Selibaatti

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Leilah

Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Selibaatti on kityn seksipetojen keskuudessa varmaankin lähestulkoon tuntematon aihe, mutta omalla kohdallani se on nyt ajankohtaista. Olin melko isossa leikkauksessa, ja kuukauteen ei saa olla yhdynnässä. Kuukausi ei ole pitkä aika ja tietysti näin sairausloman alussa on niin kipeäkin, ettei seksi ole juuri mielessä. Toisin on kumppanin kohdalla. Hän on terve ja kuulemma jo nyt viikon tauon jälkeen panettaa kovasti. Ajattelin kyllä helpottaa hänen paineitaan, kunhan nyt kuntoudun sen verran, että pystyn kumartumaan ja pussaamaan pippeliä. Tosin kyllä hän voisi nyt ottaa vastuun omasta orgasmistaan vaikka itseään hyväillen. ..

Mutta asiaan. Onko muut kuin hermine olleet selibaatissa?
rontti26

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ilmottaudun...mitähän siitä viime kerrasta on?oisko varmaan jo 1,5kk...sil välin tosin runkkinu...
sinkkumatti

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Phaskat :P
Viimeksi muokannut sinkkumatti, 26.03.2006 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

miten voi olla niin kamalan vaikeaa olla kuukausi tai vuosi ilman?
eps

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja eps »

rontti26 kirjoitti:ilmottaudun...mitähän siitä viime kerrasta on?oisko varmaan jo 1,5kk...sil välin tosin runkkinu...
Sitten se ei ole selibaatti. Selibaatissa kieltäydytään kaikesta seksistä, myös omin käsin harjoitetusta.

e.
sinkkumatti

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

RolloTomasi kirjoitti:miten voi olla niin kamalan vaikeaa olla kuukausi ilman?
Ihan samaa olen kuules ihmetellyt. Viikko menee, mutta sitten se vähäinenkin järki siirtyy alapäähäähän. Sitten on pakko saada. Edes kättä.
RolloTomasi

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

sinkkumatti kirjoitti: Viikko menee, mutta sitten se vähäinenkin järki siirtyy alapäähäähän.
musta taas tuntuu siltä, ettei mun vähäinen järki koskaan edes siellä yläpäässä käy...
sinkkumatti

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

sinkkumatti kirjoitti:alapäähäähän.
Näköjään mullakaan ei toi järki ole noussut päähän asti. Siellä se nököttää pilissä.
Faghag

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Ööh, hyväksytäänkö selibaatin sekaan myös seksuaalinen haluttomuus, joka juontaa sen asian tiedostamisesta, että seksi tuntuu pilaavan kaikki hyvätkin suhteet, oli se seksi sitten toimivaa tai ei-toimivaa. Miksi me ei vaan voida olla ikuisesti lapsosia, jotka haikara tuo savupiipun kautta?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä ole enää juurikaan muita iloja jäljellä elämässä kuin runkkiminen ja siitä luovun vasta kun on pakko.

Pitäkää selibaattinne.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sairaalassa olin kerran kaksi kuukautta ilman paineentasausta. Ei ollut runkkausrauhaa kun vartin välein kävi hoitsu (tietenkin mahdollisimman hottis sellainen) kurkkimassa ja vieressä oli huonetoveri. Olin sen verran heikossa kunnossa ettei vessassakaan onnistunut runkkimaan, varsinkin kun osastolla oli vain yksi vessa, ja sen lukitseminen oli kielletty sillä osastolla oli joku potilas jonka piti päästä lyhyellä varoitusajalla vessaan vaikka kesken toisen paskantamisen. Välillä panetti niin ankarasti että pää meinasi räjähtää.

No, kun minut lopulta kotiutettiin voinette arvata mitä tein ensimmäiseksi.
Yönmustaritari

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Allekijoittanut oli.....Tai siis on edelleen kun Halonen kerta uudelleenvalittiin.

No biggy. Sitä sitten ei loppujen lopuksi edes huomaa. Penetraatio itsessään ei pysty kamppailemaan edes nimeksi xboksin, vähintään kohtuullista laatua olevan elokuvan tai kolmostuopin kanssa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja brona »

No toki on selibaatissa tullut vietettyä aikaa, kun ei nuo yhden illan jutut hirveästi nappaa.
...
safi

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja safi »

Leilah kirjoitti: Toisin on kumppanin kohdalla. Hän on terve ja kuulemma jo nyt viikon tauon jälkeen panettaa kovasti. Ajattelin kyllä helpottaa hänen paineitaan, kunhan nyt kuntoudun sen verran, että pystyn kumartumaan ja pussaamaan pippeliä. Tosin kyllä hän voisi nyt ottaa vastuun omasta orgasmistaan vaikka itseään hyväillen. ..
Kyllä sinun täytyy olla todella ymmärtäväinen nainen, kun leikkauksen jälkeisenä päivänä mietit miehesi paineiden helpottamista. Se mitä olet miehestäsi täällä kertonut antaa hänestä todella ikävän ja vain omaa parastaan ajattelevan ihmisen kuvan.
Anna miehen nyt vain kärvistellä puutteessa ja keskity omaan paranemiseesi.

En ole muutenkaan ymmärtänyt koskaan ajatusta, että miehelle olisi pakko toimia panopuuna/suuna aina silloin, kun miehen vähänkin tekee mieli.
Painostaminen seksiin on varma tapa tappaa mielenkiinto koko hommaan.
Ei voi miehenkään kannalta olla kovin tyydyttävää, jos nainen makaa kuolleen tavoin selällään ja laskee minuutteja, että koska helvetissä tämä jyystö loppuu.

Itse aiheeseen. Ei ole ollut tarvetta harkita selibaattiiin ryhtymistä, enkä meinaa aloittaa sitä nytkään. Toisaalta, jos olisin suhteessa käytökseltään Leilahin miehen kaltaisen tyypin kanssa saattaisin harkita tooodella pitkää selibaattia. Varmasti tulisi miehelle oma kätönenkin hyvin tutuksi. :evil:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

safi kirjoitti: Kyllä sinun täytyy olla todella ymmärtäväinen nainen, kun leikkauksen jälkeisenä päivänä mietit miehesi paineiden helpottamista. Se mitä olet miehestäsi täällä kertonut antaa hänestä todella ikävän ja vain omaa parastaan ajattelevan ihmisen kuvan.
Anna miehen nyt vain kärvistellä puutteessa ja keskity omaan paranemiseesi.
Nyt on kyllä kompattava safia. Nuorena ja miellyttämisenhaluisena suostuin silloisen kumppanin kanssa seksiin heti sairaalasta kotiuduttuani. Painostus oli mieletön, mieshän oli ollut lähes viisi päivää ilman intin vuoksi, onhan se ymmärrettävää ettei silloin enää hallitse itseään ja käytännössä minut pakotettiin paineiden purkuun. Kipu leikkausalueella oli hirvittävä, nautinnosta ei puhettakaan. Jokainen työntö tuntui siltä kuin tikit olisivat antaneet ratkenneet, silmistä pusertuivat kyyneleet hampaita yhteen purressa. Ei voi kuin ihmetellä sekä omaa typeryyttään että miehen julmuutta näin jälkikäteen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Leilah

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Melnais kirjoitti: Kipu leikkausalueella oli hirvittävä, nautinnosta ei puhettakaan. Jokainen työntö tuntui siltä kuin tikit olisivat antaneet ratkenneet, silmistä pusertuivat kyyneleet hampaita yhteen purressa. Ei voi kuin ihmetellä sekä omaa typeryyttään että miehen julmuutta näin jälkikäteen.
Auts. Nyt minuun sattuu vielä lisää. Mihin kaikkeen paskaan naiset suostuvatkaan?
Itse olen päättänyt pidättyä yhdynnästä niin pitkään, kuin vatsan alue on kipeä. Mutta koska minäkin olen miellyttämisenhaluinen ja jotenkin kieroutuneella tavalla liian vastuuntuntoinen, niin luulen olevani vastuussa mieheni seksuaalisesta tyydytyksestä.
Leilah

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Leilah »

safi kirjoitti:Kyllä sinun täytyy olla todella ymmärtäväinen nainen, kun leikkauksen jälkeisenä päivänä mietit miehesi paineiden helpottamista. Se mitä olet miehestäsi täällä kertonut antaa hänestä todella ikävän ja vain omaa parastaan ajattelevan ihmisen kuvan.
Mieheni paistoi eilen minulle lettuja ja on muutenkin pitänyt minusta hyvää huolta sairastaessani. En vain käsitä, miten hän voi edes haluta minua tällä hetkellä. Olen kalpea, laihtunut, väsynyt ja minulla on älytön haava mahassa.

(Kaikkein paras juttu oli, kun mies alkoi tuskissaan jo puhua huoriin menosta. Minä pahoitin siitä vähän mieleni, mutta mies selitti vain pitävänsä jutuillaan minun seksuaalista halukkuutta yllä :roll: )
Filovirus

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Leilah kirjoitti:
(Kaikkein paras juttu oli, kun mies alkoi tuskissaan jo puhua huoriin menosta. Minä pahoitin siitä vähän mieleni, mutta mies selitti vain pitävänsä jutuillaan minun seksuaalista halukkuutta yllä :roll: )

Olen hiukan sanaton pakko sanoa.
Kittys

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Filovirus kirjoitti:
Leilah kirjoitti:
(Kaikkein paras juttu oli, kun mies alkoi tuskissaan jo puhua huoriin menosta. Minä pahoitin siitä vähän mieleni, mutta mies selitti vain pitävänsä jutuillaan minun seksuaalista halukkuutta yllä :roll: )

Olen hiukan sanaton pakko sanoa.
Jätä se sika!
Zeb

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Leilah kirjoitti:Kaikkein paras juttu oli, kun mies alkoi tuskissaan jo puhua huoriin menosta. Minä pahoitin siitä vähän mieleni, mutta mies selitti vain pitävänsä jutuillaan minun seksuaalista halukkuutta yllä
:shock: :shock:

Halloo, herää nainen !! Kummalla teistä nyt ne tuskat olikaan, sillä kenen masu on juuri leikattu halki, vai sillä, jonka ranne väsyy jos joutuu runksimaan ?? Tsiisus, mitä juttua...

Ehkä kuitenkin sen sian pitäis jättää sut ? Miehesi kuulostaa kirjoitustesi perusteella lähinnä isolta, itsekkäältä vauvalta.
HellBell

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Zeb kirjoitti:
Leilah kirjoitti:Kaikkein paras juttu oli, kun mies alkoi tuskissaan jo puhua huoriin menosta. Minä pahoitin siitä vähän mieleni, mutta mies selitti vain pitävänsä jutuillaan minun seksuaalista halukkuutta yllä
..Ehkä kuitenkin sen sian pitäis jättää sut ? Miehesi kuulostaa kirjoitustesi perusteella lähinnä isolta, itsekkäältä vauvalta.
Jep Jep.

Intuitioni on harvoin (jos koskaan) väärässä.

(viitaten aiempaan ketjuun, jossa joskus sanoin suoraan asianlaidoista.)

*Witch*
RolloTomasi

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Zeb kirjoitti: Ehkä kuitenkin sen sian pitäis jättää sut ? Miehesi kuulostaa kirjoitustesi perusteella lähinnä isolta, itsekkäältä vauvalta.
Mies on hyvä, vastuuntuntoinen ja toiset huomioon ottava ja tarvittaessa heidät omien mielihalujensa edelle asettava kun kerran on parisuhteeseen päässyt. Siitä ei ole epäilystäkään.
safi

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja safi »

Leilah kirjoitti: (Kaikkein paras juttu oli, kun mies alkoi tuskissaan jo puhua huoriin menosta. Minä pahoitin siitä vähän mieleni, mutta mies selitti vain pitävänsä jutuillaan minun seksuaalista halukkuutta yllä :roll: )
Vai seksuaalista halukkuutta.. hmph mitä vielä. Ilmeisesti suhteesi täytyy olla muuten jotenkin erikoisen hyvä, kun jaksat kuunnella tahallista loukkaamista sellaisen ihmisen suusta, jolle sinun hyvinvointisi pitäisi olla erityisen tärkeää.
Filovirus

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

safi kirjoitti:

Vai seksuaalista halukkuutta.. hmph mitä vielä. Ilmeisesti suhteesi täytyy olla muuten jotenkin erikoisen hyvä, kun jaksat kuunnella tahallista loukkaamista sellaisen ihmisen suusta, jolle sinun hyvinvointisi pitäisi olla erityisen tärkeää.
:komp:
Leilah

Re: Selibaatti

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Jukra teidän kommentit sai taas nauramaan! Aika lailla samanlaista silmien pyörittelyä saan osakseni kun kerron näitä juttuja irl-kavereille. Tosin yhdellä ystävättärelläni on ainakin yhtä moukka mies avopuolisonaan, ollut jo yli kymmenen vuotta.

Nyt kun on aikaa googlata, niin taisin löytää nimen puolisoni luonteenpiirteelle. Aleksitymia.
Vastaa Viestiin