Harrastatko irtosuhteita?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
sinkkumatti

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

MGandhi kirjoitti:Mitä onko yläkerrassa joku hottis punapää??!??!!!
On. Ihan hemmetin hyvännäkönen assari :P

Edit.


Dough. Saatana. Nyt se Gandhi kelas het yläkertaan.,
Viimeksi muokannut sinkkumatti, 27.02.2006 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

sinkkumatti kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mitä ihmettä? Ootsä töissä jossain missä ei oo ollenkaan naisia?
Hei, Ei kaikki böönat lue kityä tiiäks :piru:

Mut oishan se ihan hemmetin hienoa et se yläkerran hottis punapää juoksis nyt het alakertaan.. :P
No lähetä sille sähköpostia. 8)
"Neukkari se ja se, klo 14.00. Be there!" Lyhysti ja ytimekkäästi.

(No ei..mua vaan kaduttaa etten ite uskaltanu tehä yhtään mitään ku maailman söötein poika oli viel tääl töissä. Olen nörtti, harmittaa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
MGandhi

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sinkkumatti kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Mitä onko yläkerrassa joku hottis punapää??!??!!!
On. Ihan hemmetin hyvännäkönen assari :P
Ei saatana... vitosessa vai kutosessa? :D
sinkkumatti

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

MGandhi kirjoitti:Ei saatana... vitosessa vai kutosessa? :D

Vitosesssa kun viimeks tsekkasin. Pitkät punaset hiukset ja joku 27 vee, 170 cm hoikka ja hottis tsiguli. Uh.

:twisted: Harmi ettei tonne vitoseen oo ikinä mitään asiaa..
MGandhi

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sinkkumatti kirjoitti: :twisted: Harmi ettei tonne vitoseen oo ikinä mitään asiaa..
No ei kyl oo, mutta ainahan sitä voi itse tästä lähtien varata neukkarin vain vitosesta! :D
sinkkumatti

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

MGandhi kirjoitti:No ei kyl oo, mutta ainahan sitä voi itse tästä lähtien varata neukkarin vain vitosesta!
Niin on. Kerro mille ajalle varasit, niin mä meen sinne tuntia ennen sen assarin kanssa, niin saat sitte pitää palaveria hyvissä aromeissa 8)

Partsille ny?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Otanko taksin vai riittääkö jos tulen julkisilla?
Ei väliä, mut muista koukata toi Keikkaus mukaan kun tuut. Eikä sitten liian pitkiä korkoja. Mie en yletä. :P
Te ootte ihania!
Kikkelis kokkelis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

hebuli kirjoitti:Ekanakaan, vertailun tekemiseen ei periaatteessa tarvita kovinkaan montaa otosta.
Ei, mutta enemmän kuin yksi kuitenkin!
hebuli kirjoitti:Toisekseen, eikö tuota ajatusta voisi mielestäsi soveltaa myös miehiin? Seksuaalisesti aktiivisemmat ja enemmän kokemusta hankkineet miehet ovat todennäköisemmin "parempia" siinä ja suhtautuvat asiaan intohimoisemmin?
No mutta kun minun miehiä koskeva otokseni antaa täydellisesti päinvastaisen tuloksen. Laitetaan kokeneisuusjärjestykseen:

1. Mies, jolla oli ollut kymmeniä (ehkä yli satakin) eri kumppaneita. Petti jokaisessa seurustelusuhteistaan ja kertoi tästä avoimesti. Uskoi pienen kikkelinsä olevan ehdoton turn off minulle, mikä ei pitänyt paikkaansa. Seksi oli erittäin, erittäin tekniikkapainotteista, kaikkien muiden osa-alueiden kustannuksella. Minun piti asettua täsmälleen oikeanlaisiin asentoihin (neuvoja sateli, eikä sellaiseen kiihottavaan sävyyn vaan kuivan insinöörimäisesti esitettyinä) ja tehdä oikeat asiat oikeilla hetkillä. Tuntui siltä, että ihmisyydelleni ei ollut mitään käyttöä - hänelle olisi paremmin sopinut seksirobotti jonka voi ohjelmoida sekunnin tarkkuudella toimimaan juuri halutulla tavalla. Minun huomioimisestani ei tietysti ollut tietoakaan.

Kokeilin myös käyttäytyä samalla tavalla kuin hän, eli käskyttää häntä tekemään juttuja joista itse pidän, mutta se ei toiminut ollenkaan. Hän vaati koko ajan sataprosenttisen huomioni ja paneutumiseni hänen mekanistisiin mielitekoihinsa. Oikea pikku prinsessa, jolla nimenomaan oli kompleksinen suhde itseensä, vartaloonsa ja seksiin. Hänen kohdallaan tuntuisi luontevalta ajatella, että kumppaneita on ollut hurjat määrät vain siksi ettei kukaan suostu tuohon hullunmyllyyn hänen kanssaan kovin monta kertaa.

2. Kumppaneita hieman yli kymmenen, joista kaksi seurustelusuhteista, loput deittailukontekstista (määritelläänkö sellaiset irtosuhteiksi?). Henkilöllä oli aika voimakkaita käsityksiä siitä, "mistä naiset pitävät" (ihan kuin kaikki naiset olisivat samanlaisia!). Yllättäen osa niistä meni minun kohdallani ihan metsään. Ihmettelin vähän, ovatko muka kaikki muut naiset kuin yhdestä muotista valettuja (ja siis aika erilaisia kuin minä), vai voiko olla että monikin nainen antaa suhdetta viriteltäessä ymmärtää pitävänsä sellaisistakin jutuista, joista eivät oikeasti nauti. No, onhan sekin mahdollista että kaverin deiteiksi oli syystä tai toisesta valikoitunut vain tietyntyyppisiä naisia. Hänen oppimiensa "faktojen" poisoppimisessa meni kauan. Toisaalta hän oli halukas ja kyvykäs oppimaan uuttakin. Seksuaalisten mieltymystemme yhteensaattamisprojekti onnistui, ja jäljelle jäi ihana, seksuaalisesti avoin ja estoton mies (ja sitten seksi olikin samanlaista kuin tuossa seuraavassa kohdassa).

3. Kumppaneita 8 kpl, joista 6 kpl seurustelusuhteista. Seksi oli alusta lähtien avointa, intohimoista, estotonta ja siihen osallistuvien ihmisten persoonallisuuksista kumpuavaa. Eli tuntui siltä ettei kenelläkään parilla koko maailmassa ole eikä tule olemaan samanlaista seksiä kuin meillä.

4. Kumppaneita tai suhdetta muistuttavia järjestelyjä 7 kpl, irtosuhteita ei ollenkaan. Sama juttu kuin edellisen kanssa. Teknisesti olisi ollut parantamisen varaa (ja varmaan olisimme parantaneetkin, jos homma olisi jatkunut pidempään), mutta henkisesti oli niin hienoa ettei paremmasta väliä. Tekniset puutteet eivät ainakaan minua haittaa yhtään niin paljon kuin avoimuuden ja henkisen antautumisen puute (jos totta puhutaan, en näe pieniä teknisiä osaamattomuuksia edes puutteina). Tekniikkaa voi aina opettaa toiselle (ja usein pitääkin opettaa, vaikka toinen olisikin kokenut), avautumisen opettaminen taas on paljon hankalampaa - tai, jos henkilö on liian estoinen ja ongelmainen, jopa mahdotonta.

Jätän vertailun ulkopuolelle ensimmäisen seurustelusuhteeni, jonka alkaessa olimme sen verran nuoria ja kiimaisia että en pidä sitä vertailukelpoisena (vaikka ei se tuossa nähtävää korrelaatiota kyseenalaistakaan), ja teininä koetun seksisuhteen itseäni selvästi vanhemman miehen kanssa kahdesta syystä: en tiedä paljonko hänellä oli ollut kumppaneita, ja emme harrastaneet yhdyntää, joten en voi arvioida seksiä kokonaisvaltaisesti.

Edit: asiavirheiden korjausta
Viimeksi muokannut EveryWoman, 27.02.2006 21:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
nypari

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Jaa että ryhmäseksiä? Mä tuon aneroksen, mun oman pikku söpöliinini. Varokaa tytöt ja pojat kans! Kenenkään berbeeri ei ole suojassa, panssaripöksyjen lukoille on yleisavain, ettekä ehdi enää edes sarjoittaa lukkojanne!

*kuiskaa anerokselle, et odota vielä hetki*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Jaa että ryhmäseksiä? Mä tuon aneroksen, mun oman pikku söpöliinini. Varokaa tytöt ja pojat kans! Kenenkään berbeeri ei ole suojassa, panssaripöksyjen lukoille on yleisavain, ettekä ehdi enää edes sarjoittaa lukkojanne!

*kuiskaa anerokselle, et odota vielä hetki*
Avaimenreikiä siis rasvaamaan!
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Parasta on juuri se, että lutkuus ei näy päälle päin, vaan siitä annetaan vain pienejä vinkkejä! Sitten voi yllättää.
Tarkoitin lähinnä että tässä seksuaalikeskeisessä ilmapiirissä monet vähemmän asiasta kiinnostuneet haluavat antaa itsestään lutkamaisen tai panomiesmäisen kuvan, koska sen katsotaan kuuluvan asiaan ja luullaan että ilman suurta kiinnostusta seksiin et ole mitään. Se keimailu tai suuret puheet ovatkin lähinnä näyttelemistä ja itsetehostusta.
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

EveryWoman kirjoitti: 2. Kumppaneita yli parikymmentä kahdesta pitkästä ja yksiavioisesta suhteesta huolimatta (eli lyhyen ajan sisällä hankittu paljon kokemuksia). Perusteli irtosekstailuaan sillä, että halusi oppia. Tällä kaverilla olikin sitten aika voimakkaita käsityksiä siitä, "mistä naiset pitävät" (ihan kuin kaikki naiset olisivat samanlaisia!).
Kummalla tavalla kuvittelet tuollaisen väärän käsityksen muodostuvan helpommin: vähäisellä määrällä ex-seksikumppaneita, vai suuremmalla? Jos henkilöllä on takanaan vain yksi pidempi (seksi)suhde, eikö silloin ole todennäköisempää että hän kuvittelee kaikkien pitävän samasta kuin ex-kumppaninsa? "Kyllä tää ainakin ennen toimi...".

Pistin myös merkille että kaikilla ex-kumppaneillasi, myös niillä parhaimmilla tapauksilla, oli kuitenkin ollut varsin mittava määrä seksikumppaneita, varsinkin kun kyseessä oli pidempiaikaisia suhteita. (7-8 on mielestäni jo suht paljon, riippuen henkilön iästä). Kyllä tuollaisellakin otoksella luulisi jo oppivan miten eri tavalla erilaiset ihmiset suhtautuvat seksiin ja mistä mieltyvät.

Sitä voin kompata että pelkillä yhden yön suhteilla voi myös tulla kovin yksipuolinen kuva seksistä, jos ei pääse kunnolla edes tutustumaan kehenkään eivätkä tunteet näyttele koskaan mitään osaa seksissä. Useimmiten ihmisillä on kuitenkin myös niitä hieman pidempiä ja merkittävämpiäkin suhteita takanaan.

Huomaan myös että keskustelu on tainnut mennä sivupoluille. Tämähän taisi lähteä siitä mitä miehet ajattelevat naisesta joka on valmis antamaan ekoilla treffeillä. En muista tuliko se toinenkin puoli selvitettyä, mitä naiset ovat mieltä jos mies pihtaa, tai vastaavasti jos vonkaa ekalla kerralla.
HellBell

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

EveryWoman kirjoitti: Tjaah. Onpa sekin jollain tavalla aika surullista, jos yhdenillansuhteita harrastamattomana pitäisi ajatella olevansa seksuaalisesti rajoittunut pihtariraasu, jolla on kompleksinen suhde itseensä, vartaloonsa ja seksiin.
Olisikohan sitä aivan mahdotonta ajatella, että halukkuus sarjanussintaan ei korreloisi seksuaalisen itsetuntemuksen kanssa erityisen hyvin? Voin kuvitella naisia, jotka hankkivat runsaasti seksikokemuksia vain tunteakseen itsensä jollakin tavalla hyväksytyiksi, eli alistuvat panopuiksi sen sijaan että oikeasti nauttisivat tekemisistään - ja voin kuvitella "pihtareita", joille seksi merkitsee niin kokonaisvaltaista ja monitasoista antautumista toiselle, että on itsestään selvää ettei sillä tavalla ole edes mahdollista antautua ennen kuin toisesta on tullut läheinen ja monella eri tasolla tuttu. Ja sitten tosiaan niitä jo mainittuja kompleksipihtareita ja rentoja auervaaranaisia.
Kyllä.Täyttä asiaa. En voisi enempää olla samoilla linjoilla tässä. Mainiosti pistetty, EW.

(AAMEN.)

Johan se nyt on hemmetti kun täällä täytyy aina liittää seksuaaliseen harrastuneisuuteen/harrastamattomuuteen kaikenlaisia muita persoonallisuuden piirteitä. Ei voisi enempää tympäistä.
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sinkkumatti kirjoitti::twisted: Harmi ettei tonne vitoseen oo ikinä mitään asiaa..
Seksi on Asiaa.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Leilah kirjoitti:Lisäksi kauhee pelko siitä, että jestas jos toi nyt näkee mun selluliitin ja sitä alkaa yököttää.
Niin. Ja entä - jestas - sitten? Eikö olisi kaikkineen järkevämpää huolehtia siitä, tunnustaako itse itsensä kuin siitä, sattuuko kelpaamaan jollekin toiselle? Etenkin kyseen ollessa jostain pillunhimoisesta, humaltuneesta random x -tapauksesta, jonka kunnioitus sinua kohtaan on muutenkin tasoa "kiva pillu, ota suihin".

Jotain suhteellisuudentajua.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 01.03.2006 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sinkkumatti kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:No ei kyl oo, mutta ainahan sitä voi itse tästä lähtien varata neukkarin vain vitosesta!
Niin on. Kerro mille ajalle varasit, niin mä meen sinne tuntia ennen sen assarin kanssa, niin saat sitte pitää palaveria hyvissä aromeissa 8)
Mitäs veikkaatte poijjaat, olisitteko yhdessä valmiita pieneen 2M+N actioniin mainitun punapään kanssa, niin selviytyisitte yhdellä ajanvarauksella? :twisted: (veikkaan että siitä sessiosta moni kitynainen haluaisi kuvamateriaalia)
Viimeksi muokannut hebuli, 27.02.2006 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sinkkumatti

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

hebuli kirjoitti:Mitäs veikkaatte poijjaat, olisitteko yhdessä valmiita pieneen 2M+N actioniin mainitun punapään kanssa?
Jahas, ajattelitko kans alkaa varaamaan täältä neukkaria?

Sitä paitsi se on niin näppärän näköinen neito, et mä olen mustasukkainen jo pelkästä ajatuksestakin.
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Eijjei, pääni tuskin kestäisi 3M+N actionia, enkä edes sopisi samaan kuvaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

hebuli kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: 2. Kumppaneita yli parikymmentä kahdesta pitkästä ja yksiavioisesta suhteesta huolimatta (eli lyhyen ajan sisällä hankittu paljon kokemuksia). Perusteli irtosekstailuaan sillä, että halusi oppia. Tällä kaverilla olikin sitten aika voimakkaita käsityksiä siitä, "mistä naiset pitävät" (ihan kuin kaikki naiset olisivat samanlaisia!).
Kummalla tavalla kuvittelet tuollaisen väärän käsityksen muodostuvan helpommin: vähäisellä määrällä ex-seksikumppaneita, vai suuremmalla? Jos henkilöllä on takanaan vain yksi pidempi (seksi)suhde, eikö silloin ole todennäköisempää että hän kuvittelee kaikkien pitävän samasta kuin ex-kumppaninsa? "Kyllä tää ainakin ennen toimi...".
Kummallakin tavalla voinee päätyä väärinkäsityksiin, jos itse suhtautuu seksiin mekaanisena välineurheiluna. Yhden kumppanin kanssa otos on tietysti vähemmän edustava kuin monen, paitsi jos ne monet syystä tai toisesta käyttäytyvät vallitsevan sosiaalisen mallin mukaan sen sijaan että edellyttäisivät toiselta sellaista seksiä josta oikeasti itse nauttivat. Toisaalta yhden kumppanin kanssa pidempään oltaessa seksin tunnepuoli alkaa yleensä kukoistaa, jolloin ehkä paremmin sisäistää sen ettei mekaniikka ole seksissä olennaisinta.

Nuo minun otoksessani näkyvät seksikäyttäytymisen erot eivät selity kumppanien määrällä, vaan pikemminkin kolmas muuttuja (persoonallisuuden erot) selittää sekä kumppanien vähyyttä/paljoutta että seksin avoimuutta/mekanistisuutta. Vähiten kumppaneita noista miehistä oli niillä, jotka tunsivat itsensä parhaiten ja joiden itseluottamus oli selvästi keskimääräistä parempi - eniten taas sillä jolla oli persoonallisuutensakin kanssa eniten ongelmia. Ei liene yllättävää, että itsensä kanssa hyvin toimeen tuleva henkilö on myös mukavampaa sänkyseuraa, ja että tätä etua ei voi ylittää millään määrällä seksuaalista kokeneisuutta. Korostan kuitenkin, että otokseni on niin pieni, ettei kumppanien määrän ja persoonallisuuden tasapainoisuuden välisestä korrelaatiosta voi sen avulla vetää yleisiä johtopäätöksiä. Sen kuitenkin mielestäni voi todeta, että esittämäsi korrelaatio (enemmän kumppaneita = parempaa seksiä) ei ole todellinen.
Pistin myös merkille että kaikilla ex-kumppaneillasi, myös niillä parhaimmilla tapauksilla, oli kuitenkin ollut varsin mittava määrä seksikumppaneita, varsinkin kun kyseessä oli pidempiaikaisia suhteita. (7-8 on mielestäni jo suht paljon, riippuen henkilön iästä).
Nuo, joilla oli 7 tai 8 kumppania, eivät kuitenkaan "harrasta irtosuhteita". Toinen oli kokeillut, vain todetakseen ettei hän pidä sellaisesta, toinen ei ollut viitsinyt edes kokeilla. Ja joukossa, jossa yhdellä on ollut yli sata kumppania, en sanoisi että 7-8 on "varsin mittava määrä"! :D
Kyllä tuollaisellakin otoksella luulisi jo oppivan miten eri tavalla erilaiset ihmiset suhtautuvat seksiin ja mistä mieltyvät.
Myönnetään, että varmaan siitäkin on etua verrattuna täydelliseen kokemattomuuteen tai yhteen ainoaan kokemukseen.
Huomaan myös että keskustelu on tainnut mennä sivupoluille. Tämähän taisi lähteä siitä mitä miehet ajattelevat naisesta joka on valmis antamaan ekoilla treffeillä. En muista tuliko se toinenkin puoli selvitettyä, mitä naiset ovat mieltä jos mies pihtaa, tai vastaavasti jos vonkaa ekalla kerralla.
Ah, niinpä! No, sanotaan, että se kahdeksan kumppanin mies pihtasi vähän vielä aloitettuamme seurustelun "virallisesti", ja se oli minusta kiduttavuudessaan aivan mahtavaa. Seitsemän kumppanin miehen kanssa menimme sänkyyn heti tavatessamme ensimmäistä kertaa IRL, ja sekin oli aivan mahtavaa. Tärkeämpää on se, että ymmärtää tilannetta ja toimii sen mukaan, kuin se monennellako tapaamiskerralla mitäkin tapahtuu. Eli kuten seksiaktissa, tässäkin asiassa henkinen ymmärrys menee teknisen toteutuksen edelle.
nojoojust

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

EveryWoman kirjoitti:No mutta kun minun miehiä koskeva otokseni antaa täydellisesti päinvastaisen tuloksen. Laitetaan kokeneisuusjärjestykseen:

1. Mies, jolla oli ollut kymmeniä (ehkä yli satakin) eri kumppaneita. Petti jokaisessa seurustelusuhteistaan ja kertoi tästä avoimesti. Uskoi pienen kikkelinsä olevan ehdoton turn off minulle, mikä ei pitänyt paikkaansa. Seksi oli erittäin, erittäin tekniikkapainotteista, kaikkien muiden osa-alueiden kustannuksella. Minun piti asettua täsmälleen oikeanlaisiin asentoihin (neuvoja sateli, eikä sellaiseen kiihottavaan sävyyn vaan kuivan insinöörimäisesti esitettyinä) ja tehdä oikeat asiat oikeilla hetkillä. Tuntui siltä, että ihmisyydelleni ei ollut mitään käyttöä - hänelle olisi paremmin sopinut seksirobotti jonka voi ohjelmoida sekunnin tarkkuudella toimimaan juuri halutulla tavalla. Minun huomioimisestani ei tietysti ollut tietoakaan.
Olemme tainneet tapailla samaa miestä... :barf: Ainakin jos sinunkin tapauksesi jopa piirsi kuvia vaaditusta asennosta selkärangan nikamia myöten. Siinä vaiheessa kun piti samanaikaisesti muistaa pään, käsien, alaselän, takapuolen, lantion, polvien ja nilkkojen asianmukaiset sijoituskohdat, menivät aivoni totaalisesti solmuun, enkä yksinkertaisesti kyennyt noudattamaan kaikkia ohjeita.

Sen hän taas tulkitsi minun taholtani tulevaksi "henkiseksi väkivallaksi", koska "ei seksi voi olla noin vaikeaa", joten tietenkin tein asiat väärin "tahallani". Ihana suhde, josta toivuin vain masennuslääkkeiden avulla...
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

nojoojust kirjoitti:Olemme tainneet tapailla samaa miestä... :barf: Ainakin jos sinunkin tapauksesi jopa piirsi kuvia vaaditusta asennosta selkärangan nikamia myöten. Siinä vaiheessa kun piti samanaikaisesti muistaa pään, käsien, alaselän, takapuolen, lantion, polvien ja nilkkojen asianmukaiset sijoituskohdat, menivät aivoni totaalisesti solmuun, enkä yksinkertaisesti kyennyt noudattamaan kaikkia ohjeita.

Sen hän taas tulkitsi minun taholtani tulevaksi "henkiseksi väkivallaksi", koska "ei seksi voi olla noin vaikeaa", joten tietenkin tein asiat väärin "tahallani". Ihana suhde, josta toivuin vain masennuslääkkeiden avulla...
:laatta: Voi kammotus sentään! Se minun tuttavuuteni ei sentään noin pahassa jamassa ollut vielä, joskin hyvää vauhtia tuohon suuntaan menossa. Hänelläkin tuntui olevan sellainen käsitys, että lisää iloa seksiin voi saada ainoastaan sen teknisellä ja yksipuolisella täydellistämisellä. Kurja ajatellakin mitä hänelle nykyisin mahtaa kuulua. Tuo tie kun päättyy väkisinkin joskus, ja jos sen kulkee loppuun saakka, paluuta ei taida enää olla. :cry:

Kyllä tuo onneksi terapiassa kävi silloinkin. Ja yritti vetää minutkin terapeutikseen - itse sanelemillaan tavoilla ja ehdoilla. Tämä ei tietenkään toiminut, vaikka periaatteessa olisin ollut halukas auttamaan (omilla ehdoillani), joten jouduin hankkiutumaan hänestä kokonaan eroon. Aika pitkään jaksoi soitella perään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nojoojust kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:1. Mies, jolla oli ollut kymmeniä (ehkä yli satakin) eri kumppaneita. Petti jokaisessa seurustelusuhteistaan ja kertoi tästä avoimesti...
Olemme tainneet tapailla samaa miestä... :barf: Ainakin jos sinunkin tapauksesi jopa piirsi kuvia vaaditusta asennosta selkärangan nikamia myöten. Siinä vaiheessa kun piti samanaikaisesti muistaa pään, käsien, alaselän, takapuolen, lantion, polvien ja nilkkojen asianmukaiset sijoituskohdat, menivät aivoni totaalisesti solmuun, enkä yksinkertaisesti kyennyt noudattamaan kaikkia ohjeita.

Sen hän taas tulkitsi minun taholtani tulevaksi "henkiseksi väkivallaksi", koska "ei seksi voi olla noin vaikeaa", joten tietenkin tein asiat väärin "tahallani". Ihana suhde, josta toivuin vain masennuslääkkeiden avulla...
Karmealta kuulostava ukko.

Tässä rupeaa vähän muistumaan mieleen, että nuorempana seula seksikumppaneiden valinnassa öh, ei ollut ihan niin tiukka kuin nykyään. Muistin juuri, että kerran päädyin harrastamaan seksiä kundin kanssa, jolla ei seisonut niin millään ja suunnilleen ainoa keino, joka vähän auttoi, oli kuvitella, että hän raiskaa naapurintyttöä. Voi jesses sentään. Sama kundi oli myös pannut samaa thai-tyttöä kuin isänsä, tosin eivät nyt sentään yhtä aikaa. Kaikennäköisiä ukkoja sitä on tullut harrastettuakin. Näin vanhemmiten miesvalintani ovat olleet tasapainoisempia.
Kikkelis kokkelis.
Filovirus

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Kun tässä ketjussa, nyt tehdään näitä kommentteja omiin kokemuksiinsa perustuneina, niin haluan minäkin änkeä itseni ryhmään.

Jossain, joku jo mainitsi aikaisemmin, että joku voi ajatella seksikumppaneiden liiallisen määrän viittaavan mahdollisuuteen uskottomuudesta.

MUTU tuntumalla minä taas heittäisin, että vähemmän kokeneet ( en viittaa suoranaisesti irtosuhteita vähän kokeneeseen vaan ylipäätänsä seksuaalisesti vähän kokeneeseen taikka ei ollenkaan kokeneeseen) ovat alttiimpia juoksemaan vieraissa. Itselläni on ollut kolme suhteellisen kokematonta ja yksi kokematonkin kumppanina, ja kaikkien kanssa oli samat ongelmat. Jokaisella oli kaipuu saada lisää nimenomaan seksuaalisia kokemuksia, josta tietty seurasi ongelmia kun kuitenkin halusivat sitoutua tosissaan minuun. Eikä nämä herrat muutenkaan olleet kovin vapaamielisiä seksin suhteen ---> kokeilunhaluisia tai henkisesti taidokkaita, seksi oli omalla tavallaan tabu ---> ei oikein luonnistu minun kanssa, koska arvostan ja haluan hyvää parisuhde seksiä. Ja voi, että sitä kalapaliikkia kun olin ihan kamalan lutka kun olin menettänyt neitsyyteni ensirakkaudelleni vuoden seurustelun jälkeen. Hyvin kuvaa herrojen suhtautumista seksuaalisuuteen ja seksiin. Minä olen erittäin tyytyväinen siihen, että mieheni on elämässään ehtinyt kokea, osaa arvostaa samalla tavalla hyvää ja kaunista seksiä niinQ itse, eikä hätkähdä pienistä, eikä isoistakaan seksuaalisista jutuista joita päässäni pyörii.
Elukka

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Filovirus kirjoitti: MUTU tuntumalla minä taas heittäisin, että vähemmän kokeneet ( en viittaa suoranaisesti irtosuhteita vähän kokeneeseen vaan ylipäätänsä seksuaalisesti vähän kokeneeseen taikka ei ollenkaan kokeneeseen) ovat alttiimpia juoksemaan vieraissa. Itselläni on ollut kolme suhteellisen kokematonta ja yksi kokematonkin kumppanina, ja kaikkien kanssa oli samat ongelmat. Jokaisella oli kaipuu saada lisää nimenomaan seksuaalisia kokemuksia, josta tietty seurasi ongelmia kun kuitenkin halusivat sitoutua tosissaan minuun.
Aa Ankka taisi sivuta aihetta jo aiemmin. Vähemmän kokeneelle parisuhdekumppanille saattaa toisinaan iskeä uteliaisuus sen suhteen, millaista olisi harrastaa "vertailevaa tutkimusta" vastakkaisen sukupuolen seksitavoista.
Sanoisin kuitenkin, että pettämisen todennäköisyys riippuu enemmän impulsiivisuudesta kuin kokemusten määrästä.
Filovirus

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Elukka kirjoitti:
Aa Ankka taisi sivuta aihetta jo aiemmin. Vähemmän kokeneelle parisuhdekumppanille saattaa toisinaan iskeä uteliaisuus sen suhteen, millaista olisi harrastaa "vertailevaa tutkimusta" vastakkaisen sukupuolen seksitavoista.
Sanoisin kuitenkin, että pettämisen todennäköisyys riippuu enemmän impulsiivisuudesta kuin kokemusten määrästä.
Joo, huomasin kyllä. Kirjoitukseni ideahan oli mennä MUTU tuntumalla eteenpäin. Siksi en allekirjoita, enkä tule allekirjoittamaan, että olisi faktaa paljon kokeneen/ vähän kokeneen mahdollisuuksista uskottomuuteen. Se kun on ihan yksilöstä kiinni.

edit: muokkausta
Vastaa Viestiin