Harrastatko irtosuhteita?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Deleted-432

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

Safi: sanoisin nyt yhden tietyn sanan. alkaa samalla kirjaimella kuin "leija" mutta olkoon :D
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

No kerro jo Gattaca, oliko Lumikki lutka kun bunkkasi seitsemän miehen kanssa? Silti sekin sai lopussa jonkun prinssin nakin värähtelemään ylä-C:ssä.

Tätä mun pitikin muuten kysyä sulta aikaisemmin:
Rapanhapakko kirjoitti:Katkeruuspuolena mainitsen tietysti, (ja NYT todella jankutan vanhoja :D) että minua on järkyttänyt, että kun seksi on minulle se kaikkein vaikeimmin saavutettava asia, että miten sitä muille "VAIN SATTUU".
...
Ja samat naiset on mun kanssa niinkuin Neitsyt Marioita.
Niin että miksi olet katkera jostain (=irtoseksi) jota et omien sanojesi mukaan edes halua, ainakaan kyseisiltä naisilta? Vai olisko sittenkin niin että kyllä sullekin se pipuli kelpaisi muodossa jos toisessa, jos joku vain tarjoaisi? Ihan riippumatta siitä mitä selität kieltäytymisistäsi teinipystytussujen lähentely-yrityksiltä?

Muista Gattaca nyt kuitenkin ettei ihmisviha yleensäkään ja varsinkaan naisviha ole seksikästä. Ehkä asosiaalinen käytöksesi on yksi tärkeimmistä syistä miksi pipulit kiertävät sinut kaukaa aivan kuten puron pinnalla kelluvat lehdet kiertävät Masamunen miekan (hieman japanilaista miekantekijämytologiaa tähän väliin). Niin ja ennenkuin selität että Masamunen miekka oli se hyvä miekka, muista ettei se kuitenkaan huudellut "LUTKA!" ohi lipuville lehdille, jotka sen sijaan osuivat ja halkesivat kahtia Muramasan demoniseen miekkaan.
Viimeksi muokannut hebuli, 01.03.2006 0:30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Nowaysis

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

En näköjään harrasta.
nypari

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ne harrastaa mua tai siis... yksi kerrallaan ja monta päällekäin, eiku...
Kittys

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

nypari kirjoitti:Ne harrastaa mua tai siis... yksi kerrallaan ja monta päällekäin, eiku...
Kiinni jäit! :p:
Deleted-432

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

hebuli kirjoitti:Niin että miksi olet katkera jostain (=irtoseksi) jota et omien sanojesi mukaan edes halua, ainakaan kyseisiltä naisilta? Vai olisko sittenkin niin että kyllä sullekin se pipuli kelpaisi muodossa jos toisessa, jos joku vain tarjoaisi? Ihan riippumatta siitä mitä selität kieltäytymisistäsi teinipystytussujen lähentely-yrityksiltä?.
Keisi (case) on se, että tarttisin YHDEN ilmaisen seksikokemuksen tietääkseni olevani ihminen. Ei mitään halua ottaa hommaa niin keskeiseksi elämänsisällöksi, kuin tämä genitaalien vastakkain hinkkaaminen vaihtuvien jopa kymmenien partnerien kanssa on jo ihan tarpeeksi saaneille täällä. Aika kumma minusta ottaa se elämänsisällöksi. Niinkuin söisi tuhansia litroja jäätelöä. Minulle runkkaaminen on sitä, mutta se on haaveilua siitä yhdestä seksin saannista. Kun sen saisin, nou hätä odotella "sitä oikeaa" ja runkkailla vaikka loppuikäni.

(ni joo.. periaatteessa viettely-pillunnuolu -keikkani jolloin ei Karhusta ja stressistä johtuen seissyt, oli jo sitä seksin saantia, että mitä mää valitan.. kesken jääneenä ei kuitenkaan ihan sama..)

Mutta ihan käytännössä seksin saantiani HAITTAA tämä nykykulttuuri, että pitää olla rela kaunis trendikäs pelimies, että piparia saa OLLENKAAN. Jos olisi niin, että seksin saa romanttisen rakkauden kautta, niin ehkäpä minäkin löytäisin enemmän asiaan vakavasti suhtautuvia naisia, joista yhden kanssa seksiä harrastaisi. Enkä olisi vain "vonkaaja", lihapala jota mitataan ulkoisten avujen mukaan tai parhaimmillaan sen naisen yksi "inbetweener"
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Väitätkö oikeasti ettemme joutuisi kuulemaan vuodatuksiasi, jos olisit saanut/ottanut siltä sinua lähestyneeltä teinipystypissikseltä? Nälällä on ikävä tapa kasvaa syödessä, usko pois.

Ongelma ei selvästikään ole se että ihmiset harrastavat seksiä, vaan se että he eivät harrasta sitä sinun kanssasi. Heti kun alat kuolata enemmän itsesi tasoisten naisten perään niiden teinipystytisujen puolesta, saatat alkaa saada jonkinlaista ymmärrystä muiltakin kuin itseltäsi.

(Kuinkakohan monta miljoonaa kertaa nämä samat keskustelut on käyty ja kysymykset esitetty? Sori muille että jaksan jankuttaa Gattacalle samasta vanhasta, olen kai niin tylsistynyt. Ei pitäisi ruokkia nukkuvaa Karhua. Öit.)
Deleted-432

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

hebuli kirjoitti:Väitätkö oikeasti ettemme joutuisi kuulemaan vuodatuksiasi, jos olisit saanut/ottanut siltä sinua lähestyneeltä teinipystypissikseltä? Nälällä on ikävä tapa kasvaa syödessä, usko pois.

Ongelma ei selvästikään ole se että ihmiset harrastavat seksiä, vaan se että he eivät harrasta sitä sinun kanssasi. Heti kun alat kuolata enemmän itsesi tasoisten naisten perään niiden teinipystytisujen puolesta, saatat alkaa saada jonkinlaista ymmärrystä muiltakin kuin itseltäsi.
.)
ETTE joutuisi kuulemaan, varsinkaan jos sillä yhdellä kerralla minulla olisi SEISSYT! :D

Mutta silti nykymeno ON minusta äklöttävää, ja voin raportoida sen äklöttävyydestä sitten jos ja kun saan irtopillua.

Suunnitelmissa on pistää puku päälle, lutkia halveksiva asenne sisäisesti. mutta pelimiehen elkeet ulkoisesti.

Eniten vituttaa ettei useatkaan täällä ota hommaa niin rehellisesti kuin Jouden, tuo rehellinen kusettaja.
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Rapanhapakko kirjoitti:Eniten vituttaa ettei useatkaan täällä ota hommaa niin rehellisesti kuin Jouden, tuo rehellinen kusettaja.
Paskapuhetta. Heti jos joku kertoo avoimesti monipuolisesta seksielämästään, sinä närkästyt kovasti. Onni onnettomuudessa on se etteivät useimmat kykene ottamaan sinua ollenkaan vakavasti, ja mielipiteesi ovat heille täysin yhdentekeviä noin niinku kosmisessa mittakaavassa.
Deleted-432

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

Jouskalla nyt kumminkin on selvästi täällä kerrottu taktisen pelimiehen tyyli, jota hän varmaan EI paljasta niille, joita mulkuttelee.

Jouska ehkä arvostaa lutkia, koska on pukki, mutta minulle on valjennut, että saadakseni piparia minun pitää lakata kunnioittamasta naisia (tai siis lutkia) ihmisenä, ja härskisti houkutella heidät alleni/päälleni/eteeni.

Minua on estänyt, että olen luullut naisten olevan herkkiä ja hienoja olentoja joilla on syviä tunteita.

Niinhän ne täällä väittää, mutta Joudenit ja kaltaisensa panee mennen, tullen ja palaten.

Eli siis tuleva taktiikkani on pikkutakki päällä hämätä naisia paskapuheilla ja mielistelyillä, panna heitä ja todellakin olla kunnioittamatta aamulla :D
Niinamaria

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

Mitenkäs se lutkuus oikein määritellään? Minusta olisi kiva olla edes jossain kontekstissa lutka, kun on aika nunna olo...
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Niinamaria kirjoitti:Mitenkäs se lutkuus oikein määritellään? Minusta olisi kiva olla edes jossain kontekstissa lutka, kun on aika nunna olo...
Lutkia on kaikki, jotka ei anna G:lle ja uuden taktiikan mukaan nekin jotka mahdollisesti aantaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Niinamaria

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

BrianW kirjoitti:Lutkia on kaikki, jotka ei anna G:lle ja uuden taktiikan mukaan nekin jotka mahdollisesti aantaa.
Hienoa, voin sitten sanoa olevani varmuudella lutka 8)
Elukka

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Niinamaria kirjoitti:Mitenkäs se lutkuus oikein määritellään? Minusta olisi kiva olla edes jossain kontekstissa lutka, kun on aika nunna olo...
Kaikki Naiset ovat Lutkia paitsi Gattacan Äiti. :P
Deleted-432

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

Elukka kirjoitti:
Niinamaria kirjoitti:Mitenkäs se lutkuus oikein määritellään? Minusta olisi kiva olla edes jossain kontekstissa lutka, kun on aika nunna olo...
Kaikki Naiset ovat Lutkia paitsi Gattacan Äiti. :P
En menis takuuseen.. olin luullut että äitini eka seurustelusuhde 15 wee eteenpäin oli herkkää kädestä pitämistä.. nyt se on kertonut nähneensä erektoituneen peniksen lukuisia kertoja jo silloin... :shock:

Mutta antoi piparia kyllä vasta isälleni.. sitten niitä "lykästi", siis saivat MINUT :D
sinkkumatti

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Rapanhapakko kirjoitti:Mutta antoi piparia kyllä vasta isälleni.. sitten niitä "lykästi", siis saivat MINUT :D
Ja tässä on tulos siitä, kun ei testaa muita tarpeeksi ennen kuin alkaa penskoja tekemään. Tuloksena täysin susi tuotantokappale.

Sori, oli liian houkutteleva kuittailupaikka :P
MarthaFocker

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ei kuulkaaa ei tuollainen 'seksittömyys naimisiin asti' sovi nykymualimaan.
Varmaan koeajoivat jo viime vuosisadan alkupuolellakin, mutta siitä ei vain puhuttu. Gattacan mutsikin on varmaan saanut parrua ihan mekon täydeltä, älkää nyt viittikö! ---> lutka!

Ja nykysin kun on näitä seurakuntanuoria, jotka muka uskovat tuohonkin hapatukseen, niin vittuakaan niitäkään kiinnosta. Eivät vain kerro rukouspiirissään muilla uskisnuorille. Kotosalla nussivat kuin pienet pupuset ja rukoilevat päälle "joo sori jesse kun pantiin. ps. kiitti orkuista".

Kyllä maailma on tälläisenään paljon parempi. Maailma on Lutkien, eiksni Hapanberberi?
Deleted-432

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

Mä epäilen, että äitee on runkanna kyrpöö 15 weee...
Mutta antoi pillua vasta isälleni..
6 vuotta panoa useimmiten ilman ehkäisyä, sitten "lykästi"

ja niin, oli todellakin ennen avioliittoa, sopimus oli, että jos "lykästää" (minä siis) heti naimisiin. Hääkuvassaan olen siis myös minä mukana niiku piilossa :oops:

Edit: äitini sanoi niinä vuosina rukoilleensa: "Jumala tai Saatana, antakaa minulle lapsi". Nyt sanoo, että ne molemmat antoivat samassa paketissa ..
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Rapanhapakko kirjoitti:Jouska ehkä arvostaa lutkia, koska on pukki, mutta minulle on valjennut, että saadakseni piparia minun pitää lakata kunnioittamasta naisia (tai siis lutkia) ihmisenä, ja härskisti houkutella heidät alleni/päälleni/eteeni.
Onnea vaan matkaan. Kerro vuoden kuluttua miten hyvin "uusi" taktiikkasi toimi. Olen perusluonteeltani kuitenkin skeptikko, en yleensä usko tuollaisiin yliluonnollisiin ilmiöihin.
Deleted-432

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

hebuli kirjoitti:
Rapanhapakko kirjoitti:Jouska ehkä arvostaa lutkia, koska on pukki, mutta minulle on valjennut, että saadakseni piparia minun pitää lakata kunnioittamasta naisia (tai siis lutkia) ihmisenä, ja härskisti houkutella heidät alleni/päälleni/eteeni.
Onnea vaan matkaan. Kerro vuoden kuluttua miten hyvin "uusi" taktiikkasi toimi. Olen perusluonteeltani kuitenkin skeptikko, en yleensä usko tuollaisiin yliluonnollisiin ilmiöihin.
Niin, perusongelma on, että olen niin RUMA.
sinkkumatti

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Rapanhapakko kirjoitti:Niin, perusongelma on, että olen niin RUMA.
Pokaa rumia naisia. Samat panohalut niilläkin on.
ElanorRaven

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

sinkkumatti kirjoitti:Pokaa rumia naisia. Samat panohalut niilläkin on.
Ja kauniit naiset on kaikki lutkia.
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Rapanhapakko kirjoitti:Niin, perusongelma on, että olen niin RUMA.
Ja edelleen uskot että pystyt kompensoimaan tuota nostamalla naisvihaasi entisestään? Lisäksi, kuten SM sanoi, pyri pokaamaan naisia joiden voisi edes kuvitella kiinnostuvan sinusta vastavuoroisesti (enkä puhu nyt edes ulkonäöstä). Kyllä sellaisiakin varmasti on, kunhan et pelota niitä pois avoimella tai piilovihamielisyydelläsi. Jos taas et kykene tuntemaan vetoa niitä naisia kohtaan jotka saattaisivat kiinnostua sinusta, sinulla on Ongelma.
Angita

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Eipä nuo irtosuhteet enää kiinnosta. Joskus menneisyydessä kyllä paikkailin niillä yksinäisyydentunnettani, seksinnälkääni ja seikkailunhaluani. Vaikka minulle ei tällä hetkellä maistukaan, en niitä missään nimessä tuomitse. Varmasti sopivat monellekin ja kukin taaplaa tyylillään.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Riippuu toki pimpasta miten paljon sitä jaellaan.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Vastaa Viestiin