Harrastatko irtosuhteita?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Leilah

Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Kysymyksellä yritetään kartoittaa kityn todellista lutkien ja pukkien määrää. Eli harrastatko irtosuhteita, irtopanoja, yhden yön juttuja, toisin sanoen siis seksiä ennestään tuntemattoman henkilön kanssa? Selkeä vastaus ja lyhyet perustelut riittävät.

Minä en harrasta, enkä ole ikinä harrastanutkaan. Tällä hetkellä elän parisuhteessa. Tuskinpa harrastaisin vaikka olisin sinkku, sillä em. toimissa on suuri riski joutua sukupuoliyhteyteen jonkun idiootin kanssa ja päätyä poikien kaljaillan puheenaiheeksi tyyliin "Olipa se lehmä saattanan huono pano ja pillukin oli väljä".
Viimeksi muokannut Leilah, 24.02.2006 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Leilah kirjoitti:Kysymyksellä yritetän kartoittaa kityn todellista lutkien ja pukkien määrää. Eli harrastatko irtosuhteita, irtopanoja, yhden yön juttuja, toisin sanoen siis seksiä ennestään tuntemattoman henkilön kanssa? Selkeä vastaus ja lyhyet perustelut riittävät.
Harrastin silloin sinkkuaikanani.
Hitto, lutka tai en, niin himot ja halut ne on mullakin. Jos oma käsi kyllästytti niin mikä jottei. Minä päätin kenen kanssa ja milloin. Se ei ollut antamista vaan ottamista.Mitä mä sitä häpeemään.
Jokainen tekee niinku ittestään parhaalta tuntuu.

Mikä siinä onkin että ihmisillä on niin kova tarve lokeroida toiset lutkiks tai pihtareiks tai jotain?
Mitä se toisen elämästä on pois, jos joku panee enemmän tai vähemmän?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Think »

Leilah kirjoitti: Minä en harrasta, enkä ole ikinä harrastanutkaan.
:komp:

Perustelut ovat yksikertaiset: Pelkästä yhdestä panosta en saa sitä mitä seksiltä haluan. Seksisuhde on sitten ihan eri juttu...

En ole kuitenkaan mitenkään yhdenyön suhteita vastaan. Jos siitä jotain saa irti, niin hyvähän niitä on harrastella.
Leilah kirjoitti: "Olipa se lehmä saattanan huono pano ja pillukin oli väljä".
[yleistys]
Eivät ne naiset puheissaan tästä jää yhtään "huonommiksi".
[/yleistys]
Ovela kuin orgasmi
Leilah

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Kid kirjoitti: Mikä siinä onkin että ihmisillä on niin kova tarve lokeroida toiset lutkiks tai pihtareiks tai jotain?
Mitä se toisen elämästä on pois, jos joku panee enemmän tai vähemmän?
Tarkoititko tämän minulle? Minä en moralisoi, olen vain utelias tämän itselleni vieraan asian suhteen. Niin, ja vaikka en yhdyntää vieraiden kanssa harrastakaan, niin muuta lutkailua kyllä!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

En suunnitellen niin että harrastan nyt irtosuhdetta tai otanpa nyt irtopanon. Jos tapaan jonkun kivan tyypin, voin kyllä harrastaa seksiä hänen kanssaan. Seksin jälkeisen yhteisen elämän mahdollisuus on kyllä mielessäni usein läsnä. Välillä mahdollisuus on olemassa, joskus taas huomaan jälkeenpäin, että ei todellakaan ole.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Leilah kirjoitti:
Kid kirjoitti: Mikä siinä onkin että ihmisillä on niin kova tarve lokeroida toiset lutkiks tai pihtareiks tai jotain?
Mitä se toisen elämästä on pois, jos joku panee enemmän tai vähemmän?
Tarkoititko tämän minulle?
En tarkoittanut. Kunhan pohdin ääneen.
Dumari

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:En suunnitellen niin että harrastan nyt irtosuhdetta tai otanpa nyt irtopanon. Jos tapaan jonkun kivan tyypin, voin kyllä harrastaa seksiä hänen kanssaan. Seksin jälkeisen yhteisen elämän mahdollisuus on kyllä mielessäni usein läsnä. Välillä mahdollisuus on olemassa, joskus taas huomaan jälkeenpäin, että ei todellakaan ole.
Varmaan eka kerta kun ollaan samoilla linjoilla :D
Juu ja tosi harva "harrastaa" irtosuhteita samoin kuin vaikka jotain urheilulajia.

Joskus natsaa, joskus ei... mutta en sitä kutsu "irtosuhteiden harrastamiseksi". Harvakseltaan on ollut ne tilanteet että pimperosta tulee kieltäydyttyä, mutta ehkä se on enempi sitä että kukaan ei tule sitä suoraan ehdottelemaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:Varmaan eka kerta kun ollaan samoilla linjoilla :D
Olisiko tämä nyt sitten oikea hetki virallistaa meidän parisuhde?
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Varmaan eka kerta kun ollaan samoilla linjoilla :D
Olisiko tämä nyt sitten oikea hetki virallistaa meidän parisuhde?
Sinäkö se olit joka halusi olla Dumarille vain ystävä?!?

Minulle irtosuhteet ovat parempia kuin ei suhdetta tai minkäänlaista (romanttista/seksuaalista) kontaktia ollenkaan vastakkaiseen sukupuoleen. Joissakin elämäntilanteissa myös virkistävä ja ehkä jopa itsetuntoa hieman kohottava asia.

Joo ja tärkeä lisäys: en siis harrasta niitä. Eipä niitä elämäni aikana kovin paljoa kuitenkaan ole kertynyt, yhtenä syynä varmasti varsin pitkä ex-parisuhteeni, jossa muista ongelmista huolimatta osasin pysytellä kaidalla tiellä loppuun asti.
Viimeksi muokannut hebuli, 24.02.2006 14:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Dumari

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Varmaan eka kerta kun ollaan samoilla linjoilla :D
Olisiko tämä nyt sitten oikea hetki virallistaa meidän parisuhde?
Aikun mä eilen erosin jartsasta, niin heti sä oot mun kimpussa :shock:
Tottakai voidaan virallistaa!



entulle taas sarkasmi-varoitus!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

En harrasta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen "harrastanut" niitä sinkkuaikoinani, nykyhetkestä en osaa sanoa. Kai minä "harrastaisin" vieläkin. Ei ole vaan osunut eteen tai sattunut kohdalle. Mieluummin nykyisin ratkaisisin asian jonkinlaisella pitempiaikaisella järjestelyllä, mutta en ole kokenut vielä halua siihenkään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Varmaan eka kerta kun ollaan samoilla linjoilla :D
Olisiko tämä nyt sitten oikea hetki virallistaa meidän parisuhde?
Aikun mä eilen erosin jartsasta, niin heti sä oot mun kimpussa :shock:
Tottakai voidaan virallistaa!



entulle taas sarkasmi-varoitus!
Hyvä, voidaan virallistaa se vaikka 1108:n pailuissa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sinkkuillessa kyllä ja mikä jottei. Riippuu tietysti tyypistä, ja pidemmällä aikavälillä sitä huomasi törmäävänsä niihin samoihin aina uudelleen , mikä oli vaan mukavaa. Kyllä mulla niisä pääosin hyvät fiilikset jäi ja osaa jututtaa mielellään vieläkin kun näkee. Se että onko se lutkamaista... en tiedä. Eikä oikeastaan kiinnostakaan, eipä luulis mun seksielämän muille kuuluvan.

Edit: minusta tuo sinkkuelämä on niin mukavaa että ihan tosissaan mietityttää raaskiiko siitä luopua. Omat hyvät puolensa molemmissa I suppose.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Koskaan en ole harrastanut enkä todennäköisesti tule hyvinpitkälti harrastamaankaan. :paavi:
Sinkkuna ei riittänyt pokka minkään "säätöjen" pokailemiseen, nyttemmin elän vakaasti parisuhteessa johon ei rinnakkaissuhteita kaivata.
Leilah

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Elukka kirjoitti:Sinkkuna ei riittänyt pokka minkään "säätöjen" pokailemiseen
Tästähän se irtosuhteiden puute taitaa minunkin kohdalla johtua. Lisäksi kauhee pelko siitä, että jestas jos toi nyt näkee mun selluliitin ja sitä alkaa yököttää. Haluaisin kyllä olla zeksuaalisesti vapautunut nainen, jees poks.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Leilah kirjoitti:kauhee pelko siitä, että jestas jos toi nyt näkee mun selluliitin ja sitä alkaa yököttää. Haluaisin kyllä olla zeksuaalisesti vapautunut nainen, jees poks.
Pöh. Tuskin on ihan täydellinen mies itsekään. Et kai sinäkään kyttää mitään tuollaista yksityiskohtaa siinä tilanteessa tai tunnelmassa?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Georgina kirjoitti:
Leilah kirjoitti:kauhee pelko siitä, että jestas jos toi nyt näkee mun selluliitin ja sitä alkaa yököttää. Haluaisin kyllä olla zeksuaalisesti vapautunut nainen, jees poks.
Pöh. Tuskin on ihan täydellinen mies itsekään. Et kai sinäkään kyttää mitään tuollaista yksityiskohtaa siinä tilanteessa tai tunnelmassa?
Oman kokemuksen perusteella: Ajatus menee jotakuinkin sitä rataa että "Niin mutta kun mä olenkin ruma ja toi on noin nätti."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elukka kirjoitti: Oman kokemuksen perusteella: Ajatus menee jotakuinkin sitä rataa että "Niin mutta kun mä olenkin ruma ja toi on noin nätti."
Jotain hyvää se toinenkin osapuoli on sinussa nähnyt jos on mukaan lähtenyt ;) Ei mun kokemuksen mukaan ne miehetkään kenen tahansa mukaan lähde ja ne ketkä lähtee niin ne voikin sitten jättää ihan omaan arvoonsa. (eikä siis ottaa mukaan)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Harrastan ja en.
Nuorempana tuli harrastettua enemmänkin, ku seksi oli niin uutta ja ihmeellistä. :)
Nykyään on kai yks vähän vakituisempi systeemi olemassa, mut en se on sit taas ihan toinen tarina.
Oikeastaan odotan vielä valkosella hevosella ratsastavaa ritari, joka hakee mut pois täältä jostain. Joten sitä ennen on aika sama, harrastanko irtoseksiä vai en.

(Öö..mitäköhän pointtia taas tässäkin kirjotuksessa oli??)

Ainiin, oli mulla yks jatkokysymyskin. Onko miesten mielestä sillä jotain merkitystä, "antaako" nainen ekana iltana? Siis niinku jatkon kannalta? Äh, en osaa taas selittää. Mut siis menettääkö sinä jotain helkutin arvotuspisteitä jos "antaa heti", ja sit haluiski nähä myöhemmin, ni vaikuttaako silloin ihan hutsulta?
En vain osaa. Kysyä selkeesti. No, ehkä joku tajus.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
nypari

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ei kai se nainen menetä yhtään arvostuspisteitä, jos oli seksi oli hyvää ja täten hyvä seksi vaan täydensi muuten hyvän paketin. Jos seksi ja sitä kautta nainen on huonoa, niin tilannehan on toinen. Tämä näin pelkistetysti, ja oletuksella, että nainen ei antaisi muille kuin minulle ja olisin naisen korkkaaja.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sipsi kirjoitti: Ainiin, oli mulla yks jatkokysymyskin. Onko miesten mielestä sillä jotain merkitystä, "antaako" nainen ekana iltana? Siis niinku jatkon kannalta? Äh, en osaa taas selittää. Mut siis menettääkö sinä jotain helkutin arvotuspisteitä jos "antaa heti", ja sit haluiski nähä myöhemmin, ni vaikuttaako silloin ihan hutsulta?
En vain osaa. Kysyä selkeesti. No, ehkä joku tajus.
Joidenkin mielestä on. Heidän mielestään ekan illan seksi on miehen harrastamana ihan ookoo, mutta sinun harrastamanasi ei. Voit tietenkin miettiä, haluaisitko yleensä olla tuollaisen miehen tyttöystävä. Yleensä noissa jutuissa on kysymys siitä, että miehet ottavat pimppaa, jos sitä niille annetaan, eivätkä niin mieti, onko tyyppi kiva vai ei. Se selviää myöhemmin, jos silloinkaan.

Onneksi näin vanhempana ei stressaa tuota asiaa niin kauheasti, mikä tarkoittaa yleensä sitä, että jos joku mies kiinnostuu minusta, voin harrastaa seksiä vaikka heti, jos siltä tuntuu, enkä rupea käyttäytymään sen jälkeen epätoivoisesti ja peläten, että tämä juttu kaatuu nyt tähän. Näin vanhempana myös päätyy sänkyyn useammin sellaisten tyyppien kanssa, joita pihtaus ei kiinnosta.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Kid »

sipsi kirjoitti: Ainiin, oli mulla yks jatkokysymyskin. Onko miesten mielestä sillä jotain merkitystä, "antaako" nainen ekana iltana? Siis niinku jatkon kannalta?
Tää on asia (siis yks niistä monista) jota mä en ymmärrä. Jos kerran kundi haluu pillua, niin miks nainen ei vois yhtä paljon haluta kyrpää? Mikskä se jatko siitä muuttuis jos muutenki synkkaa kun vaan seksin saralla.
Ja miks aina se menee/ihmiset puuhuu niinpäin että jos nainen "antaa", jatkosta ei välttämäti tuu mitään. Eikös se mene myös toisinpäin. Eli jos mies "antaa" niin nainen ajattelee "helppo nakki-jatkosta ei hyvää seuraa".
1108

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pitkästä suhteesta erottuani joskus 2002 harrastin urakalla irtosuhteita. Parhainmillaan (pahinmillaan) ke, pe ja la lähti erimuija himasta, naapurikin alkoi vittuileen moiselle tahdille.
Tätä paskaa jaksoin noin 3½kk, alkoi olemaan henkinen tasapaino aika viturallaan. Lopetin ja aloin seurusteleen mukavimman kanssa-->kihloihin-->puukko selkään-->ero.

Kokemuksesta oppineena, en aloittanut harrastamaan irtosuhteita.

Muutakun iiihan vähän...vahingossa...ei se ollut tarkoitus...
sinkkumatti

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Onneksi näin vanhempana ei stressaa tuota asiaa niin kauheasti, mikä tarkoittaa yleensä sitä, että jos joku mies kiinnostuu minusta, voin harrastaa seksiä vaikka heti, jos siltä tuntuu, enkä rupea käyttäytymään sen jälkeen epätoivoisesti ja peläten, että tämä juttu kaatuu nyt tähän.
Gimme 5!

Olen harrastanut irtosuhteita.. paljon. Nyt ollut viimeiset vuodet sen suhteen paljon hiljaisempaa, koska siitä touhusta on nähty ja koettu kaikki mahdollinen. Irtosuhteet eivät tarjoa minulle enää mitään sellaista, jota kaipaisin.

Sen sijaan viimeisen seurustelusuhteen seitsemän viikon alkutreffailu ilman seksiä oli parhautta. Oli ihan helvetin hienoa aloittaa suhde tuolla tavalla..
Vastaa Viestiin