemmän se mun juttu!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mitään periaatepäätöksiä ei ole tehtynä irtoseksin harjoittamisen tai harjoittamatta jättämisen suhteen. Jos aika, paikka ja henkilökemiat tuntuvat yhteenlaskettuna hyvältä yhtälöltä niin saattaa sitä itsensä löytää harjoittamasta irtoseksiä. Harvoin näin on kuitenkaan yhtälö hyvältä tuntunut ja ihan muutamaan kertaan on nämä jutut jääneet. Eivät myöskään yleensä ole olleet mitään maata mullistavia kokemuksia joten sikälikään eivät ole houkuttaneet jatkuviin uusintoihin. Seksi ilman tunnetta on jotenkin tyhjää. Vastaan siis EI, en "harrasta" irtosuhteita.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Exsat kirjoitti:Sinkkuaikoina tuli kyllä harrastettua seksiä
Son cosas de la vida.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

RolloTomasi kirjoitti: Aika iso planeetta ja vaikka jokaiselle joku olisikin jossain, se ei tarkoita, että nämä kaksi koskaan kohtaisivat.
Puhumattakaan siitä, että kohtaaminen johtaisi sen pidemmälle, tapoja tyriä kun on rajaton määrä, kun taas tapoja päästä ihmissuhteen onnelaan on rajallinen määrä. Todennäköisyyslaskenta tietää kertoa, että rajallisen suhde rajattomaan lähentelee aina nollaa. Tästä päättelenkin, että onnistunut kohtaaminen on mahdotonta.

Vielä tosiaan pitää selittää, miksi jotkut kuitenkin tuntuvat kohtaavan.

Tai sitten eivät:

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/co ... 39_pf.html
Vastaa Viestiin