puuhakaverit

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

kumppanien lukumäärä

Äänestys päättyi 15.01.2007 16:08

0-5
8
18%
6-10
7
16%
11-15
9
20%
16-20
3
7%
21-25
3
7%
26-30
2
5%
30-35
1
2%
36-40
1
2%
41-45
0
Ei ääniä
45-50
0
Ei ääniä
enempi,kerro lisää
10
23%
 
Ääniä yhteensä: 44

Dumari

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sannu kirjoitti:Anteeksi nyt mutta KUKA laskee petikavereiden määrät....
No se kuka saa fyrkkaa lakanoiden välissä heilumisesta :wink: No juu, enpä ole laskenut enää sen jälkeen kun kymmenen tuli täyteen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Sannu kirjoitti:Anteeksi nyt mutta KUKA laskee petikavereiden määrät....tai no saatoihan sitä silloin joskus just kun oli seksin aloittanut pitää kirjaa kenen kanssa on peuhannut, mutta siis hä?
Nyt kyl komppaan Sannua. MITVIT?
Tästähän tulee mieleen mun kaikkien aikojen lempileffa Reality Bites. Kun Jeanine Garofalo (no joku semmonen kuiteski..??) merkkaa aina heti aamulla ku herää, monesko tapaus oli kyseessä ja mikä herran nimi on.
Ois varmaan pitänyt itekin joskus laatia tollanen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kenellä on niin monta kumppania, että ei kirjaa pitämättä tarkkaan muista määrää? Hyi teitä lutkat! Monellako muuten loppui tuo Rontin tekemä asteikko kesken?

Edit: Mä laitan tähän vielä muutaman hymiön, että tiedätte kuinka vakavissani olen :P :wink: :jouden:
Viimeksi muokannut Lolita, 22.03.2006 9:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Siis että pitäisi erikseen laskea? Ilmeisesti mulla on aika paljon vähemmän sitten kuin muilla. Nämä kisat on ainoita, jotka ei herätä mun kilpailu- ja ylitysviettiä lainkaan. Kumma juttu.
Turbohaltija

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Pallotin vikan vaihtoehdon. Niin ja kerron lisää: rontti on idiootti. Eiku tämän ilmoittamisellehan oli oma ketjunsa...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lolita kirjoitti:Kenellä on niin monta kumppania, että ei kirjaa pitämättä tarkkaan muista määrää? Hyi teitä lutkat!
Niin, eihän se muistaminen ole välttämättä siitä kiinni, että niitä kumppaneita olisi ollut niin "överipaljon"..vaan esim.siitä että kuinka juovuksissa on tullut oltua ja kuinka vähän ne jutut on itselle merkinnyt jne. Sitäpaitsi toisilla on ylipäätään huonompi (numero)muisti kuin toisilla.
Sekava selvitys, mut tiivistetysti; en ole lutka, vain juoppo. :cheer:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sinkkumatti

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Kenellä on niin monta kumppania, että ei kirjaa pitämättä tarkkaan muista määrää?
Mulla on menossa jo toinen 300 sivuinen kasvienkeräilykirjani. Olen aina leikannut häpykarvoitusta hoidoltani talteen ja kirjannut opukseeni talteen ajopäivän, kelin ja suorituksen tason. Jos on ollut posliinia tarjolla, olen leikannut hiuksia häpykarvojen sijaan.

Näitä kirjoja on mukava sitten vanha selailla vanhainkodissa.
Elukka

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Saman verran kuin Rollsissa hevosvoimia alan kirjallisuuden mukaan:
riittävästi.
Herra Manala

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Onpas urposti laitettu 0-5 yhdeksi ja samaksi vaihtoehdoksi, ikäänkuin sillä ei olisi mitään tilastollista merkitystä, onko petikumppaneita 0 vai 5. Monelle 5 saattaa jo tuntua liian monelta siinä missä 0 aiheuttaa ahdistusta ja aivosärkyä varkaudesta saakka.

Itselläni niitä on tietenkin 302.
rontti26

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Herra Manala kirjoitti:Monelle 5 saattaa jo tuntua liian monelta siinä missä 0 aiheuttaa ahdistusta ja aivosärkyä varkaudesta saakka.
oisko sitten pitäny laittaa vaihtoehdoksi ei yhtään?
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Aika vähän toi 50??? Musta paremmat vaihtoehdot ois ollu esim. 0, 1, 2-5, 5-15, 15-30, 30-60, 60-120, 120-240, 240-1000, 1000-

Mulla menee haarukaan 240-1000
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Zeb

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Brocker kirjoitti:Mulla menee haarukaan 240-1000
Olet ollut muutamaan otteeseen gangbangattavana saksalaisessa homoseksuellibordellissa ?
Noriyumi

Re: puuhakaverit

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ois voinu laittaa asteikon toisella tavalla. Se että jollakuilla on ollut 0 on ihan eri maailmasta kuin se jolla on ollut esim 2. Varsinkin jos on oikeista suhteista (tm) kyse.
Vastaa Viestiin