Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ann kirjoitti:Jos pimppero näyttää omaan makuun nätiltä karvaisena, ja siten saa sut tuntemaan olosi naisellisemmmaksi, nätimmäksi, kaikinpuolin haluttuvaksi, niin miksi helvetissä joku Pera, en-tahdo-karvaa-suuhun-mutta-voin-kyllä-panna-sua-perseeseen, omaisi mitään äänivaltaa sun puska-asioihin?
Käsitin tässä nimenomaisessa tapauksessa ongelmana olevan juuri sen, että Peran mieltymyksellä (=ei halua antaa suuseksiä jos on selvä tuhero) oli kuitenkin merkitystä asianosaiselle, ja tämä asia sai hänet tuntemaan itsensä vähemmän naiselliseksi, nätiksi ja kaikinpuolin haluttavaksi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Ann »

Niinamaria kirjoitti:
Siis ymmärsinkö minä nyt oikein - miehen rooli on:

a) hyväksyä nainen juuri sellaisena kuin on
- Jos sitä väittää rakastavansa, niin öö..joo?
Niinamaria kirjoitti:b) välittää vain naisen nautinnosta ja pitää sitä pääasiana
- Jos sille on maksettu, niin öö..joo?
Niinamaria kirjoitti:c) vähät välittää siitä mistä itse pitää
- Jos on sadomaso, niin öö..joo?
Niinamaria kirjoitti:d) miehen ei sovi esittää naisen ulkomuodosta mitään toiveita
- Joo, öö..ei?


Ja loppu olikin sitten jotain jaadilaadidaadi paskaa. Niin, jos se karva-juttu ei ole sulle iso asia, niin pistä ajellen vaan. Joillekin se on iso asia, ja sellaisten ihmisten ei pitäisi joutua nyppimään, vahaamaan tai trimmaamaan vain siksi, että en jaksa jauhaa sulle rivitolkulla paskaa itsestäänselvyydestä. Joo, sulla on kiva poslari. Hyvä niin. Jos ei, niin kyllä se kaponen viivakin menettelee.

Tuskin se Keikauksen puskaa kauhistellut mies nyt mikään ihmiskunnan pohjsakkanen on, mutta kyllähän se hieman ihmetyttää jos se karvoitus siellä alapäässä on NIIN iso turn off, että aiemmin haluttava nainen muuttuu yhtäkkiä yököttäväksi erektionkarkoittajaksi. Näin tuskin kävisi, jos tämä lakanoiden antisankari oikeasti olisi liikkeellä sillä miellellä, että tehdään tässä nyt vähän muutakin kuin rasvataan tankoa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Ann »

hebuli kirjoitti: Käsitin tässä nimenomaisessa tapauksessa ongelmana olevan juuri sen, että Peran mieltymyksellä (=ei halua antaa suuseksiä jos on selvä tuhero) oli kuitenkin merkitystä asianosaiselle, ja tämä asia sai hänet tuntemaan itsensä vähemmän naiselliseksi, nätiksi ja kaikinpuolin haluttavaksi.
No hitto, ilman suuseksiä sitä saattaisi jopa tuntea itsensä vähän vähemmän saaneeksi.

"Voidaan me panna, mutta sä et sitten muuten saa laueta, koska sulla on karvaset pallit."
Rotan aivot valtasivat pääni.
Niinamaria

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

Ann kirjoitti:Ja loppu olikin sitten jotain jaadilaadidaadi paskaa. Niin, jos se karva-juttu ei ole sulle iso asia, niin pistä ajellen vaan. Joillekin se on iso asia, ja sellaisten ihmisten ei pitäisi joutua nyppimään, vahaamaan tai trimmaamaan vain siksi, että en jaksa jauhaa sulle rivitolkulla paskaa itsestäänselvyydestä. Joo, sulla on kiva poslari. Hyvä niin. Jos ei, niin kyllä se kaponen viivakin menettelee.

Tuskin se Keikauksen puskaa kauhistellut mies nyt mikään ihmiskunnan pohjsakkanen on, mutta kyllähän se hieman ihmetyttää jos se karvoitus siellä alapäässä on NIIN iso turn off, että aiemmin haluttava nainen muuttuu yhtäkkiä yököttäväksi erektionkarkoittajaksi. Näin tuskin kävisi, jos tämä lakanoiden antisankari oikeasti olisi liikkeellä sillä miellellä, että tehdään tässä nyt vähän muutakin kuin rasvataan tankoa.
No en minäkään mitään sellaista tekisi, että alkaisin tuskalla karvoja poistamaan sen takia että vaadittaisiin. Ei kyllä ole koskaan vaaditukaan. Minusta olisi aika surullista jos joku jättäisi minut sen vuoksi, jos en halua ottaa penistä suuhuni. Usein en haluakaan, jos se ei ole vasta pesty ja luottamus toiseen kunnossa. Miksi minun pitäisi suhtautua mieheen, joka ei halua nuolla karvaista pimppiä, eri lailla kuin toivoisin hänen suhtautuvan itseeni?

En ole tiennytkään että on olemassa sellainen sääntö, että nainen saa vaatia suuseksiä kaikissa olosuhteissa. Saako myös mies? Esimerkiksi siinä tilanteessa, että miehellä on niin paksu penis, ettei se oikein mahdu mukavasti suuhuni - voinko hän silloin odottaa, että leuka ja posket kipeänä lutkutan koska niin kuuluu tehdä että on hyvä kumppani?

Kauhean mustavalkoisia asenteita täällä. En voi kovin suurella partnerimäärällä kehuskella, mutta olen ainakin kokenut että jos kumppanit koettavat miellyttää toisiaan, niin tuloksena on hyvää tai erinomaista seksiä. Muistelen oikeastaan lämmöllä niitä iltoja, kun mies on melkein lapsenomaisen innostuneena saanut leikkiä "parturia" ja niitä seuranneita minullekin taivaallisia hetkiä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jossain asunnon siivouksessa se ehkä tulee kysymykseen.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ann kirjoitti:...
Onko toisen karvaisuus asia joka ei saa olla turn off? Entä esim. toisen puutteellinen hygienia, tai man-boobsit?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Ann »

Niinamaria kirjoitti: Kauhean mustavalkoisia asenteita täällä.
Tähän väliin vedän huumorikortin kehiin. Katso kuinka se heiluu ilmassa! Fiii-iiuuuu!

Jos toinen(=nainen) tykkää yli kaiken suuseksistä, kostuupi sen avulla ja näin ollen saa enempi nautintoa siitä kun työntelet siihen patonkia, niin juu..sitä ei pitäisi joutua vaatimaan - sen pitäisi olla niinku tyrkyllä. Koska sinäkinhänhän tykkäsit tehdä toiselle mieliksi?

Nyt sanon nääp: Nääp.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Ann »

hebuli kirjoitti: Onko toisen karvaisuus asia joka ei saa olla turn off? Entä esim. toisen puutteellinen hygienia, tai man-boobsit?
En mä ymmärrä miten ne karvat nyt saattaa olla NIIN helvetin kamala asia. Verrattavissa huonoon hygieniaan tai liikalihavuuteen.. Ne nyt on aikastas luonnollinen asia, ja siten vähän karsastan tota trimmaaminen on itsestäänselvyys aspektia. Kyllä tää pimppakarvojen virittely ja kaikennäkönen tuunaus on aikastas tuoretta touhua, nykynuorten hömpötystä. Kymmenvuotiaillakin on stringit.

Mihin on maailma menossa.. nukkumaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:No kai se niin on, että ainoa ratkaisu tähän asiaan on se, että etsii kumppanin, joka ajattelee tästäkin asiasta suunnilleen samalla tavalla kuin itse.
Heureka. Juuri näin. Ei tähän sitten kovin montaa sivua tarvittu. :wink:
Niinamaria

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

Keikaus kirjoitti:Kai se takapuolilinja on se, että haluan, että minut hyväksytään ehdoitta sänkyyn. Kumppanini saa minulta saman hyväksymisen.

Jos erilaisuus on niin rikastuttava asia ja kumppania tulee miellyttää, niin miten on mahdollista, että potentiaalinen kumppanini ei minua miellyttääkseen pidä karvoistani ja nuole pilluani?
Voitko nyt edes yrittää nähdä asian toiselta kannalta? Jos mies joka rakastaa sinua, haluaa sinua ja rakastelee kanssasasi oikein mielellään ja haluaa naimisiiin kanssasi, mutta kieltäytyy antamasta suuseksiä koska kokee sen karvoista johtuen ikäväksi, onko hän silloin jotenkin hyväksymättä sinua? Jos hän muuten tekee kaikkensa pyrkiäkseen tuottamana sinulle seksuaalisen tyydytyksen? Muuttuisiko tilanne mitenkään, jos mies ei piittaisi karvoista tippaakaan ja sanoisi että hän ei voi ylipäätään sietää suuseksin antamista?

Voisiko kyse olla siitä, että sinä et vain hyväksy tiettyä piirrettä miehessä? Ei ole oikea mies, jos ei tee asioita juuri sillä tavalla miten itse haluat? Mahtaa olla vaikeaa parisuhdemarkkinoilla jos kompromissikyvyt ovat tuota luokkaa.. mutta hyvä toki jos on varaa valita miehet sen perusteella miten hanakkoja he ovat harrastamaan supermajavasukellusta.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Bloom »

hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:No kai se niin on, että ainoa ratkaisu tähän asiaan on se, että etsii kumppanin, joka ajattelee tästäkin asiasta suunnilleen samalla tavalla kuin itse.
Heureka. Juuri näin. Ei tähän sitten kovin montaa sivua tarvittu. :wink:
Tää on kiintoisa keskustelu, turhaa dissausta.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Bloom »

Ann kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Onko toisen karvaisuus asia joka ei saa olla turn off? Entä esim. toisen puutteellinen hygienia, tai man-boobsit?
En mä ymmärrä miten ne karvat nyt saattaa olla NIIN helvetin kamala asia. Verrattavissa huonoon hygieniaan tai liikalihavuuteen.. Ne nyt on aikastas luonnollinen asia, ja siten vähän karsastan tota trimmaaminen on itsestäänselvyys aspektia. Kyllä tää pimppakarvojen virittely ja kaikennäkönen tuunaus on aikastas tuoretta touhua, nykynuorten hömpötystä. Kymmenvuotiaillakin on stringit.

Mihin on maailma menossa.. nukkumaan.
Karvaisuuden yhdistäminen huonoon hygieniaan on surullisinta massahurmosta. Ei tarvi olla kriittisen ajattelun suurvisiiri tajutakseen että tässä logiikassa jokin mättää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onpa pitkällisiä keskusteluja.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onpa vaatimuksia.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Bloom kirjoitti:Karvaisuuden yhdistäminen huonoon hygieniaan on surullisinta massahurmosta. Ei tarvi olla kriittisen ajattelun suurvisiiri tajutakseen että tässä logiikassa jokin mättää.
Sitä kutsutaan analogiaksi, ei yhdistämiseksi. Ymmärrä ero.

Kysyn uudestaan: onko toisen karvaisuus asia joka ei saa olla turn off? Perustelut, kiitos. Jos perustelee sitä luonnollisuudella, niin eivät ne luolamiehet ja -naiset myöskään pesseet alapäitään, varsinkaan saippualla.

Ihmeen yksisilmäisiä ja järkähtämättömiä näkökantoja joillakin. Kuten sanottu, vielä en ole kohdannut naista joka olisi ollut alapäästään niin karvainen että se olisi ollut este suuseksille, mutta pystyn silti tajuamaan että eri ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja turn offeja. Se on kuulkaas voi voi.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Bloom »

hebuli kirjoitti:
Bloom kirjoitti:Karvaisuuden yhdistäminen huonoon hygieniaan on surullisinta massahurmosta. Ei tarvi olla kriittisen ajattelun suurvisiiri tajutakseen että tässä logiikassa jokin mättää.
Sitä kutsutaan analogiaksi, ei yhdistämiseksi. Ymmärrä ero.
.
Mielestäni huono hygienia ja karvaisuus eivät ole analogisessa suhteessa keskenään. Ymmärrä ero.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Bloom kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
Bloom kirjoitti:Karvaisuuden yhdistäminen huonoon hygieniaan on surullisinta massahurmosta. Ei tarvi olla kriittisen ajattelun suurvisiiri tajutakseen että tässä logiikassa jokin mättää.
Sitä kutsutaan analogiaksi, ei yhdistämiseksi. Ymmärrä ero.
.
Mielestäni huono hygienia ja karvaisuus eivät ole analogisessa suhteessa keskenään. Ymmärrä ero.
Et sitten vastannut kysymykseeni. Oliko se liian vaikea vastattavaksi?

Sinulla ei tunnu myöskään olevan mitään käsitystä mitä analogialla tarkoitetaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

aldkfhaodghas
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin on.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Bloom »

hebuli kirjoitti:
Bloom kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Sitä kutsutaan analogiaksi, ei yhdistämiseksi. Ymmärrä ero.
.
Mielestäni huono hygienia ja karvaisuus eivät ole analogisessa suhteessa keskenään. Ymmärrä ero.
Et sitten vastannut kysymykseeni. Oliko se liian vaikea vastattavaksi?

Sinulla ei tunnu myöskään olevan mitään käsitystä mitä analogialla tarkoitetaan.
Tjaah, en tajunnutkaan, että kysyit minulta! Ilmoitin nimittäin jo paljon aikaisemmin tässä keskustelussa, että pidän karvattomuudesta. Mielestäni karvaisuus saa olla turn-off yksilötasolla. Merkityksellisempää on se, minkälainen sen valta-asema on seksikuvastossa, ja kuinka karvattomuus on tämänkaltaisessa julkisuudessa tehty normiksi. En myöskään pidä tavasta, jolla karvojenpoisto mediapuheessa liitetään päivittäiseen hygieniaan tai itsestähuolehtimiseen. Tällaisen puheen vastinparina on nimittäin ajatus siitä, että henkilö joka ei poista ihokarvojaan, ei ole hygieninen tai ei huolehdi itsestään. Tällöin unohtuu koko ihokarvanpoiston lyhyt historia massailmiönä, sekä se, että karvanpoisto ei ole kaikille yhtä helppoa ja kivutonta. Tai se, että jotkut eivät yksinkertaisesti halua poistaa karvojaan.
Viimeksi muokannut Bloom, 22.03.2006 0:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

8)
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jeah.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Miksi MINUN pitäisi ajella karvani. Miksi MINUN pitäisi sietää. Miksi MINULTA vaaditaan. Minä, minä, minä. Jos partnericountteri raksuttaa jo useampia satoja, seksi onkin varmaan tasolla MINUN tyydytykseni. Entäs jos ihan oikeasti "kunnioittaisi" seksuaalisuutta(an) sen verran, että sitä ei jokaisen vastakkaista vehjettä kantavan kanssa harrastaisi? Minä olen ainakin ollut huomaavinani, että kun välittää kumppanistaan muutenkin kuin seksileluna, alkaa pitää jopa tärkeämpänä sitä mitä partneri haluaa, kuin mitä itse suoranaisesti preferoisi.

Minä en pidä karvaisen pimpan nuolemista mielekkäänä. Minua inhottaa se tunne, kun karva on kiinni kitalaessa tai hampaiden välissä. Karkeat karvat ovat myös vastenmielisen tuntuisia. Sen sijaan häpyhuuliltaan paljasta pimppaa pidän erinomaisen kauniina ja kiihottavana. Vaikka kuinka haluaisin olla suvaitsevainen, yksinkertainen totuus on se, että suuseksin antaminen orapihlaja-aidalle ei sytytä. Pitäisikö minun antaa suuseksiä vaikka se on mielestäni vastenmielistä? Minkälainen kumppani nauttisi ottavanakaan osapuolena sellaisesta tilanteesta?

Ainakin minua kiihottaa toisen kiihottuminen. Seksi ei saa missään nimessä olla vastenmielistä tai yhdentekevää toiselle, tai se muuttuu saman tien sellaiseksi myös minulle. Jos nainen haluaa suuseksiä, joka on minusta mukava kokemus, hän ajaa häpykarvansa ainakin häpyhuulten alueelta. En vaadi kuitenkaan mitään mitä en itse olisi valmis tekemään - minusta on paljon mukavampi vetää kalsarit jalkaan kun ei ole mitään pöheikköä välissä.

Sitäpaitsi karvat toimivat turhina iskunvaimentimina ja tunnonestona. Kyllä se on aivan eri meininki sekä visuaalisesti että tunnon puolesta, kun työntää elimensä täysin sisään, ja paljaat häpyhuulet puristuvat paljaan kyrvänjuuren ympärille. Samoin naisen kiimanesteet tuntuvat ja näyttävät paljon kiihottavammilta levittyessään tasaisesti kalun juureen ja varteen, kuin että takertelisivat vaaleina klimppipalloina jossain puskan reunamilla. Varma lerpahdus.

Ja kyllä se sheivaus itselläkin ensin ärsytti ja aiheutti tulehtuneita karvatuppia, mutta muutaman kerran jälkeen a) iho alkaa sietämään sheivausta paremmin b) omat höyläystaidot paranevat c) sänki ei enää kutise lainkaan niin paljon. Lämpimän veden käyttö myös helpottaa hommaa paljon, ja kosteuttavan geelin kannattaa antaa hetken vaikuttaa ennen höyläämisen aloittamista. Kun oppii niksit, hommasta alkaa muodostua varsin ongelmatonta ja jopa sellaista jota mielellään odottaa.

Kummallista miten helposti genitaalialueen edes osittaista karvattomuutta suosivista (miehistä) on saatu tässä keskustelussa aikaiseksi jopa sovinistinen ja itsekäs kuva, samalla kun naisille on täysin suotavaa preferoida esimerkiksi kaljuja miehiä, koska ne ovat niin hottiksia ja kiihottavia. Siitäkin huolimatta, että kaljuudella ei ole mitään käytännön hyötyä paljaaseen ajopintaan verrattuna. Saatana, seksin pitää olla molemmista mukavaa, eikä vain omien preferenssiensä esilletuontia. Onneksi olen tässä suhteessa tavannut ainoastaan naisia, jotka ovat edellämainitun hyvin tuntuneet sisäistävän jo valmiiksi, eikä paljasta kielilabyrinttia ole erikseen tarvinnut pyydellä, vaatia tai perustella. He kun ovat ajatelleet ihan itse epäitsekkäästi, että tällainen olisi varmaan partnerin mielestä käytössä kivempi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hippelisheijaa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Pehmovanukas

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Herra Manala kirjoitti:Onneksi olen tässä suhteessa tavannut ainoastaan naisia, jotka ovat edellämainitun hyvin tuntuneet sisäistävän jo valmiiksi, eikä paljasta kielilabyrinttia ole erikseen tarvinnut pyydellä, vaatia tai perustella. He kun ovat ajatelleet ihan itse epäitsekkäästi, että tällainen olisi varmaan partnerin mielestä käytössä kivempi.
Totaalikomppaus koko kirjoituksellesi, sanoit laajemmin ja paremmin sen mitä yritin jo aikaisemmin toistaa :komp: :komp: :komp:

Tästä viimeisestä kappaleesta lisäisin vielä sen verran, että silloin joskus kun on tarvinut maanitella kokeilemaan, niin tulokset ovat poikkeuksetta olleet kummastakin niin miellyttävät, että partneri on ihan omaehtoisesti jatkanut siistimisurakoita. Viimeisin tyttöystäväni oli suorastaan helpottunut siitä, että en pidä mitenkään perverssinä tai omituisena sitä että hän haluaa olla mahdollisimman vähällä alakarvoituksella kaiken aikaa koska se miellyttää häntä eniten. Eli syy sheivailuun tai lyhentelyyn voi löytyä ja usein löytyykin ihan siitä, että moni on huomannut oman alapään miellyttävän itseäkin enemmän vähäkarvaisena. Bikinirajaahan naiset ovat siivonneet iät ja ajat.

Täytyy toki muistaa, että kaikista tämäntyyppisistä asioista keskustellessa lähtökohtana ei saa olla ajatus, että "sinussa on jotain vikaa" vaan johtolause on se, että "toivoisin sinulta tämmöistä koska + perustelut."
Vastaa Viestiin