Selibaatti

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
hebuli

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Leilah kirjoitti:(Kaikkein paras juttu oli, kun mies alkoi tuskissaan jo puhua huoriin menosta. Minä pahoitin siitä vähän mieleni, mutta mies selitti vain pitävänsä jutuillaan minun seksuaalista halukkuutta yllä :roll: )
Positiivista on se että miehesi haluaa sinua seksuaalisesti. Negatiivista puolestaan on se että häneltä puuttuu täysin tilannetaju, sekä se ettei hänen äitinsä opettanut häntä vetämään käteen, kuten meitä kaikkia muita on opetettu siltä varalta että paine kasvaa sietämättömäksi.
Viimeksi muokannut hebuli, 27.03.2006 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leilah

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Leilah »

RolloTomasi kirjoitti:Mies on hyvä, vastuuntuntoinen ja toiset huomioon ottava ja tarvittaessa heidät omien mielihalujensa edelle asettava kun kerran on parisuhteeseen päässyt. Siitä ei ole epäilystäkään.
Näin minäkin haluan uskoa. Pitää katsoa kokonaisuutta. Tasapuolisuuden nimissä tunnustan, että olen esim. joskus kesken riidan huutanut miehelleni vihaavani häntä. Ja sillä hetkellä vihannutkin. Me taidetaan olla varsinainen Addams Family. Ansaitsemme toisemme.
safi

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja safi »

Leilah kirjoitti:Jukra teidän kommentit sai taas nauramaan!
No hyvä, että naurattaa. Sehän vain kertoo, etteivät ne asiat nyt kuitenkaan niin huonosti ole. :lol:
Leilah

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Leilah »

safi kirjoitti:No hyvä, että naurattaa. Sehän vain kertoo, etteivät ne asiat nyt kuitenkaan niin huonosti ole. :lol:
Niiinpä. Itsekin hämmästyn aina suunnattomasti mieheni tilannetajun puutetta ja moukkamaisuutta. Tämän toki hänelle kertoen.
Zeb

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Leilah kirjoitti:Nyt kun on aikaa googlata, niin taisin löytää nimen puolisoni luonteenpiirteelle. Aleksitymia.
Kokeile myös sanaa "Narsismi".
Zeb

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RolloTomasi kirjoitti:Mies on hyvä, vastuuntuntoinen ja toiset huomioon ottava ja tarvittaessa heidät omien mielihalujensa edelle asettava kun kerran on parisuhteeseen päässyt. Siitä ei ole epäilystäkään.
Ja tämä oli sarkasmia, oletan.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ikuna en oo selibaatissa ollut. En sillai itsetarkoituksellisesti.
Tähän en laske aikoja, joita olen ollut ilman seksiä kera toisen ihmisen, jotka joskus ovat saattaneet olla pidempiäkin hetkiä. Haluttomuus ei ole sama asia kuin selibaatti.

Niin, ja seksihän ei ole pelkkää yhdyntää. Jos syystä tai toisesta (sairaus tms.) ei ole kykenevä ns. "normaaliin seksiin" (kukin määritelköön tuon termin ihan ite), voi niitä paineita purkaa muutenkin.

Ajatus, että ihan itsetietoisesti päättäisin olla ilman seksiä (mihin en osaa nähdä yhen ainutta hyvää syytä) ei kuulosta mitenkään toteuttamisen arvoiselta. Ihan vain jo siksi, että mm. runkkaaminen on oiva tapa rentouttaa itsensä ja erittäin sopiva unilääke mahdollisiin vaikeuksiin ja mielen vilkkauteen iltasella tai millon ikinä sitä ny maate käykään.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Leilah kirjoitti: (Kaikkein paras juttu oli, kun mies alkoi tuskissaan jo puhua huoriin menosta. Minä pahoitin siitä vähän mieleni, mutta mies selitti vain pitävänsä jutuillaan minun seksuaalista halukkuutta yllä :roll: )
Jätä se sika.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
nokkaelain

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mustaenkeli kirjoitti:Ikuna en oo selibaatissa ollut. En sillai itsetarkoituksellisesti.
Tähän en laske aikoja, joita olen ollut ilman seksiä kera toisen ihmisen, jotka joskus ovat saattaneet olla pidempiäkin hetkiä. Haluttomuus ei ole sama asia kuin selibaatti.
Olen joskus kokeillut, kolme kuukautta (tästähän voi epäsuorasti päätellä, että olen (kity)runkkari, hui.)

Muuten, edellä olevasta saa sen käsityksen, että aina tai vähintään pian on ollut joku saatavilla, kun haluttaa. Pitäisikö olla kateellinen "nussivalle maailmalle".
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

nokkaelain kirjoitti:Muuten, edellä olevasta saa sen käsityksen, että aina tai vähintään pian on ollut joku saatavilla, kun haluttaa. Pitäisikö olla kateellinen "nussivalle maailmalle".
Totta helvetissä aina joku on saatavilla.
SE joku on miltei aina tuo oikea käsi. Vaihtelun virkistykseksi saattaa vieraissa kävästä ja kokeilla vasenta. Mut nää on ainaski uskollisia, varmoja, hyviä, luotettavia ja orgasmivarmoja seksikumppaneita. Eivätkä yleensä tuo mukanaan ylimääräsiä yllätyksiä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Muuten, edellä olevasta saa sen käsityksen, että aina tai vähintään pian on ollut joku saatavilla, kun haluttaa. Pitäisikö olla kateellinen "nussivalle maailmalle".
Totta helvetissä aina joku on saatavilla.
SE joku on miltei aina tuo oikea käsi. Vaihtelun virkistykseksi saattaa vieraissa kävästä ja kokeilla vasenta. Mut nää on ainaski uskollisia, varmoja, hyviä, luotettavia ja orgasmivarmoja seksikumppaneita. Eivätkä yleensä tuo mukanaan ylimääräsiä yllätyksiä.
Olen vakuuttunut vasemman paremmuudesta!
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Leilah kirjoitti:Onko muut kuin hermine olleet selibaatissa?
En varmaan kovin pitkää aikaa... Toisen ihmisen kanssa suoritetuista sekstailuista olen ollut kuukausia erossa, mutta itsestäni varmaan korkeintaan viikon-pari. Nytkin on päällä tilanne, kun kroppa ei salli suurempaa koskettelua ja selibaattipakko vaivaa. Pää sen sijaan on jo muutaman päivän napsaillut sillä tyylillään, että pakkolakko loppukoon please piakkoin... Eikä tässä kuitenkaan ole kärsitty kuin korkeintaan 3 viikkoa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niba kirjoitti:Olen vakuuttunut vasemman paremmuudesta!
Niin se taisi olla Königin Ralfikin. Muistaakseni.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja tuike »

En ole ollut, enkä toivottavasti tule koskaan olemaankaan. Hui, ajatuskin pelottaa! :shock:
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mustaenkeli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olen vakuuttunut vasemman paremmuudesta!
Niin se taisi olla Königin Ralfikin. Muistaakseni.
Ralf on ihan paras!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olen vakuuttunut vasemman paremmuudesta!
Niin se taisi olla Königin Ralfikin. Muistaakseni.
Ralf on ihan paras!
Tätä on kyllä kompattava :komp:

Hitto, mulla on pari niitä jossain tuolla rojuvarastossa. Pentele, pitää kaivaa esiin.
slam

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja slam »

kait se tuosa menee panetus unten mailla... kun ei pahemmin liikkunekkaan kiihottavassa seurassa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En olisi ikinä uskonut, että selibaatti luonnistuu minulta helpommin kuin alkoholittomuus, mutta niin se vain on mennyt. Molemmat alkoivat samaan aikaan ja viinaan olen muutaman kerran sortunut, mutta seksiin en kertaakaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bigmama

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Meidän mies on selibaatissa aika usein, mä vaan pidän jotain väliä panoihin..riippuu tarpeista, et miltä tuntuu
Vastaa Viestiin