Ketä näístä nussisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nussisin naista:

1
4
22%
2
0
Ei ääniä
3
0
Ei ääniä
4
5
28%
5
0
Ei ääniä
6
5
28%
7
1
6%
8
0
Ei ääniä
9
1
6%
10
0
Ei ääniä
11
0
Ei ääniä
12
1
6%
13
0
Ei ääniä
14
0
Ei ääniä
15
0
Ei ääniä
16
1
6%
 
Ääniä yhteensä: 18

Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Minähän en JAKSA kirjoitella enää tänne, vaikka eläinkeskusteluihin olisi sanomista. Mutta miksi vaivautua? Paskasakki ei muutu mihinkään.

Kysynkin, ketä nussisit seuraavasta raadollisesta ja rehellisestä poliisityylin tunnistusrivi -kuvastosta :
(Äänestyksen numerot vaakariveittäin)

http://www.clubteenpix.net/view_gallery ... -plmp.html

Itse en vastaa, koska henkisenä herkkänä olentona nussisin:
1.Zebiä
2. HellBelliä
Edit: O.K. 3. Myös Hermineä, joka on nyt kirjautunut, sori unohdus, sulopeppu eläinsuojelija!

P.s. Hämärä: Eiks mun Ip-bannikin ole jo ohi?
Kai sä tajuut, että muutenkin kirjoitan tänne aina jos haluan?

-P/G/R/U
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
ninnithequeen

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyl sie sitten jaksat :jee:
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

...
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 17.03.2006 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Kiksit mulle nähdä ensin vaatteissa ja sitten nakuna.
Tyylivuosikymmenellä ei minulle merkitystä.
Noita kuvasarjoja olis lisääkin, LIHAVIAKIN naisia, ne jätän muille.

Nussisin kyllä Suvisen AVATARIN naistakin.
Nainen tuliaseen kanssa on oudon kiihoittava.
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
RolloTomasi

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

olenko jotenkin epänormaali, jos yksikään kuvissa esiintyvistä henkilöistä ei herätä minkäänlaista kiinnostusta seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Lucky miksi sensuroit viestisi?
Oli meinaan järkee siinä.
Laita takaisin!
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
Zeb

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Voi perhana olet sinäkin masentava ! Tällaisia postaat sen sijaan että sanoisit jotain asiaa siellä, missä sinulla sanottavaa olisi... :maanantai:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Zeb kirjoitti:Voi perhana olet sinäkin masentava ! Tällaisia postaat sen sijaan että sanoisit jotain asiaa siellä, missä sinulla sanottavaa olisi... :maanantai:
Ne on kuultu jo kaikki. =P Mikäli koiruus ei ole keksinyt uusia karvoja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Zeb:
1. Haluan sinua
2. Ota yhteuttä heti, [email protected] kun jätät nykyisesi. Mennään platonisille treffeille, minä olen arka mutta kuvittelen sinut nakuna.
3. Voisin postata eläinjuttuihin. Harkitsen. Mutta kun kaikki on niin moneen kertaan nähty. Vastapuoli on kuin hihhuliuskovaiset. Eivät ajattele. Jos niille jotain sanoo, huomiseen mennessä unohtavat.
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
Dumari

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ERROR
The requested URL could not be retrieved

--------------------------------------------------------------------------------

While trying to retrieve the URL: http://www.clubteenpix.net/view_gallery.php?

The following error was encountered:

Access Denied.
Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.

Your cache administrator is [email protected].

--------------------------------------------------------------------------------------

Aica SEXYY!!! yyyy111!!!
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Dumari: kyllä se mulla toimii sekä Kityn linkistä feikki-iipeellä (jota ilman en Kityä selailekaan) että omalla. Olis muuten karseempiakin akkoja samoissa riveissä... antaa olla.
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
Zeb

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Uriel kirjoitti: 1. Haluan sinua
Outoa, koska et edes tiedä miltä näytän. Et edes tiedä vaikka olisin feikki ja oikeasti mies.
2. Ota yhteuttä heti, [email protected] kun jätät nykyisesi. Mennään platonisille treffeille, minä olen arka mutta kuvittelen sinut nakuna.
En jätä, hyviä miehiä on vaikea löytää, ja kun löytää yhden niin siitä kannattaa pitää kiinni. Platonisille treffeille voi sitä paitsi mennä vaikka olisi naimisissa. Mutta minä en halua mennä treffeille, joissa tiedän toisen osapuolen kuvittelevan minua alasti.
3. Voisin postata eläinjuttuihin. Harkitsen. Mutta kun kaikki on niin moneen kertaan nähty. Vastapuoli on kuin hihhuliuskovaiset. Eivät ajattele. Jos niille jotain sanoo, huomiseen mennessä unohtavat.
Olet oikeassa, mutta postaa silti. Vaikka sitten minua viihdyttääksesi. Minä olen sentään sairaana jumissa kotona ja elämäni = Kity. :(
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Zeb:
Ehdoton tabu minulle sotkea kenenkään liittoa.
Kuitenkin säkin olet joskus vaihdellut miestä.
Jos anteeksi karusti sanottu -seuraavana väliaikana ilmoittutuisit minulle?
Ja voishan tässä meilata muutenkin.

En tiedä miltä näytät, mutta SIELUASI nussisin :D

Katsotaan jaksanko postata.. ehkä huomenna.. kun se on niin vitun turhaa.
Ja Hämärämies vois joskus heittää IP-oikeudet takas, nää vipstaakit on aika hitaita.

Edit: Ai kipeenä?? Sori.
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Uriel kirjoitti:Lucky miksi sensuroit viestisi?
Oli meinaan järkee siinä.
Laita takaisin!
En uskalla. Naiset, tiedäthän... :-/
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Bloom »

Internet ja naisruumiin karjamarkkinat present: ketä näistä nussisit? Kenet näistä valitsisit? Äiti äiti mä haluun ton mutten tota, liian riippuvat tissit! Tilataanko postiennakolla?

Inhimisyyden pohjamudissa kieritään taas.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bloom kirjoitti:Inhimisyyden pohjamudissa kieritään taas.
No varsin sopivalla tasolla ollaan kun huomioidaan ketjun aloittaja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tonttu

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

En ketään, ei ollut minun makuuni.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja cardic »

en ketaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Herra Manala

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jaa että nussia? Näitä? Puolet on kaivettu kompostista ja toinen puoli näyttää eläneensä nuoruutensa perunakellarissa mustavalkoinen matkatelevisio seuranaan, joka vastaanottaa ainoastaan 80-luvun hektisimpiä saippuasarjoja. Hyi helevata.

Kyllä mieluummin vetäisin käteen, se on ihan fakta, mutta jos olisi pakko yrittää lerpahtamatonta penetrointia jonkun edellämainitun kanssa, taitaisi se onnistua ainoastaan numero 6:n kanssa niin kauan kun paketti toimitetaan puolen minuutin express-pikarahtina takaa, eikä veturi nosta ruunannaamaansa pois tyynyn alta piilosta.
MarthaFocker

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Sillä paljon puhutulla pumpattavalla dildolla voisin painaa noista ketä tahansa. Samalla voisin myös painaa teistä ketä tahansa.
Pumppaisin ja pumppaisin ja oi kylläpä minä pumppaisinkin.
Tehdään uusi äänestys siitä, kenen kityläisen paikat laajenee eniten ennen kuin repeää.
Kittys

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

MarthaFocker kirjoitti:Tehdään uusi äänestys siitä, kenen kityläisen paikat laajenee eniten ennen kuin repeää.
Leikata ei sit saa!!11!!
Patz

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kittys kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Tehdään uusi äänestys siitä, kenen kityläisen paikat laajenee eniten ennen kuin repeää.
Leikata ei sit saa!!11!!
Tästäpä tulikin oivasti mieleen miespuolinen pomoni, joka kovaan ääneen kertoi pitkähkön sairaslomansa syyksi leikkauksen, jossa hänen väliLIHANpullistumansa korjattin. Tyrskäytin sitten juomat pitkin näyttöä. Pomo muuttui tomaatiksi

..ja meillä kaikilla oli niin muuukaaavaaa...
MarthaFocker

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Patz kirjoitti:väliLIHANpullistuma
Onhan miehilläkin väliliha. Ei nyt ihan samanlainen kuin naisilla, mutta voi siitä sellaisena puhua. Ei sentään peräreikiö ala suoraan palleista.
ElanorRaven

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

MarthaFocker kirjoitti:
Patz kirjoitti:väliLIHANpullistuma
Onhan miehilläkin väliliha. Ei nyt ihan samanlainen kuin naisilla, mutta voi siitä sellaisena puhua. Ei sentään peräreikiö ala suoraan palleista.
Mutta miehen olikin varmaan tarkoitus puhua väliLEVYNpullistumasta.

EDIT: Samaan sarjaan kuuluu hupaisa tarina isäni työkaverista, joka kylppäriremontin jälkeen kehuskeli, että kylppäriin tuli hienot anaalinpunaiset seinälaatat. Eikä edes itse tajunnut mokaansa, muilla oli naurussa pitelemistä...
Patz

Re: Ketä näístä nussisit?

Viesti Kirjoittaja Patz »

ElanorRaven kirjoitti:Mutta miehen olikin varmaan tarkoitus puhua väliLEVYNpullistumasta.
BINGO!
Vastaa Viestiin