Seksitaidot

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Leilah

Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Irtosuhde-ketjussa esitettiin ajatus, että paljon irtosuhteita harrastavat naiset olisivat seksin suhteen taitavampia, rennompia ja avoimempia kuin irtosuhteita välttävät. Tästä heräsikin sitten ajatus, että mitä siellä sängyssä pitää osata ja miten olla, jotta juuri sinä, mies tai nainen, olisit tyytyväinen?
Koska itse olen zexuaalisesti ujo ja estynyt pihtari, niin minulle riittää viisi eri asentoa variaatioineen, näppärät kädet ja satunnainen oraalinen ilo.

Keskustellaan nyt asioista niiden oikeilla nimillä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Enemmän kuin siitä, osaako tehdä tempun 3, 56 ja 107 ja taipuuko jalka niskan taakse, on kyse asenteesta. Uteliaisuus on plussaa niin että voi miettiä, että mikäköhän liike tai asento tuntuisi hyvältä ja sellainen terve asenne omaan seksuaalisuuteensa ja vartaloonsa ja itseensä niin että voi tehdä sängyssä mitä haluaa ja miettiä, mistä toinen tykkäisi ja mistä itse. (Eikä tämä tarkoita sitä, että minä esim. haluaisin kokeilla joka kerta jotain uutta, ei todellakaan.) Ja jos joku ujostuttaa tai mietityttää, voi puhua siitä. Ja uskaltaa antaa heittäytyä nautintoon ja olla ajattelematta liikaa. Ja uskaltaa olla herkkä ja tarvitseva. Nam...

Ihmiset ovat seksimieltymyksiltään niin erilaisia, että voin kuvitella, että eivät kaikki halua samantyyppistä estottomuutta.

Jos mietin niitä vähäisiä huonoja seksikokemuksiani niin niistä parista miehestä toinen oli jotenkin ihan avuton seksissä. Siltä tuli parin työnnön päästä ja se oli sitä mieltä, että asialle ei voi tehdä mitään. Seksi myös jotenkin ujostutti ja nolostutti sitä. Toinen oli vähän samanlainen kuin ensimmäinen.

Ja onhan niitä muitakin sellaisia piirteitä, jotka eivät minua niin sytytä.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Leilah kirjoitti:...
Ei pidä ottaa noin itseensä. Ei minullakaan niitä irtosuhteita tai muitakaan ole niin paljoa plakkariini tullut, että voisin henkilökohtaisen nouhaun kasvaneen kovinkaan merkittäviin mittoihin. Pitkän parisuhteen jälkeen oli jopa pieni järkytys välillä huomata että asia mistä A piti kuin sika limpusta ja oikein vaatimalla vaati sitä, B ei voi sietää samaa (ja kyse saattoi olla niinkin tavanomaisesta asiasta kuin suuseksi, ei mistään sen pervommasta).

Seksi on kuin tanssi, ja parhaimmillaan se sujuukin kuin tanssi. Jos et tanssi ollenkaan kenenkään kanssa, on suuri todennäköisyys että saatat olla vielä kovin kömpelö tanssin saralla, vaikka olisikin opetellut teoriaa kirjoista ja elokuvista. Voidaan myös perustellusti epäillä ettei sinua ehkä edes kiinnosta tanssiminen kovinkaan paljoa.

Jos harjoittelet tanssia saman partnerin kanssa vuosikausia, saatat hyvinkin tulla erinomaiseksi tanssijaksi, mutta lähinnä vain tietyn tai tietyntyyppisten vastaparien kanssa (kumppanisi). Jos taas joskus vaihtelet tanssipareja jopa useita illoissa kuin seksipartnereita ikään, kokemuksesi erilaisten ihmisten ja ihmistyyppien kanssa yhteentoimimisesta lisääntyy vääjäämättä.

Jos olet kymmenen vuoden aikana ehtinyt oppia mistä kumppanisi kiihottuu seksissä ja mistä napista pitää painaa, et kuitenkaan edelleenkään tiedä miten joku aivan eri tyyppinen suhtautuu samaan asiaan, etkä myöskään ole enää samalla tavalla harjaantunut kuulostelemaan (uuden) kumppanin mieltymyksiä. Olet mahdollisesti jauhanut nuo kymmenen vuotta yhtä ja samaa eli sitä mistä kumppanisi juuri sattui tykkäämään, joten repertuaarisikin on rajoittuneempi.

Olen pahoillani että kirjoitin seksistä yllä kovin kalseaan ja tekniseen sävyyn, mutta en jaksa tässä toistella tunnettuja totuuksia siitä kuinka tunteetkin ovat tärkeitä seksissä ja kuinka hyvä parisuhdeseksi on parhautta. Ai no nyt ne tuli kuitenkin sanottua.

Joka tapauksessa, ehkä tärkein pointti aikaisemmassa keskustelussa oli kuitenkin se, että ns. lutkalla/pukilla on todennäköisemmin voimakkaampi libido (verrattuna siveään joka ei juurikaan tunne tarvetta seksiin ennenkuin Se Oikea tulee kohdalle), minkä osaltaan voi olettaa vaikuttavan hänen kiukkuisuuteensa ja kokeilunhaluunsa sängyssä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:Pitkän parisuhteen jälkeen oli jopa pieni järkytys välillä huomata että asia mistä A piti kuin sika limpusta ja oikein vaatimalla vaati sitä, B ei voi sietää samaa (ja kyse saattoi olla niinkin tavanomaisesta asiasta kuin suuseksi, ei mistään sen pervommasta).
Luulisin, että naiset eroavat tuossa enemmän kuin miehet, ainakin uskallan epäillä vähäisten naiskokemuksieni ja ystävien kanssa jutustelun perusteella. Yhtä mammaa ei kiinnostanut suuseksi mitenkään päin eikä toistakaan saanut koskea sinne. Ja yksi kaverini ei edes halua kokeilla anaaliseksiä. Luojan kiitos olen nainen ja saan harrastaa seksiä miesten kanssa, heidän kanssaan kun voi yleensä tehdä kaikkea kivaa. Tietty on niitä pyllyestyneitä, joiden berberille ei saa käydä, mutta ne nyt yleensä jäävät kelkasta pois joka tapauksessa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, tulipa kyllä mieleeni taas se heppu, jonka mielestä pillun nuoleminen on nounou, vaikka hänen munan imeminen on ihan pop. Onneksi muistin vain yhden. Joo, ja sitten nää, joiden mielestä kuukautisten aikaan ei voi koskea naiseen. Sellaisille miehille näytän vain perävaloja.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leilah kirjoitti:Keskustellaan nyt asioista niiden oikeilla nimillä.
Toistan aiemmin samantyylisessä ketjussa olleen kysymykseni. Vähätelläänkö taitotasoasi vai tunnetko jostakin muusta syystä itsesi riittämättömäksi sängyssä? Vai häiritseekö ainoastaan referenssitason puuttuminen?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Keikaus kirjoitti:Tietty on niitä pyllyestyneitä, joiden berberille ei saa käydä, mutta ne nyt yleensä jäävät kelkasta pois joka tapauksessa.
:D Hyvin puhuttu!

Fysiologinen este on asia erikseen - eikä se mitään jos sellaisia jonkin yksittäisen toiminnon suhteen onkin - mutta jos esteet ovat pelkästään korvien välissä, voi olettaa henkilön olevan muutenkin jäykempi ja kyvyttömämpi harrastamaan vapautunutta seksiä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja martza »

Mun mielestä perushomma lähtee oman itsensä hyvästä fyysisestä tuntemisesta, avoimmuudesta molemmin puolin, hyvästä mielikuvituksesta, rohkeudesta sekä partnerinsa kunniottamisesta. Nämä asiat, kun natsaavat kohdalleen, ei tarvitse miettiä, miten toimii vaan asiathan menevät omalla painollaan sängyssä ja sängyn ulkopuolella. Seksuaalinen ilo ja nautinto on taattu. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

hebuli kirjoitti:Joka tapauksessa, ehkä tärkein pointti aikaisemmassa keskustelussa oli kuitenkin se, että ns. lutkalla/pukilla on todennäköisemmin voimakkaampi libido (verrattuna siveään joka ei juurikaan tunne tarvetta seksiin ennenkuin Se Oikea tulee kohdalle), minkä osaltaan voi olettaa vaikuttavan hänen kiukkuisuuteensa ja kokeilunhaluunsa sängyssä.
Tuonpa sitten tähänkin ketjuun sen intohimon kanavoimiseen liittyvän teorian. Väitetään, että intohimoinen suhtautuminen uraan vähentää senhetkisiä seksuaalisia intohimoja ja päin vastoin. Omalla kohdallani olen huomannut tuon pitävän varsin hyvin paikkansa. En siis aivan heti nielisi väitettä, jonka mukaan menneisyyden seksuaalisen toiminnan frekvenssistä voisi päätellä seksuaalisen intohimon määrän ja laadun. Jos se intohimo on kanavoitu ammatinharjoittamiseen, se saattaa olla varsin voimakasta vaikka ei olisikaan purkautunut seksuaalisena toimintana.

Lisäksi kyseenalaistaisin tuotakin, että seksin harrastamattomuus olisi indikaatio siitä, että ei tunne tarvetta harrastaa seksiä. Itse valitsen ehdottomasti omat sormet tilanteessa, jossa on tarjolla ainoastaan täysin sopimattomia seksikumppaneita, panetuksen määrästä riippumatta. Se, kuinka paljon sopivia ja sopimattomia kenellekin löytyy, taas riippunee enemmän persoonallisuudesta kuin seksuaalisen himon voimakkuudesta.
Leilah

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Leilah »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Leilah kirjoitti:Keskustellaan nyt asioista niiden oikeilla nimillä.
Toistan aiemmin samantyylisessä ketjussa olleen kysymykseni. Vähätelläänkö taitotasoasi vai tunnetko jostakin muusta syystä itsesi riittämättömäksi sängyssä? Vai häiritseekö ainoastaan referenssitason puuttuminen?

Taitotasoani ei vähätellä enkä koe olevani riittämätön sängyssä. Enkä oikeastaan kaipaa lisää kokemuksiakaan. (Olen ehkä löytänyt sisäisen Gattacani, ja alan paheksua maailman menoa koska en ole itse siinä mukana.)

Jotenkin kävi myös ärsyttämään se, että irtosuhteilematon nainen olisi jotenkin seksuaalisesti vajaampi tai estoisempi kuin tavaraansa enemmän jakeleva. Ei se niin ole. Minä ainakin koen olevani hyvinkin aktiivinen, mutta en vain tee sitä kaikkien minua miellyttävien miesten kanssa.

Edit: Poistettu liian henk. koht. vuodatus.
Patz

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Patz »

Leilah kirjoitti:Mieheni mielestä olen pihtari, joka välttelee seksiä. Asia ei voisi olla enempää päinvastoin. Minä en saa seksiä riittävästi. Olen ratkaissut ongelman pitämällä omaa kivaa, usein. Siis niinku monta kertaa viikossa. Mieheni ei tiedä tästä.
Nyt en ihan ymmärrä. Millä perusteella miehesi kutsuu sina pihtariksi?
Onko peruste se, ettet ole aina valmiina hänen ehdottaessaan vai pitääkö hän sinua pihtarina siksi, ettet itse koskaan/tarpeeksi usein ehdota seksiä?

Lisäkysymyksiä seuraa kunhan ensin selvitään näistä ;)
PerttiMakimaa

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leilah kirjoitti:Taitotasoani ei vähätellä enkä koe olevani riittämätön sängyssä. Enkä oikeastaan kaipaa lisää kokemuksiakaan. (Olen ehkä löytänyt sisäisen Gattacani, ja alan paheksua maailman menoa koska en ole itse siinä mukana.)

Jotenkin kävi myös ärsyttämään se, että irtosuhteilematon nainen olisi jotenkin seksuaalisesti vajaampi tai estoisempi kuin tavaraansa enemmän jakeleva. Ei se niin ole. Minä ainakin koen olevani hyvinkin aktiivinen, mutta en vain tee sitä kaikkien minua miellyttävien miesten kanssa.

Edit: Poistettu liian henk. koht. vuodatus.
Onneksi ehdin lukea vuodatuksen. Voin sitä sen verran kommentoida, että toki nopea karjalaisluonteeni toki tuollaisessa tilanteessa kääntäisi syyttävän virtuaalisormensa sen toisen osapuolen suuntaan.

Eivät kai irtosuhteet ole hyvien seksitaitojen merkki? Ehkä minun ei pidä lukea tuota toista ketjua. Olen jättänyt sen tähän asti väliin...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Leilah kirjoitti: Jotenkin kävi myös ärsyttämään se, että irtosuhteilematon nainen olisi jotenkin seksuaalisesti vajaampi tai estoisempi kuin tavaraansa enemmän jakeleva. Ei se niin ole. Minä ainakin koen olevani hyvinkin aktiivinen, mutta en vain tee sitä kaikkien minua miellyttävien miesten kanssa.

Edit: Poistettu liian henk. koht. vuodatus.
Minäkin luin vuodatuksen ja kummalliselta kuulostaa.. Teillä taitaa olla joku solmu teidän suhteessanne. Olisi hyvä, jos saisitte sitä jotenkin avattua, joko juttelemalla kahden kesken tai sitten jonkun parisuhdeterapeutin luona.

Mitä tulee tuohon irtosuhteiden harrastamiseen niin kyllä sen mun mielestä on plussaa, jos ihminen on niitä harrastanut (siis turvallisesti jne.), se kun kertoo mielestäni tietynlaisesta heittäytymisestä ja estottomuudesta. Kyllä mua kiihottaa enemmän mies, joka on edes joskus elämässään vaikka pannut jossain raflan vessassa jotain ihanaa mimmiä, jonka on juuri tavannut kuin mies joka ei ole niin tehnyt.

Tulee mieleen yönmusta, joka jaksoi julistaa minulle kuinka seksi on lahja, jonka hän haluaa jakaa vain jonkun tosi tärkeän ihmisen kanssa. Blaah. Parasta oli vielä se, että se oli kuitenkin duunannut jotain asiakastaan työpöydällään ja kerran jotain amerikkalaista lesbokaveriaan. Näitä kokemuksia se sitten katui, kun taas mielestäni ne tarinat olisivat voineet olla mielenkiintoinen ja kiihottava lisä hänenkin kapeaan seksuaalihistoriaan. Mut kun ei, kun seksi on tuhmaa ja se pitäisi säästää sinne avioliittoon.
Kikkelis kokkelis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Leilah kirjoitti:Mieheni mielestä olen pihtari, joka välttelee seksiä. Asia ei voisi olla enempää päinvastoin. Minä en saa seksiä riittävästi. Olen ratkaissut ongelman pitämällä omaa kivaa, usein. Siis niinku monta kertaa viikossa. Mieheni ei tiedä tästä.
Nyt tuntuu tyhmältä kommentoida kun olet jo poistanut tuon omasta tekstistäsi (poistan kyllä tämän koko postauksen, jos et halua että tuo pätkä edelleen näkyy), mutta pakko esittää yksi arvelu:

A ei saa B:n kanssa sellaista seksiä, jota hän kaipaa, vaan ainoastaan omalta kannaltaan yhdentekevää toimintaa, joka ei tyydytä hänen seksuaalisuuttaan :arrow: A alkaa menettää kiinnostustaan seksiin B:n kanssa, koska hänelle aiheuttaa vain turhautumista ja katkeruutta että seksissä edetään yksinomaan B:n ehdoilla, jolloin A jää nuolemaan näppejään :arrow: A:n kannalta parempi ratkaisu on mieluummin fantasioida ja masturboida yksin :arrow: B ei tiedä tästä, vaan hänestä näyttää siltä että A ei ole enää ollenkaan kiinnostunut seksistä :arrow: B syyttelee A:ta pihtariksi ja frigidiksi.

Voisiko kyse olla tämäntyyppisestä kaavasta?
Filovirus

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Hmm. Seksistä ylipäänsä omasta mielestäni tekee hyvän yksinkertaisesti tunnepuoli. Kun on rakkautta, intohimoa, luottamusta ja kunnioitusta toista kohtaan ollaan jo hyvissä lähtökohdissa. Tähän kun yhdistää puhumisen ( valitettavasti monissa suhteissa tuntuu olevan tämä puhumattomuus omista haluista, toiveista --> häpeän tunne?) taito kummaltakin osapuolelta, mahdollisuus harjoitella, kokeilla uutta, mahdollisuus nauraa kun sattuu kömmähdyksiä, suoristuspaineet ovat tiessään. Niin monia tekijöitä.
ElanorRaven

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Keikaus kirjoitti:Joo, ja sitten nää, joiden mielestä kuukautisten aikaan ei voi koskea naiseen. Sellaisille miehille näytän vain perävaloja.
Tämä on mielenkiintoinen juttu... Miten nussivat kityläiset suhtautuvat menkat/seksi -yhdistelmään? Minä en edes halua harrastaa seksiä kuukautisten aikaan, enkä yhtään ihmettele niitä miehiä, jotka eivät myöskään halua. Olenko minä jotenkin outo nainen?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Joo, ja sitten nää, joiden mielestä kuukautisten aikaan ei voi koskea naiseen. Sellaisille miehille näytän vain perävaloja.
Tämä on mielenkiintoinen juttu... Miten nussivat kityläiset suhtautuvat menkat/seksi -yhdistelmään? Minä en edes halua harrastaa seksiä kuukautisten aikaan, enkä yhtään ihmettele niitä miehiä, jotka eivät myöskään halua. Olenko minä jotenkin outo nainen?
Et sinä ole outo. Ei kaikki halua.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:Minä en edes halua harrastaa seksiä kuukautisten aikaan, enkä yhtään ihmettele niitä miehiä, jotka eivät myöskään halua. Olenko minä jotenkin outo nainen?
No en nyt sanois. Sotkuista puuhaahan se on. Ei nyt mikään ehdoton nou-nou, mutta ei yhtä kivaa kuin muina aikoina ja vaatii erityisjärjestelyjä jottei lakanat tahriinnu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:No en nyt sanois. Sotkuista puuhaahan se on. Ei nyt mikään ehdoton nou-nou, mutta ei yhtä kivaa kuin muina aikoina ja vaatii erityisjärjestelyjä jottei lakanat tahriinnu.
Tulipa mieleen tästä taas yksi turnoff miehissä eli sotkemisen pelko. Ei silti, kyllä minäkin heitän pyyhkeen pepun alle, jos menkkaseksiä harrastan, mutta tarkoitan nyt sellaista nipotusta. Kerran yks kundi ei voinut harrastaa seksiä kotonaan, koska siitä olisi jäänyt jälkiä ja äiti olisi voinut aavistaa jotain. Kundi oli siis brassi ja asui vielä sikäläiseen tapaan kotona, vaikka oli päälle 20. Toisaalta kyllä ymmärrän tuon, en itsekään haluaisi jättää jälkiä äidin ihasteltavaksi, mutta toisaalta riski, että äiti huomaa, että hänen asunnossaan on harrastettu seksiä, on kai aika pieni. Eikä siis ollut menkat silloin. Yönmusta taas oli jotenkin typerän tarkka lakanoistaan, jotka hänen äitinsä oli hänelle ostanut ja jotka hänen äitinsä myös pesi, ja oli ihan että ethän nyt vaan valu verta niille. Vittu, otapa menkat edes yhdeksi kerraksi ja katso ettei pisaraakaan osu väärään paikkaan..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Vaola kirjoitti:
Leilah kirjoitti:
Paljon olen seksiä sitten vähän vakituisempien kumppanieni kanssa harrastanut, enkä usko että noista opitut jutut olisivat jotenkin vähemmän hyödyllisiä.

Kun mietin sitä tunnetta, kun menee uuden ihmisen kanssa sänkyyn, verrattuna seksin harrastamiseen vakituisen kumppanin kanssa, on kyllä vakkarin kanssa jo rennompaa. Jotenkin silloin on kaikista helpoin kokeilla kaikennäköistä :
Samaa mieltä. Yleensä kaikissa lajeissa vaaaditaan harjoitusta, niin tässäkin. Asenne on tietysti tärkeä. Estottomuus ja rohkeus totoeuttaa mielihalujaan. En ole varma onko pelkät runsaat yhdenyönsuhteet suora indikaattori tästä. .

Tässä olisi paljonkin sanottavaa ja hyviä näkemyksiähän täällä on esitetty.

Empiiristen havaintojeni perusteella ne muutamat, jotka olen kokenut erinomaisiksi sänkypedoiksi ovat omanneet pari yhteistä piirrettä:

-Kokemustasta, joka viitannee vahvaan libidoon.
-Järjestään bi-naisia

En tiedä onko merkitystä, mutta kärkikolmikossa on kaksi erikoissairaanhoitajaa, jotka ovat yleensä sekä lämmintä että räväkkää ja maanläheistä porukkaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
hebuli

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ElanorRaven kirjoitti:Tämä on mielenkiintoinen juttu... Miten nussivat kityläiset suhtautuvat menkat/seksi -yhdistelmään?
Kondomin käyttö + pyyhe alle kaiken varalta, jos ei halua lakanoita pyykkiin. Ja suuseksi on silloin nou nou. Ainakin noin sitä on tullut harrastettua, ja muistelen syynä tähän olleen ainakin sen että exän libido tuntui olevan erityisen korkealla juuri menkkojen aikana, joten ei ole ihme jos sitä tuli joskus silloinkin kokeiltua.
AarneAnkka

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:vaatii erityisjärjestelyjä jottei lakanat tahriinnu.
Eihän tota nyt luulisi huomaavan jos niissä lakanoissa on jo rotanverta... :)
Elukka

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:vaatii erityisjärjestelyjä jottei lakanat tahriinnu.
Eihän tota nyt luulisi huomaavan jos niissä lakanoissa on jo rotanverta... :)
Ei niissä kaikissa ole. :vihelt:
Nykyään kissat ei edes pääse syömään sängyssä kun on makkarin ovessa säppi.
Viimeksi muokannut Elukka, 27.02.2006 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja BrianW »

ElanorRaven kirjoitti: Tämä on mielenkiintoinen juttu... Miten nussivat kityläiset suhtautuvat menkat/seksi -yhdistelmään? Minä en edes halua harrastaa seksiä kuukautisten aikaan, enkä yhtään ihmettele niitä miehiä, jotka eivät myöskään halua. Olenko minä jotenkin outo nainen?
Eipä ole koskaan haitannut. Jos riittävän puoleensavetävä ja intoa herättävä kumppani, niin aina on keinot keksitty homma hoitaa osapuolten tyydytykseksi, joko a- tai b-rappuun.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
tonttu

Re: Seksitaidot

Viesti Kirjoittaja tonttu »

ElanorRaven kirjoitti: Tämä on mielenkiintoinen juttu... Miten nussivat kityläiset suhtautuvat menkat/seksi -yhdistelmään?
Mua ei kyllä menkat haittaa yhtään. Tosin jos on maha kovinkin pipi ja koskee, niin sillon ei luonnollisesti huvita yhtään. Vaikka toisaalta olen kuullut että seksi saattaisi lievittää menkkakipuja. Mene ja tiedä.
Sottaista se tosiaankin on niinkuin jo todettiin, mutta voihan sitä mennä vaikka suihkuun.

Minusta sinä et ole yhtään outo, jos et halua silloin nusutella.
Vastaa Viestiin