Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Olet outo.
Niin ja joudun kestämään outouttani joka vitun päivä. Toivoisin olevani tasapainoinen ja miellyttävä ihminen kriisinkin hetkellä, mutta en ole. Purkautunen aiheesta Shrink-osastolla.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Älä lannistu, Keikaus! Pysy omana loistavana itsenäsi :h:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:Älä lannistu, Keikaus! Pysy omana loistavana itsenäsi :h:
En ole todellakaan loistava aina, en lähelläkään sitä.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

HellBell kirjoitti:Rehellisesti sanon, että jos jossain kuvitteellisessa tilanteeessa kävisi niin, että miehelle ei kelpaisi piparini sellaisena kuin se olisi ( ja ei nyt aleta miettiä mitään ihmeellisiä "entäs jos siellä on vihreitä lutikoita ja herpes D:tä") vaan alkaisi siinä sitten ehdottamaan ties mitä toimenpidettä esimerkiksi oraalista nautintoa edeltäväksi välttämättömyydeksi, niin kyllä aika paskamoiset fiilikset tulisi. Olisin totta vie loukkaantunut enkä voisi ajatella minkäänlaista seksiä ko. tapauksen kanssa.
Aijjaa? Mun egoni kyllä kesti hyvin tapauksen jossa toinen osapuoli sanoi jo ennen vaatteiden riisumista että antaa suuseksiä jos käväisen ensin suihkussa pesemässä pilini. Sillä ei ollut tähän vaatimukseen vaikutusta että olin jo käynyt suihkussa nelisen tuntia aikaisemmin, enkä ollut muutenkaan epäsiistissä kunnossa (esim. kussut housuun).

Pesussa meni toki vain ehkä neljäsosa siitä ajasta mitä mahdollisessa karvapeitteen pikatrimmauksessa olisi saattanut mennä, jos hän olisi jälkimmäistäkin alkanut vaatia. Jos hän olisi vaatinut myös trimmausta, en tiedä olisinko vaivautunut pelkän suuseksin takia, mutta kyllä mulle edelleen se muu osuus olisi varmasti kelvannut ilman mustia pilviä.

Oon mä sitten kova jätkä kun tuollaisen kestin ilman pahempia traumoja, jollei pahoja erektiohäiriöitä lasketa.
Viimeksi muokannut hebuli, 22.03.2006 20:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Olet outo.
Niin ja joudun kestämään outouttani joka vitun päivä. Toivoisin olevani tasapainoinen ja miellyttävä ihminen kriisinkin hetkellä, mutta en ole. Purkautunen aiheesta Shrink-osastolla.
Älä nyt. Kuten olet monen suusta kuullut, olet mielenkiintoinen tyyppi. Eloisuutesi ja iloisuutesi on vetoavaa ja plussaa. Kunhan vaan et kohtelisi meitä miehiä kuin koiranpentuja ainakaan muiden nähden, vaan antaisit meidän edes välillä olla oikeita leijonia. :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Olet outo.
Niin ja joudun kestämään outouttani joka vitun päivä. Toivoisin olevani tasapainoinen ja miellyttävä ihminen kriisinkin hetkellä, mutta en ole. Purkautunen aiheesta Shrink-osastolla.
Sä olet ihana. Ihan yhtä outo kuin minäkin, mutta sä olet julkiouto ja mä puolisalaouto. Miksei kaikki voi olla noin suoria ja mutkattoman rehellisiä ihmisiä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:Älä nyt. Kuten olet monen suusta kuullut, olet mielenkiintoinen tyyppi. Eloisuutesi ja iloisuutesi on vetoavaa ja plussaa. Kunhan vaan et kohtelisi meitä miehiä kuin koiranpentuja ainakaan muiden nähden, vaan antaisit meidän edes välillä olla oikeita leijonia. :wink:
Kuule, Matti Nykänenkin on varmaan monen mielestä mielenkiintoinen tyyppi, eloisa ja iloinenkin. Nekään puolet eivät tarkoita sitä, etteikö hän olisi myös aivan mahdoton muuten. Olen käyttäytynyt huonosti ja rumasti ja voisin miettiä, kannattaako sellainen jatkossa.

Okei, uusi minäni ilmoittaa lauhkeasti ja avarakatseisesti, että yritetään seuraavan kerran sitä leijonatyyliä, siis ainakin sinun kohdallasi. Murise sinä niin minä vaikka kikatan ja katson sinua ihaillen. Muistuta siitä sitten, jos meinaan taas ruveta lässyttämään sinulle. Muille miehille haluaisin kyllä vielä jatkossakin lässyttää. Onhan se ok? Joo, ja sitten kysyn vielä, että olisiko jotain muuta, mitä voisin tehdä, että tuntisit itsesi enemmän leijonaksi? Älä kuitenkaan ehdota mitään karvateknillisiä toimenpiteitä.

Kai kuitenkin tiedät, että lässytän sinulle, koska olet mielestäni söpö? Siis komeuden ja mukavuuden lisäksi? Ja ei, en heruta sinua, koska et tuoksu minun mieheltäni, muuten vaan kerron.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

No sovitaan näin. :wink: Itsesi vertaaminen Mattiin on kyllä vähän... Mutta silleen.
Viimeksi muokannut hebuli, 22.03.2006 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HellBell

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

hebuli kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Rehellisesti sanon, että jos jossain kuvitteellisessa tilanteeessa kävisi niin, että miehelle ei kelpaisi piparini sellaisena kuin se olisi ( ja ei nyt aleta miettiä mitään ihmeellisiä "entäs jos siellä on vihreitä lutikoita ja herpes D:tä") vaan alkaisi siinä sitten ehdottamaan ties mitä toimenpidettä esimerkiksi oraalista nautintoa edeltäväksi välttämättömyydeksi, niin kyllä aika paskamoiset fiilikset tulisi. Olisin totta vie loukkaantunut enkä voisi ajatella minkäänlaista seksiä ko. tapauksen kanssa.
Aijjaa? Mun egoni kyllä kesti hyvin tapauksen jossa toinen osapuoli sanoi jo ennen vaatteiden riisumista että antaa suuseksiä jos käväisen ensin suihkussa pesemässä pilini. ..
Hebuli, löysit ihanan porsaanreiän viestistäni, hehheh. En ajanut "ties millä toimenpiteillä" takaa hygieniatyyppisiä toimia.

Kyllä sä nyt jo tässä vaiheessa ketjua tiedät että hygieniajutut ovat erikseen tästä elimellisestä tyyliasiasta. (ja jätetään tämä asia tälleen, jooko.. ei jaksa jatkaa.:)

Kun vaatteet ovat päällä ja toinen sanoo "käväistäänkö suihkussa vaikka ensiksi", ei tämä ole loukkaavaa, mutta kun vaattet ovat veke ja pypyt ovat siinä näytillä ja toinen Rakas sanoo suihkun jälkimainingeissa siinä sitten että "ehei, ei kelpaa, annas kun vedän sen sellaiseksi kuin haluisin, ei mua muuten haluta" on tämä joo loukkaavaa.

Ja muutenkin tämä suihku- ja puliveivausinnostus..? Mihins spontaanius jää ja kiihkeät hetket haluissa ja normaaleissa kiimaisissa hajuissa? Mitäs hilipatihippaa tämä tällainen nykymeininki on??

Kiima kunniaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:
Rakastakaa tekin vain toisianne, pääsette helpommalla ja tulette onnellisemmiksi. :h:
Kikkelis kokkelis.
HellBell

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Raastakaa tekin trimmerillä vain toisianne, pääsette helpommalla ja tulette onnellisemmiksi. :h:
Keiks, sinä Tri Outolempi. :twisted:

T: Kryptisesti outo. (<- perustuen Fapin käyttäjäkohtaisiin tiedotteisiin.)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rakkaus.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

HellBell kirjoitti:Kyllä sä nyt jo tässä vaiheessa ketjua tiedät että hygieniajutut ovat erikseen tästä elimellisestä tyyliasiasta.
Miksi, kun ei kuitenkaan puhuta tapauksesta jossa paskakikkareita roikkuu munaskuista, vaan toinen haluaa ikäänkuin vain varmistukseksi että käyt vielä pesulla? Eikö minun olisi pitänyt närkästyä siitä että hän vaatii pilin pesua vaikka edellisestä kerrasta oli vain neljä tuntia? Kyse on toisen huomioimisesta, jos hän aikoo suostua niinkin intiimiin asiaan kuin suuseksiin.

Selvennyksenä: jostakin tuntuu epämiellyttävältä ajatus antaa suuseksiä muuten kuin suihkunraikkaalle genitaalille. Toisesta tuntuu epämiellyttävältä ajatus antaa suuseksiä pöheikölle. Ymmärrän hyvin molempien tunteita, vaikka en itse omaa samanlaisia vaatimuksia. En myöskään voi kuvitella luokkaantuvani verisesti, jos jompikumpi tulee jollekin esteeksi antaa suuseksiä. No ei sitten, sama se, jatketaan kirjan seuraavalta sivulta.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Rakastakaa tekin vain toisianne, pääsette helpommalla ja tulette onnellisemmiksi. :h:
Yksi nainen/tapaus kerrallaan, rakas Keikaus. (enkä nyt edes viittaa sinuun)
Niinamaria

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

Minä en edelleenkään ymmärrä, että se voi olla ongelma, että mies ei suostu nuolemaan karvaista pimppiä. Tunnen miehen joka ei suostu vastaanottamaan suuseksiä, tunnen miehen joka ei suostu rakastelemaan valot päällä, tunnen naisen joka ei suostu rakastelemaan makuuhuoneen oven ollessa auki, tunnen naisen jolla on pakonomainen tarve vaihtaa lakanat aina rakastelun jälkeen. Ja vielä omituisempaa olettaa, että joku harrastaa suuseksiä liki tuntemattoman kanssa ensimmäisellä kerralla.
Herra Manala

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

HellBell kirjoitti:Rehellisesti sanon, että jos jossain kuvitteellisessa tilanteeessa kävisi niin, että miehelle ei kelpaisi piparini sellaisena kuin se olisi ( ja ei nyt aleta miettiä mitään ihmeellisiä "entäs jos siellä on vihreitä lutikoita ja herpes D:tä") vaan alkaisi siinä sitten ehdottamaan ties mitä toimenpidettä esimerkiksi oraalista nautintoa edeltäväksi välttämättömyydeksi, niin kyllä aika paskamoiset fiilikset tulisi. Olisin totta vie loukkaantunut enkä voisi ajatella minkäänlaista seksiä ko. tapauksen kanssa.

Kyse on siitä, että kun ja jos toista rakastaa, ei tällaisista muodostu "välttämättömyyksiä"; toimenpide ei kohoa itse ihmistä/rakasta ylemmäs. Rakastaan ei myöskään halua satuttaa.. Välttämättömyyksien vaatiminen tällaisen herkän kauniin intiimin asian ollessa kyseessä voi olla satuttavaa.
Tämä ilmeisesti oli jollain tavalla kytköksissä omaan viestiini, joten vastaanpa.

Ensinnäkin, jos toista rakastaa, ei tällaisia "välttämättömyyksiä" tietenkään muodostu. Mutta kuinka moni ihminen tänä päivänä rakastaa toista ennenkuin hyppää ensimmäistä kertaa sänkyyn? Ehkä yksi sadasta? Kyllä se yleisin tilanne mistä suhteet lähtevät nykyaikana liikkeelle, taitaa syntyä baarin ja sen jälkeen sängyn kautta, tai muusta vastaavasta tilanteesta. Ja suurin osa naisista jotka minä tunnen eivät halua antaa suuseksiä lainkaan ensimmäisellä kerralla tai yhden yön jutuissa, oli hygienia- tai karvatilanne miehellä ihan mitä tahansa.

Joten jos se pusikko sieltä uutuutena vastaan hyppää, mikä velvollisuus miehellä on suoraa päätä tarjota oraalista nautintoa naiselle? Se on kuitenkin omasta mielestäni melkoisen intiimiä puuhaa. Ja ei se puskattomuus mikään täysi edellytys ole minulle että voin antaa suuseksiä. Minä vain en koe, että voisin nauttia puskasuuseksin antamisesta niin, että pystyisin pitämään kiihottuneisuuttani yllä. Tosin siihen liittyy aika paljon sekin seikka, että tykkään keskittyä siihen hommaan toden teolla. Siinä jää monesti omat fiilikset silloin taka-alalle. Senpä vuoksi en juuri pidä kuusysistäkään, vaan mieluummin vuorottelusta.

Enkä minä kumppanilleni ääneen mene sanomaan mitään että "tuo pusikko on aika kamala" tai "saisit enemmän kieltä jos ajelisit tuon pois". Kyllä minä varmasti ehdottaisin karvojen poiston kokeilua, mutta ihan sivistyneesti ja hienovaraisesti. Jos tyttö tähän suostuisi, yrittäisin varmasti tehdä parhaani motivoidakseni nautinnollisin keinoin häntä jatkamaan käytäntöä. Jos se kaikesta siitä huolimatta olisi ylitsepääsemätön tehtävä ajella niitä häpykarvojaan samoin kuin minä ajelen omiani hänen vuokseen, emme ehkä olisi muutenkaan samalla aaltopituudella. Tai sitten suhteessa olisi niin paljon muita hyviä puolia, että ne kompensoisivat tuollaiset pikkujutut mennen tullen.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 22.03.2006 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sinkkumatti

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Kysymys noin niinkun vertailumielessä..

Kuinkas moni palstan naisista on karvaista ja posliinista pimppaa nuoleskellut ja kumpi oli kivempaa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun on vielä toi karvainen pimppa kokeilematta, vapaaehtoisia?


Oikeasti tulin vaan kertomaan, että tämä keskustelu herätti minussa vastustamattoman halun ajella säärikarvani ja siistiä pimpukan pöheikköä. Siispä harrastamaan kylpyammeakrobatiaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:Mun on vielä toi karvainen pimppa kokeilematta, vapaaehtoisia?
Keikaus taitaa olla jo nukkumassa.
HellBell

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Herra Manala kirjoitti: Tämä ilmeisesti oli jollain tavalla kytköksissä omaan viestiini, joten vastaanpa..
Man, ei oikeastaan, luin vaan sitä ketjua läpi ja otin sellasen "yleispoiminnan" sanomista. Totuus.
Ensinnäkin, jos toista rakastaa, ei tällaisia "välttämättömyyksiä" tietenkään muodostu. Mutta kuinka moni ihminen tänä päivänä rakastaa toista ennenkuin hyppää ensimmäistä kertaa sänkyyn?..

Niin, no siinäpä se. Ymmärrän tuon mitä sanot ja mietin sitä mielessäni aiemmin minäkin ~ eli että ei-rakkaussuhteissa alias irtosuhteissa tai muissa lähinnä seksisuhteissa korostuvat ne seikat, jotka ovatkin niitä olennaisia niissä suhteissa. Ulkoisseksuaaliset seikat.
Kun on tärkeää saada kaikkea ja heti ja nopeasti ja nautintoa siinä samalla, ollaan matemaattisen tuottavia ja kylmän järkeviä: optimaalinen scoretushenki. Kuulostaa jo näin kirjoitettuna hirveän vastenmieliseltä. Broilerit pakastealtaassa-mielikuva.
Ja näissa seksisuhteissa niiden vaateiden olemassaolon tavallaan tajuaa, juuri yllämainituista syistä johtuen, joskin sitä niissäkin vähän kummastelee. Että johan on pakasteallas-meiningiksi siellä suunnalla homma mennyt.
Toki niissä pakasteallaskuvioissa sitten molemmat voivat esittää omia seks.toiveitaan/vaateitaan vastavuoroisuusperiaatteella. Kun kumppania ei silloin tunne, täytyy puliveivauksen jälkeen paikat sitten vielä kääräistä elmukelmuun. Pikapaketti kaikilla lisukkeilla.

Seksi johon liittyy rakkaus.. Ihmisarvot näkyvät siinä lämpimämmin päin. <3

Selvennän loppuun vielä aiempaa omaa motivaation tarvettani kommentoida näihin karvahässäköihin..:

Kaikenlainen "ehdoton pakko" ja "välttämättömyyksien olemassaolo" sellaisten asioiden suhteen, jotka ovat kuitenkin epäolennaisia ulkoisia seikkoja on minusta puistattavaa.
Yhteisen sävelen löytämistä ja nautinnon molemminpuolista ihanuutta vastaan minulla ei ole mitään. Ainoa mitä vastaan minulla on jotain, on Pakko.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Pöh! Leimiä!

Missä mun ihmisarvo sitten magaa, kun en saa vaxata vaiks näppi syyhyis tekeen niin. Postimerkkeilijä sai mut harkitseen jotain uutta trendistylee "au naturellia", niinku se sanoo. Haluu nähä ne kutrit down there.. pervo.Meikkiksestä tuntuu höynäytetyltä.
<3
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mun on vielä toi karvainen pimppa kokeilematta, vapaaehtoisia?
Keikaus taitaa olla jo nukkumassa.
En, olin sisustamassa. Nyt on eteisessä pieni taulu seinällä.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:En, olin sisustamassa.
Löytyikö sitä Lolita-tapettia?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:En, olin sisustamassa.
Löytyikö sitä Lolita-tapettia?
Hmm, sitä pitäisi kysyä tapettimaakareilta itseltään. Minä löysin vain muistutuksen seikkailustani.
Kikkelis kokkelis.
Noriyumi

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Niin. On se raskasta naisille kun pitää olla saakelin täydellinen ja mikään ei kelpaa miehelle jos peffa ei ole samanlainen kuin 12-vuotiaalla pojalla, pituus kuin huippumallilla ja tissien koko kuin Pamela Andersonilla.

Mutta kauneusihanteisiin "alistumisessa" on se toinen puoli: sinäkin voit alkaa vaatia mieheltä ;) Vaikka ajaisit alapääsi, ei se tarkoita että suostut ottamaan kenet vain millaisena vain. Kerran patistin eksäni suihkuun kun se haisi niin pahalta, ja piNpan toivossa se myös totteli :)
Vastaa Viestiin