Sängyssä hyvä ihminen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lucky Luciano kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tuli hyvä olo pelkästään lukemalla. Alatsä oleen?
Karvapenaali ja herkkyys? Toki!
No se on sitten sillä selvä. Voin aivan hyvin vaihtaa pienen tumman miehen pieneen vaaleaan naiseen. Muista myös, että horoskooppimerkkini on skorpioni, mikä on sinulle tuttu juttu.
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Keikaus kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tuli hyvä olo pelkästään lukemalla. Alatsä oleen?
Karvapenaali ja herkkyys? Toki!
No se on sitten sillä selvä. Voin aivan hyvin vaihtaa pienen tumman miehen pieneen vaaleaan naiseen. Muista myös, että horoskooppimerkkini on skorpioni, mikä on sinulle tuttu juttu.
OT:ia pukkaa, mutta mieleni on jo jonkin aikaa tehnyt mieli kysyä, että kun kehut niitä skorppareita niin erinomaisiksi, niin mitkäs horomerkit ovat osoittautuneet kurjimmiksi :?:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Starflare kirjoitti:OT:ia pukkaa, mutta mieleni on jo jonkin aikaa tehnyt mieli kysyä, että kun kehut niitä skorppareita niin erinomaisiksi, niin mitkäs horomerkit ovat osoittautuneet kurjimmiksi :?:
En kai mä ole niitä niin kehunut? Kaikista merkeistä löytyy hei kivoja ja tyhmiä. :wink:

Miehistä siis niinkuin suhdemielessä olen ihanimmiksi todennut neitsyet ja kalat. Myös kauriissa on ollut potskua eli potentiaalia. Yksi ihana skorpionikin mulla oli, mutta on ollut myös muutama ei niin ihana.

Kauheimpia kokemuksia vesimiehestä ja leijonasta.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, mutta haluaisin kyllä sanoa, että ei niihin horomerkkeihin niin hirveästi kannata tuijotella.. Voi meinaan olla niin, ettei ne ole totta. Olen epäileväinen kuten kunnon skorpionin kuuluu olla.
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Keikaus kirjoitti: En kai mä ole niitä niin kehunut? Kaikista merkeistä löytyy hei kivoja ja tyhmiä. :wink:

Miehistä siis niinkuin suhdemielessä olen ihanimmiksi todennut neitsyet ja kalat. Myös kauriissa on ollut potskua eli potentiaalia. Yksi ihana skorpionikin mulla oli, mutta on ollut myös muutama ei niin ihana.

Kauheimpia kokemuksia vesimiehestä ja leijonasta.
Jonnin verran kuitenkii :) . Mutta kunhan utelin vain.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti:.. Skorpionit.. hoteimpia.. löpinää...
Hah! Pah! Oot väärillä jäljillä, JoudenXa. Skorpionit voi olla kiihkeitä, mutta eniten säpinäxiä on, no siinä merkissä mikä mun örkkiskamullakin on!
Totuus kirpasee.

Ja niitä sä et voi mennä pyörittämään miten haluut, nih! Ellet siis haluu joutuu Liisaks Ihmemaahan. Hehe.
<3
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja martza »

quote="Keikaus"]
Miehistä siis niinkuin suhdemielessä olen ihanimmiksi todennut neitsyet ja kalat

Ai niin, mutta haluaisin kyllä sanoa, että ei niihin horomerkkeihin niin hirveästi kannata tuijotella..
[/quote]

Mä olen ihan samaa mieltä, että ainakin "Neitsyt" horroskoopin omaavat miehet, ovat hyvin intohimoisa, tunteikkaita ja hyviä rakastajia.

Krhmmm........................

Kyllä mä ainakin uskon tähän Keikauksen toteamukseen, koska itse ole Neitsyt mies. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

martza kirjoitti:
Mä olen ihan samaa mieltä, että ainakin "Neitsyt" horroskoopin omaavat miehet, ovat hyvin intohimoisa, tunteikkaita ja hyviä rakastajia.
Osittain samaa mieltä. Mun kokemuksen mukaan vaan ehkä liiankin intohimoisia ja tunteikkaita.
Ton "hyvä rakastaja"-osuuden allekirjoitan.
*syvä huokaus*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Starflare

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

HotPants kirjoitti:
Hah! Pah! Oot väärillä jäljillä, JoudenXa. Skorpionit voi olla kiihkeitä, mutta eniten säpinäxiä on, no siinä merkissä mikä mun örkkiskamullakin on!
Totuus kirpasee.

Ja niitä sä et voi mennä pyörittämään miten haluut, nih! Ellet siis haluu joutuu Liisaks Ihmemaahan. Hehe.
1108 ilmeisesti :) .
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja martza »

sipsi kirjoitti: Osittain samaa mieltä. Mun kokemuksen mukaan vaan ehkä liiankin intohimoisia ja tunteikkaita.
Ton "hyvä rakastaja"-osuuden allekirjoitan.
*syvä huokaus*
Myönnän itsestäni hiukan myös tämän virheen, että joskus tulee oltua liiankin intohimoinen ja tunteikas. Minkäs sille luonnolleen voi. Elämähän on tarkoitettu nautittavaksi ja pitää ns "ottaa hetkistä" kiinni.

Joo itsekehu haisee täällä. Sorry vaan kaikille. Minua on kehuttu tällä "rakastajaroolin" osa-alueella vähän liiankin monta kertaa, mutta ei ole noussut päähän. Ehkä tämä ominaisuus heijastuu suoraan tuosta ensimmäisestä ominaisuudestani, tunteikas ja intohimoinen. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
safi

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja safi »

martza kirjoitti: Joo itsekehu haisee täällä. Sorry vaan kaikille. Minua on kehuttu tällä "rakastajaroolin" osa-alueella vähän liiankin monta kertaa, mutta ei ole noussut päähän. Ehkä tämä ominaisuus heijastuu suoraan tuosta ensimmäisestä ominaisuudestani, tunteikas ja intohimoinen.
Ai katos vaan huomasit itsekkin, että pikkasen on pisu noussut nuppiin ja varmaan vielä aika paljon sen ylikin. No mikäs siinä on pisun noustessa, kun ex-muijas ja nykyinen kihlattusi elikkäs kokonaiset kaksi eukkoa? on "rakastajarooliasi" ylistänyt.
Jotenkin aika tavalla surullisista, ettei tuohonkin ikään päässeellä ihmisellä ole koskaan muuta sanottavaa, kuin jo edellä mainitut eukot, suhteilut heihin ja tietty ne uskomattomat panokyvyt...hmm mahtoiko jotain oleellista jäädä mainitsematta..tuskin.
Ai niin, mutta oliskohan kyseessä se paljon puhuttu 50villitys. Siis niiQ aika jolloin ukot ostaa moottoripyöriä, vikittelee itseään huomattavasti nuorempia tyttösiä ja yrittää muutenkin epätoivoisesti saada takaisin menetettyä nuoruuttaan ja mieskuntoaan. Etkös sä sitä ikäluokkaa ollut? Sitten mä saattaisin ehkä jotenkin ymmärtää tuon mahdottoman vouhkaamisen omista kyvyistäsi.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja martza »

safi kirjoitti: Ai katos vaan huomasit itsekkin, että pikkasen on pisu noussut nuppiin ja varmaan vielä aika paljon sen ylikin. No mikäs siinä on pisun noustessa, kun ex-muijas ja nykyinen kihlattusi elikkäs kokonaiset kaksi eukkoa? on "rakastajarooliasi" ylistänyt.
Jotenkin aika tavalla surullisista, ettei tuohonkin ikään päässeellä ihmisellä ole koskaan muuta sanottavaa, kuin jo edellä mainitut eukot, suhteilut heihin ja tietty ne uskomattomat panokyvyt...hmm mahtoiko jotain oleellista jäädä mainitsematta..tuskin.
Ai niin, mutta oliskohan kyseessä se paljon puhuttu 50villitys. Siis niiQ aika jolloin ukot ostaa moottoripyöriä, vikittelee itseään huomattavasti nuorempia tyttösiä ja yrittää muutenkin epätoivoisesti saada takaisin menetettyä nuoruuttaan ja mieskuntoaan. Etkös sä sitä ikäluokkaa ollut? Sitten mä saattaisin ehkä jotenkin ymmärtää tuon mahdottoman vouhkaamisen omista kyvyistäsi.
Nohnoh. Ei saa pillastua. Elämäähän tämä vain on. :wink:
EX:stä, oli muuten kuin kuollut kala sängyssä, enkä häntä siitä koskaan edes moittinut.
Mulla on paljonkin sanottavaa, mutta ei tänne KITY foorumiin. Elän omaan elämääni, en KITYlle. Täällä käyn aina silloin tällöin, kun ei ole muutakaan tekemistä.
Alan lähestyä tuota ikäluokkaa, mutta 50:n villitystä ei ole ollut ja tuskin tulee olemaankaan. Mitä noihin nuorempiin tyttösiin tulee, ne ei todellakaan kiinnosta. Kyllä näin varttuneempana haluaa jotain muuta kuin nuoria tyttösiä. Kiva niitä on katsella ja nautinkin niiden katselemisesta "herrasmiesmäisesti", mutta siihen se jääkin. En koskaan syö raakoja hedelmiä. :wink:
Henkiset arvoni ovat jossain muualla.

"Kauneus on katoavaista ja rumuus senkun lisääntyy."
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:.. Skorpionit.. hoteimpia.. löpinää...
Hah! Pah! Oot väärillä jäljillä, JoudenXa. Skorpionit voi olla kiihkeitä, mutta eniten säpinäxiä on, no siinä merkissä mikä mun örkkiskamullakin on!
Totuus kirpasee.

Ja niitä sä et voi mennä pyörittämään miten haluut, nih! Ellet siis haluu joutuu Liisaks Ihmemaahan. Hehe.
No on tässä skorpparissa ainakin sen verran giimaa että esim tänä aamuna kun vähän mua lämmitti ja tosin muna tietysti seiso jo valmiix, niin ku hänellä oli menkuliinit eikä halunnut nussia, niin mitään sanomatta meni alas ja otti munan suuhun ja imi loppuun ja täytyy sanoa että tuntui että se sperman tulo ei lopu koskaan, koska viime orkusta oli jotain kaksi päivää..mut hyvin imi loppuun.

Ja enhän mä mitään pyöritä koska moon kaksonen eikä mun tarvi ketään pyörittää, vaan hauskaa on antaa daamien vähän pyörittää mua jos siis silta musta kulloinkin tuntuu.
Ollaan vaan ja nautitaan
hebuli

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

martza kirjoitti:EX:stä, oli muuten kuin kuollut kala sängyssä, enkä häntä siitä koskaan edes moittinut.
Voi helvetti sun kanssasi. Miten exäsi olisi edes pystynyt yrittämään päästä eroon lahnuudestaan, jos ei saa siitä kumppaniltaan (=sinulta) suoraa palautetta? Päätit sitten vaan kipata koko ongelmatapauksen jollekin toiselle miehelle ilman että olisit ensin yrittänyt korjata kyseistä ongelmaa, koska niin oli sinulle helpointa? Vetoat varmaankin "herrasmiesmäisyyteen" kun et haukkunut häntä lahnaksi kahden kesken päin naamaa, vaan ainostaan julkisella keskustelupalstalla?

Luulisi tuon ikäisen miehen jo ymmärtävän.
Elukka

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti:
martza kirjoitti:EX:stä, oli muuten kuin kuollut kala sängyssä, enkä häntä siitä koskaan edes moittinut.
Voi helvetti sun kanssasi. Miten exäsi olisi edes pystynyt yrittämään päästä eroon lahnuudestaan, jos ei saa siitä kumppaniltaan (=sinulta) suoraa palautetta? Päätit sitten vaan kipata koko ongelmatapauksen jollekin toiselle miehelle ilman että olisit ensin yrittänyt korjata kyseistä ongelmaa, koska niin oli sinulle helpointa? Vetoat varmaankin "herrasmiesmäisyyteen" kun et haukkunut häntä lahnaksi kahden kesken päin naamaa, vaan ainostaan julkisella keskustelupalstalla?

Luulisi tuon ikäisen miehen jo ymmärtävän.
:komp: Asiaa hebuli.
Kyllä kumminkin tärkein taito seksielämässä on kommunikaatio. Miten ihmeessä sitä pitäisi pystyä tuottamaan mielihyvää, jos ei edes tiedä, mistä toinen tykkää?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja martza »

Elukka kirjoitti: Asiaa hebuli.
Kyllä kumminkin tärkein taito seksielämässä on kommunikaatio. Miten ihmeessä sitä pitäisi pystyä tuottamaan mielihyvää, jos ei edes tiedä, mistä toinen tykkää?
Noh, noh pojut. Ette tiedä asianlaitaa eikä se teille kuulu. Kunhan sanoin, että en loukannut EX:ni mitenkään vaikka asiasta juteltiin moneen moneen kertaan.
Juuri näin kommunikaatio on tärkeintä myöskin erotiikankin alueella ja jos, se ei kaikilla toimi, yksipuolisesti sitä on vaikea kommunkoida. :wink:

Nautin elämästäni 100%:sti kaikin puolin ja olen hyvin, hyvin onnellinen ihmisenä. Sorry vaan, että käytin taas tuota onnellinen sanaa, täällä foorumissa. Kokemusta ja elämän taitoja rutkasti takana. Tasaista keski-iän elämää, fiksut lapset kasvatettavana, kiva, mutta henkisesti raskas työ sekä kaiken kukkuraksi, elän oikean Rakastettavan Naisen kanssa nykyään. Ei voi vaatia elämältä enempää.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
hebuli

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Okei, myönnettäköön etten kirjoittanut edellistä kovin tosissani. Tuskin kukaan haluaa kuulla olevansa huono/kuin kuollut kala sängyssä (en minä ainakaan, mulla ei seisoisi sen jälkeen varmaan puoleen vuoteen). Ongelmat voi tuoda julki paljon hienovaraisemminkin. Minua vain martza huvitti tapasi todeta palstalla kuinka ex oli surkea sängyssä, ja samaan hengenvetoon alleviivata "herrasmiesmäisyyttäsi" kun et kuitenkaan maininnut asiasta hänelle. Kuinka harvinaisen jalomielistä ja hienotunteista. :roll:
Avatar
Avaruuskatti
Kitinäaddikti
Viestit: 63
Liittynyt: 03.02.2006 11:48
Paikkakunta: Kissamuorin suuri pyökki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Avaruuskatti »

martza kirjoitti:Henkiset arvoni ovat jossain muualla.
Kirjoutuksistasi päätellen ne ovat ainakin ylitsetursuavia.
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja martza »

hebuli kirjoitti: Okei, myönnettäköön etten kirjoittanut edellistä kovin tosissani. Tuskin kukaan haluaa kuulla olevansa huono/kuin kuollut kala sängyssä (en minä ainakaan, mulla ei seisoisi sen jälkeen varmaan puoleen vuoteen). Ongelmat voi tuoda julki paljon hienovaraisemminkin. Minua vain martza huvitti tapasi todeta palstalla kuinka ex oli surkea sängyssä, ja samaan hengenvetoon alleviivata "herrasmiesmäisyyttäsi" kun et kuitenkaan maininnut asiasta hänelle. Kuinka harvinaisen jalomielistä ja hienotunteista.
Ehkä ilmaisin asian hiukan brutaalisti. Olisin voinut ehkä ilmaista hienotunteisimminkin tämän asian. Silloin tällöin, kun katsoo näitä foorumin juttuja, kyllä aika usein käytetään paljon brutaalimpia ilmaisuja ja jopa henkilökohtaisuuksiin menoja. Olen siis oppinut "talon" tavoille, mutta ehkä se ei sittenkään sovi minulle. :wink:

Oppia ikä kaikki ja suutari pysyköön lestissään. Pidän oman tyylini ja olen oma itseni. Ärsyttävä ja .........
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
hanneriina

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja hanneriina »

Mielenkiintoista, ettei kukaan vielä ole ottanut esille sitä asiaa, että rakastelu aina on yhteistyötä. Tai sitten olen lukenut palstaa todella huonosti...
tonttu kirjoitti:Sen enempää erittelemättä ihmisen ominaisuuksia, olen huomannut että kun yläpäät sopii yhteen niin silloin sopii ne alapäätkin. Ja puhun nyt suhteesta, en mistään kertahoidoista.
:komp:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

hanneriina kirjoitti:Mielenkiintoista, ettei kukaan vielä ole ottanut esille sitä asiaa, että rakastelu aina on yhteistyötä. Tai sitten olen lukenut palstaa todella huonosti...

Rakastelu..jaahas etta tata linjaa taalla heitellaa..jatkakaa samaan malliin ja muistakaa valilla kans runkataKIN
Ollaan vaan ja nautitaan
Elukka

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

jouden-za kirjoitti: Rakastelu..jaahas etta tata linjaa taalla heitellaa..
Mene sinä vaan nussimaan äläkä urputa. :P
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti:
hanneriina kirjoitti:Mielenkiintoista, ettei kukaan vielä ole ottanut esille sitä asiaa, että rakastelu aina on yhteistyötä.
Rakastelu..jaahas etta tata linjaa taalla heitellaa..jatkakaa samaan malliin ja muistakaa valilla kans runkataKIN
Mä luulen JoudenXa, että sä et usko rakasteluun. Mikset??
Sun pitäs mennä meren ääreen ja miettiä sisimpiä jutskia.
<3
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Elukka kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Rakastelu..jaahas etta tata linjaa taalla heitellaa..
Mene sinä vaan nussimaan äläkä urputa. :P
Heh näin juuri..kelaa väbä, tulin just piparin päältä, nimittäin vaix en nukkunut konees ku max puol h ja takana 10 lento ni päätinpä yllättää neitoseni ja mennä moikkaa kun oli aika lailla ikävä. No kello abaust puol 8 ku saavuin mestoille ja zit huukinkia ja kissailu junous ja sit pari ajosettii..nyt just himauduin ja ny on aika unien..on se vaan ihmeellinen voima tuo nainen ja pipari, siis niinku yleisestikin ottaen..

..nimittäin tapasin konees, vieressäni istui Ruotsitar ja on se vaan ihmeellistä kuin se on usein helppo puhuu daami ympäri..kunhan vaan on kärsivällinen ja alkuun asiallinen, niin jo kohta alkoi hänelläkin olemaan hiukset huonosti ja kieli lipoi neljä kertaa 2,5h keskustelun aikana ja varsinkin noin monta kielaria ei yleensä tulekaan..jau..
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

jouden-za kirjoitti:moon kaksonen
I always felt the connection!
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Vastaa Viestiin