Rajusti

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Rajusti

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Nyt se on tapahtunut, mulla on työelämä.

No melkein ainakin.

Sit asiaan hei kaikille piitkästä aikaan

Tää menee uniklubin puolelle, kun aitoo seksielämää ei oo kun aamu runkunverran. mut minuva on alkanut kiehtoo oudot unet jossa minulle uusi rajumpi seksi tuntuu innoittavan minua haluineni.
Toisaalta salilla "tosiaan kuntoilen epäsäännöllisesti salilla" olen havainnut tuijottavani melko hikisiä neitoja joka sekin on uutta enne ne nähnyt hikisissä naisissa sen enempää erotiikkaa kun roskissa lattialla.

Kun minulla on päivisin nyt muutakin kun se mitä haluun tehdä. on havaittu myös että joskus sattumalta havaitsen ajattelevani lähes liikuntaluonteista seksiä.
mikä ihme minua vaivaa.

Vastaikaapa mn. ex herkkäsielu.
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
hebuli

Re: Rajusti

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Finn_Monster kirjoitti:Nyt se on tapahtunut, mulla on työelämä.
No melkein ainakin.
Mikä yhteensattuma! Minä olen nimittäin vihdoinkin melkein raskaana.
Tää menee uniklubin puolelle, kun aitoo seksielämää ei oo kun aamu runkunverran. mut minuva on alkanut kiehtoo oudot unet jossa minulle uusi rajumpi seksi tuntuu innoittavan minua haluineni.
Toisaalta salilla "tosiaan kuntoilen epäsäännöllisesti salilla" olen havainnut tuijottavani melko hikisiä neitoja joka sekin on uutta enne ne nähnyt hikisissä naisissa sen enempää erotiikkaa kun roskissa lattialla.
Kevätaurinko sekä urheiluharrastuksesi aiheuttama kunnon nousu ja mahdollinen laihtuminen nostavat testosteronitasojasi. Tämä osaltaan lisää seksuaalisuutta halukkuutta, sekä halukkuutta nimenomaan hieman rajumpaan, himokkaampaan ja eläimellisempään seksiin viidakkorumpujen soidessa.
MarthaFocker

Re: Rajusti

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Tässä on nyt tapahtunut se, mistä armas profeettamme PetriFB puhui.
Kun saat maistaa vähän sweetlovee, niin sulle ei enää se lovi riitäkään, vaan pitää saada enemmän, parempaa, kovempaa, aanukseen. (oho, vika oli vahinko...)
Näin se on. Sitten kun saat vähän rajumpaa touhua ja hikistä puuhaa ju nou, niin sitten haluat piiskaa ja punaisen pallon suuhusi. Jep jep. Ja sitten kun se ei riitä, niin haluat panna raskaana olevia, vanhuksia, koululaisia, esikoululaisia, vuohia, lampaita ja lopuksi ruumiita.
Ei ole heleppoo kuule. Että sinuna hakeutuisin nyt pikaisesti lähimpään luostariin ja alkaisin munkiksi. Jos et nyt tee parannusta, niin voitkin vaihtaa allekirjoitukseen "minusta tulee isona nekrofiili". Ugh!
ElanorRaven

Re: Rajusti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

MarthaFocker kirjoitti:Tässä on nyt tapahtunut se, mistä armas profeettamme PetriFB puhui.
Kun saat maistaa vähän sweetlovee, niin sulle ei enää se lovi riitäkään, vaan pitää saada enemmän, parempaa, kovempaa, aanukseen. (oho, vika oli vahinko...)
Näin se on. Sitten kun saat vähän rajumpaa touhua ja hikistä puuhaa ju nou, niin sitten haluat piiskaa ja punaisen pallon suuhusi. Jep jep. Ja sitten kun se ei riitä, niin haluat panna raskaana olevia, vanhuksia, koululaisia, esikoululaisia, vuohia, lampaita ja lopuksi ruumiita.
Ei ole heleppoo kuule. Että sinuna hakeutuisin nyt pikaisesti lähimpään luostariin ja alkaisin munkiksi. Jos et nyt tee parannusta, niin voitkin vaihtaa allekirjoitukseen "minusta tulee isona nekrofiili". Ugh!
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
slam

Re: Rajusti

Viesti Kirjoittaja slam »

"Elämäni erotiikan mestarina" faabio
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rajusti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:
Finn_Monster kirjoitti:Nyt se on tapahtunut, mulla on työelämä.
No melkein ainakin.
Mikä yhteensattuma! Minä olen nimittäin vihdoinkin melkein raskaana.

Ihanaa, musta tulee isä! :h:
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Rajusti

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Melkein.
Patz

Re: Rajusti

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vaalea kesämekko liimaantui kiinni naisen ruskettuneeseen ihoon. Elokuisen illan tuulessa tuoksui syksy ja se sain naisen ihon nousemaan kanalihalle. Kesää ei ollut enää montaa hetkeä jäljellä tuhlattavaksi.

Piti siis kirjoittamani teille hykerryttävän helmeilevän eroottinen Regina-novelli aiheena "Rajusti" mutta se jäi kesken. Jatkan kun saan. Siis inspiraation, pervåt!
killkill

Re: Rajusti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Siis inspiraation, pervåt!
TJEU: Heikki Turunen: "Joensuun Elli" Yksikään suomalainen kirjailija ei ole vanginnut kotimaista kesäyön unelmaa yhtä väkevin ja juurevin sanankääntein.
Vastaa Viestiin