Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Bigmama

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Gattaca on ällöpedopaskapervo
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Bigmama kirjoitti:Gattaca on ällöpedopaskapervo
Mutta sä olet riittävä laiha ja nuori ja kaunis paitsi tokassa kuvassa teennäinen ilme. Panisin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bigmama

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

MÄ EN OLE LAIHA.. olen hoikka, ehkä hieman pullahtava..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Bigmama kirjoitti:MÄ EN OLE LAIHA.. olen hoikka, ehkä hieman pullahtava..
Olethan laiha anorektikko!! :D Tai ainakin vastakkaista tyyppiä kuin haukkumani työhevoset. Nakukuvaa mukaan, muuten en usko pullahtavuuteen. Tukanväriäsi en usko muutenkaan, joten pillunkarvoja ei tarvi näyttää.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bigmama

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Haista sinä paise.
Mä oon ollut josku laiha, ikkään en kyllä anorektikko, mitä kohteliaasti tultiin aina epäilemään.
Mutta nyt, kauniisti olen alkanut rupsahtamaan ja löllymään. Kamera valehtelee.
Herra Manala

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Sulla on tuossakin ehkä tiedostamaton omien asenteisesi itsestäänselviksi absoluuteiksi luulo. Normaaleja ne on ne sinusta langanlaihatkin.
Normaaleja ihmisiä, kyllä. Normaalivartaloisia, ei.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Bigmama kirjoitti:Haista sinä paise.
Mä oon ollut josku laiha, ikkään en kyllä anorektikko, mitä kohteliaasti tultiin aina epäilemään.
Mutta nyt, kauniisti olen alkanut rupsahtamaan ja löllymään. Kamera valehtelee.
No niin. Just sellainen tapaus, jota yleisrakenteensa takia on epäilty anorektikoksi kuten Manala monille tekee, mutta et ollutkaan. Jos laiha olet ollut, niin sullahan on varaa lihoakin ilman että norsuksi muutut. Niinkuin vastaavista olen kehunut. Ja nakukuvaa tänne. Ei saa kiusia vanhaa rumaa laihaa miestä!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Sulla on tuossakin ehkä tiedostamaton omien asenteisesi itsestäänselviksi absoluuteiksi luulo. Normaaleja ne on ne sinusta langanlaihatkin.
Normaaleja ihmisiä, kyllä. Normaalivartaloisia, ei.
Lukeeko tuo Raamatussa? :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bigmama

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Lihominen tuntuu hassulta, huolestuttavalta mutta ihanalta.
Sikäli vammakasaista että läskiltä ei saa mennä kysymään miksi oot paksu, mutta laihalta saa mennä kysymään ihan mitä vain.

Ja mun raamatussa lukee et laihat ei oo normaalivartaloisia. Kaikki mikä on oman kehon epäkunnioittamista ja raiskaamista, on epänormaalia ja synti.

Nimimerkillä. colaa/suklaata ja tupakkaa. Jumala ei rakasta mua enää.
Viimeksi muokannut Bigmama, 19.04.2006 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Äh, mennyt nyt yli tunti tutkiessani linkkejä. En vieläkään löydä sieltä kuvia, joiden vuoksi Gattacan (tai monen muun) naismaku olisi jotenkin kieroutunut. Tämä tyttö, josta älähdettiin: http://www.beauty-babe.com/twistys515he ... /pink.html ... Pyöreäpintainen nainen. Varsinkin se viimeinen kuva on aikas plöts. Juuri tuollainen kroppa, jota ei ole lainkaan treenattu mutta indeksit ja kaikki on normaaleissa mitoissa. Perustavis, mutta ei tuollainen minuakaan sytytä.

Jospas nukkuis.
Herra Manala

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Normaaleja ihmisiä, kyllä. Normaalivartaloisia, ei.
Lukeeko tuo Raamatussa? :D
Et kai sä nyt oikeasti voi olla sitä mieltä, että kaikki muut paitsi läskit on normaalivartaloisia?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Bigmama kirjoitti:Ja mun raamatussa lukee et laihat ei oo normaalivartaloisia. Kaikki mikä on oman kehon epäkunnioittamista ja raiskaamista, on epänormaalia ja synti.
En minä usko uskossani, että laihat eivät kunnioita kehoaan tai raiskaavat sitä. Elävät normaalisti, mutta rasvaa ei kerry ja lihakset ovat luonnostaan hentoja, luusto kapoinen. . Sitten ihan eri asia on pakonomaisen keinotekoisen sairaan LAIHDUTTAMISEN takia anorektikot. Enkä usko, että täälläkin Jehovan määräämän pa(I)noindeksin alapuolisiksi ilmoittautuneet ovat laihduttajia tai bulimikkoja. Moni päinvastoin yrittää lihoa yhteiskunnan paineesta. No mikäs siinä, niinhän minäkin. Mutta anorektinen laihuus johtuu laihduttamisesta, tavallinen laihuus ei.

Ehkä helposti lihovan enemmistön on vaikea tajuta sitä? Koska itselle on vaikea laihduttaa, luulevat että luonnostaan laihat ovat ihan sairaasti laihduttaneita?

Niistä parista kiiistellystä kuvasarjasta en mene vannomaan, etteivät olisi laihoja laihduttamisen vuoksi. Useimmista luulen että se vaan on heidän ruumiinrakenteensa´. LuojanLuoma ja siis Normaali.

Ja Geetzu/G(W)yne ira, Kiitos. Terve lausunto.

Tosin minusta seksyimpiä on just hoikat tavis-naapurintytöt nakuina. Seksympiä kuin valikoidut megababet. Se realismi, ett siinä on oikea ihminen, joka vain sattuu näyttämään.. myös minulle :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 19.04.2006 23:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bigmama

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Gattaca kirjoitti: Se realismi, ett siinä on oikea ihminen, joka vain sattuu näyttämään.. myös minulle :D
NIH
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Bigmama kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Se realismi, ett siinä on oikea ihminen, joka vain sattuu näyttämään.. myös minulle :D
NIH
[email protected]

ja nakukuvat sitten sekä edestä että takaa, ainakin yksi pystyasennossa. Kiitos :D Ei vaineskaan.. mutta lähetä joo ...

En käräytä enkä kunnioituksesta välttämättä edes runkkaa..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bigmama

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Hassua sinällään että itsensä rakastamisen oppimiseen on mennyt vitun-kolkyt vuotta.
Toivoisin kovasti että lapseni oppisivat nopeammin. Tosin, Esikoista kun homosteltiin sen korviksista ja kysyin että otetaanko ne pois että häntä kiusata niin esikko vain vastasi.. ai miks, ei sillä ole mitään väliä mitä noi sanoo. Olinpas ylpeä.

(mä olen muuten kruunaamaton OT-kuningas) (tää jatkuva yksin kotona olo tekee puheliaaksi)
Pehmovanukas

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Ja arvaan, ettei nuo kokemukset useimpien mielestä täällä ole yhtään mitään. Suuri osa avioerolapsia ja on vain ihanaa kun vanhemmilla on uusia seurusteltavia ja ihanaa kun on velipuolia- ja sisaruksia. Minulle se ydinkoti oli tärkeämpi.
Luulen että keskiverto avioerolapsella on silti vähemmän traumoja kuin sinulla. Moni heistä kuitenkin kykenee täysin normaaleihin ihmissuhteisiin muiden kanssa. Vanhempasi eivät kuullosta minusta kovin fiksuilta, kivoilta tai ihquilta. Huonoja kasvattajia ainakin, vaikka olisivat miten älykkäitä. Ja isäsi on tekopyhä arvostellessaan Kityläisiä irstaudesta kun on itse sentään moninkertainen pettäjä. Katumus ei muuta sitä mitenkään. Pidän jokaista rehellisesti irtosuhteita harrastavaa monin verroin moraalisesti parempana niin kauan kuin he eivät kuseta ketään, pelaa toisten tunteilla tai petä kumppaniaan.

Eivät varmasti silti huonoimmat mahdolliset vanhemmat, valitettavasti vieläkin huonompia on. Kuitenkaan avioero ei sinänsä ole erityisen paha asia, ne ovat ne eroon liittyvät muut asiat joista ne pahimmat traumat tulevat. Minulle sellainen ydinkoti, jossa olisi ollut tuollaisia traumaattisia kokemuksia, mollaamista ja alas painamista ei olisi mistään kotoisin. Karmeaa on myös vetää lapsi mukaan keskinäisten välien selvittelyyn, siihen eivät syyllisty edes kaikki avioeropuolisot, vaikka kuinka katkeria olisivat.

En muista vanhempieni aiheuttaneen minulle koskaan pientä suurempaa mielipahaa, enkä koskaan ilman aihetta. Oikeastaan säälin aika lailla sitä, miten mahdollisuutesi normaalielämään on syöty ja niin varhain. Aika arka kynäniska minäkin olisin, jos en olisi saanut vanhemmilta sitä tukea ja kannustusta minkä olen saanut kasvussani aikuisuuteen. Tietystikään mikään menneisyys ei estä tulevaisuuden muuttamista toiseen suuntaan, mutta paljon vaikeampaa se on, jos kotoa saadut eväät ovat homeista leipää ja hapanta piimää.
prosessi

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lilo kirjoitti:Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö psykologin/psykiatrin ole tarkoitus auttaa (potilasta itseään) löytämään ratkaisuja omiin ongelmiin, ei ainoastaan osoittaa mistä ongelmat mahdollisesti ovat peräisin...?
Oikeassa olet. Eipä niitä varsinaisesti edes kiinnosta syyt missään muussa mielessä kuin ratkaisujen pohjustamisena. Valitettavan usein heillä ei kuitenkaan ole edes ratkaisumalleja, psykiatrit kun lähinnä määräävät lääkkeitä, keskusteluihmiset (sairaanhoitajat ja sosiaalityöntekijät) vain kuuntelevat kuka mitäkin ja psykologille tulee lähete vasta kun on käynyt puoli vuotta höpöttämässä turhuuksia keskusteluihmisen kanssa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gattaca kirjoitti:
Ja olen toistanut ja toistanut, että IRL ei minulla tasovaatimuksia juuri ole.

Ei treffaamani 12 niin ihmeellisiä olleet, ja se jonka nuolasin oli suorastaan punkero.

Ja siihen ei menopaussin ohittanut käy.

Epätodennäköistä, että YH-äiti olisi minun henkistä tyyppiäni lähelläkään.

en minä sitä seksiä niin epätoivoisesti halua, että pitäisi päästä panemaan ketä vaan.

irtoseksiin nimenomaan ehkä tarvitaan seksuaalinen vetovoima?

Irtoseksiin nimenomaan pitäsi olla minulle kutakuinkin haluttava yksilö.

ei suohirviökään.
jotenkin tuo eka lause on mielestäni aikamoisessa ristiriidassa loppujen kanssa. jos nainen ei voi vaatia sinulta tyettyjä asioita, niin miten sinä voit vaatia sitä heiltä? kun kerta ne jotka kanssasi ulos lähtevät eivät ole "ihmeellisiä" eivät he selkeästi täytä vaatimustasoasi. eli kerropa, millainen naisen pitäisi olla? ja muutakin kuin "henkinen yhteys"-juttuja, kun sulla kerta on ikä, koko ja ulkonäkörajoitteita.
Me transmitte sursum, Caledoni!
WanhaPervo

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Gattaca kirjoitti:
Mutta joo...
Kun olin 13, paljastui isäni lukuisat syrjähypyt, jotka jatkuivat siitä vuosia. Ihan elukka. --. Minulle oli katastrofi se kodin turvan särkyminen.

Minä olen ainoa lapsi. Äiti kaatoi kaiken surun minun päälleni. Estin siinä iässä sekä isän että äidin itsemurhat. Melkein jouduin isän kanssa tappeluun kun löysin sen lutkan kanssa motellissa. Kerran kuulemma soitin sen pääpanopuulle kysyäkseni onko siellä.. niin paha kokemus, että muisti sulkenut pois. Kerran äiti teki treffit vieraan miehen kanssa kostoksi, ja pisti minut päättämään lähteekö vai ei. Ja se saatana oli jo alaikäisen henkistä hyväksikäyttöä..
--
Isällä nyt on aina ollut tapana "kasvattaa" vain moittein, purevan pilkallisin sellaisin. "Et sinä osaa etkä opikaan". "Teet kumman vaikutuksen" "Voisin minä sinulle kesätyöpaikan hankkia, mutta et sinä mitään osaisi". Vieläkin sama tyyli
Eiköhän sun ongelmien syy ole tässä.
Aito_Johanna

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gattaca kirjoitti: Minulta puuttuu tunne KELPOISUUDESTA, että OLLENKAAN kelpaisin naisille. Se jolle tuo kelpoisuus on itsestäänselvä, ei tajua tilannettani.
Ok. Eiköhän tämä ole jo selvä kaikille Kityn lukijoille, joten miksi jaksat jauhaa samaa vuodesta toiseen? Koska asialle ei ole mitään tehtävissä, eikö olisi hedelmällisempää keskittyä johonkin muuhun?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Ja arvaan, ettei nuo kokemukset useimpien mielestä täällä ole yhtään mitään. Suuri osa avioerolapsia ja on vain ihanaa kun vanhemmilla on uusia seurusteltavia ja ihanaa kun on velipuolia- ja sisaruksia. Minulle se ydinkoti oli tärkeämpi.
Luulen että keskiverto avioerolapsella on silti vähemmän traumoja kuin sinulla. Moni heistä kuitenkin kykenee täysin normaaleihin ihmissuhteisiin muiden kanssa. Vanhempasi eivät kuullosta minusta kovin fiksuilta, kivoilta tai ihquilta. Huonoja kasvattajia ainakin, vaikka olisivat miten älykkäitä.
On siinä se toinen puoli, että vielä karumpaa olsi ollut kasvaa kodissa, jossa vaikka toinen vanhempi uskovaishihhuli, toinen puolueaktiivi, jotain kerrostalokyttääjätason siisteysnipottajia, lakien ja normien tottelijoita, koira aina hihnassa, eivät lukisi mitään, ei suvun perinteitä, ei luonnon rakkautta...

Että onnekas olen ollut. Sen verran tosiaan "ei-boheemeja" tavisvanhempia kavereillani oli.

Kumma jako meillä, että isä vaikuttaa olevan se pinnallisempi, mutta jo huumorintajunsa ja asioiden ytimeen (muuten kuin kasvatuksessa) menevä intuitionsa se vasta syvyydestä todistaakin. Äiti on enemmän sivistynyt lukutoukka, kirjastonhoitaja, mutta joskus tuntuu että asiansa ovat pintaa.

Minä sitten niin hyvä sekoitus molemmista, että jos eivät olisi antaneet rumuus- ja laihuusgeenejä, olisin valioluokan siitoseläin :D
Pehmovanukas kirjoitti: Ja isäsi on tekopyhä arvostellessaan Kityläisiä irstaudesta kun on itse sentään moninkertainen pettäjä. Katumus ei muuta sitä mitenkään..
Kyllä se pitää Kityläisiä antamani ehkä valikoivien näytteiden perusteella paskasakina muutenkin. Vaikka nuo ulkonäön ja pukeutumisen arvostelut, joita minulle pyytämättä töksäytellään. Seksipuolella kai on ihmetellyt kun olen sanonut ihmisten kertovan panoistaan ja runkutteluistaan täällä, ja se on sen ikäpolven miehelle ihan käsittämättömän rahvaanomaista. En ole selostanut omia juttujani :D

Ihmetteleehän tuo nykyään Kitystä riippumatta ihan yleisesti nykyajan seksitapoja. Ei siinä tarvi sen tekopyhyyteen puuttua, vaikka on itse ollut samanlainen. Paska on paskaa vaikka ex-paska sanoisi.
Pehmovanukas kirjoitti: Pidän jokaista rehellisesti irtosuhteita harrastavaa monin verroin moraalisesti parempana niin kauan kuin he eivät kuseta ketään, pelaa toisten tunteilla tai petä kumppaniaan.
Täysin samaa mieltä olen. Pettäminen on kaikkein alhaisinta.
Oma lukunsa sitten tietysti varattujenkin kanssa irtosuhteita harrastavat, jotka mielestäni pitäsi ampua.

Ja kyllä kummastelen nykyistä avointa irtosuhdekulttuuriakin. Niin kaukana minun alkuperäisestä käsityksestäni ihastumisesta, rakastumisesta, pariutumisesta ja parittelusta. Kovin raadollista ja sanoisinko esineellistävää. Usein mietin, mitä irto- ja sarjasuhteina luonnollisina pitävät ajattelee lukiessaan vanhoja romanttisia romaaneja tai katsoessaan romanttisia klassikkielokuvia. Niissähän riiustellaan pitkään, ei paneskella ympäriinsä ja mennään peräti naimisiin sen valitun kanssa. Pitävätkö epärealistisena? Vai onko heillä sama kuvitelma omasta elämästään, vaikka käytännössä elämänsä on irtopinppaa, irtokikulia ja sarjasuhteita? Eikö tunnu halvalta ja itseä alentavalta oli sitten pukki tai lutka? Miten se on voinut niin unohtua?

Olihan ennenkin kyläsonneja ja helppoja lutkia. Mutta se oli hävettävä ja naurettava asia, reppanoita ne. Tuollainen vakavampi asenne ainakin ideaalina vielä joskus 50-luvulla vaikka kortsua ja pessaaria sai miten paljon vain.Niin ettei se ehkäisyn puutekaan selitä.
Pehmovanukas kirjoitti: Eivät varmasti silti huonoimmat mahdolliset vanhemmat, valitettavasti vieläkin huonompia on. Kuitenkaan avioero ei sinänsä ole erityisen paha asia, ne ovat ne eroon liittyvät muut asiat joista ne pahimmat traumat tulevat. Minulle sellainen ydinkoti, jossa olisi ollut tuollaisia traumaattisia kokemuksia, mollaamista ja alas painamista ei olisi mistään kotoisin.
Kyllä ihmettelen tuota avioerojenkin yleisyyttä. Ei ihmiset niin äkkiä muutu, että yhtäkkiä eivät sovikaan yhteen just kun lapset on pieniä. Onko sitten alunperinkin valittu se puoliso liian pinnallisesti? Vai onko takana oman ilon tavoittelu? Mun mielestä emäntä pitää valita huolellisesti, ja jos pukkaa sen paksuksi, ensisijainen vastuu on sitten siitä perheestä, ei siitä että onko itse kaikin ajoin ihan tyytyväinen.

Naapurissa asui äiteeni työtoveri miehineen ja lapsineen, sitten erosi. Äitee kysyi mitäs lapset nyt ajattelee. Muija ällistyi, että eipäs ole tullut mieleenkään ajatella. No huh helvetti. Kylmät vanhemmat, kylmät lapset jos eivät mitään kärsi.
Pehmovanukas kirjoitti: Karmeaa on myös vetää lapsi mukaan keskinäisten välien selvittelyyn, siihen eivät syyllisty edes kaikki avioeropuolisot, vaikka kuinka katkeria olisivat.
Saiskos kysyä miten se lapsen erillään pito siitä olisi muka mahdollista? Jos asutaan kaksiossa kuten me valkokaulusköyhälistö silloin. Isän katoilut huomasi peräti helposti sellaisesta pikku jutusta, että isä ei tullut öiksi kotiin. Ja äiti itki hysteeristä itkua. Miten minut olisi voinut pitää siitä erossa, niin kuin en huomaisikaan mitä tapahtuu? Lähettää sotalapseksi Ruotsiin? :D
Pehmovanukas kirjoitti: Tietystikään mikään menneisyys ei estä tulevaisuuden muuttamista toiseen suuntaan, mutta paljon vaikeampaa se on, jos kotoa saadut eväät ovat homeista leipää ja hapanta piimää.
En vieläkään usko, että ongelmieni syyt noin itsestäänselvästi löytyvät vanhemmistani. Helppohan se olisi muita kuin itseä syyttää, mutta...

prosessi kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö psykologin/psykiatrin ole tarkoitus auttaa (potilasta itseään) löytämään ratkaisuja omiin ongelmiin, ei ainoastaan osoittaa mistä ongelmat mahdollisesti ovat peräisin...?
Oikeassa olet. Eipä niitä varsinaisesti edes kiinnosta syyt missään muussa mielessä kuin ratkaisujen pohjustamisena. Valitettavan usein heillä ei kuitenkaan ole edes ratkaisumalleja, psykiatrit kun lähinnä määräävät lääkkeitä, keskusteluihmiset (sairaanhoitajat ja sosiaalityöntekijät) vain kuuntelevat kuka mitäkin ja psykologille tulee lähete vasta kun on käynyt puoli vuotta höpöttämässä turhuuksia keskusteluihmisen kanssa.
Luultavasti just tuota. Kuukauden välein käydä keskustelemassa ja kuunnella jotain neuvojaa, joka ei kuitenkaan ehdi tuntemaan minua kuin murto-osan siitä minkä itse tunnen. ja jotain ylesiluonteisia neuvoja ehkä. Lääkkeitä saa muutenkin, neurologilta :D

Paikalliseen mielenterveystoimistoon en voinut silloin nuorena mennä. Arvatkaas miksi? Koska se isän pitkäikaisin vieras nainen oli siellä psykologina!! Siinähän olis keskusteltu, ja se olisi miettinyt miten osaisi tilannettani auttaa! hahhah.

par-sky kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Ja olen toistanut ja toistanut, että IRL ei minulla tasovaatimuksia juuri ole.

Ei treffaamani 12 niin ihmeellisiä olleet, ja se jonka nuolasin oli suorastaan punkero.

Ja siihen ei menopaussin ohittanut käy.

Epätodennäköistä, että YH-äiti olisi minun henkistä tyyppiäni lähelläkään.

en minä sitä seksiä niin epätoivoisesti halua, että pitäisi päästä panemaan ketä vaan.

irtoseksiin nimenomaan ehkä tarvitaan seksuaalinen vetovoima?

Irtoseksiin nimenomaan pitäsi olla minulle kutakuinkin haluttava yksilö.

ei suohirviökään.
jotenkin tuo eka lause on mielestäni aikamoisessa ristiriidassa loppujen kanssa. jos nainen ei voi vaatia sinulta tyettyjä asioita, niin miten sinä voit vaatia sitä heiltä? kun kerta ne jotka kanssasi ulos lähtevät eivät ole "ihmeellisiä" eivät he selkeästi täytä vaatimustasoasi. eli kerropa, millainen naisen pitäisi olla? ja muutakin kuin "henkinen yhteys"-juttuja, kun sulla kerta on ikä, koko ja ulkonäkörajoitteita.
Jotenkin tulee taas ehkä väärä vaikutelma, että oletat minun kaipaavan koko ajan kumppania ja seurustelua tai seksiä, ja sen takia minun tulisi tehdä mitä vaan kompromisseja. Omaan "tasooni" sopeuttaen. En minä niin epätoivoinen ole, eikä asia minulle sttenkään niin tärkeä. Oli nämä nettijutut sitten mitä on. Yksi kelpoisuudentunnon tuova kokemus vähemmänkin täydellisen naisen kanssa ratkaisisi.

Mutta kun kerran minusta olisi kiva, että minulla olisi perhe, jossa lisääntymiskykyisen naisen kanssa tekemäni pentu tai kaksi, eikä sitten muitten miesten pentuja. Niin sellainen toive jo määritelmänomaoseti sanoo, että sen ulkopuoliset, menopaussin ohittaneet naiset eivät ole minulle siihen "käyttöön" Naisia. Joten en niitä etsikään. Jos etsisin, en heitäkään saisi kun en ketään saa. Mahdollista toki, että heistäkin se rakas löytyisi, mutta välttelen koska muitakin naisia on.

Sitten tuskinpa valtaosalle on sittenkään ihan merkityksetöntä sen puolison ulkonäkö tai ikä. Ihan perusbiologiaa. Muutenhan olisi tasaisemmin frekvenssein yhtä paljon liittoja, joissa toinen on vanha ja toinen nuori, ihan eri rotua, molemmat samaa sukupuolta jne. Vanhemman miehen ja nuoremman naisen liitot taas on melko yleisiä, eikä se ole pervoa. Kyllä siinä parinmuodostuksessa on takana lisääntymisbiologia, olettaa liian humanistiteoreetikot mitä tahansa.

Ja toistanen että ihan irtoseksiin tosiaan tietysti pitää olla seksaalisesti haluttava yksilö. Muutenhan se on pelkkä reikä eikä oikeaa seksiä..

Päivänselvää, että MINÄ en taida kelvata fyysisesti kenellekään naiselle. Mutta eihän se sitä tarkoita, että minun tulisi sitten harrastaa seksiä vaikka Pekan ja Pätkän Justiinan näköisen naisen kanssa. Kun se ei olisi minulle SEKSIÄ. JOS henkisiä asioita löytyisi, niin sitten, mutta miksi irtoseksissä pitäisi kelvata? Minä en kelpaa heille, he eivät minulle. Seksi ei olisi seksiä vaan keinotekoista liikuntaa.

Vaatimukset naisen ulkonäölle?
No tässä keskustelussahan on tullut ilmi, että minulle kelpaavat ja preferoin just niitä laihoja naisia, jotka ei muille kelpaa. Siispä hyvä heille :D

Mutta laajemmin joo.. en minä ole rumaa naista treffannut vaikkeivat noita kuviani vastaa.. Ehkä sitten tosiaan menopaussin ohittanut ikä tekisi epähaluttavaksi, ja sekin on ihan perusbiologiaa. Ja sitten itse laihapoikana ja laihoihin vanhempiini leimautuneena pulskat naiset eivät ole minulle haluttavia naisia, sama kuin miestä katsoisin. Kyllä nuo tämän ketjun ei-rasvoittuneet-hevonperseetkin livenä kelpaisivat, ideaalityypeistä oli kyse. Mutta sanotaan vaikka ei kelpaisi se yksi lihava nainen Manalan näytteissä, oli sitten neekeri vai ei. Koska en koe häntä yhtään seksuaalisesti haluttavaksi objektiksi, niin sitten en koe. Joku muu kokee, ottakoon. Ei minulle se pelkkä reikä riitä seksiin, niin epätoivoinen en ole.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:En vieläkään usko, että ongelmieni syyt noin itsestäänselvästi löytyvät vanhemmistani. Helppohan se olisi muita kuin itseä syyttää, mutta...
Tuolla traumamäärällä olisi melkoinen selviämiskertomus, jos sinusta olisi kasvanut normaali ja tasapainoinen kansalainen. Periaatteessa meillä on samat lähtökohdat - minä olen ollut aina geneettisistä syistä melko ruipelo, myös silloin kun urheilen paljon ja olen hyvässä kunnossa. En ole ollut luonnostani koskaan erityisen rohkea tai seikkailunhaluinen, vaan pikemminkin sisäänpäinkääntyvä ja syrjäänvetäytyvä. Kognitiivinen kapasiteettimme lienee samaa luokkaa. Siihen asti kunnes olin teini-ikäinen, äitini opiskeli lastenhoidon ohessa, joten taloudellisestikin on ollut aika tiukkaa lapsuudessa.

Mikä on se erottava tekijä taustassamme, minkä takia minun sosiaalistumisprosessini on sujunut normaalisti? Johtuisiko se siitä, että vanhempani ovat halunneet panostaa minuun ja se näkyy? Johtuisiko se siitä, että he ovat käsitelleet ongelmansa niin, ettei meillä lapsilla ole ollut niistä aavistustakaan, tai jos on, emme ole kärsineet sen johdosta pahaa oloa? Fyysiset, kognitiiviset yms. sisäsyntyiset tai geenien määräämät ominaisuutemme eivät välttämättä eroa juurikaan, jostainhan sen eron täytyy syntyä?

Ihminen on fifty-sixty geenien ja ympäristötekijöiden tuote. Vaikka koulu ja sen kiusaajat ovatkin suuri ympäristötekijä lapsuudessa, niin on hyvin vankkaa näyttöä siitä, että on melko paljon vanhemmista ja kasvatuksesta kiinni, millä todennäköisyydellä koulusta tulee ulos kiusattu neurootikko tasapainoisen nuorukaisen sijasta. Vanhemmat kun ovat ympäristötekijä, joka vaikuttaa hetkestä nolla saakka hamaan ikuisuuteen - niin paikalla kuin poissa olollaankin.

En kauheasti ihmettelisi 73-vuotiaan mielipiteitä nykymaailman menosta. Niin iäkkäät ihmiset ovat unohtaneet jo omat nuoruutensa päivät, ja on luonnon laki että nuoret ovat vanhoista kauhistuttavia vandaaleja ja nuorten mielestä vanhat mitään ymmärtämättömiä kääpiä. Näin on ollut aina ja tulee olemaan vastakin. Ja pettäminen ei taida tänä päivänä olla yhtään sen yleisempää tai harvinaisempaa kuin 60-luvullakaan.
prosessi

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pehmovanukas kirjoitti:Ja pettäminen ei taida tänä päivänä olla yhtään sen yleisempää tai harvinaisempaa kuin 60-luvullakaan.
Niinpä, tuli mieleen tuosta Gattacan pohtimasta romantiikasta ja sen edustaman maailman ihmeellisyydestä nykypingviinien silmin, että kummasti sitä ihQromanttisissa vanhoissa elokuvissa (kuten Tuulen viemää tai Casablanca), harrastetaan sarjasuhteita, pettämistä ja jättämistä.
Herra Manala

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tää on viel ihan pakko laittaa! Gattaca, oisko nam-nam?
http://sexyyoungbeautiful.blogspot.com/
segma

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja segma »

Herra Manala kirjoitti:Tää on viel ihan pakko laittaa! Gattaca, oisko nam-nam?
http://sexyyoungbeautiful.blogspot.com/
Nätti 403.

Edit: Perun puheeni. :<
Vastaa Viestiin