Puuhakaverit 2

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Minulla on mielestäni ollut seksikumppaneita...

...liikaa (olen nainen)
9
13%
...liian vähän (olen nainen)
5
7%
...liikaa (olen mies)
4
6%
...liian vähän (olen mies)
15
22%
sopivasti/haluan vain katsoa vastaukset
35
51%
 
Ääniä yhteensä: 68

Herra Manala

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

jouden-za kirjoitti:Joten tässä simppeli kyssäri simplirediltä: Kumpi on ihanempaa..filosofoiminen vai ihanan kostea posliini pillu joka on vain sulle tarjolla KOKONAAN Kluuvin puistossa tai vaikka Espan?
Kumman ottaisit mieluummin, kastraation vai lobotomian?
sinkkumatti

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

jouden-za kirjoitti:Joten tässä simppeli kyssäri simplirediltä: Kumpi on ihanempaa..filosofoiminen vai ihanan kostea posliini pillu joka on vain sulle tarjolla KOKONAAN Kluuvin puistossa tai vaikka Espan?
Kuinka saatanan simppelin tyhmä sun pitää olla, että sä viimein tajuat lopettaa jankuttamisen tuosta asiasta?
segma

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja segma »

Voiko pyöreä nolla olla liian paljon?
slam

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja slam »

slerghma kirjoitti:Voiko pyöreä nolla olla liian paljon?
Manasin aikoinaan pitkään, kun en saanut mistään ilman suunnasta sitä ensimmäistä. Eipä se kokeilu muuta sitten, kun lisännyt kitumista ja vonkaamisen tarvetta :cry:
safi

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja safi »

jouden-za kirjoitti: No tässä on pakko tulla siihen johtopäätökseen että Sinkkumatti on oikeesti bi-sexuaali ja siitä syystä ei voi sitoutua ainakaan naissiin?

Ni ja hällä on muuten semmonen fetissi, että iskee varattuja, humppelissa olevia, noin 37v naisia ja nusnussii niitä Kluuvi-puistossa puuta vasten.
Voi voi pikku-jouskaa. *silittää jouskan kaljua päätä* Oletkos vähän kuitenkin mustis, kun safi vokottelee muita miehiä... :lol:
ElanorRaven

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Think kirjoitti:Sanoisin että ihan sopivasti, vaikka moni varmaan väittäisi määrän kuullessaan, että liian vähän.
:komp:
Mitä sitä on kukaan muu sanomaan siitä, mikä on liian vähän tai sopivasti tai liikaa.

Tykkään tästä ketjusta enemmän kuin alkuperäisestä - tässä kun se on ihan itsestään kiinni, mikä on omasta mielestä se sopiva määrä, alkuperäinen oli pelkkää numeroilla pelaamista.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja nexie »

Äläs nyt, tämä herätti kyllä minun jaollisen kiinnostukseni. Tosin vain siltä osin, että haluaisin tarkennuksena tietää, mikä tuo Kluuvi-puistoksi nimetty paikka on. Viittasiko kirjoittaja puistoon, jonka etuliitteenä on yleisemmin tapana käyttää Kaisaniemeä? Ei mulla muuta näin asian sivusta.

Ja asiasta: Ihan sopivasti. Lukumäärän pitäminen nykyisellään on itseisarvo.
sinkkumatti kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Kluuvi-puistossa.
Sä taidat muuten olla ihan oikeasti ihan helvetin vajaaaälyinen vesipää,kun et mistään muusta asiasta jaksa jankuttaa? Voisitko ystävällisesti seuraavan kerran vaan pitää sen lapsellisen turpasi kiinni?
Don't Panic!
sinkkumatti

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

nexie kirjoitti:Äläs nyt, tämä herätti kyllä minun jaollisen kiinnostukseni. Tosin vain siltä osin, että haluaisin tarkennuksena tietää, mikä tuo Kluuvi-puistoksi nimetty paikka on.
Kun maalaispoika muutti kaupunkiiin, yritti hän jostain pilipalikartasta katsomalla keksiä puistolle nimeä, ja koska kluuvi oli lähellä, eikä kartassa mainintakaan kaisaniemestä, risti maalaispoika paikan kluuvipuistoksi.

Ilmeisesti tämä asia on sitten jouskan elämässä hauskin kömmähdys, koska hän jaksaa siitä jokaiseen minulle suunnattuun postauksen laittaa muistutuksen. Tai sitten se nainen joka kanssani kyseisellä retkellä oli, oli tosiaankin jouskan vaimo. Mustasukkainen mies.
Exsat

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Yksi käyttämätön "tilaisuus" joskus harmittaa, mutta sekin liittyy enemmän ko. henkilöön, ei seksikumppareiden määrään. Ja vastapainoksi yhteen juttuun liittyy niin paljon kaikkea ikävää, että olisi saanut jäädä väliin. Tämäkin enemmän siis henkilöön liittyvä asia.
Nowaysis

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Oikeastaan olen juurikin tyytyväinen ko. alueen historiaan. Eipä tule yhtään kaduttavaa keissiä mieleen. Kun thinkkaa etukäteen, ei tarvi re-thinkkaa. *täti!*
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kai niitä sopivasti.

Riippuu keneltä kysyy ja kenelle sitä kertoo.
Tai sitten liian paljon, mutta katuminen ei kuulu tapoihini.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
bedlam

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ihan sopivasti. En todellakaan osaa harmitella jälkikäteen pelkkiä seksikokemuksia siinä mielessä, että olisiko pitänyt jättää väliin tai että olisiko pitänyt tarttua tilaisuuteen, mutta oman epäaktiivisuuden takia menetetty mahdollisuus johonkin ihmissuhteeseen on joskus jälkikäteen mietityttänyt.
ninnithequeen

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Liikaa. Niitä surkimuksia sängyssä siis. Huhhei :roll:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niinku toisaalla tulikin jo todettua, liian monta ihan vitun turhaa juttua, mitkä ois voinu jättää väliin. Toisaalta, mitä järkeä on katuakaan..tää on vaan niinsanottua elettyä elämää. (Ihme kliseitä, johtuu varmaan näist iskelmäbiiseistä, jotka soi jostain syystä päässä)
Nojaa, oli miten oli..kaikesta oppii ja onhan se "hyvä" että on tullut nuorempana sekoiltua sitä sun tätä, niin ei sitten vanhempana enää tartte.
:D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Joten tässä simppeli kyssäri simplirediltä: Kumpi on ihanempaa..filosofoiminen vai ihanan kostea posliini pillu joka on vain sulle tarjolla KOKONAAN Kluuvin puistossa tai vaikka Espan?
Kumman ottaisit mieluummin, kastraation vai lobotomian?
Riippuu siitä jos sä tekisit sen.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

sinkkumatti kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Joten tässä simppeli kyssäri simplirediltä: Kumpi on ihanempaa..filosofoiminen vai ihanan kostea posliini pillu joka on vain sulle tarjolla KOKONAAN Kluuvin puistossa tai vaikka Espan?
Kuinka saatanan simppelin tyhmä sun pitää olla, että sä viimein tajuat lopettaa jankuttamisen tuosta asiasta?
Ai mitä, mä vai.

Nythän on vähän niin että toisilla jos vähän muillakin, niin alkaa näin kevään korvilla tekee mieli kahdenkeskistä zexuaalista äksönii junous ja siitäKin syystä voi olla jopa niin että hermot reistailee ja väbä muutenkin alkaa personal hapertelee ja ehkä hiukan jopa tasapaino pettää, mutta ällös huoli jos vain kikuliini törröttää upeeeeesti ni silloin siinä on ihan mukavasti aihetta hymyyn, joten tiedät varmaan mitä tehdä..
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: No tässä on pakko tulla siihen johtopäätökseen että Sinkkumatti on oikeesti bi-sexuaali ja siitä syystä ei voi sitoutua ainakaan naissiin?

Ni ja hällä on muuten semmonen fetissi, että iskee varattuja, humppelissa olevia, noin 37v naisia ja nusnussii niitä Kluuvi-puistossa puuta vasten.
Voi voi pikku-jouskaa. *silittää jouskan kaljua päätä* Oletkos vähän kuitenkin mustis, kun safi vokottelee muita miehiä... :lol:

No kait ny vähemmästäkin oon, varsinkin kun tällänen kilpuri kuin Sinnkumatti on vastaPelurina, joten ei paljoo naarata..sanoi muuten vävypoika kun anoppi putos jonkkaan poks.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

sinkkumatti kirjoitti:
nexie kirjoitti:Äläs nyt, tämä herätti kyllä minun jaollisen kiinnostukseni. Tosin vain siltä osin, että haluaisin tarkennuksena tietää, mikä tuo Kluuvi-puistoksi nimetty paikka on.
Kun maalaispoika muutti kaupunkiiin, yritti hän jostain pilipalikartasta katsomalla keksiä puistolle nimeä, ja koska kluuvi oli lähellä, eikä kartassa mainintakaan kaisaniemestä, risti maalaispoika paikan kluuvipuistoksi.

Ilmeisesti tämä asia on sitten jouskan elämässä hauskin kömmähdys, koska hän jaksaa siitä jokaiseen minulle suunnattuun postauksen laittaa muistutuksen. Tai sitten se nainen joka kanssani kyseisellä retkellä oli, oli tosiaankin jouskan vaimo. Mustasukkainen mies.
No älä ny, onhan sitä jo siinäkin aihetta iloon, siis elämässä, kelaa nyt kuinka greytä munki laiffi on junou, nou nathing, ehkä joskus vähän vain piparin maisteluu mut ei midn muuta..tosin summa summaren, niin ei susta Masa kyl mitään muuta ole jäänyt mieleen..no ehkä se että olet muuttanut tyyliäsi kovastikin paljon semmoseks pakkasen antajaksi, mutta ei sitä stailia voi noin vaan muuttaa, ei ole toudellakaan uskottavaa ei. Ja varsinkin naiset tekevät suunnanmuutoksista nopeasti johtareita= no pipari still..
Ollaan vaan ja nautitaan
nypari

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ainoastaan tämäntyyppiset kyselyt saavat minut pohtimaan koko asiaa. Ilmeiset aika sopivasti ottaen huomioon eletyn elämäni, johon kuuluu yksi pitkä seurustelusuhde ja vähän rellestystä. Ei ole koskaan ollut asian suhteen tavoitteita, joskus kun olen kuullut jonkun suuresta määrästä olen ajatellut, että onpahan hän erilainen kuin minä.
Herra Manala

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

jouden-za kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kumman ottaisit mieluummin, kastraation vai lobotomian?
Riippuu siitä jos sä tekisit sen.
Onnistuu. Otanko siis mukaan rautasahan ja lusikan vai kaasupolttimen ja lukkopihdit? Varaudu siihen etten käytä puudutusta.
killkill

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:OT: vanha tuttavapariskuntani jotka ovat olleet yhdessä juuri tuolta yläasteelta lähtien, saattavat olla eroamassa...
Nettitreffiaikoina näitä tarinoita kuuli lähes joka tärskyillä. Mikä hemmetin kiire ihmisellä on jämähtää siihen ensimmäiseen rakkauteensa? Ei vakaata parisuhdetta osaa arvostaa, ennen kuin on ehtinyt bilettää ja sekoilla riittävästi.
Kid

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti: Mikä hemmetin kiire ihmisellä on jämähtää siihen ensimmäiseen rakkauteensa? Ei vakaata parisuhdetta osaa arvostaa, ennen kuin on ehtinyt bilettää ja sekoilla riittävästi.
Jotkut osaa, jotkut ei. Systeri ja sen mies ollu yhdessä jo 12 vuotta ja edelleen menee hyvin. Ja toivottavasti jatkuu myös näin. Varsinkin koska heillä on ihana 2v tytteli...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pari vuotta sitten olisin vastannut, että liikaa.
Nyt lähemmin asiaa tarkasteltuani - ja sopivan etäältä perspektiiviltä tietty!
Ihan on sopivasti. Se, että joskus on ollu joku, joka on ollu muka ns. "huono sängyssä" ei kyllä ole yhtään ylimääränen, väärä tai liiallinen juttu ollu. Niistähän on lähinnä oppinut. Eikä kukaan ihminen yksin ole huono sängyssä... Tai ei ainakaan kättelyssä voi tuomita. Tietty senki jälkeen kun olet yrittänyt ihan kädestä pitäen opettaa sitä toista vähän "paremmaksi rakastajaksi", eikä siltikään oppi mene perille, ni voipi olla hiukka turha olo.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
killkill

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kid kirjoitti:Jotkut osaa, jotkut ei.
Poikkeus wahvistaa jne. Luonnostelin tästä aiheesta jonkinlaista nyrkkisääntöä, perustuen omiin deittikokemuksiini. Varovasti mututtamalla sellaisten parien eroamiskynnys tuntui olevan aika pieni, jotka olivat aloittaneet seurustelun 16-18 vuoden iässä, seurustelleet 12-14 vuotta ja joilla oli 1-2 lasta. Älä hyvä ihminen ala minun hörinöitteni takia näkemään mitää mörköjä kuitenkaan :D
Kid

Re: Puuhakaverit 2

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti:
Kid kirjoitti:Jotkut osaa, jotkut ei.
Älä hyvä ihminen ala minun hörinöitteni takia näkemään mitää mörköjä kuitenkaan :D
En tietenkään hupsu!
Onhan niilläkin ollut pieniä ja suurempia kriisejä, mutta onneks ovat osanneet keskustella asiat selviks. Tällä hetkellä kummallakaan ei oo minkäänlaista tarvetta tsekata onko se ruoho vihreempää jne.
Ja toivottavasti jatko sujuu samalla mallilla.
Vastaa Viestiin