Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
ninnithequeen

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hermine kirjoitti:Tuntuu, että terveeltä näyttäminenkin on lopulta hyvin keinotekoisista seikoista kiinni, kuten juuri sellaiset määrät liikuntaa, johon kellään normaalilla työssäkäyvällä ja perheellisellä ei ole aikaa elämän muiden osa-alueiden kärsimättä epäterveellä tavalla. Esim. en tunne juurikaan ketään, joka arkimeikkaisi näyttääkseen kauniimmalta, enemmän se on sitä että jos ei meikkaa, niin ihmiset luulevat ulkonäön perusteella, että on sairas tai ainakin tosi väsynyt.
Aamen!

Jos minä en sipaisisi puuteria ja kajalia nassuun töihin lähtiessäni, ihmiset varmaan luulisivat minun sairastavan vähintään aidsia, sen verran väsynyt otus peilistä usein aamuisin katsoo.

Ja tuosta liikkumisesta, ehdin toki käydä lenkillä muutamia kertoja viikossa, mutta se on aina perheeltä pois, se vähäkin...

Niin, ja olen kuitenkin eroottinen mieheni silmissä, eikös se riitä ;)
hebuli

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Gattaca kirjoitti:Phoh.. ei minulla IRL mitään kummaa tasoharkintaa ole. Liian lihavat (eri eläinlaji, en mahda sille tunteelle mitään) ja vanhat (menopaussi) poislukien. En ole mielestäni rumaa naista vielä treffannut. Kelpaisivat fyysisesti vaikka taviksia. Henkinen puoli tärkein. Eli joku johon oikeasti rakastua.
Vai niin. Kirjoituksesi eivät ainakaan vahvista tuota mielikuvaa. Esittelit noita linkkejä ikäänkuin tosimielellä ("tuo olisi sopivaa vaimoainesta"), ja löysit yhdestä sun toisesta vaikka mitä valitettavaa: liian lyhyet raajat, liian isot rinnat, liian lihava, naama kuin petolinnun perse jne.

Ehkä minulla on puolestani sitten liian alhaiset ulkonäkökriteerit naisille, mutta pidin noita huonoinakin esimerkkeinä esittämiäsi kuvia varsinaisina megabeibeinä ulkonäkönsä suhteen, siis niitä jotka tuntuivat aikaansaavan sinussa valtavan yökötyksen tunteen. Kai se sitten on kuten sanotaan: nirsot tumputtavat handuun.
Naisille tavallisa jutteleminen ei ole minulle mikään ongelma, töissäkin joka päivä mitä vaan läppää. Naisten lähestyminen romanttis/seksuaalisesti minulle se pelon aihe.
Olisko ratkaisu siis se että pyrkisit tutustumaan naisiin muuten kuin romanttisseksuaalisessa mielessä, ja katsoa josko sitä kautta löytyisi niitä potentiaalisia seurustelukumppaneitakin?

EDIT: Hetkinen!?! "Töissäkin"? Mitä olet jättänyt kertomatta? Vai puhutko jostain esihistoriallisesta ajasta?
ElanorRaven

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Voi jeesus, että oksettaa tällainen. Rumia, läskejä naisia - niin juuri. Se "tukahduttavan punkero" edustaa antamiensa mittojen mukaan (165 cm, 55,91 kg) suunnilleen tätä omaa kroppaani, ja aika harvoin saan kuulla olevani tukahduttavan punkero. :roll:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hups.. enpä huomannut statseja, kun sivuilla oli NAKUJA NAISIA!!
Herra Manala kirjoitti:
1) http://www.beauty-babe.com/twistys515he ... /pink.html
tukahduttavan punkero. ihme MATAMI, sitten tissit hiukan vääränmuotoiset.
:shock: MATAMI!? Punkero? Ei vittu. Pitäisikö vähän laittaa aivoihin laastaria?.
Johan sanoin, ettei ole LIHAVA.
Mutta ihan maatiaistamma ilman mitään herkkyyttä ja suloa. Persjalkainen (älä anna kenkien hämätä) . Paksureitinen. Isoperseinen (eikä perse silti kunnolla erotu reisistä ja vyötäröstä). En katsoisi kahdesti. Enkä runkkaisi kuvilleen :D
Herra Manala kirjoitti:
2) http://www.sexytwistys.com/twistys-525- ... /pink.html
nuo on ihan selvästi silikonitissit. Ihonväri liian tumma.
No ei tasan ole mitkään silikonitissit. A-B -kupin silikonitissit? Haloo? Ja ihonväri liian tumma? Siis sinulla on varaa sanoa tuon naisen ihonväristä, että se on liian tumma jotta sinä saisit mitään kiksejä? Ihonvärin vuoksi? Noin vaalealla? Täh? Olmiko sen pitää olla??.
Voi olla niinkin pienet silikonit. Jos vaikka on ollut pienet tyhjät "patalaput", on halunnut ne pystyiksi muttei kokoa lisää. En ole varma, mutta vähän liiankin säännöllisen pyöreät ja piukeat luomuiksi. Jos ei pitelis tisujaan makuukuvassa, tietäisi varmemmin, läsähtääkö yhtään vai ei. Tummuus? No makuasia, minä en niin neekeiristä tai mikähän hispaano tuo on tykkää. Muuten hyvä kroppa, naama vähän häijy.
Herra Manala kirjoitti:
3) http://www.fetish-sex-zone.com/gallerie ... 6/19p.html
Aivat kuvottavat, tukahduttavat tissit, Vaatteen takia vaikea arvioida vartaloa, piilossa. Näkyy vain tissit ja miunmaunmukka ne on ihan hirveät.
Rinnat ovat kyllä isot tällä neidillä, mutta on niitä isoja rintoja olemassa ihan normaaleillakin naisilla. Kyllä minä ainakin näen vartalon aivan hyvin.
Sulla on röntgenkatse sitten kun vaatteen läpi näet. Tarvittaisiin kokovartalo-seisomakuva, ja jumalauta, alasti.
Herra Manala kirjoitti:
4) http://www.sexytwistys.com/twistys-518-renata/pink.html
PANISIN!
Ainoa haitta arvattava varhainen viimeinen myyntipäivä. Tuo lihoo pian ja tissit alkavat roikkumaan.
Ehkä lantio hieman ylileveä verrattuna rintavarustukseen. Suomalaismallia.
Sehän onkin ruotsalainen. Et tainnut katsoa statseja? Eli siis sinulle 19-vuotias on "turhan nopeasti pilaantuva". Selvä. 43-vuotias kaveri, jonka mielestä 19-vuotias on jo menossa vanhaksi. Sitten ne ihmettelee miksi minä kuvittelen sinulla olevan pedofiilisiä taipumuksia. Tyttö on statsiensa mukaan 165cm pitkä ja painaa 55 kiloa. BMI:ksi saadaan siten juuri yli 20. Eli tämä 19-vuotias tyttö menee taulukon mukaan juuri ja juuri normaalipainoiseksi, eikä alipainoiseksi. Ja sinä valitat että paikat lähes roikkuu ja lantio on ylileveä. Huoh..
Niin tuotahan panisin (no voisin siis runkutella kuville, mutten jaksa)
Eihän se NYT ole vanhaksi menossa, ennakoin vaan. Lantion sanominen oli pilkunnussimista. Nyt mietin onko perseensä valtava vai laajakulmalinssikö sen tekee.
Herra Manala kirjoitti:
5) http://www.995pussy.com/busty1/pv.htm
Tissit eripariset lötköt. Kuitenkin liian jykevä rakenne, atleettityyppiä.
Ai tuo on sinun käsitys jykevärakenteisuudesta ja atleettisuudesta? Ihan oikeasti? Tissit nyt tosiaan ovat mitä ovat, kun näyttävät olevan pieleen menneet silikonit. (Jee, tosiaan, silikonit!) Mutta minun mielestäni tuolla naiselle on muuten kyllä todella upea vartalo noin hoikaksi. Jykevyydestä en tosiaan sanoisi halaistua sanaa..
En silikoneiksi epäillyt tuon eriparisuuden takia (näkyy vaikka toinen käsivarsi ei olsisikaan nostettu) , mutta silikonien pieleenmenon takia saattavat sitten ollakin. Arviossa häiritsee, että ei taaskaan kuvaa nakuna seisaallaan, ja jumalauta liikaa vaatteita. Ei lihava, ei pyknikkotyyppiä, mutta luuston puolesta atleettinen. Yleisvaikutelmani on rungon liika leveys pituuteen nähden, paitsi viimeisessä kuvassa näyttää kapeammalta kuin polvikykkimiskuvissa. Vaikka olsi paremmat tissit, en pidä tuota vartaloa mitenkään ihmeellisen hyvänä.
Herra Manala kirjoitti:
7) http://www.beauty-babe.com/twistys501carmella/pink.html
inhat ihan liian isot lötkötissit. Riittävän hoikka joo. Kivat vartalon kaaret. taas kerran inhat jättirinnat pilaa kaiken.
Kiinteähköt C-kupin rinnat ovat siis inhat jättirinnat ja lötkötissit? Minä olen elänyt sellaisessa käsityksessä, että naisilla yleisin rintojen kuppikoko on B-C, eli siis puhumme aivan normaalikokoisista rinnoista, emme jättirinnoista. Ja mukavaa että on riittävän hoikka. Painoindeksinsä kun on alle 17, eli reippaasti alipainoisen puolella...
Elävä todiste sitten siitä, että painoindeksi ei alipainoisuudesta varmuudella kerro. Ei edes luut paista tuolla. Taas häiritsee seisomakuvan puute. Ei nuo bosat ihan lötköt ole, mutta noiden kanuunoiden suuntaus on alaspäin, ei läpäise lyijykynätestiä, nännit vastenmielisen isot.
(Satunnaisassosiaationa mainittakoon, että esim eräs nimeltämainitsematon Kityläinen näytti minulle paljon kauniimmat)
Herra Manala kirjoitti:
9) http://www.fetish-sex-zone.com/gallerie ... 6/19p.html
TAAS noita surrealistisia jättitissejä. Ihan varmaan silikonit. Ei muuta vikaa kuin nuo inhat jättirinnat. Vieläkin arvelen täytettä sisältäviksi, koska asennosta riippumatta samanmuotoiset ja lasilevyä vasten painaessa pintaa vaan ei koko rintaa litistävä ilmiö..
Erica Campbellillä on D-kupin luomurinnat. Ihan siis sellaiset joita näkee livenäkin kohtuu useasti. On palstalla kuulemma E-F:ääkin nähty.....
Oikein tyttöystäväsi runkkuhetkiin tuo? :D
No, jos PR-prosyyrissaan lukee, että ovat luomut niin kai sitten olisi uskottava tai sitten ei. Muuten kaunis, mutta rintojen koko estää runkkufiilikset. Nännitkin taas inhan isot eikä erotu kunnolla muusta ihosta.. Paska homma, että Kityn akoilla on isompiakin rintoja.
Herra Manala kirjoitti:
On sinulla kyllä uskomattomasti varaa valita ja olla antamatta anteeksi naisille pienimpiäkään fyysisiä "epäpuhtauksia"..
No itse kysyit arviotani. Ja joka ainoa minun näyttämistäni on minulle viehättävämpi kuin tuo. Tuon rinnat ovat kuin "ketunnokka"-mallia, joka pienissä voi olla kovin söpöä, mutta tuossa koossa se muoto suorastaan tökkää silmään. Naamaansa taas säikähtäisin pimeällä, jos vastaan tulisi
Herra Manala kirjoitti: Ja tosiaan turhaan sinä meuhkaat sairaasta nais/rintavarustusmausta Elukalle ja muille. Suurimmalla osalla naisista oli B-kupit tai pienemmät, parilla C:t ja parilla D:t, joista toiset taisi olla ne rumat ja huonosti tehdyt silikonit. Eli siis aivan suhteellisen normaali jaottelu myös jos otetaan satunnaispoimintaa täysikasvuisista normaaleista naisista..
Joillakin olikin sopivankokoiset tai yhdellä minusta liiankin pienet rinnat. Mutta muilla menee yli mun mausta. Mutta makunsa kullakin ja olkoot Kityn isotissisetkin ylpeitä rinnoistaan.
Herra Manala kirjoitti: Nyt vituttaa sen verran, että lähden suunnittelemaan tissikansanmurhaa snapan kanssa tuopin ääreen.
Lakkaan kohta arvostamasta Snapaa, kun tuollaisessa seurassa viihtyy.

Miten paljon tuo pienirintaisuus häiritsee teitä? Minusta tärkeintä on muoto ja terhakkuus.
Laitan tähän pari videopätkäsivua (ei panoa), joissa minusta aivan ihanat pienirintaiset naiset käyskentelevät ulkona. Liikkuvassa kuvassa paremmin näkyy ihanat vartalonsa joka suunnasta, läähpuuh.. Ovatko nuokin teistä anorektisia, pikkutyttöjä ja minä pedofiili kun arvostan:
http://avidbucks.com/bns9-1/violet/1/in ... MzIyOjI6NA
http://avidbucks.com/bns9-1/gen/1/index ... MzIyOjI6NA
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Katso Gattaca ensin itseäsi peiliin ja tee itsestäsi vastaava päästä varpaisiin -arviointi, ennen kuin alat varta vasten kuvattavaksi valittuja malleja haukkumaan persjalkaisiksi punkeroiksi!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

gattaga: ja sä mietit miks sä et saa pillua?

tosiaan, naiset on rumia persjalkaisia liian isotissiä punkeroita jotka lähestyy vaihdevuosia kaksvitosina. ethän sä sellasilta haluaiskaan. :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:Katso Gattaca ensin itseäsi peiliin ja tee itsestäsi vastaava päästä varpaisiin -arviointi, ennen kuin alat varta vasten kuvattavaksi valittuja malleja haukkumaan persjalkaisiksi punkeroiksi!
Ei pidä kytkeä noin. :D
En oletakaan, että MINÄ noille tai kellekään naisille kelpaisin. Nyt katselin esteettisinä kappaleina :D ihan riippumatta minkä näköinen itse olen. Ja minulle ne omat näyttämäni on Manalan näyttämiä nätimpiä. Siis minun makuni mukaan.

Hri mix Manala saa haukkua mun suosikit mutta mä en sen?? Epistä!!
(Manalalle vittuilu ei kylläkään ollut arvostelujeni pohja)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pssst, Gattaca: mullakin on D-kupin rinnat.
Mutta enpä ole aikaisemmin kuullut, että ne ovat liian isot....:roll:
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja snowmen »

ninnithequeen kirjoitti:mullakin on D-kupin rinnat.
Mutta enpä ole aikaisemmin kuullut, että ne ovat liian isot....:roll:
Tissis huudettu! Lääh! Lääh! kuolaa.... :jouden:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti:Pssst, Gattaca: mullakin on D-kupin rinnat.
Mutta enpä ole aikaisemmin kuullut, että ne ovat liian isot....:roll:
Miunmaunmukka ovat liian isot, toisten maun mukaan just oikeankokoiset.
Tarkempaa esineellistävää arviota en voi sanoa, koska et näyttänyt vaikka heti sinut tavatessa pyysin. :D

Edit: tiedän myös (livenä sentään näkemättä) , että eräällä Kitymisulla on planeetan paras peppu, koska sen parempaa ei voi ollakaan. Mutta en kerro kenellä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja liz »

Onhan tämäkin taas. Olen luonnollisesti hoikka, kuten moni noista malleistakin. Miksihän joskus tuntuu siltä että minun täytyy puolustella ja selitellä hoikkuuttani. Painoindeksini ei ikinä ole ylittänyt kahtakymmentä, vaan on aina ollut 18-19. Silti hormonitoimintani on aina ollut normaalia. Ja takamukseni aiheuttaa reiluhkon kokonsa vuoksi useinkin keskustelua. Mutta juu, enpäs ole ikinä ollutkaan tavallisen suomalaisen muotoinen, minkä kyllä huomaa vaatekaupassa. Ja kyllä, himoitsen pitkiä ja luontaisesti hoikkia nuoria miehiä. Sellaisia löytyy paljon suvustani, mikä taitaa selittää paljon mielihaluani. Kaikki fiksut, söpöt ja nuorehkot luikkumiehet, minulle saa esittäytyä :P
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
hebuli

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Gattaca kirjoitti:Eihän se NYT ole vanhaksi menossa, ennakoin vaan.
Kun nyt tunnut niin pelkäävän että naisista tulee joskus yhtä vanhoja kuin mitä sinä olet nyt, oliko tarkoituksesi aina tietyin väliajoin vaihtaa nuorempaan, vai miten homman oli tarkoitus toimia? Lopetatko seksin harrastamisen vaimosi kanssa, kun hän saavuttaa esim. 35 v kypsän iän ja iän merkit alkavat näkyä hänen kehossaan? Entä mitä sinulla olikaan tarjottavana näille nuorille megatsikseille, jotta he kiinnostuisivat sinusta?

Elät jonkinlaisessa vääristyneessä haavemaailmassa, itkien edelleen sitä ettet teininä päässyt koskaan pipariin kiinni. Se juna meni jo, keskity nykymaailmaan. Iästäsi huolimatta tunnut edelleen teinimäisesti kuvittelevan parisuhteiden tarkoittavan lähinnä seksiä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

hebuli kirjoitti:[ Entä mitä sinulla olikaan tarjottavana näille nuorille megatsikseille, jotta he kiinnostuisivat sinusta?
Tätä kysyinkin kerran aiemmin. Katsotaan tuleeko vastausta nyt.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Brocker »

En jaksa alkaa ihmettelemästä Gattacaa.. kaikki linkeissä esiintyneet naiset olivat mielestäni kauniita niin vartaloiltaan kuin kasvoiltainkin. Aika epärealistisia ovat vanhan pojan puheet, tuon näköisistä naisista lienee gattacan tyylisten miesten turha edes haaveilla. Toisaalta paatunut runkkari, jolla ei ole todellista oikeaa seksilelämää, elää täysin omassa maailmassaan jossa niiden kuvien joista kicsit tulevat pitää olla just tietynlaisia, mutta todellisen elämän kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Btw. mun tyttöystävällä on G-kupin rinnat eikä ole silikonia eikä kyseessä ole ole mikään kauhean lihava naishenkilö.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:
hebuli kirjoitti:[ Entä mitä sinulla olikaan tarjottavana näille nuorille megatsikseille, jotta he kiinnostuisivat sinusta?
Tätä kysyinkin kerran aiemmin. Katsotaan tuleeko vastausta nyt.
No johan vastaavaan vastasin:
Gattaca kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Katso Gattaca ensin itseäsi peiliin ja tee itsestäsi vastaava päästä varpaisiin -arviointi, ennen kuin alat varta vasten kuvattavaksi valittuja malleja haukkumaan persjalkaisiksi punkeroiksi!
Ei pidä kytkeä noin. :D
En oletakaan, että MINÄ noille tai kellekään naisille kelpaisin. Nyt katselin esteettisinä kappaleina :D ihan riippumatta minkä näköinen itse olen. Ja minulle ne omat näyttämäni on Manalan näyttämiä nätimpiä. Siis minun makuni mukaan.
Mieltymyksiä riippumatta omasta itsestä.
Verrattavissa siihen, että minusta Matterhorn on kauniimpi kuin Kebnekaise, vaikka vain Kebnekaiselle olen pystynyt kiipeämään. Tai että f-22 on minusta parempi kuin MiG 21, vaikka kumpaakaan en pystyisi rakentamaan saati lentämään.

Myöskin yllä oli juttua siitä, että kun 50-vuotiaat naiset kuolaavat nuoria miesstripparipojuja, niin heillepä ei sanotakaan, että kelpaisitteko itse noille miehille ja ei teillä ole oikeutta niitä himoitakaan. Mutta minulle sanotaan, ja se on epistä.

hebuli kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Eihän se NYT ole vanhaksi menossa, ennakoin vaan.
Kun nyt tunnut niin pelkäävän että naisista tulee joskus yhtä vanhoja kuin mitä sinä olet nyt, oliko tarkoituksesi aina tietyin väliajoin vaihtaa nuorempaan, vai miten homman oli tarkoitus toimia?
No jumalauta ei. Siinähän oli vain tarkoitus kliinisesti vertailla kuvia. Ja ihan minusta riippumatta, onhan se sekä naiselle että miehelle parempi, jos nuorekkuus säilyy vaikka yli kolmekymppiseksi.

Ihme oletuksia minun asenteistani, vajavaisella näytöllä.
hebuli kirjoitti: Lopetatko seksin harrastamisen vaimosi kanssa, kun hän saavuttaa esim. 35 v kypsän iän ja iän merkit alkavat näkyä hänen kehossaan?
No en todellakaan, koska olsiin rakastunut häneen ja se kokonaisuus näyttäisi yhtä himottavalta aina. Henkinen yhteensopivuus tärkeintä kokonaisuudessakin.
hebuli kirjoitti: Entä mitä sinulla olikaan tarjottavana näille nuorille megatsikseille, jotta he kiinnostuisivat sinusta?
Siitä jo yllä.
Lisävertaus: saanhan minä diggailla avaruusaluksia, vaikka minulla ei ole mitään annettavaa Nasalle.
hebuli kirjoitti: Elät jonkinlaisessa vääristyneessä haavemaailmassa, itkien edelleen sitä ettet teininä päässyt koskaan pipariin kiinni. Se juna meni jo, keskity nykymaailmaan. Iästäsi huolimatta tunnut edelleen teinimäisesti kuvittelevan parisuhteiden tarkoittavan lähinnä seksiä.
Taas perusteeton oletus.
Tässä ketjussa raadollisesti vertaillaan naisvartaloita kuvien perusteella.
Minkä tarttisin, on SIELUNTOVERI. Koska naisesta on kysymys, kuuluuhan siihen sitten seksikin, kiitos. Ja valitettavasti minäkin olen biologinen olento preferensseineni, joten esim. Mervi Tapola tai Riitta Uosukainen eivät parisuhteeseeni kelpaisi edes Zebin tai Hellbellin sielulla. Riippumatta kelpaanko minä kenellekään naiselle. Kun en koe heitä haluttavina naisina, niin sille en mitään mahda, enkä teidän moralisointienne takia siihen makuun itseäni yritä pakottaa. (Z ja H muuten sais lähettää minulle nakukuvansa :D)

Edit: en minä nyt NIIN epätoivoisesti pillua halua, että minulle olisi sama onko se kiinni vaikka miellyttäväluonteisessakin intiannorsussa. Jotkut naiset vaan on minusta fyysisesti ihan eri lajia kuin minä.
Viimeksi muokannut Gattaca, 15.04.2006 12:02. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:(Z ja H muuten sais lähettää minulle nakukuvansa :D)
Täytyykö sinun aina pilata muuten suhteellisen asialliset vastauksesi tämänkaltaisilla aivopieruilla?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:(Z ja H muuten sais lähettää minulle nakukuvansa :D)
Täytyykö sinun aina pilata muuten suhteellisen asialliset vastauksesi tämänkaltaisilla aivopieruilla?
Lähetä sääkin. Minä nimittäin olen onnistunut heruttamaan City- ja Kitymisuilta nakukuvia. Taito sekin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:Lähetä sääkin. Minä nimittäin olen onnistunut heruttamaan City- ja Kitymisuilta nakukuvia. Taito sekin.
Voisin olettaa, että tällä kertaa epäonnistut.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Lähetä sääkin. Minä nimittäin olen onnistunut heruttamaan City- ja Kitymisuilta nakukuvia. Taito sekin.
Voisin olettaa, että tällä kertaa epäonnistut.
Älä nyt.. vaikka painoindeksisi ehkä vastasi kuvissa rumiksi haukkumiani, niin nätimpi olet. Enkä paljasta kuvien lähettäjiä. Niille neideille tiedoksi, että vaikka eivät ihan ideaali-ideaaliani vastaa, niin totisesti haluttavia ovat ja mielelläni heitä.. krhhmmmhh...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:Älä nyt.. vaikka painoindeksisi ehkä vastasi kuvissa rumiksi haukkumiani, niin nätimpi olet.
Mulle riittää, että on olemassa ihmisiä, jotka pitävät vartaloani kauniina ihan tällaisenaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Älä nyt.. vaikka painoindeksisi ehkä vastasi kuvissa rumiksi haukkumiani, niin nätimpi olet.
Mulle riittää, että on olemassa ihmisiä, jotka pitävät vartaloani kauniina ihan tällaisenaan.
Tuolla naamalla ja rakenteella et voi olla mielestäni ruma. Pikkunyanssit sivuseikka, vain noiden nakusaitiien arviointia.

KUVAKUVAKUVA!!! Diskreetisti. Älä täällä kerro että lähetät, menee taas mun piikkiin. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:Tuolla naamalla ja rakenteella et voi olla mielestäni ruma. Pikkunyanssit sivuseikka, vain noiden nakusaitiien arviointia.

KUVAKUVAKUVA!!! Diskreetisti. Älä täällä kerro että lähetät, menee taas mun piikkiin. :D
Unohda koko juttu.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Tuolla naamalla ja rakenteella et voi olla mielestäni ruma. Pikkunyanssit sivuseikka, vain noiden nakusaitiien arviointia.

KUVAKUVAKUVA!!! Diskreetisti. Älä täällä kerro että lähetät, menee taas mun piikkiin. :D
Unohda koko juttu.
Heittelin just kommentteja sun galleriaan. Harmi kun sun olisi niin vaikea esitellä minut isällesi :D IKÄRASISTEJA!! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Hri mix Manala saa haukkua mun suosikit mutta mä en sen?? Epistä!!
(Manalalle vittuilu ei kylläkään ollut arvostelujeni pohja)
Sä olet nyt ymmärtänyt vähän väärin. Kyse ei ollut mistään mun suosikeistani, vaan ihan arpomalla katsottuja naisia www.pinkworld.com:sta. Eli siis otin sieltä lähinnä "päivän kuvat", eli niitä kuvia mitä normaalisti noille sivuistoille ilmestyy.

Tämä siksi, että väitit että sinun ihannekuviesi naiset vain ovat sellaisia joita "kaikki aikuiset haluaa katsella" ja joita "kaikki suuret nettisaitit ovat täynnä". Minusta ne kyllä näyttää olevan vähän harvinaisia, koska ainakaan noista ottamistani päivän linkeistä ei yksikään oikein ollut samanlainen rimppakinttu kuin sinun kuvissasi.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:Miksi muuten naisten kohdalla aina aletaan puhua kiloista? Kuinka monen naisen olette ikinä kuulleet asettavan kilorajoituksia miehille?
Jos deitti.netiä katsellaan, niin monen. Tosin kilorajoituksia ei asia ilmaista numeroina, viitataan vaan epämääräisesti "miehenkokoiseen".
Vastaa Viestiin