Puuhakaverit 2

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Minulla on mielestäni ollut seksikumppaneita...

...liikaa (olen nainen)
9
13%
...liian vähän (olen nainen)
5
7%
...liikaa (olen mies)
4
6%
...liian vähän (olen mies)
15
22%
sopivasti/haluan vain katsoa vastaukset
35
51%
 
Ääniä yhteensä: 68

Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja Vadim »

sinkkumatti kirjoitti: Kun maalaispoika muutti kaupunkiiin, yritti hän jostain pilipalikartasta katsomalla keksiä puistolle nimeä, ja koska kluuvi oli lähellä, eikä kartassa mainintakaan kaisaniemestä, risti maalaispoika paikan kluuvipuistoksi.
Ehkä sokea kukonpoika löysi jyvän - (harhaisa?) muistikuvani on, että Kluuvia käytettiin joskus muinoin nimenä alueelle, joka alkoi jo Töölönlahdelta (Gloet?) ja joka on pääosin täyttömaata.
hebuli

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:Poikkeus wahvistaa jne. Luonnostelin tästä aiheesta jonkinlaista nyrkkisääntöä, perustuen omiin deittikokemuksiini. Varovasti mututtamalla sellaisten parien eroamiskynnys tuntui olevan aika pieni, jotka olivat aloittaneet seurustelun 16-18 vuoden iässä, seurustelleet 12-14 vuotta ja joilla oli 1-2 lasta.
Eri asia tosin on johtuuko noiden tapausten ero sen biletys- ja sekoiluvaiheen unohtamisesta, vaiko jostain muusta. Tosin, myönnän että minustakin 16-18 vuotiaana vakavasti pariutuminen kuulostaa riskialttiilta, mutta enemmänkin sen takia että niin nuorena hakee (vaki)kumppania ehkä vielä hieman väärin perustein kuin vanhempana. Tai no, jos se "söötti poika"-kriteeri vaihtuu iän myötä vain "akateemisesti koulutetuksi", ei ole paljoa tuollakaan saralla kehittynyt edes ikävuosien myötä.
tonttu

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Jaa-a... olisihan sitä tietysti voinut jonkin jättää pois, mutta mitäpä sitä enää suremaan menneitä asioita. Pallotin vikan.
Vastaa Viestiin