Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
slam

Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Viesti Kirjoittaja slam »

Holy mama. Perushampaiden hoitaja oli lomalla ja kaanis sijaistyttönen hoiteli hammasriviä.

40minuttia! tunki sormia suuhun ja pää tissien välissä. Uuh, mama... Olisi muukin maittanut :lol:

40 minuuttia tämän vuoden ennätys. Tarttis varmaan yrittää hakeutua niihin tilanteisiin... :P
hebuli

Re: Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Juo paljon kolajuomia äläkä pese hampaitasi, niin saat yhä pidempiä yhteisiä onnenhetkiä.
Dumari

Re: Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Joo ja Gattacalla taitaa olla Slämi&Homie&Gat-joukkoeen kakkosennätys toissavuodelta, suoritus tapahtui käsittääkseni lahdessa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Dumari kirjoitti:Joo ja Gattacalla taitaa olla Slämi&Homie&Gat-joukkoeen kakkosennätys toissavuodelta, suoritus tapahtui käsittääkseni lahdessa.
No se pano vei vain 50 min, aika hyvin ekakertalaiselta.
Muuten vonkaamieni naisten kanssa olen ollut jotain 2-5 vrk samassa asunnossa, joskus samassa huoneessa mutta eri patjalla. On se niin väärin. Kahisevatkin niin kivasti kääntyillessään lakanoissaan.

tai en niitä vongannut.. jos livenä yrittäsin niin saisin, mutta kun en uskalla...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Viesti Kirjoittaja slam »

hebuli kirjoitti:Juo paljon kolajuomia äläkä pese hampaitasi, niin saat yhä pidempiä yhteisiä onnenhetkiä.
Rassas sellaisilla raudoilla ja putsas pitkään.

Pidempikin käsittely olis maittanut. eNpä tohtinut kysyä, että alax seurusteleen... Sen kuultuaan lopuksi laskua kirjoitellessa. Olisi saattanut vielä sanoa, että otetaas vähän vielä tuolta hammaskiveä. :lol:
SnapaHead

Re: Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

slam kirjoitti:Holy mama. Perushampaiden hoitaja oli lomalla ja kaanis sijaistyttönen hoiteli hammasriviä.

40minuttia! tunki sormia suuhun ja pää tissien välissä. Uuh, mama... Olisi muukin maittanut :lol:

40 minuuttia tämän vuoden ennätys. Tarttis varmaan yrittää hakeutua niihin tilanteisiin... :P
Jessus... Tietäisipä työntekijät mitä asiakkaiden päissä liikkuu.
Varsinkin kun duunarityttö on repimässä jampan purokalustoa niin että rutina käy. Monet puristaa penkkiä tippa linssissä kun taas joillakin eräillä alkaa stondata. Huh.

Vai että tilanteisiin pitäisi hakeutua... Kuule jos tilanne non noin paha niin voithan hakeutua peräsuolen tähystykseen naislääkärille, eikö...? Tai mene vedättämään kaikki hampaasi, kestää rakkaus ja itse akti pidempään. Jos kunnon panoa haluat niin mene naishierojalle. Sehän koskettaa sua päästä varpaisiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mun pitäskin käydä puhdistamassa kalustoa!
Kiitos slam edes kerran!
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Viesti Kirjoittaja slam »

Hej, tää oli läppäää... mut ja olihan se nainen ihan jees. :)
Herra Manala

Re: Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:Hej, tää oli läppäää... mut ja olihan se nainen ihan jees. :)
Thanks for sharing.

Mä näin eilen kaupassa 3 naista jotka oli ihan jees. Sitten se kassaneiti joka ampui viivakoodinlukijalla mun kurkkua oli vielä enemmän ihan jees. Autohallissa yks nuori nainen käveli uuden audinsa luokse, ja se oli aika tosi ihan jees. Varmaan antoi persettä jollekin mua rikkaammalle toimarille. Sitten kävin pelaa bilistä, ja se täti jotka otti lopuks mun pallot vastaan, oli ihan jees. Viereisellä pöydällä pelas yks kiimanen naaras joka oli tosi ihan jees.

Taidan perustaa jokaisen satiaispusikon vuoksi oman keskusteluketjun erotiikkaan.
Bigmama

Re: Vieraan sukupuolen kanssa vietetty vuoden ennätysaika?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

hebuli kirjoitti:Juo paljon kolajuomia äläkä pese hampaitasi, niin saat yhä pidempiä yhteisiä onnenhetkiä.
Mä juon puoltoista litraa kolaa joka vitun päivä, vähintään. Ei yhtään reikää.
Vastaa Viestiin