Miten purkaudut?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Yönmustaritari

Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Moon hauska jätkä pilkkomaan otsakkeiden mukaan näitä ketjuja, ei ehkä oikeisiin osatoihin. Ylipito voi ottaa nämä vittuiluna jos haluaa tai tajuaa. Mä en juma käy srinkkiin niille hulluille kirjottaa yhtää mitn.


Pitkään jatkuneen itsetutkiskelun myötä on tullut pieneen mieleen kysymyksiä elämän ihmettelystä. Lähinnä kysymyksiä siitä, että ketä oikeasti kiinnostaa mitä joku tekee ja jos ketään ei kiinnosta niin miksi se tekee sitä.

Koetko tarvetta kertoa tilanteestasi, kunnostasi, sinulle juuri sen päivän, viikon, kuukauden tai vaikka vuoden mittaan tapahtuneista asioista? Olettaisin nettiyhteisöissä olevan jokseenkin yleistä olevan moiset purkaukset, koska sehän on maailman helpoin tapa. Purkautua tuntemattomille mustalla nikillä pelkuriiiiiiiIIIIT!!! Vähemmän omia vitunkuvii nettiin sano ni uskaltaa käyttää nimimerkkiään.

Mistä tarve moiseen purkautumisen tarpeeseen? Työt tai harrastukset yhteiskunnallisesti merkittävää? Eikö kahdeksan tuntia lakisääteisineen ja sitten baaariin vetää kännit ole oikea tapa elää? Onko kaikki tekemisesi tyhjänpäiväistä muille? Mitä vittua? Heruuko? Oletko illat kotona tuijotat sammunutta kynttilää kunnes et jaksa enää pysyä hereillä ja kaadut minne satut, koska seKIN on ihan sama.


Koko seikka juolahti mieleeni joitain aikoja sitten takaisin kun muistin jokin aika sitten poistaessani muuttopaineita ja koti-ikävää lähikuppilassa. Siinä tuhannen tumuissa istuessani tuli sattuman varaisina päivinä tarinoitua niitä näitä jonkin naishenkilön kanssa, jonka nimeä en tiedä, muista, kuullut tai se oli muuten vain tosi tyhmä. Se ei ollut kovin ruma eikä tyhmä mutta sattui vain hengaamaan ”sellaisessa kuppilassa”, missä ei läppää tsiksien kanssa heitetä. En koskaan kehtaisi isovanhmemmilleni kertoa, että tapasin nuorikkoni lähiökuppilassa, koska jäisin varmasti perinnöttömäksi. Tai no. Eihän ne enää hengissä ole mutta perinne kuin perinne sano.

Tämä naishenkilö kysyi minulta kuitenkin, että miten mulla meni töissä sinä päivänä? Puolihuolimattomasti heitetty kysymys sai minut miltei pillahtamaan itkuun huomion keksipisteeksi joutumisesta. Miten ketään voi kiinnostaa? No ei tietenkään voikaan mutta palasin halusta kertoa vaikken töistä voikaan tarinoida periaatteessa muuta, kuin join kahvia, tein töitä, söin, tein töitä, join kahvia ja heitin jotain Teroa tai Juhaa kynäpussilla naamaan yms. Yleensä kaikki kengännauhan sitomista tarkempi tapahtuma on salassapidon piirissä, joten kerroin sitten vain kuinka olin syönyt, juonut ja viskellyt kynäpusseja.

Työjutut ON mielenkiintoisia ja allekirjoittaneella tuntuu olevan tarve purkautua töissä vapaa-ajalla tapahtuneista asioista ja toisinpäin. Olenko vapaa-ajalla työnarkomaani ja töissä hoitoon ohjausta vaille oleva alkoholisti. Tuskin mutta nämä kaksi asiaa yhdistäen minä teen yksinelämisestäni niin paljon hauskempaa niin paljon halvalla ettei mitään rajaa.

Ei nimittäin eilen ollut taas kaukana, etten kiskaissut sitä hyvänäköstämuttakovintyhjäpäistä muijaa tulostimella pitkin poskipäitä, kun se TAAS kehotti hankkimaan elämän käydessäni mittaamassa verenpainettani. Enkä tiedä edes riipiikö sitä se, etten päästä sitä jonon ohi, avaa ovia, heitä hauskaa ja mukavan pokailevaa läppää, vai vain se että tietokonepelit kiinnostaa sen persettä enemmän. Olo on kuin olisin koko yhtiön viimeinen ”mieskunnon” ylläpitäjä kun se on pikkujouluissa jo kaikkia muita nussinut tai ainakin kullia imenyt.

Mieleni teki sitten kysäistä, että mites noin niiku tommonen tuli neidin pieneen päähän. Notta pitäs alkaa nussii ja muuta varmaan kun ei se oikein ole sen lausunnon mukaan elämistä se konsolien pelaaminen, urheileminen tai työnteko. Tuntuu vähän siltä vain nussiminen on hyväksyttävä ”elämä”:n muoto.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Meen la:na ulos ja su:na purkaudun. Joko jäbykän käsivarsille tai sit kamun kännyyn tai sit veskiin.
Suosittelen.

Jotain teekuppihetkeä ja pölötystä en koklaa. Mä voin pölöttää ittekseni vaikka suihkussa. Eikä se pölötys johda mihinkää. Yhtä hyvin voisit nauhottaa puheen pätkii sieltä täältä ja sit kuunnella niitä innoissas ennen nukkumaan menoa.

Laiffi on laiffia.
<3
Leilah

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Yönmustaritari kirjoitti: Tämä naishenkilö kysyi minulta kuitenkin, että miten mulla meni töissä sinä päivänä? Puolihuolimattomasti heitetty kysymys sai minut miltei pillahtamaan itkuun huomion keksipisteeksi joutumisesta. Miten ketään voi kiinnostaa? No ei tietenkään voikaan mutta palasin halusta kertoa vaikken töistä voikaan tarinoida periaatteessa muuta, kuin join kahvia, tein töitä, söin, tein töitä, join kahvia ja heitin jotain Teroa tai Juhaa kynäpussilla naamaan yms. Yleensä kaikki kengännauhan sitomista tarkempi tapahtuma on salassapidon piirissä, joten kerroin sitten vain kuinka olin syönyt, juonut ja viskellyt kynäpusseja.
No vähän niinku samikset täältä hei! Yleensä ihmiset avautuvat minulle ongelmistaan, mutta minun on hankala puhua kenellekään. Ketä kiinnostaa ja varsinkin jos joku on ensin vuodattanut omaa paskaa elämäänsä niin eipä siinä viitsi omalta kohdalta sanoa muuta kuin että kivasti menee, kiva joo. Paitsi eilen aamulla. Viereisessä huoneessa työskentelevä mies tuli aamulla suoraan huoneeni ovelle, takki päällä ja avaimet kädessä. Hän vain tervehti ja kysyi: "mitä kuuluu?". Menin ihan hiljaiseksi. Kuului nimittäin aika paskaa. En kuitenkaan lähtenyt vuodattamaan, vaan kuittasin jutun jotenkin vitsinä. Silti se tuntui kivalle. Hän kysyi, että mitä minulle kuuluu!

Ja noi työjutut. Meillä on vaitiolovelvollisuus, joten työasioista ja varsinkaan asiakkaista ei voi puhua kuin hyvin yleisellä tasolla. Työkavereiden kesken kyllä lentää välillä aika roisikin läppä. Välillä pitää tuulettaa.
Nowaysis

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Semmoset kaverit on ihan parhaita jotka vaan kysyy että mikä sua vaivaa, tai kerros nyt miks oot tommosella tuulella. Hirvee kriisi oli täs yks ilta kun ei voinu oikeen puhua ton poski/hammasongelman takia ja näppiksestä oli patterit melkeen lopussa ni olin jo ihan jumissa kun ei mesessäkään voinu avautua. Onnex sit hokasin et puhelimella voi jotenki niinq yrittää soittaa ja sit sain kyl avauduttua mun mussulle ja sit heti ihan instanttina alko helpottaan. Et kyllä se on hirveen tärkeetä toi purkautuminen, muuten käy niinq vulkaanoille et tulee se räjähdys, yleensä nää ihmiset on töissä postissa ja sit niillä vaan joku päivä kilahtaa ja ne litsii jonkun. Mä en haluu päätyy semmoseks.

Et letku tsemei ihan hulluna sullekin, kyl sä tiedät keille sä voit purkautuu niinq anytime, baby!1 :h:

p.s. Jotkut ihmiset ei muuten koskaan kysy takas mitä _mulle_ kuuluu, musta tää oli ennen ärsyä mut nyt lähinnä hubaa kun ne ei ite tajuu sitä. Ogei, voi olla ettei niitä oikeestikaan kiinnosta, mut uskon et ne vaan ei tajuu tätä vastavuoroisuuden periaatetta. Ihmisille tulee hyvä mieli oikeestikin kun kyselee niiden elämästä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kämmeneen, hitaasti huokaisten.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
MarthaFocker

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Toi kysely on kyllä jännä juttu. Vastaan aina ihan ok, enkä koskaan kerro mitään enempää, vaikka todellisuus voi olla ihan mitä tahansa.
En osaa edes kuvitella tilannetta, jossa puolituttu, sanotaan vaikka opiskelukaveri, ei niin hyvä, kysyisi notta mitä kuuluu, että vastaisin siihen, että "no kuule, on ollu täs vähän leimit fiilikset, et tota mutsi kuoli ja kundi jätti ja oon raskaana ja mulla on syöpä ja hiv, mut muuten ihan ok".
Njaah, aika hyvältähän toi kuulosti.... No mutta kuitenkin...
Baarissa tuntemattomille valehtelen kaiken nimestä, iästä, työstä/opiskeluista lähtien, ihan vaan huvikseni.
Tutummille saatan just kertoa missä asun ja mitä opiskelen.

Oikeista tuntemuksista puhun vain hyvälle ystävälle, muille esitän normaalin viileetä, ku oon niin hot ja cool samas paketis.
nojoojust

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Eräs minulle läheinen ihminen kerran totesi vastauksena kysymykseen, että hänen elämänsä on kuin country-biisistä. Minä sitten ihmettelemään, että miten niin, johon hän vastasi että äiti kuoli, vaimo jätti, isä joutui vankilaan ja veli kavalsi. Ankeinta tuossa on, että jokainen noista piti paikkansa.
RolloTomasi

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En purkaudu.
HellBell

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Valikoiden ja impulsiivisesti. Kuulostaa ristiriitaiselta, muttei ole.
Yönmustaritari

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nowaysis kirjoitti:voit purkautuu niinq anytime, baby!1 :h:

p.s. Jotkut ihmiset ei muuten koskaan kysy takas mitä _mulle_ kuuluu, musta tää oli ennen ärsyä mut nyt lähinnä hubaa kun ne ei ite tajuu sitä. Ogei, voi olla ettei niitä oikeestikaan kiinnosta, mut uskon et ne vaan ei tajuu tätä vastavuoroisuuden periaatetta. Ihmisille tulee hyvä mieli oikeestikin kun kyselee niiden elämästä.
Niiih! Nuuuh! Justiisa.

Mun perusvastaus on AINA "No mitäs täs" ja perään vastavuoroisesti "kui ite?". Sitten saa joskun pidätellä putoamistaan sille hetken hiljaisuudelle kun toinen miettii, että mitäköhän tähän sitten pitäisi vastata. Jotkut joskus tilittää aika hyvin flunssakausistaan tms. mutta nekin voi yleensä väistää pyytämällä vastauksen referoituna tai vaihtamalla aiheen sen päiväiseen säätilaan.

Jos jotain kunnon tilitystä alkaa tulemaan niin yleensä "joo puhu kädelle" riittää vihjeeksi aiheen päättymiselle.
MarthaFocker

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:
Jos jotain kunnon tilitystä alkaa tulemaan niin yleensä "joo puhu kädelle" riittää vihjeeksi aiheen päättymiselle.
Aye, sä oot aina ihan übersöpö ku matkit tiätsä neekerinaisii.
talk to the hand, beijbe. Oot ihan uskottava, mut sulla on liian pieni perse siihen hommaan.
Yönmustaritari

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti:sulla on liian pieni perse siihen hommaan.
Silti vähintäänkin jonkinmoinen sano.

Ei perserasisti mutta jonkin asteisteista persesyrjintää täällä nyt ilmenee.
Elukka

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Joko
1. pakenemalla todellisuutta ja dominoimalla tietokonevastustajaa pelissä
tai
2. kierosti salaivaamalla muita.
slam

Re: Miten purkaudut?

Viesti Kirjoittaja slam »

purkaudun kuten muutkin pingviinit
Vastaa Viestiin