Sängyssä hyvä ihminen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
nypari

Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tässähän olisi tarkoitus puhua seksistä, erotiikasta ja sensellasesta. Jokaisella meistä, näin luulisin, hahmottuu ainakin joku kehys ihmiselle, jollainen on tai voisi olla hyvä paikassa, jossa kaikki taikuus tapahtuu - gammarissa.

Hermine taisi painottaa toisessa ketjussa sitä, että tyhmä ihminen on hyvä sängyssä. Aihetta sivuavien ketjujen kommenteista voi päätellä monella olevan stereotypioita taitavasta patjojen papittaresta tai peittojen paronista.

Siis vielä kerran, mitä ominaisuuksia, lähinnä henkisiä(yrittäkää, vaikka ketju onkin kevytlannotteinen), assosioituu ihmiseen, joka on oikeasti hyvä sängyssä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tämä on kuule niin monisyinen asia. Minä pidän tietynlaisista miehistä, mutta joku toinen toisenlaisista. Kun kuitenkin kysyit meiltä kaikilta, vastaan minäkin.

Pidän lempeistä ja mukavista miehistä. Pidän miehistä, jotka eivät saa lapsellisia raivokohtauksia. Suuttua saa, mutta mieluiten jotenkin rakastavalla tavalla eikä silleen että mua pelottaa. Pidän miehistä, jotka eivät ajattele mustavalkoisesti. Pidän miehistä, jotka uskaltavat tulla kainaloon, kun kaipaavat läheisyyttä. Pidän miehistä, jotka eivät ole päällekäyviä. Pidän miehistä, joiden seurassa tulee hyväksytty olo. Pidän miehistä, jotka ovat kilttejä, mutta vähän tuhmia. Pidän miehistä, joista on ihan kivaa, kun niitä halataan ja pussataan paljon. Ja sellaisista miehistä, jotka tykkäävät siitä, että olen niin sängyssä kuin sen ulkopuolella aktiivinen. Pidän miehistä, jotka pystyvät juttelemaan vaikeistakin asioista.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti:Tämä on kuule niin monisyinen asia. Minä pidän tietynlaisista miehistä, mutta joku toinen toisenlaisista. Kun kuitenkin kysyit meiltä kaikilta, vastaan minäkin.

Pidän lempeistä ja mukavista miehistä. Pidän miehistä, jotka eivät saa lapsellisia raivokohtauksia. Suuttua saa, mutta mieluiten jotenkin rakastavalla tavalla eikä silleen että mua pelottaa. Pidän miehistä, jotka eivät ajattele mustavalkoisesti. Pidän miehistä, jotka uskaltavat tulla kainaloon, kun kaipaavat läheisyyttä. Pidän miehistä, jotka eivät ole päällekäyviä. Pidän miehistä, joiden seurassa tulee hyväksytty olo. Pidän miehistä, jotka ovat kilttejä, mutta vähän tuhmia. Pidän miehistä, joista on ihan kivaa, kun niitä halataan ja pussataan paljon. Ja sellaisista miehistä, jotka tykkäävät siitä, että olen niin sängyssä kuin sen ulkopuolella aktiivinen. Pidän miehistä, jotka pystyvät juttelemaan vaikeistakin asioista.
Soot aika suvaitsevainen... tai siis monipuolinen... mut siwee tietty :D

Olin kiinnostunut joistakin erityisistä, muiden piirteiden ylle nousevista määräävistä asioista, jotka syystä tai toisesta saavat ko. assosiaation aikaan.

Mulla on tärkeätä, että nainen on ainakin perusfiksu, älykkyys on ehdottomasti seksikästä ja jotenkin se kantaa myös gammarissa. En peräänkuuluta mitään neroutta, en laisin, mutta yksinkertainen ihminen jotenkin nolottaa ja nolotus ei ole seksikästä.

Luonnonlapsimaisuus, hersyvyys, hauskuus, rentous ja rempsakkuus jotenkin sytyttävät mut, ja koen ne minulle sopiviksi "sänky"piirteiksi.

Ehkä tärkein on kuitenkin, halu ja taito koskettaa ja tulla kosketetuksi, taito olla hellä ja välittää se herkkä ja rennoksi tekevä fiilis minuun, jolloin kaikki sujuu kuin itsestään. Tämä asia käy ilmi usein jo ensi kosketuksella, ei kuitenkaan aina. Tällöin olen tehnyt virheen ja antanut korean ulkokuoren vaikuttaa liikaa. No, olen vain mies...
Kittys

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Keikaus kirjoitti:

Pidän lempeistä ja mukavista miehistä. Pidän miehistä, jotka eivät saa lapsellisia raivokohtauksia. Suuttua saa, mutta mieluiten jotenkin rakastavalla tavalla eikä silleen että mua pelottaa. Pidän miehistä, jotka eivät ajattele mustavalkoisesti. Pidän miehistä, jotka uskaltavat tulla kainaloon, kun kaipaavat läheisyyttä. Pidän miehistä, jotka eivät ole päällekäyviä. Pidän miehistä, joiden seurassa tulee hyväksytty olo. Pidän miehistä, jotka ovat kilttejä, mutta vähän tuhmia. Pidän miehistä, joista on ihan kivaa, kun niitä halataan ja pussataan paljon. Ja sellaisista miehistä, jotka tykkäävät siitä, että olen niin sängyssä kuin sen ulkopuolella aktiivinen. Pidän miehistä, jotka pystyvät juttelemaan vaikeistakin asioista.
Hyvin sanottu sielä takana, täytyy koNpata!

Muhun vetoo lisäks enempi lihaksikas kuin viNkuheinämiäs, tumma (yleensä) kesäblondiinotkin on håt ja äänen pitää olla KIVA! Iso miäs, jolla on hassu ääni, on totaalisen turn off. Niin ja välillä pitää olla vähä raju, en mä aina halu olla mikään kukkanen. :wink:

Lisäyksenä; TUOKSU on kans tärkeä!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kittys kirjoitti: Hyvin sanottu sielä takana, täytyy koNpata!

Muhun vetoo lisäks enempi lihaksikas kuin viNkuheinämiäs, tumma (yleensä) kesäblondiinotkin on håt ja äänen pitää olla KIVA! Iso miäs, jolla on hassu ääni, on totaalisen turn off. Niin ja välillä pitää olla vähä raju, en mä aina halu olla mikään kukkanen. :wink:

Lisäyksenä; TUOKSU on kans tärkeä!
Niin, minä halaamassa miekkosta takaapäin. Se on muuten ihanaa.

Minä olin niin henkisellä linjalla! Mutta ne fyysiset jututhan ovat tulleet niin monta kertaa esiin, että en ehkä just nyt jaksa jauhaa niistä. Tuoksusta puhumattakaan!

Mitä tulee ääneen, mä saatan ihastua outoihin ääniin, niin kuin sellaiseen narisevaan tai feminiiniin. Ja puheviat ovat vain seksyjä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Soot aika suvaitsevainen... tai siis monipuolinen... mut siwee tietty :D

Olin kiinnostunut joistakin erityisistä, muiden piirteiden ylle nousevista määräävistä asioista, jotka syystä tai toisesta saavat ko. assosiaation aikaan.

Ehkä tärkein on kuitenkin, halu ja taito koskettaa ja tulla kosketetuksi, taito olla hellä ja välittää se herkkä ja rennoksi tekevä fiilis minuun, jolloin kaikki sujuu kuin itsestään. Tämä asia käy ilmi usein jo ensi kosketuksella, ei kuitenkaan aina. Tällöin olen tehnyt virheen ja antanut korean ulkokuoren vaikuttaa liikaa. No, olen vain mies...
Hehheh.

Enpä tiedä, onko olemassa mitään yhtä piirrettä, joka nousee ylitse muiden. Ehkä ei. Kai se on jonkinlainen lempeyden, herkkyyden ja aivojen käyttämisen yhdistelmä. Ja tuo mainitsemasi rentous on myös mukavaa.

Mutta onhan niitä sellaisiakin naisia, joita viehättää esim. luolamiesmäiset piirteet miehessä ja he haluavat, että mies on esim. heitä pidempi ja isompi ja että mies ottaa heidät rajusti ja sitä rataa. Ymmärrän kyllä senkin ja välillä fantasioinkin sellaisesta menosta, mutta en helkkari halua sellaisen luolamiehen kanssa sänkyyn oikeasti. Mieluummin otan vähän pehmeäluonteisemman miekkosen, joka saa sitten heittäytyä luolamieheksi. Ja sitten mä heittäydyn luolanaiseksi. Ja sitten syntyy pieniä luolalapsia, plomps plomps.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti: Ja sitten mä heittäydyn luolanaiseksi. Ja sitten syntyy pieniä luolalapsia, plomps plomps.
Sellaisia, joilla on mahtava puunuija, myskin haju kaislahameen alla mutta asenne kuin Äiti Teresalla?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ja sitten mä heittäydyn luolanaiseksi. Ja sitten syntyy pieniä luolalapsia, plomps plomps.
Sellaisia, joilla on mahtava puunuija, myskin haju kaislahameen alla mutta asenne kuin Äiti Teresalla?
Ööö. Ei mulla ole mitään puunuijaa, mä haluan olla lempeä ja rakastava. Mulla on vain mieheni nahkanuija, jota hoidan. Ei tuoksu myski kaislahameen alla, vaan pimpsa. En mä kyllä taida olla yhtä epäitsekäs kuin Äiti T, mutta voisin kyllä kuvitella, että oikeissa olosuhteissa ainakin haluaisin omistautua lastenhoidolle. No okei, vähän vasemmalla kädellä kityilisin siinä samalla.
Kikkelis kokkelis.
nojoojust

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Laaja huumorintaju, sillä yleensä siihen liittyy vapaamielisyys ja rentous. Jos ihminen ymmärtää seuraavan vitsin hauskuuden, täytyy hänen olla hyvä sängyssä:
Menipä suuressa itänaapurissa eräs mies lääkärin puheille.
- Päivää tohtori. Tulin kysymään teiltä neuvoa erääseen vaimoani ja
minua kauan askarruttaneeseen asiaan.
- Jahas. No kertokaa pois vain mikä mieltänne painaa.
- Kun nimittäin meillä on jo 12 lasta ja 13. tulossa... Tuumittiin
vaan että ehkä asiaa voisi jotenkin auttaa?
- No hyvä mies! Ettekö ole ikinä kuullut ehkäisystä!? Otahan tästä
paketti kondomeja mukaan ja muista käyttää säännöllisesti!

Mies kiitti ja lähti kotiinpäin. Pari viikkoa vierähti ja mies palasi takaisin
tyytyväisyyttä säteillen.

- Kylläpäs olivat tehokkaita! Nyt ei enää ole ollenkaan lapsia!
- Mitä sanoitte?? Kertokaapas mitä oikein on tapahtunut?
- No kun meillä on kotopuolessa aina perjantaisin tapana eukon kanssa
kiksauttaa. No otin ennen maittavaa kaalisoppa-ateriaa yhden kondomin, kuten sanoitte.
- ???
- Tosiaan, ja puolen tunnin kuluttua kondomi tuli ulos takapuolestani, rupesi pullistumaan ja lopulta puhkesi. 12 kakaraa kuoli oitis nauruun!
Eilen päädyimme puuhastelemaan niin, että koiraa ei ensin karkoitettu makkarista. Nopeasti (narttu)koira kuitenkin tajusi mistä oli kyse ja halusi osallistua. Kovasti se yritti nylkyttää "kasan" päällimmäisenä ja me nauroimme niin, että meinasimme tukehtua.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Okkei. Listaan tähän vähän jutskia.

1¤ Ei ala lajitella postimerkkei sängyssä. Ei ees funaile niitä postimerkkei. Musta tuntuu tosi ällöltä siinä vaiheessa kun ne kokoelmat on levitelty pitkin mun sexya bodya ja sit kun se alkaa näprätä vaan niitä kansioihinsa.. Okkei, kyl se ehkä vähän tuntuu kivalta..
Mut kuiteskii, tajuutte varmaan pointin!!

2¤ Hiplaa mua hiuksista ja sanoo Kultakutriksi. Mä en mitää rivoi ala kuunnella. Kerran meinaan yks (ei ollu postimerkkeilijä vaan ihan toinen jäbä) alko hönkiin mun korvaan jotain "Haluisix olla mun pikku teinilutka??" settii ja sii meni kaikki fiilikset ihan veks. Soitin sillon heti yhelle postimerkkeilijälle ja kirkuin kauhussani noi gaameet jutut sinne kännyyn. Postimerkkeilijä tuli sit hakeen mut pois sen ällön tyypin luota. Sit katottiin yhessä sen hyönteispostimerkkikokoelmaa - mun oli jotenki koottava itteni nääs. Leimi homma auttaa siinä.

3 ¤ On tosi komee ja hot ja cool. Nää on ehkä kuiteskii ne tärkeimmät.
<3
tonttu

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sen enempää erittelemättä ihmisen ominaisuuksia, olen huomannut että kun yläpäät sopii yhteen niin silloin sopii ne alapäätkin. Ja puhun nyt suhteesta, en mistään kertahoidoista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt ei sanat riitä kertomaan, pitäis voida käyttää nimiä :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Olen paha ihminen. Myös sängyssä.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Patz kirjoitti:Olen paha ihminen. Myös sängyssä.
Hauskasti pantu! :twisted:
<3
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Loppupelissä tärkeintä on se miltä tuntuu, ei ninkään se miltä näyttää, eli ei tytöt muuta kuin lantionpohjan lihaksia treenaamaan.. :wink:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Elukka

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:Olen paha ihminen. Myös sängyssä.
"When I'm good, I'm really good... But when I'm bad, I'm even better."
-Mae West
:twisted:
Elukka

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nojoojust kirjoitti: Eilen päädyimme puuhastelemaan niin, että koiraa ei ensin karkoitettu makkarista. Nopeasti (narttu)koira kuitenkin tajusi mistä oli kyse ja halusi osallistua. Kovasti se yritti nylkyttää "kasan" päällimmäisenä ja me nauroimme niin, että meinasimme tukehtua.
Ihme tohelo sekin... :lol:
Filovirus

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Ensiksi tarvitaan yläpäiden yhteensopimista ja sen jälkeen seksuaalisten halujen yhteensopivuutta ---> tuloksena hyvä seksielämä. Simppeli pimppeli homma.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti: mä haluan olla lempeä ja rakastava. Mulla on vain mieheni nahkanuija, jota hoidan. Ei tuoksu myski kaislahameen alla, vaan pimpsa. En mä kyllä taida olla yhtä epäitsekäs kuin Äiti T, mutta voisin kyllä kuvitella, että oikeissa olosuhteissa ainakin haluaisin omistautua lastenhoidolle. No okei, vähän vasemmalla kädellä kityilisin siinä samalla.

Tiedätkö Kiksaus, olen tapaillut tätäsitä skorpparia 5 vko ja itseasiassa se on eka skorppari jota olen ikinä tapaillut ja täytyy sanoa että olen häntä skannannut joka suunnasta, koska olenhan snadisti varauksellinen, niin siis kyllä täytyy sanoa että on juuri kuten säkin tuossa yllä väität. Ja se jos joku hämmentää, koska sillä "hyvyydellään" mua yrittää lumota ja tietysti sillä mielettömällä sexuaalisuudellaan..tosin olisin vielä enemmän pyörryksissä jos saisin sitä piparia maistaa Vielä useammin..kuten eilen kun olin luonaan niin tiedätkö minkä teki.

Noh taas tietysti olin duunista myöhässä kun oli kevyttä aamukiusimista aamupalan jälkeen ilmassa..painoi lantionsa muhun kiinni ja alkoi liikuttamaan sitä edestakasin, samalla hyväillen mua kaulasta ja sanoi että mua panettaa ihan älyttömästi. Mä sanoin että sehän on mukavaa ja samalla hän meni ja otti munan suuhun ja imi sitä vain max 3 minuuttia ja sitten lopetti ja sanoi että nyt on sun aika lähteä duuniin...uuuuuuuuuiih että mä tykkäsin tosta eleestä..kelaa jätti mut siis ilman orkkua ja näin osoitti vahvuuttaan ja taitoa kiusia..ja siitä mii laiks.

No vähän annoin takasin, eli vähän samanlaista kiusimista, sormella vain hellästi hieroin piparinhuulia, siten että vain sormi tuli kosteaksi. Sitten laitoin sormen suuhun ja katsoin häntä hellän kiimaisesti suoraan silmiin ja sanoin että kyllä maistut ihanalle..pusut ja halaukset ja sit duuniin ja olipa ihana ajella duuniin ja fiilistellä sormesta kiiman tuoksuja nuuuuuuhhh nuuuuuhh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti: Joudenska taas skorpparin kimpussa osa 325
Kuulostaa hyvältä! Onnea!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Hetkittäinen molemminpuolinen henkinen avoimuus, rehellisyys, paljaus saavat ihan kaiken yhdessäolon ja kanssakäymisen tuntumaan aivan käsittämättömän, käsittämättömän uskomattomalta. pelottavan turvalliselta, rauhalliselta. hYvältä.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 28.02.2006 13:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lucky Luciano kirjoitti:Hetkittäinen molemminpuolinen henkinen avoimuus, rehellisyys, paljaus saavat ihan kaiken yhdessäolon ja kanssakäymisen tuntumaan aivan käsittämättömän, käsittämättömän uskomattomalta. Pelottavalta turvalliselta rauhalliselta
Tuli hyvä olo pelkästään lukemalla. Alatsä oleen?
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Hyvä sängyssä... En kait minä itse aktia ajattele heti paikalla, kun mukavan näen. Ensin tietysti tulee sellainen fiilis, että woh! ja sitten saattanen vilkaista miten kurvit vartalossa kulkevat...
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Keikaus kirjoitti:Tuli hyvä olo pelkästään lukemalla. Alatsä oleen?
Karvapenaali ja herkkyys? Toki!
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Starflare

Re: Sängyssä hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Perusvaatimus on itsevarmuus, jos se puuttuu, niin mikään ei toimi.
Vastaa Viestiin