Masturboinnin nautinnollisuus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Naisten itsetyydytys

En harrasta lainkaan tai en oikein pidä siitä
2
3%
Pidän siitä hiukan pahassa puutteessa
2
3%
Tykkään kyllä kun siltä tuntuu
19
26%
Usein se on oikein kivaa
9
12%
Nautin siitä hyvin paljon
12
16%
Melkein parempaa kuin toisen kanssa
3
4%
Oma käsi vie onneen varmemmin kuin partneri
4
5%
Olen mies ja haluan vain nähdä gallupin tulokset 8)
22
30%
 
Ääniä yhteensä: 73

Niinamaria

Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

Voitan tässä ujouttani ja kysynpä kun olen aina tuntenut olevani hiukan vanhapiikamainen - kun en ole rakastunut tai vähintään ihastunut, en oikeastaan juurikaan kaipaa seksiä. Ajoittan kuukautiskierron vuoksi kuitenkin iskee jonkinlainen kiima, usein noin viikkoa ennen kuukautisia. Silloin saatan harjoittaa oman käden oikeutta. Se ei kuitenkaan tuota minulle juurikaan nautintoa, orgasmi on lähinnä vain rentouttava kokemus, ei niinkään nautinnollinen.

Olenko minä jotenkin frigidi?
rontti24

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

taidanpa tästä käydä runkulla ennekun lähen ettiin jtn äksöni stadin yöstä,eihän sitä saa ladatulla aseella olla liikkeel...

:ohyeah: :ohyeah:
hebuli

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Niinamaria kirjoitti:Olenko minä jotenkin frigidi?
Onko tämä joku toinen galluppi?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minä ainakin runqin lähinnä illalla itseni rentouttamismielessä ennen nukahtamista.
Parisuhteessa elellessä harvemmin. Eikä nyt sinkkunakaan niin paljon. Kivaa se on, mutta tosiaan aika "orgasmikeskeistä", se ei oikeastaan liity seksiin mitenkään. Lihakset rennoiksi ja nukkumaan :D

Mitä tuohon kysymykseesi tulee, niin ihan normaali varmaan olet, ei hätää :D Ja tuskin frigidi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Niinamaria

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

hebuli kirjoitti:
Niinamaria kirjoitti:Olenko minä jotenkin frigidi?
Onko tämä joku toinen galluppi?
Ei, eikä myöskään tarjous testaustilaisuuteen. Korjaan sananmuotoon "autoeroottisesti frigidi."
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Meik »

Suvinen kirjoitti:en vain tunnu saavan yhdynnässä orgasmia millään.
Eikö talon tapoihin kuulu tässä kohtaa sanoa: jätä se sika.

Masturbointi on mulle vähän kuin...hmm...ajatellaan juicyfruittia ja airwaves-purukumeja. Masturbointiorkku on kun söisi juicifruittia. Ok, ihan jees, mutta maku lähtee pian ja kohta ei edes muista syöneensä sitä. Airwaves taas iskee kunnolla ja sen tuntee.

Jos on pakko syödä purkkaa ja ei oo kuin juicyfruittia, niin syön vähin nautinnoin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onpa rohkeaa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tykkään kyllä. Suhteessa sitä tosin laiskistuu ja jättää tuollaiset tyydytys-asiat mielellään toisen vastuulle.
Kid

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Kid »

Runkkiminen rentouttaa. Ja parisuhteessakin harrastan sitä aina sillon tällön. Ja mikäs sen mukavaNpaa esileikkiä ku runkata toisen kattoessa..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onse edes hyvä olla yksi keino saada orgasmi naisellekin..
Suuri osa naisista ei saa orkkua yhdennässä kumpaankaan reikään tai suuhun tai..
Ei ainakaan jos villisti ja vapaasti ole itseään hyväksikäyttänyt..
Miehillä useinkin homma pelkästään molokeskeistä.
Pyyhin Netikettiin..
safi

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja safi »

Ei kiits. Mä alan olla sen verran kuivahtanut vanha käntty, että ajatukset pyörii yksin ollessani ihan muissa asioissa. Miehen kanssa peuhatessa homma on kuitenkin monin verroin tyydyttävämpää. Miksi siis sotkea omia sormiaan, kun miehet hoitavat homman enemmän kuin mielellään..
ElanorRaven

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Niinamaria kirjoitti:Se ei kuitenkaan tuota minulle juurikaan nautintoa, orgasmi on lähinnä vain rentouttava kokemus, ei niinkään nautinnollinen.
Komppaan. En oikeastaan milloinkaan rakastele oman käteni kanssa nautinnon vuoksi, vaan siksi, että uni tulee helpommin orgasmin jälkeen. Rakastelu toisen ihmisen kanssa on taas sitä nautinnon tuottamista varten. Rakastellessa en edes ole niin orgasmikeskeinen - ei se kaada maailmaani, jos iso O jää vaikka tulematta.
Niinamaria

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

ElanorRaven kirjoitti:Komppaan. En oikeastaan milloinkaan rakastele oman käteni kanssa nautinnon vuoksi, vaan siksi, että uni tulee helpommin orgasmin jälkeen. Rakastelu toisen ihmisen kanssa on taas sitä nautinnon tuottamista varten. Rakastellessa en edes ole niin orgasmikeskeinen - ei se kaada maailmaani, jos iso O jää vaikka tulematta.
Juuri noinkin minä koen ja ajattelen. Tosin kumppani johon välit on kunnossa saa minut aika helposti tulemaan, jos vain viitsii.
tonttu

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Joskus on kivaa pitää ihan vaan omaa kivaa. Se rentouttaa mukavasti, nykysellään tosin tulee kyllä aika harvakseltaan harjoitettua ko. toimintaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Olen mies ja haluan vain nähdä gallupin tulokset.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Herra Manala

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mylwin kirjoitti:Olen mies
Joka päivä sitä oppii jotain uutta!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Olen mies
Joka päivä sitä oppii jotain uutta!
Opit lukemaan?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Herra Manala

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mylwin kirjoitti:Opit lukemaan?
Toivon nyt, etten olisi!
hebuli

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Runkkaamisesta noin yleensä, siinä on aina omat vaaransa miehilläkin. Kerran elimeni alkoi paisua hallitsemattomasti kuin pullataikina, jolloin muodostui vaikeuksia yrittää saada sitä enää takaisin housuihin, kun tuli aika lähteä baanalle. Jouduin lopulta tekemään elimeeni neulalla pienen reiän päähän jotta sain tyhjennettyä sen kuumasta ilmasta ja rullattua takaisin housuihin. Sen pituinen se.
Leilah

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Minä olen kiimainen narttu ja runkkari. Toisinaan tulee sii purettua itsekin paineita, vaikka hyvää parisuhdeseksiä saankin. Masturbointi on sellainen nopea ja itsekäs helpotus.
Muutaman kerran olen kertoillut miehille näitä runkkimisjuttujani. Aloite keskusteluun on tosin tullut heidän puoleltaan. Minusta naisten masturbaatiossa ei ole mitään hävettävää ja siitä voi puhua, mutta olenkohan kuitenkin hölmöyttäni tarjonnut kavereiden omiin runkkisessioihin lisämatskua?!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Clay »

Leilah kirjoitti:Minusta naisten masturbaatiossa ei ole mitään hävettävää ja siitä voi puhua, mutta olenkohan kuitenkin hölmöyttäni tarjonnut kavereiden omiin runkkisessioihin lisämatskua?!
ehkä..

*ruNks*
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niinamaria kirjoitti: Ajoittan kuukautiskierron vuoksi kuitenkin iskee jonkinlainen kiima, usein noin viikkoa ennen kuukautisia.
Mulla iskee noin paria-kolmea päivää ennen menkkoja. Ja helvetti ku ei tuo olo helpotu, vaikka runkkais pari tuntia putkeen, hajoittais paikat huiskin haiskin, laukeais ties monestikko, mut ei ni ei.... Ainoostaan semmosia hetkellisiä, tilapäisiä helpotuksia. Kunnes sitte ne menkat tulee, alkaa ja lopettaa sen hysteerisen kiiman.
Tänään taas selviski sitte, ainaski osittain, mistä viimepäivien tuskainen panetus..... Voi hetken hengähtää ja naatiskella omista verilöylyistä! (Kaikaukselle kiitokset tuostakin mainiosta termistä!) :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustaenkeli kirjoitti:Mulla iskee noin paria-kolmea päivää ennen menkkoja. Ja helvetti ku ei tuo olo helpotu, vaikka runkkais pari tuntia putkeen, hajoittais paikat huiskin haiskin, laukeais ties monestikko, mut ei ni ei.... :
Tuosta tulikin mieleen, että pari vuotta sitten töissä pomo toi yllättäen uuden työsuhdepuhelimen juuri kun minulla oli Citystä auki ketju "naisen kiima ennen menkkoja", paniikinomaisita liikkeistä huolimatta en saanut selainta siinä hädässä suljettua.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gattaca kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Mulla iskee noin paria-kolmea päivää ennen menkkoja. Ja helvetti ku ei tuo olo helpotu, vaikka runkkais pari tuntia putkeen, hajoittais paikat huiskin haiskin, laukeais ties monestikko, mut ei ni ei.... :
Tuosta tulikin mieleen, että pari vuotta sitten töissä pomo toi yllättäen uuden työsuhdepuhelimen juuri kun minulla oli Citystä auki ketju "naisen kiima ennen menkkoja", paniikinomaisita liikkeistä huolimatta en saanut selainta siinä hädässä suljettua.
...ja..?

Tahdon kuulla tarinan lopun! Oliko se nolo?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Masturboinnin nautinnollisuus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:Tahdon kuulla tarinan lopun! Oliko se nolo?
Pettymykseksesi ei. Ei mitään puhetta. Aikaisemman puhelimen ja tämän sen korvaajan rikkoutumisen ja melkein-rikkoutumisen tarina taas on nolo, mutta onneksi en jäänyt kiinni. Mutta ei sovi tähän ketjuun.

(Asiaan liittyi kyllä känni, kylpytakin tasku ja vessanpönttö. Kahdesti. Tapahtumilla väliä viikko. Tokan puhelimen kanssa pönttöön en ollut kussut, joten puhtaan veden kuivaus auttoi. Jaa.. siinähän se tarina oli)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin