Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Herra Manala kirjoitti:
Kummallista miten helposti genitaalialueen edes osittaista karvattomuutta suosivista (miehistä) on saatu tässä keskustelussa aikaiseksi jopa sovinistinen ja itsekäs kuva, samalla kun naisille on täysin suotavaa preferoida esimerkiksi kaljuja miehiä...
Itse vetäisin eron preferenssin ja kynnyskysymyksen välille. Preferensseissä ei mielestäni ole mitään pahaa, mutta ihmisessä on jotain pahasti vialla, jos elämästä löytyy enemmänkin 'vain yksi tyyli kelpaa' -suuntaista ajattelua. Tuollaiset ihmiset ovat yksinkertaisesti aivan sairaan tylsää seuraa. Matkustan ihan mielelläni heidän ajamallaan bussilla, mutta että sotkisin moisia sosiaaliseen elämääni? Ei kiitos. Bemarimiehellä on siis täysi oikeus suosia bemaria, mutta jos heppu ei suostu muun merkkisen auton kyytiin missään oloissa, niin ompahan pieni ihminen.

Seksin suhteen löytyy biljardi + 8 juttua ja olisi äärimmäisen vastenmielistä olla ihmisen kanssa, jonka mielestä on olemassa vain 'Se Yksi Juttu'.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voi pojat eli Manala ja Pehmovanukas.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Bloom kirjoitti:Mielestäni karvaisuus saa olla turn-off yksilötasolla. Merkityksellisempää on se, minkälainen sen valta-asema on seksikuvastossa, ja kuinka karvattomuus on tämänkaltaisessa julkisuudessa tehty normiksi.
Mielestäni on typerää laajentaa tämä keskustelu jonkinlaiseksi yhteiskunnalliseksi kysymykseksi, ellet sitten halua että hallituksenkin pitäisi ottaa kantaa asiaan. Tässä keskustelussa tuntui olevan kyse yksittäistapauksesta/-tapauksista, joten puhutaan tästä yksilötason mieltymyksenä tai turn off:na.

Muita "yhteiskunnallisia" ongelmia:
- hoikkia ja urheilullisia ihmisiä ihannoidaan
- kauneutta ihannoidaan
- älykkyyttä ihannoidaan
- pituutta ihannoidaan
- menestystä työelämässä ihannoidaan
- itsevarmuutta ihannoidaan
- huumorintajuisuutta ihannoidaan
- jne.:tä ihannoidaan

Tosi ärsyttävää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sivustahuutaja kirjoitti:Itse vetäisin eron preferenssin ja kynnyskysymyksen välille. Preferensseissä ei mielestäni ole mitään pahaa, mutta ihmisessä on jotain pahasti vialla, jos elämästä löytyy enemmänkin 'vain yksi tyyli kelpaa' -suuntaista ajattelua. Tuollaiset ihmiset ovat yksinkertaisesti aivan sairaan tylsää seuraa. Matkustan ihan mielelläni heidän ajamallaan bussilla, mutta että sotkisin moisia sosiaaliseen elämääni? Ei kiitos. Bemarimiehellä on siis täysi oikeus suosia bemaria, mutta jos heppu ei suostu muun merkkisen auton kyytiin missään oloissa, niin ompahan pieni ihminen.

Seksin suhteen löytyy biljardi + 8 juttua ja olisi äärimmäisen vastenmielistä olla ihmisen kanssa, jonka mielestä on olemassa vain 'Se Yksi Juttu'.
Tuutko noutamaan mua bemarillasi vai mennäänkö yhdessä bussilla? Vai tuletko tarakkaani? :wink:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:tosi ärsyttävää.
Kaikki on! :wink:
Kikkelis kokkelis.
sinkkumatti

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Miksi sää Keikka stressaat moisesta asiasta noin tajuttoman paljon?

Päästät vaan niitä karvaturrien ystäviä sinne sinne saksies väliin, ja me sheivattujen pimpsojen fanit mennään muiden saksien väliin. Yksinkertaista, eikö?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kaikenlaista.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Keikaus kirjoitti:En vain halua miestä, jolle se yksi karvamalli on ylitse muiden, koska sellainen mies on mielestäni sängyssä tylsempi kuin sellainen, joka pitää variaatiosta.

Niin, ja uskokaa tai älkää, olen kohdannut miehiä, joita karvat kiihottavat. Keskustelin esim. kerran eksäni kanssa asiasta ja hän sanoi, että hänestä on kiihottavaa työnnellä kyrpäänsä pöheikköön.
Varmasti olet kohdannut miehiä, joita karvat kiihottavat. Eikä minusta mikään yksi ainoa karvamalli ole ylitse muiden. Jos tarkasti katsot, puhuin kirjoituksessani ainoastaan häpyhuulten alueen sheivaamisen merkityksestä. Muuten pidän tietynlaista trimmattua alakarvoitusta ainoastaan positiivisena asiana verrattuna täysposliiniin. Kyllä siinä jää tarpeeksi karvaa jäljelle parturoida vaikka minkälaisia karvamallivariaatioita, vaikka ne häpyhuulet nyt menisikin paljaaksi ajelemaan.

Ja todellakin. Kyllä minun kumppanini ihmisarvo on täysin riippumaton pillukarvojen määrästä. Mikään suhde ei takuulla kaadu niihin tai kumppanin arvostus minun silmissäni laske. Kyse on ainoastaan siitä, että pidän naamani tunkemista kosteaan karvamättääseen vastenmielisenä, enkä voi sitä asiaa korjata millään "think a happy place" -ajattelulla tai suvaitsevaisuussaarnoilla. Joten karvojen määrä voi kyllä vaikuttaa seksielämän monipuolisuuteen ja nautinnollisuuteen, muttei ihmisen arvostukseen tai suhteen kynnyskysymykseksi.

En minäkään ole vaatimassa sinua pitämään omasta ruumiinrakenteestani suvaitsevaisuuteen vedoten, vaikka itse pidätkin kääpiömiehistä. Ihmiset saavat kiksinsä erilaisista fyysisistä piirteistä, ja ne on elämän kylmiä realiteetteja, eikä mitään epäsuvaitsevaisuutta. Epäsuvaitsevaisuutta on se, kun aletaan sanomaan että muutkaan ihmiset eivät saisi pitää näistä tietyistä piirteistä, koska ne eivät ole MINUN omien preferenssieni mukaisia. Ja sitähän sinä olet tässä ketjussa vähän mennyt tekemään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Ongelmani ovat liika positiivisuus, sinisilmäisyys ja optimistisuus yhdistettynä nopeaan kiihtyvyyteen ja kevytkenkäisyyteen. Olen saattanut jäädä kehityksessäni symbioosivaiheeseen, jolloin koen olevani yhtä maailman kanssa ja kaikkien pitävän minusta ja minä heistä. On kamala shokki huomata, ettei kaikki rakastakaan minua ehdoitta kuin äitini. Ei saakeli, Gattaca kirjoittaa kauttani.
Kuulepas Keikaus, kevytkenkäiseltä neidolta toiselle, sitä luulisi, että kaikki rakastavat iloista antajaa, mutta ei se sitten kuitenkaan ole niin. Kovasti on alkanut kaikenlaisia reunaehtoja ilmaantua, eikä enää osata olla kiitollisia siitä mitä saa. Tai että yleensä saa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lolita kirjoitti:Kuulepas Keikaus, kevytkenkäiseltä neidolta toiselle, sitä luulisi, että kaikki rakastavat iloista antajaa, mutta ei se sitten kuitenkaan ole niin. Kovasti on alkanut kaikenlaisia reunaehtoja ilmaantua, eikä enää osata olla kiitollisia siitä mitä saa. Tai että yleensä saa.
Tervetuloa miesten maailmaan. :wink: Kaikkea se tasa-arvoistuminen teettääkin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Clay »

Keikaus kirjoitti:Katsoin tänä aamuna pimppaani ja se oli kyllä mielestäni suloinen. Kauniin väriset loivat kiehkurani ovat mielestäni todella viehättävät. Musta on jotenkin todella kummallista, että se voikin olla jonkun mielestä vastenmielinen. Etenkin, kun en oikeasti ole sieltä niin kovin tuuheakarvainen. Olen nähnyt uimahallissa pinta-alaltaan ja tuuheudeltaan kolminkertaisia puskia.

Sanoin jopa ääneen "oma pikku pilluni" katsoen hellästi tavaraani.
Laitappa mussupussukka siinä omasta pikku pillustasi kuva äänestyksen kera niin katsotaan kuin moni mies (tai nainen) Kitystä olisi valmis maistamaan tuheroa, ilman naamanvääntelyä tai kakomista. Samalla saat sitten viitteitä ketä kannattaa miiteissä nuuhkia.

En mä nyt tietä onko pimppa missään kuosissa maailman esteettisimpien asioiden listalla muutenkaan, jos katsoo maailmaa aseksuaalin silmin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Bloom »

hebuli kirjoitti:
Bloom kirjoitti:Mielestäni karvaisuus saa olla turn-off yksilötasolla. Merkityksellisempää on se, minkälainen sen valta-asema on seksikuvastossa, ja kuinka karvattomuus on tämänkaltaisessa julkisuudessa tehty normiksi.
Mielestäni on typerää laajentaa tämä keskustelu jonkinlaiseksi yhteiskunnalliseksi kysymykseksi, ellet sitten halua että hallituksenkin pitäisi ottaa kantaa asiaan. Tässä keskustelussa tuntui olevan kyse yksittäistapauksesta/-tapauksista, joten puhutaan tästä yksilötason mieltymyksenä tai turn off:na.

Muita "yhteiskunnallisia" ongelmia:
- hoikkia ja urheilullisia ihmisiä ihannoidaan
- kauneutta ihannoidaan
- älykkyyttä ihannoidaan
- pituutta ihannoidaan
- menestystä työelämässä ihannoidaan
- itsevarmuutta ihannoidaan
- huumorintajuisuutta ihannoidaan
- jne.:tä ihannoidaan

Tosi ärsyttävää.
Yhteiskunnallinen keskustelu on jotakin ihan muuta. Kulttuurikeskustelua, tämä. Mutta ei sit puhuta, jos yleistason keskustelu on susta henkilökohtaisella tasolla tosi ärsyttävää. Joskaan en voi väittää myöskään saaneeni sun kommenteistasi mitään rakentavaa irti.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: kun kuvittelee tarjoavansa toiselle sitä kaikkein kauneintaan.
Liikuttuu, vai että kauneintaan..

Kysynpä sulta semmosta että jos menet sänkyyn tai luulet meneväsi kohta puoliin, niin pesetkö pillusi ennen sitä?
Riippuu siitä, kuinka kauan on edellisestä pesusta. Yleensä käyn kerran päivässä suihkussa ja se riittää mielestäni miehelle sekä naiselle. Joskus tosin suihkuttelen ihan vaan pimpslooraa jos ajattelen, että munaa on lähistöllä lähinnä sen takia, että kun ei tiedä, kuinka tuoksuherkkä se toinen on. Ja kai mä siitä puhtaudestakin nautin. Mutta ei helkkari, en kyllä mieti panetuksen hetkellä, että voi kamala, voin tuoksua ihan pillulta ja että pakko pestä. On muuten ihanaa, kun löytää ihmisen, joka ajattelee tästäkin asiasta samoin. Jotkut miehet suunnistavat heti jalkojen väliin lipsuttelemaan eikä siinä estele karvat eikä luonnolliset tuoksut. Ja kuten sanottua, olen itse yhtä estoton kumppania kohtaan.
No tietysti riippuu siitä että kuinka voimallisesti se pillu tuoksuu. Jos ihan ok puhdas pillu, ni se ei haise eikä tuoksu voimakkaalle, joten eikun maistelemaan. Ja kyllä mä nuolen joskus karvoineen, kunhan vaan olen tarpeeksi törn on..mut kyl karvatonta pillua on huippua nuolla nams.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

:wink:
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

:wink:
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
sinkkumatti

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:
Clay kirjoitti:Laitappa mussupussukka siinä omasta pikku pillustasi kuva äänestyksen kera.
En pane.
No niin. Just tämmösiä naiset sit on. Mies pyytää avoimesti ja vilpittömästi pientä vaatimatonta asiaa, eikä nainen suostu. Ootte te saatana ihme jengiä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Höhhöh.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Keikaus kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Epäsuvaitsevaisuutta on se, kun aletaan sanomaan että muutkaan ihmiset eivät saisi pitää näistä tietyistä piirteistä, koska ne eivät ole MINUN omien preferenssieni mukaisia. Ja sitähän sinä olet tässä ketjussa vähän mennyt tekemään.
En kai?? Teit kyllä itse ihan saman kiihdyksissäsi, jos huomasit.
Pardon? Missä kohtaa minä olen sanonut, ettei karvaisista pilluista pitäminen ole soveliasta? Ja missä kohtaa minä olen mielestäsi ollut kiihdyksissä?
Olen joka tapauksessa iloinen uudesta suvaitsevaisuudestasi, mutta tajuan hyvin, että me kohtaamme seksin saralla vasta seuraavassa elämässä, kun sinä olet syntynyt kääpiöksi ja minä pälvikaljuksi. :wink:
No tuota, kyllä minä olen tämän tietynasteisen suvaitsevaisuuteni saavuttanut ihan vuosia kestäneen itsereflektion ja ajatustyön kautta, eikä se ole mikään uusi ja nyt tapahtunut juttu. Edes pillukarvojen osalta. Ja valitettavasti uskon, ettei tässä meidän välisessä konkurssissa auttaisi enää se pälvikaljukaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

En jaksa kinastella..
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="Keikaus"][/quote]
Olet outo.
HellBell

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Täällä on taitanut useampikin sanoa jo tämän, mutta sanon sen vielä omalta osaltain lisäyksenä:

Eihän sen karvattomuuden nyt hyvänen aika pitäisi olla mikään ns. välttämätön kriteeri - mieltymyksenä ihan käsitettävissä, mutta että välttämättömänä, karsinoivana eliNtärkeänä kriteerinä..??

Kyllä se niin on että ensiksi etsitään se Rakas näppeihin ja sitten sitä rakastetaan ja rakastellaan sen puitteissa, mikä molemmista tuntuu hyvältä. Löydetään se yhteinen sävel sieltä sittemmin eikä ennemmin.

Jo se on ihme sievistelyä, jos ei toiseen voi koskea kun tällä ei olekaan sellainen pimpsloora kuin sitä itse oli arkkitehtuurisesti jo ajatellut tällä pitävän oltavan. Kyllä se on niin kauniin herkän intiimin hyväksyttävyyttä vaativan arvoinen asia, että pitäisi toisen tajuta laajentaa omaa ajatusmaailmaansa mikäli karvattomuus-pakkomielle huutaa taustalla torjuntaa "rakastamalleen" naiselle.

Rehellisesti sanon, että jos jossain kuvitteellisessa tilanteeessa kävisi niin, että miehelle ei kelpaisi piparini sellaisena kuin se olisi ( ja ei nyt aleta miettiä mitään ihmeellisiä "entäs jos siellä on vihreitä lutikoita ja herpes D:tä") vaan alkaisi siinä sitten ehdottamaan ties mitä toimenpidettä esimerkiksi oraalista nautintoa edeltäväksi välttämättömyydeksi, niin kyllä aika paskamoiset fiilikset tulisi. Olisin totta vie loukkaantunut enkä voisi ajatella minkäänlaista seksiä ko. tapauksen kanssa.

Kyse on siitä, että kun ja jos toista rakastaa, ei tällaisista muodostu "välttämättömyyksiä"; toimenpide ei kohoa itse ihmistä/rakasta ylemmäs. Rakastaan ei myöskään halua satuttaa.. Välttämättömyyksien vaatiminen tällaisen herkän kauniin intiimin asian ollessa kyseessä voi olla satuttavaa.
Tiikeriankka

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

HellBell kirjoitti: Eihän sen karvattomuuden nyt hyvänen aika pitäisi olla mikään ns. välttämätön kriteeri - mieltymyksenä ihan käsitettävissä, mutta että välttämättömänä, karsinoivana eliNtärkeänä kriteerinä..??
Niin eihän se varmaan olekaan, jos on tosissaan. Mutta. Saa olla karvatkin mutta sitten pitää hyväksyä se, että nuolemiset jää. En minä kenenkään päänahkaakaan halua nuolla. Ei ne karvat siellä muuten mitään muuta. Ja moni varmaan on jo tuon sanonut jossain muodossa mutta en vaan jaksa lukea kaikkia..
HellBell

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tiikeriankka kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Eihän sen karvattomuuden nyt hyvänen aika pitäisi olla mikään ns. välttämätön kriteeri - mieltymyksenä ihan käsitettävissä, mutta että välttämättömänä, karsinoivana eliNtärkeänä kriteerinä..??
Niin eihän se varmaan olekaan, jos on tosissaan. Mutta. Saa olla karvatkin mutta sitten pitää hyväksyä se, että nuolemiset jää. ..
Ja seksi. Ja suhde.

Näin välttämättömästä kriteeristä poikii oivasti asian poissuljenta kaikkineen.

Matemaattinen lopputulos on nolla ja "tosissaan toisiaan rakastaneet" ihmiset voivat molemmat hypellä omille teilleen.

Tälleen kärjistetysti. Toki tokkiiinsa.
Aito_Johanna

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tiikeriankka kirjoitti: En minä kenenkään päänahkaakaan halua nuolla. Ei ne karvat siellä muuten mitään muuta.
Haluatko nuolla Lolitan päänahkaa?
HellBell

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

safi kirjoitti: Ai siinä kuumavahauksen miinukset huh, huh teräsmimmi olet.

Mä olen aina pitänyt omaa kivunsietokykyäni vähintäänkin hyvänä, mutta minusta ei ole repäisemään sitä liuskaa ja karvoja sen mukana. Tuskallista on todella ja iho näyttää käsittelyn jälkeen vähintäänkin kärsineeltä. Vaatii varmasti useamman kerran harjoittelun, ennen kuin onnistuu edes vähän sinnepäin ja sotkuistakin oli. Ei kits, jos maailmassa ei olisi muita vaihtoehtoja jättäisin keikauksen tapaan kaiken ns. luonnontilaan.
Noo.. Se kannattaa tehdä pienennetyin (pieniksi suikaleiksi vaan ne vahaliuskat) liuskoin ja ehdottomasti sillä kuumavaha- kuin kylmävahasysteemillä, koska kuumavaha tepsii paremmin ja kuumuus auttaa ihoa karvoineen pehmentymään että myös turruttaa repimistuntoja aika hyvin, jopa niin hyvin että joskus vahauskerran loppua kohden ei enää tunnu miltään.
Sotkuista puuha on, kuin tahmaisen hunajan kanssa läträisi, jeps, mutta ei se iho siitä sitten tottumisajanjakson jälkeen jää ollenkaan kärsineen näköiseksi vaan päinvastoin oikein hyväksi. Pehmyet vibat.
Viimeksi muokannut HellBell, 22.03.2006 20:08. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Vastaa Viestiin